Uitgerekend in November, December of Januari
+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers
Pagina 14 van 30
Pagina 14 van 30 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 30
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Parels schreef:Ik ben er nog hoor!
Zat in bad, maar toen las ik dat dat juist de ontsluiting tegen houdt als je minder dan 5cm hebt .. dus ben er gauw uitgegaan, vandaag gaat het ook echt niet meer gebeuren hoor, zal wel ergens van de week zijn, ik zie het vanzelf wel. Krampen zijn nog niet minder, maar ook niet heel erg veel erger.
hier zeiden ze dat het juist goed was in bad, om te ontspannen! het heeft mijn ontsluiting wel positief beinvloed. je moet gewoon lekker ontspannen, en niet teveel via internet lezen!! lang gaat het in ieder geval niet meer duren!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Posiongirl en Mickey fijn dat jullie controles goed waren! Spannend hoor Mickey dat afwachten ook altijd maar..
Jocye ik heb mij buik echt geen seconde gemist, haha grappig he! Was blij dat ik van dat dikke ding af was. De meiden waren natuurlijk altijd erg rustig dus dat getrappel heb ik nooit zo gevoeld en kan ik dus ook niet echt missen.
Jocye ik heb mij buik echt geen seconde gemist, haha grappig he! Was blij dat ik van dat dikke ding af was. De meiden waren natuurlijk altijd erg rustig dus dat getrappel heb ik nooit zo gevoeld en kan ik dus ook niet echt missen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
goedemorgen meiden,
mikey en poison fijn dat de controles goed waren bij de vk is altijd fijn
studie hoe gaat het met je gezinnetje?
joyce fijn dat het lege buik gevoel wat minder word
parels ik hoop dat je inmiddels bezig bent want het is erg rustig van jou kant zet m op als het zo is
all hier geen nieuws heb het uitgehouden in bed tot 2.30 ben er toen maar uitgegaan en ben gaan laptoppen en om 3.30 lag ik lekker in bad nou vanmiddag maar weer bij slapen maar. maarvanmorgen was ik zo gaar als boter en mn man kon ik wel effe killen zeg. grrr gaat ie zich aankleden maakt lekker veel lawaai en als klap op de vuurpijl gooit ie bij het weggaan de voordeur met een zwieper dicht en gevolg mn dochter wakker. en nu zit ik dus vanaf 7 uur beneden met een lekker chagerijnig kind. dus gezellige boel hier weer
nou ben ik klaar met mn geklaag hoor hier is de mist weggetrokken en de zon schijnt hier een klein beetje. nou meiden tot snel weer
liefs liesje
mikey en poison fijn dat de controles goed waren bij de vk is altijd fijn
studie hoe gaat het met je gezinnetje?
joyce fijn dat het lege buik gevoel wat minder word
parels ik hoop dat je inmiddels bezig bent want het is erg rustig van jou kant zet m op als het zo is
all hier geen nieuws heb het uitgehouden in bed tot 2.30 ben er toen maar uitgegaan en ben gaan laptoppen en om 3.30 lag ik lekker in bad nou vanmiddag maar weer bij slapen maar. maarvanmorgen was ik zo gaar als boter en mn man kon ik wel effe killen zeg. grrr gaat ie zich aankleden maakt lekker veel lawaai en als klap op de vuurpijl gooit ie bij het weggaan de voordeur met een zwieper dicht en gevolg mn dochter wakker. en nu zit ik dus vanaf 7 uur beneden met een lekker chagerijnig kind. dus gezellige boel hier weer
nou ben ik klaar met mn geklaag hoor hier is de mist weggetrokken en de zon schijnt hier een klein beetje. nou meiden tot snel weer
liefs liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
even snel berichtje, ik krijg zo visite!
Volgens mij zijm de regeldagen aangebroken....pffff wat een nacht!! Ik vraag me af ik nog wat heb zitten in die hangende theezakken!![left]
Volgens mij zijm de regeldagen aangebroken....pffff wat een nacht!! Ik vraag me af ik nog wat heb zitten in die hangende theezakken!![left]
joyce0606- Kletskop
Hey meiden, wat een rust hier! Waar is Parels???
Heb vannacht wel vrij goed geslapen. Sliep tegen een uur of 23.00, werd rond 3.30 wakker, even gaan plassen, wel weer in slaap gevallen en om 9.00 was ik weer wakker. En ben nu nog moe... Ik zou zo weer terug naar bed kunnen en lekker kunnen slapen, voor mijn gevoel dan, want het lukt denk ik toch niet. Ik ga dalijk denk ik lekker in bad liggen, tijdschriftje erbij, heerlijk!
@Liesje: oeh!! Daar zou ik ook niet blij mee zijn!! Hopelijk wilt je meisje vanmiddag een flinke dut doen, kun jij ook even bijtanken
Heb vannacht wel vrij goed geslapen. Sliep tegen een uur of 23.00, werd rond 3.30 wakker, even gaan plassen, wel weer in slaap gevallen en om 9.00 was ik weer wakker. En ben nu nog moe... Ik zou zo weer terug naar bed kunnen en lekker kunnen slapen, voor mijn gevoel dan, want het lukt denk ik toch niet. Ik ga dalijk denk ik lekker in bad liggen, tijdschriftje erbij, heerlijk!
@Liesje: oeh!! Daar zou ik ook niet blij mee zijn!! Hopelijk wilt je meisje vanmiddag een flinke dut doen, kun jij ook even bijtanken
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Het schoot me trouwens net binnen dat ik helemaal geen telefoonnummer heb om iets te laten weten als onze uk er is. Wie wil?
mickey- Kletskop
hoi mickey
ik wil wel een topic voor je aanmaken ik pm je even mijn o6
ik wil wel een topic voor je aanmaken ik pm je even mijn o6
liesje- Prater
Ok, ik zie je pm wel verschijnen. Dan krijg je daarna een smsje van me om te controleren of het werkt (En zodat ik je nummer meteen in mijn gsm heb staan )
mickey- Kletskop
liesje- Prater
En jij ook! (als het goed is )
mickey- Kletskop
Hoe is het eigenlijk met PBG? Ik weet niet waar ze het meeste meeschreef hier of het andere topic...
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla schreef:Hoe is het eigenlijk met PBG? Ik weet niet waar ze het meeste meeschreef hier of het andere topic...
Ik denk dat die lekker aan t genieten is van haar dochter!
Gast- Gast
heel ff snel
Het gaat goed met ons we hebben echt een heerlijke meid! snachts maar 1 voeding en dan vroeg in de ochtend dus we hebben echt goede nachten. Verder is het heel druk met zo'n kleintje en de visite dus weinig tijd om te reageren
Had gisteren een begin gemaakt aan een reactie maar die is niet meer af gekomen.
hoe is t met parels en floor????
Het gaat goed met ons we hebben echt een heerlijke meid! snachts maar 1 voeding en dan vroeg in de ochtend dus we hebben echt goede nachten. Verder is het heel druk met zo'n kleintje en de visite dus weinig tijd om te reageren
Had gisteren een begin gemaakt aan een reactie maar die is niet meer af gekomen.
hoe is t met parels en floor????
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Mooi pbg! Ik was vooral benieuwd omdat je zo'n snelle bevalling had maar volgens mij heb je daar geen last van gehad of wel? En fijn dat ze zo doorslaapt, lekker is dat he?
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Fijn dat het zo goed gaat! Kan niet wachten!
Floor is op 20-11 bevallen van een hele mooie zoon!
En Parels gaat ergens deze 2 weken bevallen
En Parels gaat ergens deze 2 weken bevallen
Gast- Gast
Parels schreef:Fijn dat het zo goed gaat! Kan niet wachten!
En Parels gaat ergens deze 2 weken bevallen doe dat parels
Gast- Gast
Pbg: zooooo!! ik ben jeloers! hier echt vanacht om het uur, anderhalf uur. en als ik een goede nacht heb, om de 2/3 uur! hij laat nog geen voeding vallen snachts helaas!!
joyce0606- Kletskop
@PGB: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje! En wat lekker dat ze al zo goed slaapt!
@Joyce: kom je overdag zelf ook toe aan een dutje? Als hij 's nachts zo vaak komt voor een voeding, kan ik me voorstellen dat jij ook uitgeput bent.
@All: ik heb echt bijna niks gedaan vandaag. Heb wat met de laptop gelummeld en ben even naar de winkel geweest. Heb ook nog gekookt, maar daar houdt het ook op Heb overigens wel af en toe een harde buik, maar het is totaal niet pijnlijk of vervelend, dus zal wel niks zijn. Al zou het wel fijn zijn als er langzaam iets zou beginnen
@Joyce: kom je overdag zelf ook toe aan een dutje? Als hij 's nachts zo vaak komt voor een voeding, kan ik me voorstellen dat jij ook uitgeput bent.
@All: ik heb echt bijna niks gedaan vandaag. Heb wat met de laptop gelummeld en ben even naar de winkel geweest. Heb ook nog gekookt, maar daar houdt het ook op Heb overigens wel af en toe een harde buik, maar het is totaal niet pijnlijk of vervelend, dus zal wel niks zijn. Al zou het wel fijn zijn als er langzaam iets zou beginnen
mickey- Kletskop
Spannend hoor Mick!
Hier ook nog niet veel meer dan krampjes, maar een 1ste komt vrijwel altijd wat later, dus gek is het niet natuurlijk.
Ik heb ook weinig gedaan hoor (moet je zeggen dat ik ook weer niet zo mobiel ben)!
Heb flink bijgeslapen, met de laptop gezeten idd, vanochtend gestofzuigd en de stof even van de tafels gehaald. Mijn vriend zou boodschappen doen, maar hij had er toch niet echt zin in. Groot gelijk ook, dus we hebben de vriezer leeggehaald, ons diner was aardappelrotsjes, afbakbroodje bitterbal/afbakbroodje kaassoufle haha heel ongezond, maar we hadden er echt de ballen () zin in!
Hier ook nog niet veel meer dan krampjes, maar een 1ste komt vrijwel altijd wat later, dus gek is het niet natuurlijk.
Ik heb ook weinig gedaan hoor (moet je zeggen dat ik ook weer niet zo mobiel ben)!
Heb flink bijgeslapen, met de laptop gezeten idd, vanochtend gestofzuigd en de stof even van de tafels gehaald. Mijn vriend zou boodschappen doen, maar hij had er toch niet echt zin in. Groot gelijk ook, dus we hebben de vriezer leeggehaald, ons diner was aardappelrotsjes, afbakbroodje bitterbal/afbakbroodje kaassoufle haha heel ongezond, maar we hadden er echt de ballen () zin in!
Gast- Gast
Ons avondeten van gister kwam al van de friture, dus vandaag moest het iets verantwoorder Hebben aardappelpuree, sugar snaps en schnitzel op.
Ik hou inderdaad rekening met nog twee weken langer, dan kan het alleen maar meevallen. Mijn neefje was 13 dagen te laat, dus ik kan er maar beter op voorbereid zijn
Ik hou inderdaad rekening met nog twee weken langer, dan kan het alleen maar meevallen. Mijn neefje was 13 dagen te laat, dus ik kan er maar beter op voorbereid zijn
mickey- Kletskop
ik heb vamiddag wel even gelegen, maar goed dan komt hij ook gewoon natuurlijk! overdag gaat het nog wel, maar snachts heb ik moeite om wakker te worden/blijven maar zal allemaal wel goed komen
joyce0606- Kletskop
Dames, ik geloof dat het trouw meeschrijven in een doorlopend topic als dit toch niet helemaal aan mij besteed is, dus ik hou het voor gezien. Maar ik lees vanzelf wel wanneer de komende beebjes geboren worden en kom jullie vast nog tegen in andere topics. Wens jullie allemaal nog een fijne zwangerschap en een goede bevalling!
Gast- Gast
Aaah Freakie wat jammer! Je kan toch af en toe wat posten, dat we weten hoe het met je gaat, dat vind ik wel leuk hoor!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Aaah Freakie wat jammer! Je kan toch af en toe wat posten, dat we weten hoe het met je gaat, dat vind ik wel leuk hoor!!
+1
joyce0606- Kletskop
Ah Freakie, ik vind het altijd wel leuk hoor!
Blijf ons maar gewoon elke keer even update, is het niet in dit topic dan in een andere, maakt toch niks uit? Op het forum raak je elkaar toch niet zo snel 'kwijt'. Succes iig!
Blijf ons maar gewoon elke keer even update, is het niet in dit topic dan in een andere, maakt toch niks uit? Op het forum raak je elkaar toch niet zo snel 'kwijt'. Succes iig!
Gast- Gast
Pagina 14 van 30 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 22 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 14 van 30
Permissies van dit forum: