Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 13 van 30 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Aimee zo 20 nov 2011 - 0:36

Haha ik heb nog niets gewassen hoor Parels! Wil dat pas vanaf een week of 36 gaan doen... Nu vouw ik het gewoon af en toe opnieuw op omdat ik dan het gevoel heb dat ik even iets in de babykamer moet gaan doen *kansloos* Laughing

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 13 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Supertalentje zo 20 nov 2011 - 1:10

@Aimee; wat goed dat de verlos je gewoon naar huis gestuurd heeft en dat je lijf gelijk reageert! Goed uitrusten en goed voor jezelf zorgen! Ik zie dat jij je voorlopig nog niet verveelt thuis, die kleertjes kunnen nog veel vaker gewassen, gestreken en opgevouwen worden voor baby er is, haha!
@Loekie: wat vervelend van je hoge bloeddruk! Maar wat kun je eraan doen...? Ik hoop dat dinsdag alles goed is, maar gaan ze baby nou eerder halen als ie zo hoog blijft?
@Liesje: wat vervelend dat je weer zo slecht geslapen hebt! In bad kun je meestal wel even lekker ontspannen, voel je je daarna misschien weer wat beter...

Waar is Floor?!!!! Ik hoop zo dat ze migraine-vrij ligt te bevallen Laughing

Ik heb gister shop-till-you-drop gedaan met geboortekaartjes bestellen (viel me trouwens zo erg mee, totaal bedrag is nog geen €200!), die TinyLove muziekmobiel gehaald, Woezel&Pip knuffeltjes voor in box/bed en matrashoezen gescoord bij de Babydump voor bedje en reiswieg. Jeuj!

Gisteravond weer paniek, ik had zo'n buikpijn, rechtsonder buik, net boven mn liezen. Ik ken geen pijntjes en ongemakken, dus ik was in staat naar het ziekenhuis te rijden toen mijn man zei dat daar je nieren zaten. Ik heb geloof ik een half uur op het toilet gezeten en toen ik daarvan af kwam zakte de pijn langzaam, dus het zullen mijn darmen geweest zijn die gewoon in de knel zitten, maar het deed zo gemeen zeer!
En vannacht weer een maagzuuraanval, dus ik slik dat gewoon weg, blijf vooral stil liggen en vouw mijn kussen dubbel zodat mijn hoofd hoger komt te liggen. Op een gegeven moment kon ik het niet meer wegslikken, dus ben naar het toilet gerend en mijn maaginhoud kwam gewoon mee naar buiten! Ik geef nooit over, heb de eerste drie maanden alleen maar incidenteel gekokhalst en als ik overgeef dan ben ik doodziek, dus ik was alweer in alle staten... Embarassed Ik kon echt niet meer slapen, dus nu ben ik weer bekaf, duik straks wel weer een uurtje mn bed in, maar ik baal zo van dit soort gekke dingen! Waarom gaf ik niet over met 1 tm 12 weken, maar ineens met 32?!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  mickey zo 20 nov 2011 - 1:12

Zo, daar ben ik ook weer eens. Hier is alles nog rustig, dus mijn maandenlange voorgevoel van 20-11 gaat hem niet worden... Ik lees wel iedere dag even mee, maar doe dat vanaf mijn gsm, vind reageren dan niet zo handig.

Het wordt wel spannend hè Parels! Wanneer met je nu weer naar de VK? Hopenlijk gaat het toch doorzetten! Lijkt me niks, steeds die krampen.

Pfff... Mijn geheten is echt een zeef, weet de rest nu al niet meer en teruglezen gaat niet op mn gsm. Sorry meiden! Ik probeer het straks nog eens, vanaf de laptop.

Hier gaat het verder wel goed. Heb nu ook een ritme in mijn slaappatroon ontdekt. Ik slaap steeds een paar uurtjes, ben dan weer een of twee uur wakker, slaap dan weer een paar uurtjes, enz. Echt ontspannend is het niet, maar ik kan er toch niks aan veranderen. Kan me er maar beter bij neerleggen dat het zo is.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 1:16

Supertalentje ik vind het zó fijn om te zien hoe je bent omgedraaid van het 'niet uitzien naar een baby' naar de totaal andere kant. Je maakt je zo'n zorgen en je bent zó lekker aan het shoppen, natuurlijk breekt dat je op hoor, die zorgen, maar ik vind het heel erg vertederend om te zien. Je bent gewoon klaargestoomd voor het mama worden, dat is dat oergevoel denk ik wat komt bovendrijven!

En alsjeblieft meisje, luister naar me, maagzuur ga je nog veel meer last van hebben. Koop Rennies (mag je 16x per dag innemen maar 1 is vaak al genoeg!) en leg ze overal, naast je bed, in je handtas, beneden in de keuken ... Ik heb ook heel vaak maagzuur als ik in bed ga liggen, maar als ik 1 a 2 Rennies neem is het zo over, en het zijn in feite gewoon een paar pepermuntjes. Serieus, dat helpt je uit de brand!

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje zo 20 nov 2011 - 2:09

@Parels: Echt, het zijn de hormonen, maar je maakt me aan het lachen en aan het huilen vandaag... Ik vind het lief dat je het schrijft en dat je het gezien hebt. Die eerste echo met 9 weken en dan zo'n kleine boon zei me zo niks, ik ging me niet hechten aan iets dat ik misschien weer ging verliezen. Ik schaamde me gewoon in het begin dat ik zwanger was, juist omdat ik niet op het dak stond te springen. Ik zat te wachten tot baby weer zou vertrekken en daarvan uitgaande vond ik minder eng dan de angst zodra ik me zou gaan hechten. Toen baby bleef werd ik praktisch, wat moet er geregeld en gedaan worden? Huis op zn kop, lezen op internet, bellen, uitzoeken en rekeningen geplundert. Baby was niet leuk, baby kwam gewoon en had recht op een bedje en een box (en de allerbeste kinderwagen en fles, haha). En nu gaat alles nog steeds goed met baby, hij groeit goed, is niet vertrokken, mijn verdriet is gezakt en (bijna) alles is geregeld. En nu ben ik me gaan hechten en dus nog veel banger dan in het begin, baby heeft betekenis gekregen en ik kijk er naar uit. Ik had me ook voorgenomen dat ik zoveel verdrietig mocht zijn als ik wilde, maar een moeder moet zijn (goed uitgerust, alles op een rijtje, verdriet een plekje) als baby er is en ik denk dat dat me nu al is gelukt. Mijn gedachtengang en verhaal is anders dan de standaard hier, maar het doet me veel dat je het opgemerkt hebt.

Van die Rennies moet ik kokhalzen, haha! Ik heb Rennies gehaald, maar ik krijg die vieze dingen (met pepermuntsmaak) gewoon niet weg! Maar heb je er ook weleens van over moeten geven? (als ik er echt weer last van krijg probeer ik wel weer een Rennies, mama Laughing )

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 2:20

Ach, dat was niet mijn bedoeling hoor, dat huilen, maar ik wil altijd alles gezegd hebben, de baby is er nu eenmaal en je gaat zeker een goede mama zijn, zeker door alles wat je hebt meegemaakt, kan je je verdriet omzetten in onvoorwaardelijke liefde voor je kind en wellicht begrijp je dan je ouders nog beter ook en stimuleert dat de band alleen maar. Dat heeft het bij ons iig wel teweeg gebracht, helaas heeft het de band tussen mijn vader en ik finaal kapot gemaakt maar de band met mijn zussen en moeder is onvoorwaardelijker dan ooit geworden.

Wat ook helpt tegen maagzuur is vanillevla/yoghurt. Idd wat hoger slapen met je hoofd (en niet op je rug), geen koolzuurhoudende dranken, helaas ook geen sinaasappelsap ofzo, tomatensoep is ook een crime .. Maar zuivel werkt hier perfect, dan kan ik weer wat rustiger liggen en slapen. En niet teveel en te snel omdraaien, dat is ook niet bevorderlijk! Ik vind de nasmaak van Rennies ook echt vies hoor, heb er niet van overgegeven, maar je hebt ze ook in de smaak Anijs.

Gewoon pepermunt helpt trouwens ook!

Gaviscon (dat is een drankje geloof ik) kan je ook gebruiken. Anders even bij de apotheek navragen of de huisarts!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 2:23

Ik had Gaviscon (drankje, gewoon te koop bij drogist en sommige supermarkten) dat hielp vele malen beter als Rennies. Gewoon een lepel vol gieten en slikken, die Rennies heb je veel langer vieze smaak van!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 2:28

Ik val heel vaak in slaap met een Rennie in mijn mond, en dan word ik wakker en zit ie nog vastgeplakt aan mijn gehemelte, idd heel erg vies! Al het tandenpoetsen voor niks geweest Wink

Gast
Gast

Bericht  Supertalentje zo 20 nov 2011 - 5:01

Soms moet iemand weleens huilen terwijl het niet je bedoeling is ;-) geeft niks! Heb jij het over je neefje? Wat is er gebeurd tussen jou en je vader? (Als ik zo brutaal mag zijn?)

Ik wist niet dat vanillevla hielp! Ik eet al weken vanillevla een paar uur na mn avondeten, gewoon omdat ik niet veel ineens kan eten en dan savonds weer trek krijg. Ik kocht steeds de goedkoopste en die is heerlijk maar laatst hadden ze die niet dus heb ik Friesche Vlag meegenomen, maar die is vies, dus heb ik het al een paar avonden niet gegeten en dus blijkbaar zuuraanvallen... Ik ga gauw weer inslaan, haha! Ik draai wel vaak omdat ik 1 keer een slapend been had dat ik na een half uur onder de koude douche pas weer aan de praat kreeg en ik draai ook snel, op mn rug liggen doet zeer, haha! Hoe doe jij/doen jullie dat met slapende armen of benen of omdraaien?

Ik ga morgen gelijk op jacht naar Gaviscon en Anijs, dit hou ik echt niet nog weken vol Laughing

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 5:14

Ik slaap met zo'n heel charmant voedingskussen!
Dat helpt wel bij het wat hoger liggen enzo en mn buik rust erop.
Onze hele koelkast ligt vol met zuivel haha, is sowieso mn tic nu, maar het helpt wel.

Lang verhaal kort ;
Papa sterft van het geld, is voor de 3de keer hertrouwd, vrouw en stiefkinderen trekken zn portemonnee leeg maar ik mag er niks van zeggen. Daarbij komt dat hij mn liefde altijd gekocht heeft, ik heel veel ben gepest door dingen die hij en zn vader hebben gedaan om geld te verkrijgen zeg maar (niet allemaal legaal), hij een ontzettende controledrang heeft (lees ; tot je 23ste je verzekeringen, post en bankrekeningen bijhouden en dus overal commentaar op krijgen) en hij zich schaamde voor het feit dat ik dankzij mijn pestverleden labiel ben geworden, en na mijn neefjes dood in een depressie ben geraakt. Daar schaamde die zich voor en sindsdien 'zorgde ik alleen maar voor problemen'. Toen die om die reden oa niet op mijn verjaardag wilde komen, heb ik hem gezegd dat ie helemaal niet meer hoeft te komen. Gek genoeg zijn alle dingen uit het verleden nu geen probleem meer bij me en ben ik zelfstandiger en sta ik sterker in mijn schoenen dan ooit. Mijn zus heeft nog wel contact met hem, en daarom doe ik gewoon op verjaardagen enzo en bel ik hem als ik nieuws heb. Zoals ook met mijn zwangerschap, wat ik hem heb gevraagd nog even 1 dag geheim te houden en het daarna te vertellen. Hij heeft het echter nooit aan iemand verteld, zelfs niet aan zijn vrouw, en als mensen hem vroegen of hij het wist zei die 'nee dat hoor ik nu pas' waardoor ik nog meer als het zwarte schaap overkom. Maar ja so be it, ik kan het goed hebben, hij is al zijn hele leven lang een pathologische leugenaar en als er een ding is waar ik niet tegen kan is het schijnheiligheid.

Zo! Best nog een lang stukje laughcry

Gast
Gast

Bericht  liesje zo 20 nov 2011 - 6:37

zo meiden jullie zijn op dreefhaha,

aimee ja ik heb het weekend me mannetje thuis en doordeweeks passen me ouders nu veel op. dus ik pik s'middags me rust

lookie ja ik scheer het ook op gevoel down under maar kan er ook steeds moeilijker bij hihi

floor hopelijk ben je bezig met bevallen meis hoop het zo voor je

supertalentje ik neem ook rennies ze helpen wel goed bij mij

verder weet ik het niet of heb ik iedereen gehad??

hier wat opgeknapt iig heb van 14.30 tot 17 u heerlijk kunnen slapen. mn man heeft voetbal zitten kijken. zit ik in bad bad hoor ik me man een geluid maken dat ie een poes uit de tuin aan het jagen is bleek het een zwaan ik dacht dat ik doodbleef van de lach Laughing maar we hebben de zwaan uit de tuin gekregen door het hek open te zetten maar het was nog een jonge zwaan hij was nog veelal grijs van kleur. is het bij jullie ook zo mistig? hier zit het goed dicht. nou ik ga lekker me kopje thee drinken en bankhangen

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup zo 20 nov 2011 - 8:45

he meiden heb een kleine up-date en foto in mijn bevallings topic geplaatst. Thanx nog daarvoor Parels en de rest hug

@ floor; hoop voor je dat t zo gaat beginnen. Inleiden heeft denk ik ook met t ziekenhuis te maken had laatst iemand die bij dezelfde VK zat als ons maar mocht in nijmegen al vanaf 41 wkn ingeleid worden.
@parels; ohhh meid hoop dat t strippen toch nog meer op gang gaat brengen
@aimee; wat vervelend dat je aan de ctg moest maar goed dat je nu je rust pakt
@liesje; fijn dat je al weer iets bent opgeknapt
@ supertalentje; hoop dat t zuur snel weer zakt met de vanille vla

voor de rest weet ik het niet meer en het is ook druk met N.inthe en kraambezoek maar probeer af en toe wel mee te lezen
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Aimee zo 20 nov 2011 - 10:16

SUpertalentje: Wat goed dat jullie de kaartjes hebben besteld! Ik moet eerst nog maar eens goed gaan bedenken hoeveel we er nodig gaan hebben (YES, weer een taak voor op mn lijstje Wink ). Wel vervelend van het maagzuur! Ik heb er deze week ook inene last van, echt een rotgevoel... Ga ook maar eens vanillevla inslaan!

Mickey: Ben je toch niet stiekem inmiddels al bevallen? Wink Vervelend dat je zo rot slaapt, zou juist fijn zijn als je nu nog wat goede nachten zou kunnen maken...

Liesje: Fijn dat je familie en man de zorg voor je meisje wat uit handen nemen, zodat jij wat kan rusten!

PBG: Hoe bevalt het mama zijn? Kan me voorstellen dat je het super druk hebt! Hopelijk hebben jullie ook wat tijd om lekker van elkaar te genieten!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  joyce0606 zo 20 nov 2011 - 12:12

[quote="joyce0606"]
mickey schreef:
mickey schreef:[/tr]
Naamleeftijdno. kindjeGeslachtZH/thuis uitg. datumbevaldatum Naam
Blondje1313Leeftijd 1e MeisjePoli-klinisch uitg. datum 07-10-2011 L.otte
Star0723/25 1eMeisjePoli-klinisch07-11-201117-10-11D
Floor28/29 1e jongen Poli-klinisch14-11-2011 20-11-2011N.B
Studiebol28/32 1+2meisjes Klinisch 21-11-2011 18-10-2011
Parels25/28 1emeisjepoli-klinisch22-11-2011??
Mickey27/28 1eN.BPoli-klinisch24-11-2011Als ik dat al wist Wink?
Joyce0606 26/28 1e Jongenklinisch 28-11-2011 10-11-2011K.aj
Beegee27/27 3e Jongenklinisch09-12-201116-10-2011J.ace
Pitbullgup 25/27 1emeisjeklinisch10-12-201118-11-2011N.inthe
Lookie25/28 1ejongetjepoli-klinisch13-12-2011??
Liesje28 2ejongen thuis 19-12-2011??
Freakielief26/28 1e jongen poli-klinisch 23-12-2011??
Dizzy 24/25 2emeisjeThuis? 24-12-2011 ??
Supertalentje27 1eJongen Poli-klinisch 14-01-2012 ? Nog ff wachten ;-)
Nicci 23/27 1eNBThuis22-01-2012??
Aimee 22/26 1e kindje jongenNog onbekend 26-01-2012 ??

Laatst aangepast door joyce0606 op do 24 nov 2011 - 23:13; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  mickey zo 20 nov 2011 - 13:43

@aimee: nee hoor, nog niet bevallen. Heb ook nog geen enkele reden om aan te nemen dat de bevalling snel begint. En zoals je aan het tijdstip kunt zien, is het ook nu weet een waardeloze nacht. Lig er al van 22.30uur in, maar heb nog geen oog dicht gedaan. Heb afgelopen nacht ook niet heel goed geslapen, dus ben vanmiddag even gaan liggen. Maar heb toen ook maar hooguit een uurtje geslapen. Heb morgen weer controle dus dan geef ik het wel aan, dat ik echt heel slecht slaap. Lig nu al 3 uur naar mijn slapende vriend te luisteren. Ben best jaloers dat hij zijn ogen maar dicht hoeft te doen of hij slaapt al... Ik had voorheen nooit problemen met slapen, maar sinds ik zwanger ben, heb ik geen nacht meer fatsoenlijk geslapen.
Nou ja... Genoeg geklaagd, ik ga maar weer een poging wagen om in slaap te komen.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 19:46

Mickey sorry, heb gisteren zo over je berichtje heen gelezen!
Wat waardeloos idd dat slapen, de vk zei mij dat ik dat aan moest geven en dan kon ik af en toe slaaptabletjes krijgen, niks schadelijks voor de baby maar ze willen graag een uitgeruste moeder.

Ik mag donderdag weer naar de vk, dan kijken we verder. Voor de rest hier ook weer een k*tnacht Sad

Gast
Gast

Bericht  liesje zo 20 nov 2011 - 20:29

Mickey veel succes bij de vk wat waardeloos he slecht slapen

floor hier ook gefeliciteerd is je voorspelde datum uitgekomen meis

parels ook al slecht geslapen

all nou hier ook 1 die op de bank is gaan slapen in bed kwam ik gewoon niet in slaap. maar nu ben ik wel uitgerust eigenlijk. de was zit in de droger dus ga straks proberen het te vouwen en strijken. verder nog geen plannen. moeten ook nog wat boodschappen halen. nou meiden ik ben gewoon al nr 4 op het lijstje gaat erg snel.

groetjes liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  mickey zo 20 nov 2011 - 23:43

Nou... ik heb het nog 4.00 uur zien worden vannacht... En om 6.45 uur ging de wekker van mijn vriend, was ik dus weer wakker. Heb het uiteindelijk nog tot 9.00 uur weten te rekken, maar toen was ik echt wakker. Wel nog lui in bed gelegen, beetje tv gekeken, maar ik had liever nog een uurtje geslapen. Vanmiddag maar doen dan.

@Parels: bij jou is het toch echt wel spannend aan't worden he! Ik ben benieuwd wanneer jullie meid zich laat zien. En ook of je eerder bent als mij Wink Denk het wel hoor, want ik merk aan niks dat de baby al zin heeft om geboren te worden... Wel raar om te zien dat ik nu de tweede op het lijstje ben! :shock: Gaat echt heel hard nu! Al heb ik zo'n vermoeden dat het nog wel even duurt bij mij. Het zou me ook niks verbazen als ik nog wordt ingehaald door één of meerdere december mama's Wink

@Liesje: jij ook al zo slecht geslapen dus. Op de bank kom ik ook niet in slaap, dus dan blijf ik liever in bed liggen. Ga dan spelletje doen op de gsm of op het forum neuzen nerd Al moet ik wel regelmatig draaien, want anders krijg ik een slapende arm...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  *Lookie* ma 21 nov 2011 - 1:23

@ Mickey en Liesje: Wat vervelend dat jullie zo slecht slapen! Terwijl je de rust nu zo hard nodig hebt. Lukt het wel om overdag nog even te slapen? Ik vind het al vervelend dat ik 's nachts zo vaak wakker word om te plassen, maar zo weinig slapen is helemaal irritant!

@ Parels: Het blijft bij jou maar rommelen he? Hoe is het nu met de pijn, nog steeds hetzelfde? Als het blijft aanhouden, gewoon vragen of de vk even langskomt hoor. En je bent helemaal geen zeur trouwens, ik vind het heel logisch dat je je afvraagd waar die pijn vandaan komt en of je bevalling nu begint, het kan tenslotte ook elk moment los gaan.

Wat betreft zuurbranden neem ik ook altijd Rennies, en die helpen meestal wel (of het moet heel hardnekkig zijn) maar Gaviscon is dus fijner spul? Ik vind Rennies inmiddels best vies worden namelijk (heb ze ook echt in elke tas zitten, op het nachtkastje, in de auto etc..) En Gaviscon mag je gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap? Het is mij ook al een paar keer gebeurd dat ik wakker werd en de Rennie nog half tegen het gehemelte zat, net als jij Parels, en dat is zo vreselijk vies! Ik probeer nu maar gewoon niet te veel per keer te eten en vooral ook niet te vet, want dan heb ik extra last. Gisteren waren we nog lekker uit eten met vrienden, ik had wel zin in een ijsje maar heb het niet genomen (ook ivm zout). Geukkig hadden ze ook heerlijk dikke Turkse yoghurt met vers fruit dus ik heb heerlijk gegeten!!

@ all: Zaterdag de kinderwagen opgehaald en gisteren de box die we via MP gekocht hadden. Wel fijn dat we dat nu in huis hebben.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 1:29

Liesje ; op de bank slaap ik ook niet echt lekker, wij hebben wel een logeerbed, maar daar ben ik ook nog niet gaan liggen, mijn vriend slaapt overal doorheen, al snap ik wel waarom je op de bank bent gaan liggen. Als ik echt niet zou kunnen slapen ga ik ook naar beneden. Heb trouwens ook een was in de droger zitten Wink

Mickey ; ik heb net nog 3 uur een uiltje geknapt, was het even allemaal zó zat. Als je wilt mag je voorpiepen hoor, kan je ook niks aan doen, ik hoop het iig voor je! En het komt ook ineens uit het niks opzetten schijnt, dus je hoeft niks te voelen. Floor voelde ook niks, en daar begon het toch ook uit het niets!

Lookie ; zeker fijn om alles in huis te hebben, straks kan je het gaan opzetten, dat is ook leuk, krijg je echt zo'n babyhuisje Laughing

Het blijft hier idd wel rommelen, ik wacht het maar gewoon weer af. De kans is het grootst dat ze van de week uit zichzelf komt, en anders wordt de natuur een handje geholpen de week erop, dus echt lang kan het niet meer duren. Nu maar lekker veel rusten en het huis een beetje op orde proberen te houden smile Moet je zeggen dat ik vandaag wel echt even een downdag heb hoor, ik ga echt niet slapen met de gedachte 'het gaat gebeuren vannacht' want dan maak ik mezelf gek en ik weet dat dat gewoon niet elke nacht zo is haha, maar ja als je dan van alles voelt, dan krijg je toch ijdele hoop, helaas!

Ze is gewoon lekker lui Wink

Gast
Gast

Bericht  liesje ma 21 nov 2011 - 5:47

hoi meiden,

parels nou meis hopelijk ben je nu bezig met bevallen en lezen we morgen dat jullie meisje er is

mickey jij bent ook al bijna 40 weken zag ik spannend meis

lookie fijn dat je nog niet veel last hebt van slecht slapen ik hoop ook dat dat je bespaard blijft. ik kan me rust goed pakken s'middags want mijn ouders passen veel op nu en me moeder heeft nu ook een weekje vakantie. leuk dat je je box en de kinderwagen binnen hebt

all nou hier gaat alles z'n gangetje ik merk wel dat sjakie goed in me bekken zit ik moet vaak plassen en krijg af en toe steken in me bekken. maar ja is alleen maar goed denk ik maar. verder net een prakkie bietjes gekookt en gegeten. mn man moet eigenlijk gaan tafeltennissen maar het is zo mistig dat hij ws thuis blijft het is onverantwoord om met dit weer de hort op te gaan. nou meiden ik ga weer verder de kleine moet zo in badje en ik wilde zelf ook nog lekker badderen

nou tot morgen weer!!!!!!

liefs liesje

liesje
liesje
Prater
Prater

Bericht  mickey ma 21 nov 2011 - 6:37

@Liesje: nog 3 dagen inderdaad tot D-Day. Maar ik hou stiekem rekening met 2 weken langer, dan valt het alleen maar mee als uk eerder komt. Ik vind het inderdaad wel erg spannend worden nu. Weet niet echt goed wat ik me moet voorstellen bij de bevalling en vraag me af of ik het wel door heb als het eenmaal begint. Vind het ook nog steeds erg vreemd dat er gewoon een baby in mijn buik zit... Embarassed
Ik moet ook vaaaaaak plassen en die steken komen me ook bekend voor. Als ik gezeten heb, en ik sta op, moet ik echt even alles laten uitrekken, voordat ik kan doen wat ik wilde. Mijn banden rekken dan enorm en dat is niet altijd even prettig.

@Parels: ik heb vanmiddag een poging gedaan tot dutje doen, maar na een half uur was ik alweer wakker en was het over... Was vanmiddag gewoon misselijk van de vermoeidheid. Na dat half uurtje slaap (en totaal 1,5 uur op de bank) was de misselijkheid gelukkig wel over, maar moe ben ik nog steeds.

@Lookie: vervelend he, die zuurbranden. Ik heb geen probleem met Rennies, vind ze niet vies ofzo. Het is inderdaad wel irritant als die aan je gehemelte blijft plakken, maar meestal bijt ik hem kapot voordat ik ga slapen. Dan heb ik daar geen last van en het werkt net zo goed.

@All: net controle gehad bij de verloskundige. Over het slechte slapen zei ze dat het er toch echt bij hoort (goh... Rolling Eyes ), maar als het echt erg wordt, zou ze me wel een slaaptablet voor kunnen schrijven, al doet ze dat liever niet. Ik sta daar ook niet echt om te springen moet ik eerlijk zeggen. Ik ga gewoon op tijd naar bed, hoop dat ik in slaap val, maar als dat niet lukt, blijf ik rustig liggen en ga wat klooien op mijn gsm. Al denk ik dat ik als ik komende nacht weer zo veel wakker lig, toch maar op sta en een filmpje ga kijken ofzo. Dekentje erbij op de bank en dan maar hopen dat ik dan wel nog wat slaap mee pak.
Verder ook geen bijzonderheden. Bloeddruk was prima, uk wilde het hartje weer niet laten horen en hij/zij zit nog steeds niet vast in het bekken. Dus als mijn vliezen breken moet ik bellen.
Ik gaf aan dat ik nog geen enkel vermoeden heb van een beginnende bevalling, maar de VK zei dat dat bij de eerste vaak niet hoeft te beginnen met oefenweeën of zo. Vaak begint het gewoon spontaan en is dat dan ook meteen de bevalling. Ach... we zien wel hoe en wanneer het begint. Al vraag ik me wel af of ik meteen door heb dat het begonnen is Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 ma 21 nov 2011 - 6:44

jeetje wordt nu wel spannend meiden!! gaat allemaal lekker opschieten!! ik zou vadaag 39 weken zijn smile hahah toch wel gek om zo te denken...het lege buik syndroom is wel wat minder, maar soms mis ik het echt wel!! soms droom ik ook dat ik nog zwanger ben en serieus getrappel voel! totdat ik wakker wordt!

parels: ik hoop voor je dat het snel begint, of al begonne is, want volgens mij trek je de spanning niet meer!! hug succes mocht het zo ver zijn! smile

mickey: het is ook wel bij iedereen anders hoe het begint, ik had met 2cm wel wat krampen, van die ongsteldheids krampen maar nog niet duidelijke samentrekkingen in een tijdritme. totdat mijn vliezen braken, toen kreeg ik gelijk goeie weeen...maar dat is ook niet bij iedereen....ik heb zelf een spastische darm, en heb wel eens van die heftige darmkrampen (tot flauwvallen aan toe). en ik vind weeen echt lijken op die krampen, zo lekker onderin je buik! maar dan wel duidelijk in een golf.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Poisongirl ma 21 nov 2011 - 6:51

@Parels, klinkt wel spannend bij jou zeg. Ik hoop voor je dat t doorzet.

@joyce, alles goed met je? En met je kleintje? Zag een fotot, zo schattig!

@Floor gefeliciteerd Very Happy

Vandaag controle gehad. Alles was goed,baby lag netjes met koppie naar beneden. Hartje klopte goed. Mijn bloeddruk was 130/80. Normaal zit m,ijn onderdruk rond 65/70, dus moesten we wel ff in de gaten houden. Ook omdat ik veel vocht vasthoud in mijn polsen en handen (carpaaltunnelsynsdroom). Ben verder erg moe, maar daar geef ik gewoon lekker aan toe. Nog 7 dagen werken en dan verlof. Kijk er nu wel echt naar uit. Morgen intake kraamzorg.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 7:18

Ik ben er nog hoor!
Zat in bad, maar toen las ik dat dat juist de ontsluiting tegen houdt als je minder dan 5cm hebt .. dus ben er gauw uitgegaan, vandaag gaat het ook echt niet meer gebeuren hoor, zal wel ergens van de week zijn, ik zie het vanzelf wel. Krampen zijn nog niet minder, maar ook niet heel erg veel erger.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 30 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 21 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: