Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 16 van 30 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 9:04

Zo! Hier ben ik weer even!
Mickey wordt heel spannend!
Wanneer mag je naar de vk? Gaat ze je strippen?

In het topic van die kleine staat een foto, trouwens, voor de geinteresseerden!

Aimee, valt nog tegen he, die wassen Laughing
Wij hebben de kinderwagen gewoon boven staan nu, wilde dr toch wel bij ons, vooral omdat ze best wat voeding teruggeeft. Is niks ergs, maar toch .. Heb vannacht in het ziekenhuis de hele nacht naar dr liggen staren in dat doorzichtige wiegje haha

Voor de rest weet ik het niet meer, sorry! Moet weer even bijkomen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 16 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  mickey vr 25 nov 2011 - 9:53

@Parels: ik had de foto gezien, ook op FB, wat een prachtige meid hebben jullie! Nogmaals gefeliciteerd!
En ik blijf in herhaling vallen, maar het wordt inderdaad spannend hier. Maandagavond heb ik weer controle. Geen idee of ze dan ook gaat kijken of er al iets bezig is. Heb volgens mij een andere VK als afgelopen week, dus we zullen wel zien.
Ik heb wel al de hele dag wat last van mijn buik, maar ik twijfel een beetje of het mijn darmen zijn of toch een beginnende bevalling Embarassed Baby is in ieder geval flink druk al de hele dag, dus die heeft het nog wel naar de zin daarbinnen Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 25 nov 2011 - 10:06

Het cliche is waar, als het straks begint, dan weet je het echt wel hoor!
Wat ik iig voelde was menstruatiekramp die echt regelmatig terug kwam, en waar ik echt door dubbelklapte en niet weg te puffen was.

Ik vond het alleen zo'n dooddoener 'je weet het wel wanneer het begint' laughcry

Maar ik ben nu heel benieuwd naar jou!
Ik denk ook een zoon!

En ben benieuwd naar het gewicht, want ze hadden dr ingeschat op 8 pond, en ze woog er 6,5 laughcry

Gast
Gast

Bericht  Aimee vr 25 nov 2011 - 10:10

Parels door jouw foto en verhalen kan ik helemaal niet meer wachten tot het voor mij ook zover is! De hele nacht naar je kindje staren, oohhh ik wil ook zo graag I love you I love you I love you Wat rot dat ze zo misselijk was van al dat vruchtwater, hopelijk voelt ze zich snel beter!

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  mickey vr 25 nov 2011 - 10:19

Parels schreef:Het cliche is waar, als het straks begint, dan weet je het echt wel hoor!
Wat ik iig voelde was menstruatiekramp die echt regelmatig terug kwam, en waar ik echt door dubbelklapte en niet weg te puffen was.

Ik vond het alleen zo'n dooddoener 'je weet het wel wanneer het begint' laughcry

Maar ik ben nu heel benieuwd naar jou!
Ik denk ook een zoon!

En ben benieuwd naar het gewicht, want ze hadden dr ingeschat op 8 pond, en ze woog er 6,5 laughcry
Das een flink verschil! De schatting en het daadwerkelijke gewicht.
Ik ben er ook heel benieuwd naar, naar alles! Wat het is, hoe het uit ziet, enz. enz. Oh ja, en wanneer! Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 vr 25 nov 2011 - 14:24

Echt spannend hoor mickey, het kan echt ieder moment gebeuren!

Parels: hier had de kleine ook vruchtwater binnen.gekregen, maar na 2/3 dagen oo zijn zij slapen was hij niet meer misselijk! Geniet van je meisje! Ook al zit ik hier met een jongetje op mijn buik dat ie last van krampen heeft, ik kan toch uren naar zijn hoofdje kijken.het is werkelijk echt een wonder! Bah.voor je het weet zijn ze al ruim 2 weken oud! smile

Zo maar is ff kijken of de kleine zijn bedje in wilt! Al is hangen bij mama natuurlijk veeel.lekkerder!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup za 26 nov 2011 - 2:00

@parels; vam harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! cheers
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  liesje za 26 nov 2011 - 3:14

goedemiddag allemaal,

parels wat een mooi meisje Embarassed gaat alles goed met jou en de kleine

mickey hoe voel je je?

aimee voor je het weet ben je aan de beurt om de kleine vast te kunnen houden en te staren

pbg ook alles goed met jou hoe is het om mama te zijn?

joyce hoe is het met jou?

all hier geen nieuws rustig allemaal. dus ik ga weer verder maar dacht laat even van me horen

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  mickey za 26 nov 2011 - 5:43

Hey meiden

hier is nog alles rustig. De buikpijn van gisteravond is ergens in de loop van vannacht weg getrokken. Was dus vals alarm, helaas. Maar we houden er beide gewoon rekening mee dat het nog wel een week of 1,5 week kan gaan duren, dus alles wat eerder is dan dat, is mooi meegenomen Wink
Heb vannacht wel redelijk geslapen, wel weer een paar uur wakker gelegen, maar ik probeer me er niet meer zo druk om te maken. Ik kan er toch niks aan doen. Wel balen dat vanmorgen de telefoon ging. Mijn vriend was al op, maar hij had geen zin om op te nemen, dus ik was meteen wakker... Toen ik hem dat zei, zei hij doodleuk: "Maar je hebt toch goed geslapen vannacht?". Heb hem eens een dodelijke blik gegeven en verteld van hoe laat tot hoe laat ik wakker had gelegen. "Oh sorry" zei hij toen. Ergste van alles is dat diegene die belde, zijn tante is, en heeft ingesproken dat ze komende week nog wel eens belt. Dan ben ik dus de pineut, want mijn vriend is gewoon werken. Het is een irritante vrouw, dus heb er niet veel behoefte aan dat ze belt Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 za 26 nov 2011 - 18:54

mickey schreef:[/tr]
Naamleeftijdno. kindjeGeslachtZH/thuis uitg. datumbevaldatum Naam
Blondje1313Leeftijd 1e MeisjePoli-klinisch uitg. datum 07-10-2011 L.otte
Star0723/25 1eMeisjeklinisch07-11-201117-10-11D.emi
Floor28/29 1e jongen Poli-klinisch14-11-2011 20-11-2011N.B
Studiebol28/32 1+2meisjes Klinisch 21-11-2011 18-10-2011niet online
Parels25/28 1emeisjepoli-klinisch22-11-201125-11-2011l.ois m.ila
Mickey27/28 1eJongenklinisch24-11-201107-12-2011F.inn
Joyce0606 26/28 1e Jongenklinisch 28-11-2011 10-11-2011N.oah K.aj
Beegee27/27 3e Jongenklinisch09-12-201116-10-2011J.ace
Pitbullgup 25/27 1emeisjeklinisch10-12-201118-11-2011N.inthe
Lookie25/28 1ejongetjepoli-klinisch13-12-201127-11-2011?
Liesje28 2ejongen thuis 19-12-201106-12-2011T.obias
Freakielief26/28 1e jongen poli-klinisch 23-12-2011??
Dizzy 24/25 2emeisjeThuis? 24-12-2011 ??
Supertalentje27 1eJongen Poli-klinisch 14-01-2012 ? Nog ff wachten ;-)
Poisongirl25/27 1egeheimpoli-klinisch14-01-2012??
Nicci 23/27 1eNBThuis22-01-2012??
Aimee 22/26 1e kindje jongenNog onbekend 26-01-2012 ??

Laatst aangepast door joyce0606 op wo 7 dec 2011 - 4:43; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 za 26 nov 2011 - 18:57

Toch wel grappig dat de meeste kindjes vroeger.zijn geboren, terwijl.ze.zeggen dat een eerste.kindje vaak later komt dan de uitgerekende datum! Het viel me op! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  blondje1313 za 26 nov 2011 - 20:04

Succes met de laatste loodjes Mickey, kan me indenken dat het voor jou niet zo leuk is dat anderen 'voorschieten'. Je zult ook wel heel benieuwd zijn naar jullie meisje/jongen!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  joyce0606 za 26 nov 2011 - 22:02

blondje1313 schreef:Succes met de laatste loodjes Mickey, kan me indenken dat het voor jou niet zo leuk is dat anderen 'voorschieten'. Je zult ook wel heel benieuwd zijn naar jullie meisje/jongen!

Plus 1
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje za 26 nov 2011 - 22:23

hoi meiden,

mickey de andere meiden piepen wel allemaal voor hopelijk kondigt die kleine zich ook snel bij jou aan. het hielp ook bij floor dat ik het bleef zeggen dus hopelijk ook bij jou

lookie nogmaals gefeliciteerd met jullie zoon

nou ik ben benieuwd of ik ook eerder ga bevallen dan me uitgerekende datum. niets wijst erop. morgen alweer 37 weken dus dan mag ik officieel thuis bevallen. maar laat de kleine nog maar lekker even zitten. vind een december kindje heel leuk dit keer. nou meiden tot snel weer

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  mickey za 26 nov 2011 - 23:23

joyce0606 schreef:Toch wel grappig dat de meeste kindjes vroeger.zijn geboren, terwijl.ze.zeggen dat een eerste.kindje vaak later komt dan de uitgerekende datum! Het viel me op! smile
Die van ons blijft nog lekker zitten, om op te heffen dat er zoveel voorgekropen zijn hier Wink
Van de ene kant baal ik er wel een beetje van, maar ik heb vanaf het begin gezegd rekening te houden met twee weken overtijd, dus dat doe ik ook. En ik had laatst al zo'n vermoeden dat er mama's eerder zouden zijn als mij. Ach... Zolang onze uk het goed doet, is het prima. We hebben morgen weer controle, ga toch vragen of ze eens wilt kijken of er al iets van ontsluiting is. Heb gisteravond ook weer wat krampjes gehad, maar nu meer in mijn rug en benen.
Maar goed, uk zit dus nog warm in mijn buik.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey ma 28 nov 2011 - 8:06

(gekopieerd vanuit het mama topic)

Nou meiden, ik kom maar even een update geven.
We zijn net (nou ja... 18..45uur afspraak) bij de VK geweest. Alle controles waren goed. Bloeddruk, buik en hartslag prima in orde. Baby zit alleen nog steeds niet vast in het bekken. Mochten mijn vliezen breken, dan moet ik dus meteen de VK bellen en gaan liggen. De poli in het ziekenhuis was nu al dicht, maar morgen gaat de VK bellen om een afspraak te maken voor donderdag of vrijdag. Ik krijg dan een echo en CTG en aan de hand daarvan wordt dan besloten wanneer ik ingeleid wordt. Dat zal dan waarschijnlijk maandag of dinsdag zijn. Dit zijn natuurlijk allemaal dingen voor het geval baby niet vanzelf komt. Tot aan de dag van de inleiding loop ik nog bij de VK, vanaf dan zal ik dus overgedragen worden en een klinische bevalling krijgen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje ma 28 nov 2011 - 8:16

hoi meiden,

mickey nog afwachten voor jullie.wel fijn dat alles goed is met jou en de kleine

all hier ook naar de vk geweest weer de instructies meegekregen. kleine doet het goed, vannacht wel wat last gehad van krampjes maar heb vandaag ook naarde wc gemoeten voor de grote boodschap dus denk dat ik daar ook last van had. iig nu geen last meer. we wachten het maar af alles is klaar maar ik heb als enige wens nog dat ie blijft zitten tot december,ik ga ff gtst kijken tot snel

liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  Poisongirl di 29 nov 2011 - 5:11

Mickey, spannend zeg. Mag ook wel een keer gebeuren nu voor je gevoel lijkt me of niet? Vraagje, als je kindje nog niet vast in je bekken ligt en de bevalling begint en jij moet meteen gaan liggen, hoe moet je dan naar het ziekenhuis? Of word je dan met een ambulance gehaald of mag (en wil) je dan thuis bevallen?

Liesje, december is zeker een leuke maand (ben ik ook jarig angel haha). Sterker nog, vanaf mijn verjaardag mag onze uk thuis worden geboren, ben dan nl precies 37 weken, haha. <aar ik wil zelf sowieso in het ziekenhuis bevallen.

Parels, wat een mooi meisje zeg! Hoe is t nu met je? Valt het je mee?

Studie:hoe is het met jouw kleintjes?

Joyce: En met jou? Hoe gaat het met je en met je ukkie?

Ik heb morgen mijn laatste werkdag voor mijn verlof. Lijkt me wel vreemd... Moet morgen nog vier uurtjes werken, kijk heel erg uit naar mijn verlof, maar het idee dat ik 16 weken niet werk blijft vreemd. Tips om te doen tijdens mijn verlof zijn welkom Very Happy.

Volgende week ga ik beginnen met babyspullen wassen. Ik begreep dat dit zonder wasverzachter moet en met je normale wasmiddel als er geen allergieën in de familie voorkomen. Mogen de hydrofieldoeken enzo in de droger (ik typte serieus oven angel )? Of is dit beter van niet ivm absorberen van vocht? Ik heb pas sinds zaterdag een drogerm dus nog niet heel veel ervaring mee, hihi.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  studiebol di 29 nov 2011 - 5:35

Posiongirl, succes met je laatste werkdag! Tips voor je verlof kan ik je niet geven ik heb er maar een week van mogen genieten, haha maar je gaat je vast vermaken!

Ik deed gewoon de hydrofiele luiers in de droger, maar ik had hier gelezen dat je ze beter niet kan strijken, want dan nemen ze minder vocht op!

succes met alles wassen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  joyce0606 di 29 nov 2011 - 5:49

ik had een hele reactie geschreven vamiddag via mijn telefoon, maar die liep vast, dus weg reactie!

ik heb de hele dag op mijn bed gelegen, welliswaar niet geslapen, maar lekker TV aan en kleine uk bovenop me, want dat blijft drama.

ik heb inmiddels infacol gehaalt, en eerste dosis zit er in, ik realiseer mij dat het een paar dagen duurt.

mijn man is weer aan het werk, opzich gaat het wel, maar arme manneke heeft zo last.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey di 29 nov 2011 - 6:12

@Poison: het mag inderdaad wel beginnen van mij. Ik ben het wachten langzaam zat... En al die (goedbedoelde) smsjes, telefoontjes, krabbels, etc ook!
Doordat uk nog niet vast zit in het bekken, zou het kunnen gebeuren dat hij/zij een handje langs het hoofdje steekt als mijn vliezen breken, of dat de navelstreng naar buiten zakt. De VK gaf aan dat het eigenlijk een beetje een onzinnig advies is om te gaan, want ik moet dan inderdaad zelf naar de auto lopen en in het ziekenhuis naar een rolstoel, etc. Ik wil sowieso graag in het ziekenhuis bevallen, vind ik voor mijn gevoel veiliger. Mocht er iets mis gaan, dan zijn we er in ieder geval al.
In het mama topic had ik nog een update geplaatst vanmorgen. We moeten vrijdag om 10.30 uur in het ziekenhuis zijn voor een echo. Dan gaan ze bekijken of er nog genoeg vruchtwater is en waarom uk niet vast zit. Als dat allemaal in orde is, moeten we maandag om 11.30 uur terug komen voor een CTG om te kijken of er al weeënactiviteit is. Om 12.00 uur hebben we dan een gesprek met de gyn, wat ze verder van plan zijn. Waarschijnlijk wordt ik dan dinsdag ingeleid. Tot het moment van inleiding kan ik de VK nog gewoon bellen als de bevalling begint, vanaf de inleiding wordt ik automatisch overgedragen aan het ziekenhuis en wordt het dus ook een klinische bevalling. Nou maakt dat voor mijn verzekering niets uit, want ik krijg poliklinisch ook volledig vergoed.
Maar ik ga gewoon heeeeeeeeel hard duimen en hopen dat ik nog gewoon de VK kan bellen Wink
Mijn vader had een tijdje terug voorspeld dat de baby 2 december geboren zou worden. Was meer onder het mom van "iedereen roept wat, dus dan doe ik dat ook", maar hij houdt zich er behoorlijk aan vast Very Happy Ik smste hem vanmorgen, nadat de VK had gebeld. Zijn reactie was dan ook: "vrijdag is het zover hoor, 2 december". Ik hoop dat hij gelijk heeft.

Vergeet helemaal te reageren op je eigen stukje!! Sorry!!
Tips voor je verlof: lekker rustig aan doen. Gaan liggen als je daar behoefte aan hebt, want je nachrust zal steeds minder worden. Hoe dikker je buik, hoe slechter jij slaapt. Films kijken die je nog wilt zien, boeken lezen die je nog wilt lezen. Lekker lummelen in huis Wink
Ik heb de hydrofiele doeken wel in de droger gedaan, maar inderdaad niet gestreken. Dan nemen ze inderdaad minder vocht op (werd mij verteld door mijn zus Wink )
Wat het wassen betreft: ik vond het zooo leuk om te doen. Al die kleine kleertjes I love you Sowieso al het babyspul vond ik leuk om te wassen en strijken. Terwijl ik daar normaal een hekel aan heb. Maar het scheelt ook wel dat het niet veel strijkwerk is Wink Ik gebruik sowieso nooit wasverzachter, dus nu ook niet gedaan. Inderdaad gewoon wasmiddel wat ik normaal ook gebruik. Wel had ik die color catcher doekjes gehaald, vond het zonde als de kleertjes al verpest zouden zijn voordat we ze überhaupt gebruikt hadden.

@Joyce: das toch ook heerlijk, de hele dag lekker in bed met je kleine vent. Hopelijk slaat de infacol snel aan. Sterkte met je ventje. Lijkt me heel zielig als je kindje zo'n last heeft en je kunt hem niet helpen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  liesje di 29 nov 2011 - 7:47

mickey hou me telefoon in de gaten ben echt benieuwd wanneer de kleine zich aandiend bij je

joyce wat vervelend van je krampjes bij de kleine

poison lekker niks doen vond ik heerlijk in me verlof

all hier afgelopen naccht weer last van krampen gehad na een bad ben ik in slaap gevallen en geen last gehad. nu af en toe dat de kleine zit te duwen auw auw. dus ik denk dat het hier niet lang meer gaat duren dat zegt me gevoel ook. ach we zien wel wat er gaat gebeuren. iedereen om me heen zijn gespannender dan ik zelf ha ha.

nou meiden ot snel

liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 29 nov 2011 - 8:39

Poisongirl ; rustig aan doen in je verlof, én sowieso doen waar jij zin in hebt!
Ik ben lekker gaan shoppen nog, en heb gedaan wat ik wilde, lekker gegeten wat ik wilde (behalve de verboden dingen zeg maar) ... En heerlijk uitgeslapen!

Hier gaat het goed, de stuwing (ik geef flesvoeding, dus met mijn borsten wordt niks gedaan zeg maar) is bijna weg, de hechtingen mogen er bijna uit, en ik begin aan alles te wennen, ritme te krijgen. Ook heb ik vandaag voor het eerst gepoept haha, dat is ook heel fijn na 5 dagen Wink En ik vind mama zijn het allermooiste wat er is, dát heb ik totaal niet overgeromantiseerd, het is vele malen mooier! Wel word ik een emotionele doos, als ik naar mijn kleine meisje kijk kan ik het zo maar te kwaad krijgen, en vol trots en tranen over mn wangen naar dr kijken al vertellend hoe mooi ze is en hoe trots papa en mama op dr zijn. Laughing

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje wo 30 nov 2011 - 2:02

Parels: wat schrijf je dat lief!
Mickey: vervelend dat je baby nog niet vastzit in je bekken! Moet je dus thuis bevallen als baby niet vastzit omdat je moet blijven liggen of mag je wel naar het ziekenhuis met de risico's die je noemde?

Verder weet ik het echt niet meer, maar ik ben het even zat, dus ik ga verder tegen mezelf chagerijnen ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  mickey wo 30 nov 2011 - 2:07

@Supertalentje: nee, ik mag gewoon naar het ziekenhuis gaan. De VK gaf aan dat ze het ook een krom advies vond, maar het is nou eenmaal zo. Volgens mij is het eerder zo dat ik gewoon zo min mogelijk mag lopen als mijn vliezen gebroken zijn. De kans is er dat de VK eerder hier is als mijn vriend als het zover is en mijn vriend is op zijn werk, dus ik moet ook gewoon zelf de deur open doen.
Wat je humeur betreft: gewoon lekker chagrijnen! Heb ik dit weekend ook gedaan. Pas toen we maandagavond bij de VK waren geweest, werd mijn humeur wat beter... Had het echt even gehad afgelopen weekend.

@Liesje: dalijk haal jij mij nog in!! Sms jij mij trouwens als jullie ventje er is, of heb je daar iemand anders voor?

@Parels: sentimentele muts! Wink Al denk ik dat ik precies hetzelfde zal hebben dalijk Very Happy
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 30 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 23 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: