Uitgerekend in November, December of Januari
+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers
Pagina 29 van 30
Pagina 29 van 30 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Nicci, op zich denk ik dat je best nu even kunt bellen nu het nog net geen weekend is. Ze kunnen je telefonisch al wel vertellen of het wel of niet dringend is en dan ga jij geruster het weekend in toch?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
@Nicci: even gauw, ik zou de VK bellen. Heb je niet zo'n infofolder waar in staat wanneer je moet bellen met welke klachten? Ik kijk ff gauw in de mijne...
In mijn boekje staat dat je moet bellen 'bij ruim helderrood bloedverlies'.
Kan het zijn dat je een stukje van je slijmprop verloren bent? Ik zou het ff in een ander topic plaatsen of een eigen topic openen want ik weet het ook niet, ik heb het iig nog niet gehad, sorry!
In mijn boekje staat dat je moet bellen 'bij ruim helderrood bloedverlies'.
Kan het zijn dat je een stukje van je slijmprop verloren bent? Ik zou het ff in een ander topic plaatsen of een eigen topic openen want ik weet het ook niet, ik heb het iig nog niet gehad, sorry!
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Thanks blondje en Sup,
Eigen topic vind ik niet zo prettig, stom he. Maar als ik mij zo druk maak dat ik een topic wil openen moet ik van mijzelf ook bellen. (wat een theorie he). Bedankt dat je even in het boekje hebt gekeken. Ik weet namelijk echt niet wat met deze termijn de regels zijn. Het was geen 'ruim' bloedverlies.
Ik zat zelf ook aan stukje slijmprop te denken (dat is vandaag wel ruimer dan normaal, sorry voor de details ). Ga zo even douchen denk ik en dan houd ik het even in de gaten. Als het weer/nog steeds is dan bel ik..
Eigen topic vind ik niet zo prettig, stom he. Maar als ik mij zo druk maak dat ik een topic wil openen moet ik van mijzelf ook bellen. (wat een theorie he). Bedankt dat je even in het boekje hebt gekeken. Ik weet namelijk echt niet wat met deze termijn de regels zijn. Het was geen 'ruim' bloedverlies.
Ik zat zelf ook aan stukje slijmprop te denken (dat is vandaag wel ruimer dan normaal, sorry voor de details ). Ga zo even douchen denk ik en dan houd ik het even in de gaten. Als het weer/nog steeds is dan bel ik..
Gast- Gast
Aimee schreef: Daarnaast is ze ook nog eens kraamverzorgster, en dat is fijn want ik kan veel gebruik maken van haar kennis, maar ze 'misbruikt' haar beroep ook regelmatig als ze het ergens niet mee eens is('Nee de box moet daar niet staan, daar bij de bank is veel gezelliger', toen ik zei dat ik het handiger vond tegen de andere muur, omdat ik hem dan vanuit de keuken in de gaten kan houden zei ze 'Ja, maar ik zie tijdens mijn werk bij de mensen thuis vaak dat babies dat ongezellig vinden dan helemaal niet in de box willen liggen. Dus je kan hem beter bij de bank zetten'. )
Ik weet niet hoeveel baby's de eerste 10 dagen al gezellig in de box liggen? Volgens mij slapen baby's dan nog de hele dag! (Lotte heeft de eerste maand in totaal volgens mij maar 1 uur in de box gelegen, ze was buiten de voedingen nauwelijks wakker en zat dan liever op schoot dan in de box waar ze toch nog niks kon. Nu begint ze er wel in te spelen (en hij staat hier een paar meter van de bank af, maar ook vanuit de keuken zichtbaar;))
blondje1313- Kletskop
Maar je hebt al langer/vaker bloedverlies? Omdat het ruimer is dan normaal? Heb je verder nog ergens last van? Ik weet niet wat er aan de hand kan zijn bij bloedverlies, miss ff googlen, als het iets ergs kan zijn zou ik toch even bellen. Staat ook in mijn boekje; altijd bellen bij ongerustheidNicci schreef:Thanks blondje en Sup,
Het wordt hier heel saai in mn eentje als jullie allebei voorpiepen!
@Blondje: jeetje, jouw baby is alweer 2 maanden! Wat gaat dat snel zeg! Zit ik hier nog met een dikke buik, haha!
Laatst aangepast door Supertalentje op vr 30 dec 2011 - 10:24; in totaal 1 keer bewerkt
Supertalentje- Kletskop
Ja slijm, geen bloed! Ik maak me ook niet zo heel druk eigenlijk, het is meer dat ik niet weet wat hoort of niet. Ben niet ongerust ofzo. Baby schopt ook flink. Ik piep echt niet voor hoor haha, volgens mij blijft die van mij nog lekker 4 weken binnen.
Joyce? Blondje bedoel je :p, alweer bijna 3 maand ook. Wat gek he idd! Zo zit je in hetzelfde topic en nu lijkt het echt een wereld van verschil. En over een jaar valt dat weer hartstikke mee.
Nog even terug op mijn vorige post haha. Wat heb jij een hoop kleertjes! , geef je vriend maar de schuld hahaha :p. Ik heb 1 pakje in maat 50 en ongeveer 5 broekjes en 5 shirtjes (dus ook wel complete pakjes) in mt 56. En daarnaast wel heeel veeel rompers (die heb ik heel veel cadeau gehad). Maar goed, als ik éindelijk weet of het en jongetje of meisje is dan ga ik ook wel los hoor. Denk dat ik in de kraamweek nog online ga voor wat leuke knalroze of blauwe kleding.
Wat werkt jouw vriend veel! Zit ie in een aparte branche? Wel lekker als ie elke maand een week vrij is, maar daarvoor moet je hem doordeweeks wel veel missen. Hoe zit het na je bevalling? Heeft ie dan maar 2 dagen vrij of kan ie dan wel lekker bij je blijven?
We hebben niet 4 volledige dagen nodig gelukkig. Mijn studie en werk is nogal onregelmatig dus het zou maximaal 4 dagdelen zijn (dus wel elke dag maar dan ochtend of middag). De andere periode is het dan misschien 1 hele dag en 2 halve. Ben heel blij dat we het zo hebben kunnen regelen, was nog best een zoektocht .
Jaaa ik heb al die series op DVD haha. En een aantal geleend van mijn moeder (die heeft een DVD en CD tik dus keuze over). Wat kijk jij altijd op vrijdag? Ik vind de tv zo saai. Heb vanmiddag wel lekker home alone gekeken haha. Is het nog gelukt samen schoonmaken ? Nu lekker relaxen?
Nou, ik ga nog even lekker relaxen. Geen bloedverlies meer dus kijk het nog maar eventjes aan vanavond. Fijne avond!
Joyce? Blondje bedoel je :p, alweer bijna 3 maand ook. Wat gek he idd! Zo zit je in hetzelfde topic en nu lijkt het echt een wereld van verschil. En over een jaar valt dat weer hartstikke mee.
Nog even terug op mijn vorige post haha. Wat heb jij een hoop kleertjes! , geef je vriend maar de schuld hahaha :p. Ik heb 1 pakje in maat 50 en ongeveer 5 broekjes en 5 shirtjes (dus ook wel complete pakjes) in mt 56. En daarnaast wel heeel veeel rompers (die heb ik heel veel cadeau gehad). Maar goed, als ik éindelijk weet of het en jongetje of meisje is dan ga ik ook wel los hoor. Denk dat ik in de kraamweek nog online ga voor wat leuke knalroze of blauwe kleding.
Wat werkt jouw vriend veel! Zit ie in een aparte branche? Wel lekker als ie elke maand een week vrij is, maar daarvoor moet je hem doordeweeks wel veel missen. Hoe zit het na je bevalling? Heeft ie dan maar 2 dagen vrij of kan ie dan wel lekker bij je blijven?
We hebben niet 4 volledige dagen nodig gelukkig. Mijn studie en werk is nogal onregelmatig dus het zou maximaal 4 dagdelen zijn (dus wel elke dag maar dan ochtend of middag). De andere periode is het dan misschien 1 hele dag en 2 halve. Ben heel blij dat we het zo hebben kunnen regelen, was nog best een zoektocht .
Jaaa ik heb al die series op DVD haha. En een aantal geleend van mijn moeder (die heeft een DVD en CD tik dus keuze over). Wat kijk jij altijd op vrijdag? Ik vind de tv zo saai. Heb vanmiddag wel lekker home alone gekeken haha. Is het nog gelukt samen schoonmaken ? Nu lekker relaxen?
Nou, ik ga nog even lekker relaxen. Geen bloedverlies meer dus kijk het nog maar eventjes aan vanavond. Fijne avond!
Gast- Gast
Even ego; mijn vliezen zijn zojuist gebroken! Vruchtwater is goed, voel nu wat druk op de onderkant, maar verder geen weeen. De vk is over een uurtje hier. Ga ff gauw douchen, het voelt toch alsof je over jezelf heen hebt geplast, haha!
Supertalentje- Kletskop
Ohh wat spannednd supertalentje! Reken er alleen wel op dat er nog een BOEL meer vruchtwater gaat komen.
En verder... Zet 'm op!
En verder... Zet 'm op!
Gast- Gast
Freakie! Hoe is het met jou en baby? Alweer een beetje bijgekomen?
Ik heb me potverdrie overal druk om gemaakt, maar waar ik nou dat vruchtwater moet laten?! Na een half uur op het toilet ben je het ook wel zat, haha!
@Arden: thanx!
Ik heb me potverdrie overal druk om gemaakt, maar waar ik nou dat vruchtwater moet laten?! Na een half uur op het toilet ben je het ook wel zat, haha!
@Arden: thanx!
Supertalentje- Kletskop
Een beetje opvangen voor de VK en dan gewoon lekker van de wc af haha.. Zet hem op!
Gast- Gast
Ik had wat opgevangen, zag er netjes uit. Zit nu maar op zo'n matje, bij iedere contractie (zijn nog geen echte weeen) komt er weer een sloot water mee naar buiten ;-)
VK is geweest, ik heb 2 cm ontsluiting, baby ligt helemaal ingedaald, dus naar verwachting zijn we vanavond papa en mama!
Oh ja, ik zit lekker te forummen omdat ik echt nergens last van heb, behalve dan een harde buik gevolgd door een hap water ;-) Zal wel stilte voor de storm zijn, ik maak me geen illusies, maar nu gaat het nog, haha!
VK is geweest, ik heb 2 cm ontsluiting, baby ligt helemaal ingedaald, dus naar verwachting zijn we vanavond papa en mama!
Oh ja, ik zit lekker te forummen omdat ik echt nergens last van heb, behalve dan een harde buik gevolgd door een hap water ;-) Zal wel stilte voor de storm zijn, ik maak me geen illusies, maar nu gaat het nog, haha!
Supertalentje- Kletskop
Haha supertalentje, was je zo bang dat wij voor zouden piepen dat je nu maar heeeeeeeel snel gaat bevdllen? Spannend hoor en wat bijzonder vandaag! Heel veel succes en ik hoop dat het allemaal mee valt!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Spannend Supertalentje! Hopelijk gaat het wel echt doorzetten, hoe lang zit er nu tussen?
Wel leuk als het nog een 2011 kindje wordt toch (eerder kinderbijslag en scheelt misschien een schooljaar...)
Ik wilde zo graag in bad toen, maar ja, dat mag dan juist weer niet!
Wel leuk als het nog een 2011 kindje wordt toch (eerder kinderbijslag en scheelt misschien een schooljaar...)
Ik wilde zo graag in bad toen, maar ja, dat mag dan juist weer niet!
blondje1313- Kletskop
Wauwww Supertalentje!!! Die zag ik niet aankomen!!
Hoe is het nu!?! Ooooh heb je misschien nét een 2011 baby!! Die komt er dan echt knallend uit!! Hahaha. Zet hem op!!!
Hoe is het nu!?! Ooooh heb je misschien nét een 2011 baby!! Die komt er dan echt knallend uit!! Hahaha. Zet hem op!!!
Gast- Gast
Nicci: Hoe is het bij jou? Bloedverlies al gestopt?
Supertalentje: Gaat het nog goed? Schiet het al op? Doet het heel erg pijn? Ik vind het echt heel spannend voor je! En heel fijn dat hij toch nog is ingedaald! Zet hem op he!
Bij mij is alles weer rustig. Gisteravond had ik wel ineens een heel dik hoofd van het vocht vasthouden, maar volgens de gyn was dat niet meteen iets om je zorgen over te maken. Dus ik en mijn dikke hoofd ( ) wachten wel gewoon af tot maandag en dan hopen dat mijn bloeddruk flink gedaald is! En zo niet, ben ik heel benieuwd in wat voor circus ik terecht ga komen...
Supertalentje: Gaat het nog goed? Schiet het al op? Doet het heel erg pijn? Ik vind het echt heel spannend voor je! En heel fijn dat hij toch nog is ingedaald! Zet hem op he!
Bij mij is alles weer rustig. Gisteravond had ik wel ineens een heel dik hoofd van het vocht vasthouden, maar volgens de gyn was dat niet meteen iets om je zorgen over te maken. Dus ik en mijn dikke hoofd ( ) wachten wel gewoon af tot maandag en dan hopen dat mijn bloeddruk flink gedaald is! En zo niet, ben ik heel benieuwd in wat voor circus ik terecht ga komen...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Jullie zijn lief, haha!
@Aimee: ik ben geloof ik niet de standaard, maar het doet geen zeer. Harde buiken zijn nu meer dat je denkt ik voel 'm ipv het doet zeer en mn onderrug begint een beetje te zeuren alsof je te lang verkeerd hebt gezeten ofzo. Ik hoop trouwens voor jou dat je bloeddruk nog daalt en alles gewoon normaal kan verlopen! Hoe is het nu met het vocht, zakt het gedurende de dag?
Trouwens, ik heb gister bij Hummbee besteld, show later ff wat ik heb gekocht, maar er zit 10 procent extra korting op met code 'feest10', staat ook op de site!
@Nicci: staat man net te vloeken, hij heeft een heel schattig shirtje gekocht met 'born in 2012' begint ie net te miepen dat ie ook 2011 had moeten kopen, haha! Hij is heel nerveus, maar gelukkig kunnen we ons nog met dit soort achterlijke dingen bezig houden, haha!
@Blondje: aan die voordelen had ik nog niet gedacht! Wel aan die zorgverzekering waar we vanaf januari 324 euro voor betalen maar veel mislopen als baby vandaag komt... Nou ja, het is niet onoverkomelijk en het is niet anders :-)
Man is even boodschappen doen, morgen is alles dicht dus anders hebben we geen beschuit met muisjes en ik ga ff douchen, haar stijlen en opmaken, want ik heb geen idee wat ik anders moet en zie er niet uit, haha! Keep you posted!
@Aimee: ik ben geloof ik niet de standaard, maar het doet geen zeer. Harde buiken zijn nu meer dat je denkt ik voel 'm ipv het doet zeer en mn onderrug begint een beetje te zeuren alsof je te lang verkeerd hebt gezeten ofzo. Ik hoop trouwens voor jou dat je bloeddruk nog daalt en alles gewoon normaal kan verlopen! Hoe is het nu met het vocht, zakt het gedurende de dag?
Trouwens, ik heb gister bij Hummbee besteld, show later ff wat ik heb gekocht, maar er zit 10 procent extra korting op met code 'feest10', staat ook op de site!
@Nicci: staat man net te vloeken, hij heeft een heel schattig shirtje gekocht met 'born in 2012' begint ie net te miepen dat ie ook 2011 had moeten kopen, haha! Hij is heel nerveus, maar gelukkig kunnen we ons nog met dit soort achterlijke dingen bezig houden, haha!
@Blondje: aan die voordelen had ik nog niet gedacht! Wel aan die zorgverzekering waar we vanaf januari 324 euro voor betalen maar veel mislopen als baby vandaag komt... Nou ja, het is niet onoverkomelijk en het is niet anders :-)
Man is even boodschappen doen, morgen is alles dicht dus anders hebben we geen beschuit met muisjes en ik ga ff douchen, haar stijlen en opmaken, want ik heb geen idee wat ik anders moet en zie er niet uit, haha! Keep you posted!
Supertalentje- Kletskop
Aimee: Ja het bloedverlies is gestopt . Hoop dat bij jou ook even rustig blijft en je bloeddruk maandag in orde is. Zou jammer zijn als je de laatste dagen/weken nog in een circus terecht komt. Vanavond lekker relax dus? Oo en je mag ook niet te snel bevallen want dan loop ik 2 weken overtijd en zit ik nog een maand alleen in dit topic
Supertalentje!! Haha ik vind het zo spannend . Zit lekker bij mijn ouders, maar heb de laptop aan staan, kan ik telkens even spieken. Je klinkt wel stoer hoor 'beetje rugpijn' . En wat grappig dat je man daar nú aan denkt. Ennn misschien beval je wel om iets over 00.00 en klopt het precies!! Dat zou toch ook cool zijn (beetje jammer van de kinderbijslag en zorgverzekering maar wel fijn voor het shirtje). Ooh en anders streep je met watervaste stift de 2 door en maak je er een 1 van, ziet er ook wel stoer uit
Ga jij maar even je haar steilen en opmaken (klinkt wel heel grappig sorry hahaha). En keep us posted!!!
Supertalentje!! Haha ik vind het zo spannend . Zit lekker bij mijn ouders, maar heb de laptop aan staan, kan ik telkens even spieken. Je klinkt wel stoer hoor 'beetje rugpijn' . En wat grappig dat je man daar nú aan denkt. Ennn misschien beval je wel om iets over 00.00 en klopt het precies!! Dat zou toch ook cool zijn (beetje jammer van de kinderbijslag en zorgverzekering maar wel fijn voor het shirtje). Ooh en anders streep je met watervaste stift de 2 door en maak je er een 1 van, ziet er ook wel stoer uit
Ga jij maar even je haar steilen en opmaken (klinkt wel heel grappig sorry hahaha). En keep us posted!!!
Gast- Gast
OOOH spannend hé!! Ik zit de hele dag al aan je te denken
Gast- Gast
Ohhh supertalentje!
Een oud en nieuw baby!!! Wat spannend!!!
Misschien wel de eerste baby van 2012, SBS op je stoep en alles hahahaha
Een oud en nieuw baby!!! Wat spannend!!!
Misschien wel de eerste baby van 2012, SBS op je stoep en alles hahahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
wauw wat spannend!! de eerste 2012 baby..... of nog net 2011 baby :-)Supertalentje schreef:Even ego; mijn vliezen zijn zojuist gebroken! Vruchtwater is goed, voel nu wat druk op de onderkant, maar verder geen weeen. De vk is over een uurtje hier. Ga ff gauw douchen, het voelt toch alsof je over jezelf heen hebt geplast, haha!
Gast- Gast
Supertalentje :bom:
Wat leuk
Wat leuk
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zo'n vermoeden dat je ondertussen niet meer zit te forummen. Heel veel succes!
Gast- Gast
Waaahhh spannend supertalentje !!! Ben benieuwd of de kleine nog net in 2011 komt of in 2012 !! Succes in ieder geval !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
freakielief schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat je ondertussen niet meer zit te forummen. Heel veel succes!
volgens haar statistieken was ze nog geen 15 min geleden nog online geweest :-) haha
Gast- Gast
Pagina 29 van 30 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 29 van 30
Permissies van dit forum: