Uitgerekend in November, December of Januari
+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers
Pagina 9 van 30
Pagina 9 van 30 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 30
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
goedemorgen meiden,
beegee en hebben jullie kleine man gisteren mee mogen nemen?
floor wat vervelend dat iedereen je dan 'lastigvalt' hopelijk begint je bevalling gewoon vanzelf
all hier weer beterder kunnen slapen vannacht. de kleine in bad gedaan en zelf gebadderd wil ik me tanden gaan poetsen zie ik me toch een grote joekel van een spin zitten ben met de kleine naar beneden gegaan en heb in de keuken mn tanden gepoetst brrrr mn man komt straks m weghalen dat durf ik echt niet. zometeen naar de vk voor controle. laat nog weten hoe het was fijne dag allemaal
liefs liesje
beegee en hebben jullie kleine man gisteren mee mogen nemen?
floor wat vervelend dat iedereen je dan 'lastigvalt' hopelijk begint je bevalling gewoon vanzelf
all hier weer beterder kunnen slapen vannacht. de kleine in bad gedaan en zelf gebadderd wil ik me tanden gaan poetsen zie ik me toch een grote joekel van een spin zitten ben met de kleine naar beneden gegaan en heb in de keuken mn tanden gepoetst brrrr mn man komt straks m weghalen dat durf ik echt niet. zometeen naar de vk voor controle. laat nog weten hoe het was fijne dag allemaal
liefs liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
goedemorgen,
De kleine man heeft heerlijk geslapen... ik was minder... Toch even bij ons op de kamer met de wagenbak maar mijn god wat een berggeitje...(zo noemen we hem omdat ie echt geiten geluidjes maakt :-) ) Hij had om 00.30 een fles om 4.15 en daarna om 8.30 dus netjes.. Ligt nu lekker te pitten.
Indy is vrij maar wil vanmiddag naar school tsja, dan mag ze naar school toe haha!
Heb net een ijzerdrankje voor jace gehaald, zijn HB is wat te laag dus moet ermee beginnen.
Verder ook al een lading afspraken staan met de kinderarts en afspraken voor echo's van zijn hoofd... Alles was gister goed, maar ze willen dit de komende 3 maanden elke maand herhalen.
@ floor, Knuf voor je!!!!
@ parels, ik houd je eraan om deze week te bevallen!! haha...
@ liesje,. spinnen IEHHHHHH (ik laat merle ze doden)
@ joyce, hoe gaat het met je?/ en met de bv?
liefs
De kleine man heeft heerlijk geslapen... ik was minder... Toch even bij ons op de kamer met de wagenbak maar mijn god wat een berggeitje...(zo noemen we hem omdat ie echt geiten geluidjes maakt :-) ) Hij had om 00.30 een fles om 4.15 en daarna om 8.30 dus netjes.. Ligt nu lekker te pitten.
Indy is vrij maar wil vanmiddag naar school tsja, dan mag ze naar school toe haha!
Heb net een ijzerdrankje voor jace gehaald, zijn HB is wat te laag dus moet ermee beginnen.
Verder ook al een lading afspraken staan met de kinderarts en afspraken voor echo's van zijn hoofd... Alles was gister goed, maar ze willen dit de komende 3 maanden elke maand herhalen.
@ floor, Knuf voor je!!!!
@ parels, ik houd je eraan om deze week te bevallen!! haha...
@ liesje,. spinnen IEHHHHHH (ik laat merle ze doden)
@ joyce, hoe gaat het met je?/ en met de bv?
liefs
Gast- Gast
Beegee wat fijn dat je mannetje lekker thuis is nu !!!
Gast- Gast
Liesje: bahh, hier zat gister ook al zo'n joekel van een spin in de badkamer . Vies hé! Vind dat ze in november ook gewoon weg moeten zijn.
Floor: aaah wat balen dat je je zo voelt! NATUURLIJK ben je geen mislukkeling. Misschien beval je wel met 42 weken, so be it! Is natuurlijk niet fijn, maar het zegt niets over jou hé! Misschien kan je de mensen die echt dagelijks smsen/bellen gewoon zeggen dat je nog lekker druk bent en dat JIJ wel laat weten wanneer je bent bevallen!? Dat scheelt misschien een aantal belletjes/smsjes.
Parels: Gut jij maakt het echt spannend hé . Door al dat gerommel zal je denken dat jullie meisje allang haar entree had gemaakt, maar nog niets dus. Gelukkig lekker geslapen las ik net!?
Beegee:Gezinnetje compleet?!?! Edit: ik lees het net, wat fijn zeg!! En wat grappig dat Indy naar school wil terwijl ze vrij is, hopen dat ze over 10 jaar nog steeds die spirit heeft haha!
All: Hier zijn gangetje. Moet vanmiddag en vanavond naar college, niet zo heel veel zin meer in. Nu ik minder ben gaan doen, heb ik eigenlijk helemaaaaal geen zin meer om iets te doen. Kan niet wachten tot mijn verlof!! Ik heb net nog even h&m blousje besteld voor de laatste weken. Ene kant zonde, maar ben nu al zo klaar met mijn zw. outfit. Kan niet wachten om weer uitgebreid te gaan shoppen haha. Rustig aan allemaal vandaag!
Floor: aaah wat balen dat je je zo voelt! NATUURLIJK ben je geen mislukkeling. Misschien beval je wel met 42 weken, so be it! Is natuurlijk niet fijn, maar het zegt niets over jou hé! Misschien kan je de mensen die echt dagelijks smsen/bellen gewoon zeggen dat je nog lekker druk bent en dat JIJ wel laat weten wanneer je bent bevallen!? Dat scheelt misschien een aantal belletjes/smsjes.
Parels: Gut jij maakt het echt spannend hé . Door al dat gerommel zal je denken dat jullie meisje allang haar entree had gemaakt, maar nog niets dus. Gelukkig lekker geslapen las ik net!?
Beegee:
All: Hier zijn gangetje. Moet vanmiddag en vanavond naar college, niet zo heel veel zin meer in. Nu ik minder ben gaan doen, heb ik eigenlijk helemaaaaal geen zin meer om iets te doen. Kan niet wachten tot mijn verlof!! Ik heb net nog even h&m blousje besteld voor de laatste weken. Ene kant zonde, maar ben nu al zo klaar met mijn zw. outfit. Kan niet wachten om weer uitgebreid te gaan shoppen haha. Rustig aan allemaal vandaag!
Gast- Gast
Beegee! Wat fijn zeg dat jullie mannetje thuis is! Super!! Haha die meiden van ons maken ook van die geluidjes al vind ik ze meer knorrepotjes of af en toe zo'n cavia geluidje. Ik ben blij dat ze op hun eigen kamer slapen want af en toe word ik al van die babyfoon wakker! Hij drinkt ook met keurige tijden zeg! Heerlijk! Vind het echt super voor je!!
Niccie, haha ik herken het klaar zijn met je zwangerschapskleren, ik had het geluk dat ik 4 dagen na mijn bevalling mijn spijkerbroeken weer aan kon, dus ik heb ook wel wel weer ff flink geshopt.
Liesje....ooh bah he spinnen! Snap wel dat je bent weg gegaan! Ik heb mezelf aangeleerd om ze wel zelf weg te halen, moet wel,omdat mijn vriend er vaak niet is.
Parels en Floor ooh jullie houden het wel spannend. Floor je bent toch geen mislukkeling, het is gewoon niet zo dat je je bevalling zelf kan bepalen, helaas!
Hier alles goed, de meiden om half 12 een fles gehad en toen kwam ze om half 4 en toen weer om half 8, dus best netjes! Ga straks maar ff boodschappen doen, wel fijn om ff naar buiten te gaan, gewoon alleen! Vanavond komen er vrienden van mijn vriend dus dat is wel gezellig!
Niccie, haha ik herken het klaar zijn met je zwangerschapskleren, ik had het geluk dat ik 4 dagen na mijn bevalling mijn spijkerbroeken weer aan kon, dus ik heb ook wel wel weer ff flink geshopt.
Liesje....ooh bah he spinnen! Snap wel dat je bent weg gegaan! Ik heb mezelf aangeleerd om ze wel zelf weg te halen, moet wel,omdat mijn vriend er vaak niet is.
Parels en Floor ooh jullie houden het wel spannend. Floor je bent toch geen mislukkeling, het is gewoon niet zo dat je je bevalling zelf kan bepalen, helaas!
Hier alles goed, de meiden om half 12 een fles gehad en toen kwam ze om half 4 en toen weer om half 8, dus best netjes! Ga straks maar ff boodschappen doen, wel fijn om ff naar buiten te gaan, gewoon alleen! Vanavond komen er vrienden van mijn vriend dus dat is wel gezellig!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
@ studie; misschien een zacht muziekje opzetten s'nachts?
@ floor; wat raar dat iedereen gaat bellen zeg
@ liesje; fijn dat je je weer wat beter voelt
@ beegee; berggeitje
Gisteren geslaagd voor leuke stofjes dus m'n moeder kan aan de gang
net ook de klossen en de po opgehaald en zo ff aan de gang met de strijk etc.
@ floor; wat raar dat iedereen gaat bellen zeg
@ liesje; fijn dat je je weer wat beter voelt
@ beegee; berggeitje
Gisteren geslaagd voor leuke stofjes dus m'n moeder kan aan de gang
net ook de klossen en de po opgehaald en zo ff aan de gang met de strijk etc.
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
@all, ik weet ook dat het goed bedoelt is dat mensen bellen. Alleen degene die nu allemaal bellen (en vaak ook nog 1x per dag mailen) zijn mensen waar ik/we normaal niks van horen. Dat irriteert me dan. Dat mijn vriendin belt (die peettante wordt) vind ik natuurlijk leuk maar al die zogenaamde interesse ineens van sommige mensen.
(Nicci, ik zeg er telkens bij ‘Je hoort het ECHT wel als ik ben bevallen’ maar het helpt helaas niet)
Maaaaar ik ga hier niet de hele dag zitten klagen!
Ik ben net klaar met werken, ga zo even wat lekker eten en dan lekker op de bank hangen .
@parels, hoe is het nu met het gerommel? Heb je de verloskundige nog gebeld?
@liesje, succes bij de vk. Iehh spinnen, ik vind die zo eng (als het beest enigzins binnen bereik zit, dus niet op het plafond, ga ik altijd 1 van de katten halen en dan zeg ‘kijk, een beestje, die moet je opeten voor mij’ )
@beegee, is hij nog zo klein en nu al een berggeitje! Het is toch wat. Wel heerlijk dat hij thuis is.
@nicci, succes met college. Ik heb het ook, op dagen dat ik minder te doen heb, heb ik helemaal geen zin meer om iets te doen.
@studiebol, nette tijden dat de meiden wakker waren voor de fles.
@pbg, wat gaat je moeder maken met de stofjes? (ik zal het vast wel gelezen hebben maar ben een grote zeef). Strijken.. ik heb hier ook nog liggen maar laat het mooi liggen tot morgen, dan komt mijn moeder weer
(Nicci, ik zeg er telkens bij ‘Je hoort het ECHT wel als ik ben bevallen’ maar het helpt helaas niet)
Maaaaar ik ga hier niet de hele dag zitten klagen!
Ik ben net klaar met werken, ga zo even wat lekker eten en dan lekker op de bank hangen .
@parels, hoe is het nu met het gerommel? Heb je de verloskundige nog gebeld?
@liesje, succes bij de vk. Iehh spinnen, ik vind die zo eng (als het beest enigzins binnen bereik zit, dus niet op het plafond, ga ik altijd 1 van de katten halen en dan zeg ‘kijk, een beestje, die moet je opeten voor mij’ )
@beegee, is hij nog zo klein en nu al een berggeitje! Het is toch wat. Wel heerlijk dat hij thuis is.
@nicci, succes met college. Ik heb het ook, op dagen dat ik minder te doen heb, heb ik helemaal geen zin meer om iets te doen.
@studiebol, nette tijden dat de meiden wakker waren voor de fles.
@pbg, wat gaat je moeder maken met de stofjes? (ik zal het vast wel gelezen hebben maar ben een grote zeef). Strijken.. ik heb hier ook nog liggen maar laat het mooi liggen tot morgen, dan komt mijn moeder weer
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Oe, wat is er gezellig veel weer geschreven!
PBG ; ben benieuwd naar de creaties! Jij wilde toch in het ziekenhuis bevallen? Of niet? Waarom heb je dan een po nodig? Omdat je boven geen wc hebt ofzo? Of ben ik in de war
Floor ; ik herken het hoor! Gelukkig zijn het bij mij vooral nog mensen die dicht bij me staan. En ik heb mijn schoonmoeder nu al goed afgericht want die mailt netjes voordat ze komt haha
Nicci ; ik herken het bij jou ook hoor, op den duur ben je er gewoon ook een beetje klaar mee en wil je bankhangen en dingen doen die je leuk vindt! Ennnn dat shoppen herken ik helemaal, ik heb 3 spijkerbroeken gekocht destijds, en een paar shirts en daar doe ik nu al een maand of 6 mee. Heb niet eens nieuwe laarzen of schoenen gekocht in die 8 maanden .. ik ben er zo klaar mee, en heb straks een lekker bedrag open staan om iig wat goede basics te kopen! Ben nu ook al helemaal aan het uitzoeken wat voor 'style' ik straks als mama wil gaan dragen haha
Studie ; wat komen ze idd op nette tijden zeg, lekker! En zó fijn nogmaals dat je vriend nog even thuis is!
Liesje ; ik haal hier in huis meestal de spinnen weg, want mijn vriend is er banger voor dan ik hahaha wat een held op sokken! Maar ik snap je wel hoor, ze lijken ook wel steeds dikker en groter te worden. Pasgeleden had ik een rag in mijn auto daar hoort er dus ook nog ergens 1 te zitten hehe
Beegee : hoera! Je berggeitje thuis, lekkerrrr! Gaat ie vanavond toch maar op zijn eigen kamertje? Of is het een kwestie van wennen aan de geluidjes?
PBG ; ben benieuwd naar de creaties! Jij wilde toch in het ziekenhuis bevallen? Of niet? Waarom heb je dan een po nodig? Omdat je boven geen wc hebt ofzo? Of ben ik in de war
Floor ; ik herken het hoor! Gelukkig zijn het bij mij vooral nog mensen die dicht bij me staan. En ik heb mijn schoonmoeder nu al goed afgericht want die mailt netjes voordat ze komt haha
Nicci ; ik herken het bij jou ook hoor, op den duur ben je er gewoon ook een beetje klaar mee en wil je bankhangen en dingen doen die je leuk vindt! Ennnn dat shoppen herken ik helemaal, ik heb 3 spijkerbroeken gekocht destijds, en een paar shirts en daar doe ik nu al een maand of 6 mee. Heb niet eens nieuwe laarzen of schoenen gekocht in die 8 maanden .. ik ben er zo klaar mee, en heb straks een lekker bedrag open staan om iig wat goede basics te kopen! Ben nu ook al helemaal aan het uitzoeken wat voor 'style' ik straks als mama wil gaan dragen haha
Studie ; wat komen ze idd op nette tijden zeg, lekker! En zó fijn nogmaals dat je vriend nog even thuis is!
Liesje ; ik haal hier in huis meestal de spinnen weg, want mijn vriend is er banger voor dan ik hahaha wat een held op sokken! Maar ik snap je wel hoor, ze lijken ook wel steeds dikker en groter te worden. Pasgeleden had ik een rag in mijn auto daar hoort er dus ook nog ergens 1 te zitten hehe
Beegee : hoera! Je berggeitje thuis, lekkerrrr! Gaat ie vanavond toch maar op zijn eigen kamertje? Of is het een kwestie van wennen aan de geluidjes?
Gast- Gast
Studiebol, dat jij je eigen kleding al weer aan kunt zeg, ben jaloers! Ik heb dus echt twee maten groter dan voor de zwangerschap....
Heb dus ook maar geshopt, maar echt leuk was dat niet, maar de zwangerschapsbroeken wilde ik echt niet meer aan.
Heb dus ook maar geshopt, maar echt leuk was dat niet, maar de zwangerschapsbroeken wilde ik echt niet meer aan.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ha Blondje ; hoe is het met jullie? En met je kleine meid?
Hoeveel kilo is er inmiddels af dan? Of zijn het niet de kilo's en is je lichaam zo veranderd?
Ik zie er ook echt tegenop om te moeten gaan lijnen weer, maar ja ik zal wel moeten! Momenteel, omdat ik weet dat het binnenkort afgelopen is, ben ik aan het eten als een bouwvakker haha, heel erg!
Hoeveel kilo is er inmiddels af dan? Of zijn het niet de kilo's en is je lichaam zo veranderd?
Ik zie er ook echt tegenop om te moeten gaan lijnen weer, maar ja ik zal wel moeten! Momenteel, omdat ik weet dat het binnenkort afgelopen is, ben ik aan het eten als een bouwvakker haha, heel erg!
Gast- Gast
Ik hoop trouwens wel dat ik straks vrij snel mijn winterjas weer aan kan, ik vind het nu soms al berekoud en mijn winterjas zo leuk haha
Gast- Gast
@ floor; stofjes zijn voor een boxkleed. Lekker dat je moeder morgen komt helpen
@ parels; ik wil juist het liefst thuis bevallen
@ blondje; oude maat komt vanzelf wel weer
@ parels; ik wil juist het liefst thuis bevallen
@ blondje; oude maat komt vanzelf wel weer
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Oh, sorry!
Dan snap ik het idee met de po, denk ik!
Ben benieuwd hoor!
Dan snap ik het idee met de po, denk ik!
Ben benieuwd hoor!
Gast- Gast
hoi meiden,
zo bij de verloskundige was alles goed onze jongen ligt ingedaald en vast in me bekken. maar volgens haar hoeft dit niet te betekenen dat hij zich snel gaat aandienen dat is gewoon afwachten nu. ach we zien wel. ze zei ook hoe hij precies lag met z'n voetje en zn billen nu weet ik dus wat ik voel als meneer zich lekker ligt te bewegen haha.
studie fijn dat je je kleding weer aankunt. ik kon het de vorige keer ook wel vrij snel allemaal aan. fijn dat de meiden het zo goed doen
blondje voor je het weet pas je je kleding weer ze zeggen 9 maanden zwanger is ook 9 maanden ontzwangeren dus je hebt nog wel een tijdje maar kan je wel begrijpen hoor
beegee wat fijn dat je kleine mannetje lekker thuis is fijn dat alles goed is gegaan
parels ja in auto's zitten ze ook daar kunnen ze makkelijk in kruipen blehh
floor lekker laten liggen hoor meis morgen weer een dag en als je moeder je kan helpen zou ik het ook niet afslaan
pbg leuk dat je bent geslaagd met stof ben benieuwd naar het resultaat laat je die wel zien dan hier?
nou de spin is weg hoor mn man heeft hem verwijderd haha. ben nu bij mn moeder en de kleine ligt lekker even te slapen. dus had even de tijd. eten staat al klaar om gemaakt te worden strakjes. nou toedeloe
liefs liesje
zo bij de verloskundige was alles goed onze jongen ligt ingedaald en vast in me bekken. maar volgens haar hoeft dit niet te betekenen dat hij zich snel gaat aandienen dat is gewoon afwachten nu. ach we zien wel. ze zei ook hoe hij precies lag met z'n voetje en zn billen nu weet ik dus wat ik voel als meneer zich lekker ligt te bewegen haha.
studie fijn dat je je kleding weer aankunt. ik kon het de vorige keer ook wel vrij snel allemaal aan. fijn dat de meiden het zo goed doen
blondje voor je het weet pas je je kleding weer ze zeggen 9 maanden zwanger is ook 9 maanden ontzwangeren dus je hebt nog wel een tijdje maar kan je wel begrijpen hoor
beegee wat fijn dat je kleine mannetje lekker thuis is fijn dat alles goed is gegaan
parels ja in auto's zitten ze ook daar kunnen ze makkelijk in kruipen blehh
floor lekker laten liggen hoor meis morgen weer een dag en als je moeder je kan helpen zou ik het ook niet afslaan
pbg leuk dat je bent geslaagd met stof ben benieuwd naar het resultaat laat je die wel zien dan hier?
nou de spin is weg hoor mn man heeft hem verwijderd haha. ben nu bij mn moeder en de kleine ligt lekker even te slapen. dus had even de tijd. eten staat al klaar om gemaakt te worden strakjes. nou toedeloe
liefs liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Fijn dat alles goed was Liesje!
Is toch weer een geruststelling.
Heerlijk even langs je moeder, ik wou dat ik dat ook zomaar op de bonnefooi kon doen, mijn moeder woont een uur verderop helaas. Bij mijn schoonmoeder ga ik op zich ook wel makkelijk op visite, maar dat is tóch anders en voelt niet zo als 'thuis' als bij mijn moeder, waar ik gewoon nog echt haar 'kindje' ben zeg maar. Schat van een schoonmoeder heb ik meestal trouwens, maar toch ..
Is toch weer een geruststelling.
Heerlijk even langs je moeder, ik wou dat ik dat ook zomaar op de bonnefooi kon doen, mijn moeder woont een uur verderop helaas. Bij mijn schoonmoeder ga ik op zich ook wel makkelijk op visite, maar dat is tóch anders en voelt niet zo als 'thuis' als bij mijn moeder, waar ik gewoon nog echt haar 'kindje' ben zeg maar. Schat van een schoonmoeder heb ik meestal trouwens, maar toch ..
Gast- Gast
Blondje, misschien was je iets meer aangekomen dan ik, ik heb tenslotte niet de 40 weken gehaald en jij wel. En bij mij was het ook heel veel vocht, en de kilo's die er waren zaten op mijn buik.En eigenlijk meteen toen de kids er uit waren en de placenta en al het vruchtwater, zei ik al he mijn buik is helemaal zacht Maar dat ik mijn kleren weer pas zegt niet dat ik er weer mooi uit zie he, het is nog wel een flubberbuikje! hoe gaat het met je meid? En met jou?
PBG, ben benieuwd naar de stofjes, heb je er een foto van?
Parels ik vind het ook erg fijn dat mijn vriend er is hoor, gezellig ook, maar ook gewoon fijn en praktisch. Maar we doen ook nog lekker ff ons eigen ding. Hij is nu ff weg, komt zo weer terug en dan ga ik ff boodschappen doen, lekker ff naar buiten en ff op mezelf! Hij wordt trouwens snachts niet wakker als de meiden huilen Maar ik maak hem dan wakker als we ze echt eten moeten geven, en dan staat hij zo naast het bed.
Floor dat zou mij nou ook zo vervelend lijken dat mensen je steeds gaan bellen, doen dan een sms of via internet iets dan hoef je niet meteen te reageren Het is gewoon afwachten, voor jou ook niet alleen voor hun!
Liesje fijn dat het bij de verloskundige goed was!
PBG, ben benieuwd naar de stofjes, heb je er een foto van?
Parels ik vind het ook erg fijn dat mijn vriend er is hoor, gezellig ook, maar ook gewoon fijn en praktisch. Maar we doen ook nog lekker ff ons eigen ding. Hij is nu ff weg, komt zo weer terug en dan ga ik ff boodschappen doen, lekker ff naar buiten en ff op mezelf! Hij wordt trouwens snachts niet wakker als de meiden huilen Maar ik maak hem dan wakker als we ze echt eten moeten geven, en dan staat hij zo naast het bed.
Floor dat zou mij nou ook zo vervelend lijken dat mensen je steeds gaan bellen, doen dan een sms of via internet iets dan hoef je niet meteen te reageren Het is gewoon afwachten, voor jou ook niet alleen voor hun!
Liesje fijn dat het bij de verloskundige goed was!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Hey kletskoppen!
Ben in het weekend niet echt online geweest. Wel af en toe meegelezen via mijn gsm, maar vind dat toch niet zo fijn forummen...
@Beegee: JAAA!!! Jullie mannetje ook lekker thuis. Lekker hoor. Blijft hij de komende tijd bij jullie op de kamer, of wil je hem toch in zijn eigen bedje leggen?
@Parels: fijn dat je goed geslapen hebt! Ben jaloers... Ben de laatste paar dagen al rond half 5/kwart voor 5 wakker.. Vannacht lukte het me gelukkig wel om nog even in slaap te vallen. Maar heb er ook nachten bij gehad dat ik dan maar spelletjes ga spelen op mijn gsm. Dan lig ik wel nog rustig in bed, zodat mijn lichaam wel tot rust komt.
@Studie: vinden jullie je weg al een beetje met de meiden thuis? Denk dat het inderdaad door de geluiden komt die ze in het ziekenhuis constant hoorden. Dat hebben ze nu 's nacht niet natuurlijk, dus is voor hun ook even wennen.
@Floor: het kan niet lang meer duren, maar met al je pijntjes kan ik me voorstellen dat je de kleine liever gister dan vandaag in je armen hebt! Vervelend is dat he, als men gaat bellen. Mijn oma belt nu ineens iedere week (minstens 1x...). Voorheen was het om de week of nog minder...
@PGB: fijn dat jullie weekendje leuk was. De laatste keer zonder uk Wat ben je nog druk trouwens! Hoe voel je je verder? Is nu ook alles geregeld met je werk?
@Liesje: wat goed dat hij al is ingedaald! Wilt alleen helemaal niks zeggen nee...
@Blondje: hoe is het met jou? En jullie meisje?
De rest weet ik niet meer... sorry!
We hebben gister nog controle gehad. Uk ligt wel ingedaald, maar niet vast. 2 weken terug was dat wel het geval. Vorige week lag baby schijnbaar ook niet meer vast, maar dat heeft de VK toen niet verteld. We hebben 3 VK's in de praktijk, dus het is sowieso iedere keer afwachten wie er is. VK1 stelde 2 weken geleden vast dat ukkie ingedaald en vast lag, VK2 heeft vorige week wel gecontroleerd, maar niks gezegd. En VK3 vertelde gister dus ze uk nog heen en weer kon bewegen in het bekken. En volgens haar was dat vorige week ook zo, dat zag ze op mijn kaart. VK3 wilt graag dat ik bel als mijn vliezen breken, omdat uk niet vastligt. Vind het wel een beetje raar dat VK2 daar vorige week niks over heeft gezegd. Ik weet trouwens niet meer wie het erover had, maar ik moet nu al sinds ik 37 weken ben iedere week op controle. Vind het ook niet erg, maar erg interessant is het niet. Mijn bloeddruk wordt gemeten, die is iedere keer zeer gemiddeld. Mijn buik wordt gecontroleerd en ze luisteren naar het hartje. Verder is er natuurlijk ruimte voor vragen, maar meestal hebben we die niet. Ach... zo hoor ik wel iedere week uk even
Ons nieuwe bankstel zit heerlijk! Alleen een beetje jammer dat ik gewoon mijn draai niet meer kan vinden. Ben continu aan't draaien en woelen, ook in bed. Mijn vriend wordt er gek van
Bedankt trouwens voor de complimenten over het bord! Ik ben er echt heel blij mee. Heb de voorkant van alle drie de sterren afgelakt (met botenlak...). Wilde eigenlijk de achterkant ook nog doen, zodat het goed beschermd is, maar volgens mijn vader is dat niet nodig. De achterkanten zijn ook geverfd, met grondverf en de kleur eroverheen, dus het hout is al behandeld. Denk dus ook dat ik de achterkant laat voor wat het is. Heb het eigenlijk wel gehad met verven nu...
Ben in het weekend niet echt online geweest. Wel af en toe meegelezen via mijn gsm, maar vind dat toch niet zo fijn forummen...
@Beegee: JAAA!!! Jullie mannetje ook lekker thuis. Lekker hoor. Blijft hij de komende tijd bij jullie op de kamer, of wil je hem toch in zijn eigen bedje leggen?
@Parels: fijn dat je goed geslapen hebt! Ben jaloers... Ben de laatste paar dagen al rond half 5/kwart voor 5 wakker.. Vannacht lukte het me gelukkig wel om nog even in slaap te vallen. Maar heb er ook nachten bij gehad dat ik dan maar spelletjes ga spelen op mijn gsm. Dan lig ik wel nog rustig in bed, zodat mijn lichaam wel tot rust komt.
@Studie: vinden jullie je weg al een beetje met de meiden thuis? Denk dat het inderdaad door de geluiden komt die ze in het ziekenhuis constant hoorden. Dat hebben ze nu 's nacht niet natuurlijk, dus is voor hun ook even wennen.
@Floor: het kan niet lang meer duren, maar met al je pijntjes kan ik me voorstellen dat je de kleine liever gister dan vandaag in je armen hebt! Vervelend is dat he, als men gaat bellen. Mijn oma belt nu ineens iedere week (minstens 1x...). Voorheen was het om de week of nog minder...
@PGB: fijn dat jullie weekendje leuk was. De laatste keer zonder uk Wat ben je nog druk trouwens! Hoe voel je je verder? Is nu ook alles geregeld met je werk?
@Liesje: wat goed dat hij al is ingedaald! Wilt alleen helemaal niks zeggen nee...
@Blondje: hoe is het met jou? En jullie meisje?
De rest weet ik niet meer... sorry!
We hebben gister nog controle gehad. Uk ligt wel ingedaald, maar niet vast. 2 weken terug was dat wel het geval. Vorige week lag baby schijnbaar ook niet meer vast, maar dat heeft de VK toen niet verteld. We hebben 3 VK's in de praktijk, dus het is sowieso iedere keer afwachten wie er is. VK1 stelde 2 weken geleden vast dat ukkie ingedaald en vast lag, VK2 heeft vorige week wel gecontroleerd, maar niks gezegd. En VK3 vertelde gister dus ze uk nog heen en weer kon bewegen in het bekken. En volgens haar was dat vorige week ook zo, dat zag ze op mijn kaart. VK3 wilt graag dat ik bel als mijn vliezen breken, omdat uk niet vastligt. Vind het wel een beetje raar dat VK2 daar vorige week niks over heeft gezegd. Ik weet trouwens niet meer wie het erover had, maar ik moet nu al sinds ik 37 weken ben iedere week op controle. Vind het ook niet erg, maar erg interessant is het niet. Mijn bloeddruk wordt gemeten, die is iedere keer zeer gemiddeld. Mijn buik wordt gecontroleerd en ze luisteren naar het hartje. Verder is er natuurlijk ruimte voor vragen, maar meestal hebben we die niet. Ach... zo hoor ik wel iedere week uk even
Ons nieuwe bankstel zit heerlijk! Alleen een beetje jammer dat ik gewoon mijn draai niet meer kan vinden. Ben continu aan't draaien en woelen, ook in bed. Mijn vriend wordt er gek van
Bedankt trouwens voor de complimenten over het bord! Ik ben er echt heel blij mee. Heb de voorkant van alle drie de sterren afgelakt (met botenlak...). Wilde eigenlijk de achterkant ook nog doen, zodat het goed beschermd is, maar volgens mijn vader is dat niet nodig. De achterkanten zijn ook geverfd, met grondverf en de kleur eroverheen, dus het hout is al behandeld. Denk dus ook dat ik de achterkant laat voor wat het is. Heb het eigenlijk wel gehad met verven nu...
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Dat snap ik, Picasso, dat je klaar bent met verven!
Ik ben op zich vrij creatief maar heb er het geduld niet voor!
Wij hebben ook 4 vk´s hier, best fijn, maar ook vervelend.
Sowieso omdat ik er 1 heb die ik echt niet fijn vind, die heeft ook gezegd dat ik een miskraam had gehad, en als ik niet naar het ziekenhuis was gegaan (had geeist) dan had ik nooit geweten dat er nog een baby in mijn buik zat! De afspraken staan al niet meer bij haar ingepland, maar ja de kans is 25% dat ze bij mijn bevalling aanwezig is, dan moet het maar zo zijn hoor, het zal me dan denk ik worst wezen wie er aan mijn bed staat om dat kind op te vangen hahaha
Ik mag vrijdag weer op controle, stelt idd allemaal niet veel voor.
Fijn dat je bank fijn zit, Mickey! Wel minder dat je je draai niet kan vinden, dat zijn echt de laatste loodjes!
Studie ; fijn dat jullie je eigen ding kunnen doen! En die flubberbuik heb ik altijd al gehad dus daar zal ik niet van schrikken haha
Ik ben op zich vrij creatief maar heb er het geduld niet voor!
Wij hebben ook 4 vk´s hier, best fijn, maar ook vervelend.
Sowieso omdat ik er 1 heb die ik echt niet fijn vind, die heeft ook gezegd dat ik een miskraam had gehad, en als ik niet naar het ziekenhuis was gegaan (had geeist) dan had ik nooit geweten dat er nog een baby in mijn buik zat! De afspraken staan al niet meer bij haar ingepland, maar ja de kans is 25% dat ze bij mijn bevalling aanwezig is, dan moet het maar zo zijn hoor, het zal me dan denk ik worst wezen wie er aan mijn bed staat om dat kind op te vangen hahaha
Ik mag vrijdag weer op controle, stelt idd allemaal niet veel voor.
Fijn dat je bank fijn zit, Mickey! Wel minder dat je je draai niet kan vinden, dat zijn echt de laatste loodjes!
Studie ; fijn dat jullie je eigen ding kunnen doen! En die flubberbuik heb ik altijd al gehad dus daar zal ik niet van schrikken haha
Gast- Gast
Das balen he, als je nooit weet wie je voor je hebt. Ik heb VK1 twee weken geleden voor het eerst pas gezien... Ben in ieder geval wel blij dat ik ze nu allemaal gezien heb. Dan staat er tenminste geen vreemde naast mijn bed
Heb je een miskraam gehad? Dat heb ik denk ik gemist. Wel vervelend dat je daardoor een minder gevoel hebt bij een bepaalde VK. Maar denk ook wel dat het je op dat moment zelf echt geen biet kan schelen wie er naast staat 'om je kind op te vangen'
Oh ja: een flubberbuik had ik al jaren! Ben ik dus wel gewendheb nu voor het eerst in jaren een strakke buik...
Heb je een miskraam gehad? Dat heb ik denk ik gemist. Wel vervelend dat je daardoor een minder gevoel hebt bij een bepaalde VK. Maar denk ook wel dat het je op dat moment zelf echt geen biet kan schelen wie er naast staat 'om je kind op te vangen'
Oh ja: een flubberbuik had ik al jaren! Ben ik dus wel gewend
mickey- Kletskop
mickey schreef:Das balen he, als je nooit weet wie je voor je hebt. Ik heb VK1 twee weken geleden voor het eerst pas gezien... Ben in ieder geval wel blij dat ik ze nu allemaal gezien heb. Dan staat er tenminste geen vreemde naast mijn bed
Oh ja: een flubberbuik had ik al jaren! Ben ik dus wel gewendheb nu voor het eerst in jaren een strakke buik...
Hahahaha, ik ook hoor Mickey!
De eerste keer dat ik trots mijn buik show aan iedereen hahaha geniet er nu nog maar even van!
Heb dus geen miskraam gehad, maar in het begin van mijn zwangerschap extreem veel bloedverlies. Zal het even kort proberen neer te zetten ;
- 6 weken doorgelekt qua bloedverlies. In paniek vk gebeld en mocht naar ziekenhuis. Spoedecho 6 weken 1 dag, kloppend hartje. Wel een plas bloed daar op de grond.
- 7 weken nog iets, extra spoedecho, nog steeds kloppend hartje. Dit was dus bij de gyn.
- 8,3 weken vk gebeld, stolsels verloren en erg onzeker, mocht nu daar een inwendige echo komen maken. Vriend en ik al 2x kloppend hartje gezien dus vriendinnetje mee, toen zei ze tijdens de inwendige echo 'ik zie niks, hier zou je baarmoeder moeten zitten..' dus ik schrok maar goed, als het zo is dan is het zo. Ja, zei ik, ik wil wel nog een keer naar het ziekenhuis dan want een paar dagen terug zeiden ze dat het hartje klopte en dan heeft mijn lichaam het dus wel heel snel en netjes opgeruimd. Toen zei ze dat dat niet nodig was, en dat ik volgende week nog maar eens terug moest komen. Toen werd mn vriendinnetje giftig op dr en zei 'volgende week? ben je gek ofzo, je kan iemand toch niet zolang laten wachten?' en toen mochten we naar het ziekenhuis. Ik vriend gesmst, 'het is niet goed, nu ziekenhuis' dus die kwam gelijk naar huis en wisselde vriendinnetje af. Allebei al zoiets van 'nouja, ok, als het zo is is het zo, gaan we weer verder' en 1,5 uur moeten wachten in ziekenhuis. Dus ik kom bij de gyn en zeg ; 'nou ze zeggen dat het mis is, kijkt u maar eens' hij dat ding erin, en hij zei 'als dit je 1ste keer zou zijn dat ik je zou zien zou ik zeggen, wat een perfecte intacte zwangerschap!' en terwijl ik met mn benen wijd open lag te janken, klopte hij op mn been en zei gefeliciteerd, gefeliciteerd hahaha hij heeft daarna superpissig de vk gebeld en dr kapot gescholden
Daarna ben ik wel gewoon bij die vk gebleven want wilde dr nog een kans geven. Heb met 15 weken ook nog een echo gehad bij dr omdat ik weer bloedverlies had, dus toen was de lucht weer geklaard. Toch vind ik dr nog niet zo aardig .. kan wel eens, dat je een apart gevoel bij iemand hebt! En we hebben een keer een afspraak met dr gehad (vriend en ik) en toen (ze is echt heel erg dik) had ze ook allemaal spinazie tussen dr tanden, zo onsmakelijk haha
Gast- Gast
Hai meiden, al een aantal dames in volle gang voor de bevalling!
Ik vind het erg moeilijk om hier te komen, of uberhaubt op het forum! Erg emotioneel wat betreft mijn buik. Ik mis mijn dikke, bolle buik. Met dat getrappel erin. Op het laatst had ik het echt gehad, en ik heb meteen geen last van het zuur meer, kan weel normaal liggen en draaien. Maar mijn bolletje...tranen met tuiten! Zit nu al weer te janken.... de befaamde kraamtranen denk ik.
Ik heb 2 dagen kraamzorg erbij gekregen omdat de kleine nog afvalt.
Mijn hechtingen zijn doorgeknipt, dus ik kan weer normaal beetje zitten. Bv is nog wel pijn
Ijk maar gaat stuk beter!
Ik ben super blij en zoo verlieft op mijn mannetje!
Ik vind het erg moeilijk om hier te komen, of uberhaubt op het forum! Erg emotioneel wat betreft mijn buik. Ik mis mijn dikke, bolle buik. Met dat getrappel erin. Op het laatst had ik het echt gehad, en ik heb meteen geen last van het zuur meer, kan weel normaal liggen en draaien. Maar mijn bolletje...tranen met tuiten! Zit nu al weer te janken.... de befaamde kraamtranen denk ik.
Mijn hechtingen zijn doorgeknipt, dus ik kan weer normaal beetje zitten. Bv is nog wel pijn
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
@Parels: nu je het vertelt, gaat er wel een lampje branden ja. Wat een muts zeg! Kan me voorstellen dat je dan niet zo veel vertrouwen in haar hebt. Ik kan het met alle drie wel goed vinden, maar VK2 (die van vorige week) is niet altijd heel uitgebreid, daar moet ik vaak echt vragen hoe het is en of alles goed is. VK1 heb ik pas 1x gezien, kan ik nog niet echt goed beoordelen, maar die vond ik wel gelijk heel aardig, en vertelde ook veel. VK3 heb ik al een paar keer gezien. Neemt echt uitgebreid de tijd om alles te onderzoeken en verteld er ook veel bij, vind ik wel fijn.
@Joyce: daar ben ik ook bang voor, dat ik mijn mooie bolle buik ga missen. Fijn dat de BV beter gaat. Weten ze wel waardoor jullie ventje blijft afvallen?
Sterkte met de kraamtranen. Lijkt me heel normaal dat je die hebt.
@Joyce: daar ben ik ook bang voor, dat ik mijn mooie bolle buik ga missen. Fijn dat de BV beter gaat. Weten ze wel waardoor jullie ventje blijft afvallen?
Sterkte met de kraamtranen. Lijkt me heel normaal dat je die hebt.
mickey- Kletskop
Ach, Joyce, dat zijn denk ik idd de befaamde kraamtranen!
En misschien is het ook wel ineens een hele grote verantwoordelijkheid nu je kleintje eruit is, en kan je niet meer onbezonnen doen waar je zin in hebt zeg maar. Ik snap het wel hoor, al kan ik me nu niet voorstellen dat ik die buik zal missen, het getrappel wellicht wel.
Gelukkig ben je wel helemaal verliefd op je mannetje!
Hoop dat hij snel wat aankomt en dat jij je tranen kan drogen, laat het er eerst maar lekker uit hoor, dat lucht misschien wel wat op! En als je straks weer helemaal mobiel bent en de bv verloopt goed (gaat dat al beter?) dan trekt het vast allemaal bij!
En misschien is het ook wel ineens een hele grote verantwoordelijkheid nu je kleintje eruit is, en kan je niet meer onbezonnen doen waar je zin in hebt zeg maar. Ik snap het wel hoor, al kan ik me nu niet voorstellen dat ik die buik zal missen, het getrappel wellicht wel.
Gelukkig ben je wel helemaal verliefd op je mannetje!
Hoop dat hij snel wat aankomt en dat jij je tranen kan drogen, laat het er eerst maar lekker uit hoor, dat lucht misschien wel wat op! En als je straks weer helemaal mobiel bent en de bv verloopt goed (gaat dat al beter?) dan trekt het vast allemaal bij!
Gast- Gast
joyce0606 schreef:Hai meiden, al een aantal dames in volle gang voor de bevalling!
Zo herkenbaar! de kraamweek was ik ook ontzettend emotioneel. Miste mijn dikke buik, het getrappel , het genieten van dat mensje helemaal voor mij alleen in mijn buik. Maar had vooral moeite met het feit dat ik door de keizersnede niet bewust heb kunnen ervaren dat er een kindje uit mij is gekomen. Ja ik kreeg onze kleine meid bij me, en mijn buik was 'plotseling' leeg. Maar nu na 4 weken verlang ik stiekem alweer naar de (hopelijk) volgende zwangerschap! Maar daar wachten we nog maar 2 jaartjes mee ofzo
Balen dat je mannetje afvalt, komt dat doordat de BV niet helemaal naar behoren gaat?
Hopelijk kun je wel lekker genieten samen met je gezinnetje
@Parels: Mijn winterjas kan nog steeds niet dicht .. dus ga er niet te veel op hopen haha. Ik was 14 kilo aangekomen en ben er al 12 kwijt. Ik heb alleen een totaal andere maat heb ik het idee. Pas mijn broeken nog steeds niet en draag dus nog steeds die stomme positiebroeken Ik heb nu maar wat kleding besteld in een maatje groter als ik normaal had. Wel zonde van die kleding, als ik straks nog wat meer afval...maarja beter dat ik die positiebroeken de komende tijd op kan bergen Las laatst dat het wat gerommelt heeft bij jou? Hoe gaat het nu?
@ Floor: Ik zag dat je uitgerekende datum gisteren was ( of was het nou vandaag?) .. hoop echt voor je dat hij/zij snel komt, want dat inleiden lijkt me niet echt prettig.. nouja dat is bevallen in het algemeen niet geloof ik
@: BeeGee: Wat een goed nieuws! gezinnetje compleet .. heerlijk!
@Studiebol: Jou meiden ook alweer een aantal daagjes thuis.. fijn! Hoe gaat dat nou s' nachts? zijn ze dan echt allebei tegelijk aan het huilen voor eten enzo, of wachten ze netjes op hun beurt? ( waarschijnlijk niet )
Hier gaat het de laatste dagen wat minder. Ze heeft erg veel darmkrampjes, huilt daardoor veel en slaapt daardoor overdag erg weinig. Erg vermoeiend en krijg ook niets in huis gedaan. Ben blij als ze eindelijk slaapt, dat ik even vlug kan douchen of een wasje aanzetten. Hoop niet dat nog 13 weken door blijft gaan op deze manier. Erg zielig voor haar en ik wil gewoon lekker van haar genieten, zonder dat ik alleen maar bezig ben met troosten. Maar lees overal dat bij de meeste baby's krampjes rond de 3 maanden zeker over zijn.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Star: nou hier ook hoor! Ik zou zo weer zwanger willen zijn....maar nog even wachten ik k denk ook dat het is omdat je maanden lang bezig ben met je zwangerschap, groeiende buik, de ongemakken, de echo"s etc....en dan is het er "ineens". In verglijking met de zwangerschap. En dan heb je een leeg hangend velletje . Lege buik syndroom!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Pagina 9 van 30 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 19 ... 30
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 9 van 30
Permissies van dit forum: