Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 7 van 30 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 18 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 7 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 23:06

morgen,

zo vanmorgen men kleine kerel weer even geknuffeld.. merle deed het super weer dus dat is erg fijn!! Hij had zijn fles weer leeg gedronken. De verpleegkundige gaat overleggen hoeveel hij mag laten staan om te kijken wanneer de sonde eruit mag.. ik gok dat dit nog ffie duurt maar je kunt merken dat meneertje al steeds beter de fles drinkt zonder echt te moeten nadenken welke stappen hij moet nemen.. :-)
Hij weegt nu 2310 gram en 26 dagen geleden was dat 1790.. vreemd dat zo'n klein mannetje zo hard groeit.. qua lente is hij nu 44-45 cm... rompers maat 44 gaan echt nog maar net..
Ik heb intussen de strijk weg, al komen er nog 2 wassen aan.. naja dan heb ik eventjes een lege mand..

@ parels, ojee toch baal dag nummer 3..... das minder hoor!! ik snap dat je gek word van die krampen enzo.. maar misschien zorgen ze wel al voor wat ontsluiting.. dus hebben ze uit eindelijk wel zin

@ mikcy, als je een baal dag hebt moet je ook eigenlijk geen dingen gaan doen.. *knuf voor je* ik denk trouwens dat je bord er wel enorm gaaf uit komt te zien.. en al helemaal super toch dat je hem zelf maakt!!

Ik vind het ook enorm vervelend om afhankelijk van andere te zijn. alleen bedenk wel je kunt ook gewoon even niet anders...

Mooie buik!!!!

@ liesje sjakie moet inderdaad nog even blijven zitten!! nog min 3 weekjes :-)

@ lookie, wel fijn dat de verlos even lekker aan huis komt controleren. al is het wel spannend die plotselinge stijging...

@ studie, en al op weg naar het ziekenhuis of intussen huis??

@ floor, ik sluit me aan bij parels nog 1,5 week max en is dat niet dan mag je parels gewoon vervloeken lol!
wel klote dat je zoveel hebt.. *knuf*

@ joyce, hoe is het met je kleine man? wanneer mag je naar huis?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 7 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 23:13

Goed zeg van J.ace! En van M.erle natuurlijk, het is voor zo'n ukkie ook niet niks!
Ineens is die kleine meid grote zus en moet ze mama nog meer delen. Gek he, dat je op die leeftijd zo blij bent dat je zo rap groeit, moeten wij nu niet hebben Laughing

In principe gaat het wel redelijk hoor, nog steeds wel krampen in mijn buik, dus ik houd ook de hoop dat het idd wel wat op gang brengt, al kan dat natuurlijk best nog even duren. Maar het voelt wel gewoon zo, en het is op zich redelijk te behappen. Het enige waar ik dan echt mee in de knel zit is dat zo weinig energie heb, en dat irriteert me misschien nog het meeste. Ik ben tot aan de 38 weken eigenkijk heel kwiek geweest, en dat het dan ineens backfired zeg maar is ruk.

Ik ga nu maar even op de bank liggen, kijken of ik mn oogjes dicht kan doen en programma gemist met memories wellicht aan kan zetten.

Gast
Gast

Bericht  mickey do 10 nov 2011 - 23:17

Nou... een nachtje (redelijk goed) slapen doet wonderen! Mijn slechte humeur is weer over, gelukkig. Heb net ook alweer geverfd. De zilveren ster ziet er nu ook steeds beter uit. En dat moet ook wel, want de verf is bijna op lol! Heb de roze en blauwe sterren ook weer van een extra laagje verf voorzien. De blauwe spikkels zijn nog een beetje zichtbaar op de roze ster, maar ik denk dat ik daar gewoon de naam overheen schrijf Very Happy Ik heb besloten de namen met watervaste stift erop te schrijven, scheelt weer een hoop gepriegel met zwarte verf en een penseel Wink Alleen nog even kijken of we nog blanke lak hebben, die eroverheen kan. En anders nog even langs de bouwmarkt voor blanke lak.

@Studie: veel plezier vandaag! Eindelijk je meisjes mee naar huis.

@Beegee: hug Ik kan me best voorstellen dat je een beetje jaloers op studie bent hoor. Is denk ik heel normaal! Jullie kereltje mag vast ook binnenkort mee naar huis.

@Floor: Ik hoop voor je dat je VK snel inziet dat ze jou niet tot 42 moeten laten doorlopen! Hoe langer je nog doorloopt met al je pijntjes, hoe moeilijker je herstel na de bevalling, denk ik. En anders gewoon vervloeken hoor Wink

@Parels: jeetje, je meisje houdt het wel spannend he! Ze is je al flink aan't testen Wink Maar je mag nog niet bevallen hoor, Floor moet eerst! Laughing
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor vr 11 nov 2011 - 0:50

@Parels, tis maar dat je weet waarom je dan wordt vervloekt he Twisted Evil
Verder vind ik je wel lief hoor. Wink
Jij hebt tenminste het idee dat er wat aan de gang is, ik heb geen krampje/geen harde buik, echt helemaal niks, af en toe wat pijn in m’n zij omdat hij/zij daar z’n voeten neerzet (elke dag op dezelfde plek dus dat is inmiddels wel beurs) maar verder voel ik helemaal niks anders.

@beegee, wat fijn dat Jace en Merle het allebei goed doen. Wat groeit hij toch hard.
Hahaha jij mag je bij Parels aansluiten dan, nog 1.5 week. Zo niet dan zal ik Parels vervloeken (jou niet hoor).

@mickey, ja slapen is echt goed voor je humeur! Fijn dat de sterren goed gaan met verven. Wij hebben voor ons geboortebord, plakstickers/letters gekocht voor de namen. Gewoon bij praxis gehaald, ze hebben ze in zwart en wit geloof ik en in verschillende formaten, misschien vind je dat makkelijker dan schrijven/verven.

Nu ga ik echt weer even nuttig verder werken anders schiet het niet op vandaag (en ik wil nu toch wel elke dag alles af hebben en klaar hebben staan dat het terug kan want stel je voor dat ik ineens ga bevallen..)

edit: Neutral Krijg net weer een geboortekaartje binnen, nu is iedereen van de zwangerschapscursus bevallen, behalve ik. Ik wil oooohoooooook bounce
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Tiara vr 11 nov 2011 - 0:57

Floor ik vind nog steeds dat je vandaag moet bevallen! angel
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Floor vr 11 nov 2011 - 1:14

aanitaa schreef:Floor ik vind nog steeds dat je vandaag moet bevallen! angel
Laughing

ik vind het best! wat moet ik doen om het aan de gang te krijgen want die baby er zo uitpersen gaat niet lukken Wink
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Tiara vr 11 nov 2011 - 1:39

Floor schreef:
Laughing

ik vind het best! wat moet ik doen om het aan de gang te krijgen want die baby er zo uitpersen gaat niet lukken Wink

Ananas eten, pittig eten, de trap op en neer rennen, bitter lemon drinken, sex hebben! Laughing
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Bericht  Laced vr 11 nov 2011 - 1:54

aanitaa schreef:
Floor schreef:
Laughing

Ananas eten, pittig eten, de trap op en neer rennen, bitter lemon drinken, sex hebben! Laughing

Haha bij mij heeft de bitter lemon geholpen, heb de hele fles leeggedronken die dag en snachts braken mijn vliezen.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Tiara vr 11 nov 2011 - 2:43

Laced schreef:
aanitaa schreef:
Floor schreef:
Laughing

Haha bij mij heeft de bitter lemon geholpen, heb de hele fles leeggedronken die dag en snachts braken mijn vliezen.

Haha dat wist ik niet eens! Of ik was het alweer kwijt... Embarassed
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey vr 11 nov 2011 - 5:24

Nou meiden, ik kom jullie weer een update geven over het bord, met foto's Very Happy
aub niet quoten!!

Als het een meisje wordt:
*weg*

En als het een jongetje wordt:
*weg*

De zilveren ster wil ik nog één keer verven, hopelijk is die dan helemaal dekkend. Op de foto zie je het niet zo, maar in het echt is het niet overal helemaal egaal. En nu ik hier het voorlopige resultaat heb geshowed, kan ik de namen er op gaan zetten Very Happy

@Floor: ik ga nu het lettertype van het geboortekaartje gebruiken, vind het wel leuk om dat zo een beetje terug te laten komen. Al waren die stickers wel makkelijker geweest Wink

Laatst aangepast door mickey op di 15 nov 2011 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  mickey vr 11 nov 2011 - 7:32

Wat een stilte hier... Waar zijn jullie allemaal?

Parels en Floor toch nog aan't bevallen? Wink
En PBG: waar hang jij uit??
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 7:37

Ik ben niet aan het bevallen hoor!
Heb een dekbed op de bank gelegd en daar lig ik nu onder.
Mijn vriend zit op de laptop, en straks gaan we the voice kijken.

Mooi geworden die borden, erg gaaf!

Bij mij doet mn buik trouwens nog steeds zeer en heb ik nergens anders last van.

Gast
Gast

Bericht  studiebol vr 11 nov 2011 - 7:44

Mickey mooie borden! leuk hoor!

Parels, vervelend dat je nu niet zo top voelt, nou ja lekker kalm aan doen he misschien gaat het morgen beter! En ik ben het nu wel met je eens dat PBG al lang niets van zich heeft laten horen dus ik denk idd dat daar ook wel iets gebeurd of gebeurd is!

Beegee, hoe is het nu met jou? Jullie mannentje groeit ook super zeg! De verpleegkundige heeft ze vanmorgen nog weg gingen en ze wegen allebei meer dan 2500 gram, dus ze zijn gewoon al 2,5 kilo, haha ze groeien hier dus ook super! En ik snap dat je wat jaloers bent, jij wilt natuurlijk ook graag je mannetje thuis! Ik hoop echt dat het heel snel gebeurd voor jullie!

Sorry de rest weet ik ff niet meer...

Nou wij hebben ze dus vanmorgen om half 10 opgehaald, nog een boel informatie mee gekregen en van alles en nog wat, wat handtekeningen zetten en ze konden mee. We hebben ze nu in de reiswiegen van de wandel wagen liggen. Gezellig beneden en dan vanavond in hun bed. Maar ik hoop maar dat ze zich vannacht warm kunnen houden en dat grote bed.
Ook is er kraamzorg, aardige vrouw hoor, heeft vandaag al wat vragen beantwoord, maar het voelt toch ook wel heel ongemakkelijk, ik voel me gewoon goed natuurlijk, dus ik laat haar echt niet stofzuigen ofzo. En tja met die meiden ben je ook niet vier uur druk want ze eten en daarna slapen ze weer... morgenochtend komt ze weer, en dan zie ik dan wel ff of ze nog een keer moet komen.
Verder is natuurlijk echt leven van voeding naar voeding. Haha dat merk ik al wel, het is eten, slapen, eten,slapen, eten, slapen Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 8:03

Fijn hoor studie!
Denk dat wij ook de reiswieg overdag gaan gebruiken als slaapplaats.
Voor de rest gaat het hier prima, maar ik heb idd het idee dat er bij pbg wat is gebeurd!

Gast
Gast

Bericht  mickey vr 11 nov 2011 - 8:08

@Parels: balen voor jou, dat je wel steeds zo'n last hebt, maar niks doorzet. Ik ga dalijk ook The Voice kijken. Mijn vriend moest helaas overwerken, en morgen ook, tot een uur of twee. Dus het is gewoon afwachten wanneer hij thuis komt. Gelukkig kan ik hem wel bereiken, mocht er iets gebeuren hier Wink Maar dat verwacht ik nog lang niet.

@Studie: oh wat heerlijk! Je meisjes lekker thuis! Zijn al flinke meiden he, 2,5 kilo al! Ik ben benieuwd hoe het jullie vannacht vergaat.

Enne... bedankt voor de complimentjes, ben er erg blij mee Very Happy

Ben trouwens door mijn baaldag van gister helemaal vergeten te vertellen dat ons nieuwe bankstel eindelijk binnen is!! cheers Door het overwerken van mijn vriend, kunnen we ze helaas pas morgen ophalen. Mijn broertje helpt hem ermee, dus ik blijf in de tussentijd lekker thuis Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Ayla vr 11 nov 2011 - 8:57

Straks als ze tussen de voedingen ook even wakker zijn wordt het leuk studie, liggen ze lekker om zich heen te koekeloeren, heerlijk vind ik dat!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Floor vr 11 nov 2011 - 10:11

PBG, heeft vanaf nu verlof, dus misschien komt ze wat vaker, ze had het deze week erg druk.

@mickey, wat een leuke borden! Vind het ook leuk dat je het zelf maakt, lekker creatief.
Leuk dat je het lettertype van het geboortekaartje gebruikt, het was ook maar een tip van die plakletters (ik dacht voor het geval je echt geen zin hebt). Bij ons geboortebord is het stuk waar de naam komt zwart en wij hebben witte plakletters gekocht.
Succes met je nieuwe bankstel morgen, fijn dat het eindelijk binnen is.

@studiebol, wat fijn dat de meiden thuis zijn. Er komt vanzelf een goed ritme in, maar in het begin zal het vooral eten, slapen, eten slapen zijn.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 20:25

goedemorgen!!!

Gister even lekker er tussen uit geweest..Baalde trouwens enorm toen ik de bv moest weg kiepen haha!! Had 1 wijntje op dus wat ik kolfde kon regelrecht de gootsteen in.. daar gingen weer 2 voedingen... we zagen op de lijst dat Jace gister vanaf 9 in de ochtend al zijn flessen leeg had gedronken (zijn er 4) was een echt record... belde ik net op om te vragen hoe de nacht was gegaan had hij de rest ook zelf op gedronken :-) vanmorgen had hij zich netjes ook zelf gemeld voor een voeding hij heeft om 1 de laatste gehad en om 5.45 had hij zich zelf gemeld Very Happy Very Happy Very Happy helemaal trots!!
Het naar huis komen komt nu dichterbij (hoop ik)

@ Micky, wat enorm mooi dat bord!!! erg crea bea zeg, mag je trots op zijn!!!

@ studie, ahhh wat gezellig samen in de wieg. hoe is de nacht verlopen??
Hoe werkt het nu eigenlijk met de sonde? moet jij nu een lijst bij houden wat ze zelf drinken en wat niet en wanneer mag deze er dan uit? Hoeveel krijgen jou meiden nu?
(lukt het nog met kolven?) Ohh een boel vragen zie ik nu haha

@ parels, en genoten van je bankhang avondje :-)

@ floor, spannend nog 2 daagjes tot the day.. wanneer moet je weer naar de verlos toe? ga je dan vragen of zou kunnen strippen i.v.m alle pijn die je hebt??

Nou ga even mijn grote man wakker maken en dan richting Jace toe!! even lekker knuffelen haha en natuurlijk complimenteren met zijn drinkgedrag... (zou ik dat ook doen als ie 18 is en dan complimenteren met zijn drinkgedrag lol! )

liefs

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 11 nov 2011 - 20:32

Hai meiden.

Alles goed hier? Nog dames waarbij het rommelt?

Hier alles oke. Hechtingen zijn wel pijnlijk, maar gaat steeds stukkie beter. De kleine man doet het prima. Hij hapt egt super goed echt een piranya! Alleen jammer dat het echt nog zeer doet. Maar goed, moet eelt kweken smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  studiebol vr 11 nov 2011 - 21:53

Joyce ik heb er niet veel verstand van maar ik begreep dat als je kindje goed aanhapt het geen pijn zou moeten doen. Het gaat pijn doen als hij alleen je tepel pakt! Nou ja dat heb ik begrepen! Fijn dat het goed gaat met jou.

Beegee wat goed dat hij zoveel heeft gedronken! Hoop dat hij het goed blijft doen.
Wij bieden de dames elke keer de fles aan en wat ze niet drinken krijgen ze via de sonde.

Vannacht melde de beide dames zich om half 3 en toen weer om 7 uur dus dat is best netjes vonden wij. Ook wel ff wennen voor ons hoor om ineens twee meisjes in huis te hebben. Vond het best spannend om te gaan slapen was vang dat ik ze niet zou horen. Het geluid wat ze maken is niet heel hard. Maar heb gewoon de babyfoon naast mijn bed gezet :-)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 22:26

Hier nog steeds niks, geen gerommel meer ook smile
Heb echt een hele goede nacht gehad, geslapen als een roos van 12 tot 10.
Vandaag gaan we de intocht op tv kijken en wat schoonmaakklusjes in huis smile
Vanavond zal ik weer wat meer reageren, dan ga ik met de laptop op de bank!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 11 nov 2011 - 22:29

Hè nou, Parels, wanneer komt die baby nou eens? Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast vr 11 nov 2011 - 23:53

Eerst Floor! Die is geloof ik maandag uitgerekend!
Daarna kom ik, hoop ik! Maar ik houd me vast aan mijn moeders woorden,
'Kind, dat komt ineens uit het niets hoor, als je het niet verwacht' daarom ga ik vandaag ook weer lekker samen met mijn vriend aan de bak, de bank ligt helemaal uit elkaar om te stofzuigen, van boven naar beneden mogen alle kamers worden gestofzuigd, wasjes bijdraaien, heerlijk Very Happy

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup za 12 nov 2011 - 0:44

Hoi meiden ben ik weer Very Happy Echt een mega drukke week gehad... vervanger ingewerkt, nog snel de gehele winkel voorraad geteld en nog m'n laatste knip klantjes in de avond gedaan, m'n oma erg ongelukkig gevallen met als gevolg een gebroken neus en 2 gebroken polsen, nog naar verjaardagen geweest, erg slechte nachten en dus gewoon echt geen puf gehad meer om hier te reageren Embarassed sorry meiden. Maar nu lekker verlof cheers

@joyce; gefeliciteerd! cheers
@ beege; heerlijk dat jullie kleine vent het zo goed doet!
@parels; oeh spannend die krampen zeg
@ mickey; leuk hoor dat bord!
@ studie; wat fijn dat de meiden nu thuis zijn bounce

Van de week controle gehad bij de VK alles goed en nog liggingsecho gehad maar wist toch al dat ze goed vast en ingedaald lag.
nu ff huisje poetsen en straks weer naar een verjaardag.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 2:14

He meiden,

Hoe is het hier!?

Ik lees nog wel mee hoor, maar jullie zitten al in de baby's of af te wachten en ik ehh nog niet Very Happy. haha. Wel superleuk om te lezen. Maar wat is het rustig nu!

Studiebol: Hoe gaat het nu met de meiden? Kunnen ze zichzelf warm houden in hun bedjes? Hoe bevalt het nu als papa en mama?

Beegee: Hoe is het met je grote kleine man?

Joyce: Las dat borstvoeding zeer doet, balen zeg Sad hoop dat je er de komende week rustig de tijd voor kan nemen en het beter wordt hug

Parels: Whereee are you??? Nog steeds aan het afwachten? Zie je het nog zitten? Nog max 3 weken!! Dan is ze er!

Mickey: Ik vind je geboortebord echt super! En wat leuk dat je het zelf maakt. Hier heb ik al zo'n 4 mensen gehoord over versiering, dus ik ben benieuwd.. volgens mij ontploft ons huis van de ooievaars en vlaggetjes straks haha. Je klinkt ook nog nog erg druk, houd je het allemaal nog zo goed vol?

PBG: Ook nog zo'n druktemaker!! Maar nu verlof, dus chillen jij! Very Happy

Floor: Waar ben jij? Ook al zo spannend, wanneer komt de baby nou. Kan echt elk moment he! smile

Volgens mij heb ik zo iedereen gehad toch? Sorry als ik iemand vergeten ben.

Hier gaat het wel goed. Ben nu eindelijk wat rustiger aan gaan doen, dus ipv 40 uur werk/stage en 1,5 dag studie ga ik nu de komende 5 weken nog 3 dagen per week aan de slag (ma/wo) en daarna lekker verlof! Heb er zo'n zin in. Lekker Kerst en Oud&Nieuw vieren met een dikke babybuik (en kerstkransjes en oliebollen in de aanslag). Dan zitten jullie al allemaal in de baby's, heel verschil toch he dan. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 30 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 18 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: