Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+24
Fiebje
Clapperdie
koNijntje
peach
pitbullgup
Muppetje
Laced
Ayla
blondje1313
Jade
Aimee
meisje
Tiara
Star007
lief
Poisongirl
Amber-
Supertalentje
mickey
*Lookie*
studiebol
liesje
joyce0606
Floor
28 plaatsers

Pagina 6 van 30 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 6 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  mickey do 10 nov 2011 - 1:48

mickey schreef:[/tr]
Naamleeftijdno. kindjeGeslachtZH/thuis uitg. datumbevaldatum Naam
Blondje1313Leeftijd 1e MeisjePoli-klinisch uitg. datum 07-10-2011 L.otte
Star0723/25 1eMeisjePoli-klinisch07-11-201117-10-11D
Floor28/29 1e N.B Poli-klinisch14-11-2011 ??
Studiebol28/32 1+2meisjes Klinisch 21-11-2011 18-10-2011
Parels25/28 1emeisjepoli-klinisch22-11-2011??
Mickey27/28 1eN.BPoli-klinisch24-11-2011Als ik dat al wist Wink?
Joyce0606 26/28 1e Jongenklinisch 28-11-2011 10-11-2011K.aj
Beegee27/27 3e Jongenklinisch09-12-201116-10-2011J.ace
Pitbullgup 25/27 1emeisjeThuis?10-12-2011 ? ?
Lookie25/28 1ejongetjepoli-klinisch13-12-2011??
Liesje28 2ejongen thuis 19-12-2011??
Freakielief26/28 1e jongen poli-klinisch 23-12-2011??
Dizzy 24/25 2emeisjeThuis? 24-12-2011 ??
Supertalentje27 1eJongen Poli-klinisch 14-01-2012 ? Nog ff wachten ;-)
Nicci 23/27 1eNBThuis22-01-2012??
Aimee 22/26 1e kindje jongenNog onbekend 26-01-2012 ??

Zo... weer even aangepast voor Joyce smile
Ook hier: gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Laatst aangepast door mickey op vr 25 nov 2011 - 1:20; in totaal 1 keer bewerkt
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 6 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 1:54

Hoe is het Mickey?
En met je bord?

Ik mis wel echt pbg hoor, het is inmiddels donderdag en vorige week vrijdag is ze een weekend met familie weggegaan ..

Gast
Gast

Bericht  mickey do 10 nov 2011 - 1:56

Ben een beetje aan't uitstellen... Ik ga dalijk weer verven, maar heb er eigenlijk geen zin in. Weet niet wat het is, beetje baaldagje denk ik.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 2:06

Dan laat je hem toch een dagje liggen?
De kans is vrij klein dat je morgen al bevallen bent (al is de kans er natuurlijk wel) en misschien heb je er morgen wel zin in?

Ik heb ook een baaldag hoor vandaag!
Lekker rustig aan doen! Ik heb serieus de kracht nog niet eens gevonden om me aan te kleden haha

Gast
Gast

Bericht  mickey do 10 nov 2011 - 2:27

Ik heb net de grote ster toch nog maar even geverfd, van één kant, maar die zilveren verf wil maar niet mooi hechten Sad Ik laat het nu even drogen, in de tussentijd even naar de winkel, en dan weer een laag eroverheen. De andere twee doe ik daarna wel. Ik weet wel dat de kans dat ik dit weekend nog ga bevallen klein is, maar ik wil het bord nu gewoon af hebben. Heb er geen geduld voor... Al kan ik de namen toch nog niet erop maken, want de inkt van de printer is leeg, dus ik kan de namen niet printen...

Ik denk dat ik gewoon een baaldagje heb dat ik nu zo afhankelijk ben van anderen. Vanmorgen moest ik naar de tandarts, had om 10.15uur een afspraak. Ik knars in mijn slaap en heb daardoor al een paar scheurtjes in mijn tanden. Om mijn tanden te beschermen heb ik een spalk (zo noemt de tandarts het). Die heb ik laatst willen reinigen. Volgens de tandarts kon dat door een beetje schoonmaakazijn in een pannetje te verwarmen en daar dat ding in te doen. Ik dacht: "Dan kan het ook wel in een bakje azijn in de magnetron". Niet dus... Dat ding past dus niet meer goed... Moest dus naar de tandarts om een nieuwe te laten opmeten. Helaas kon mijn vriend niet met me gaan, dus ging mijn zus met me. En dan baal ik er zoooo van dat ik iemand moet vragen met me te gaan, omdat ik zelf met mijn dikke buik niet meer achter het stuur pas/durf. Mijn zus heeft ook een eigen gezin, haar zoontje is bijna 3, ze werkt onregelmatig (in de zorg), zit thuis met een verbouwing, is 25 weken zwanger, gaat morgen een weekendje weg en moet daar nog genoeg voor regelen. En dan kom ik aan met mijn tandarts afspraak...
Als ik op controle moet bij de VK, plan ik de afspraak zo vroeg of zo laat mogeljk op de dag in, zodat mijn vriend mee kan, maar eigenlijk is het bezopen dat hij mee gaat, want er wordt niks bijzonders besproken...
Ik heb verdorie een eigen auto voor de deur staan, maar de laatste 6 weken heb ik alleen maar op de bijrijdersstoel gezeten, terwijl er iemand anders achter het stuur zat van MIJN auto, om MIJ ergens heen te brengen... En daar baal ik nu een beetje van geloof ik...

Ik ga er even vandoor... even naar de winkel. Lekker uitwaaien op de fiets. dat kan ik tenminste wel nog zelf
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 2:49

Mickey, ik ben wel benieuwd hóe dik jouw buik dan is (niet gek bedoeld he!) maar dat je niet meer achter het stuur past zeg maar, ben je groot? Als je vrij klein bent en dus ook korte beentjes hebt snap ik wel dat je niet meer zo dicht op het stuur kan zitten! Ik ben 1.77 en heb weliswaar ook een dikke toeter maar ik pas prima achter het stuur nog.

Ben wel benieuwd naar de naam Mickey!
Nog even geduld Laughing
Spannend! Straks zijn we gewoon allemaal mama haha, heel gek!

Gast
Gast

Bericht  mickey do 10 nov 2011 - 2:59

Mijn buik is best flink, maar ik ben ook maar 1.58... laughcry Helpt ook niet echt mee.

Ik ben ook erg benieuwd naar alle namen van de meiden van ons topic! Vind het echt een heel gek idee dat ik binnen nu en 4 weken mama ben.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 3:38

Ah, kijk!
Dáár zit het verschil!
Jij bent maar een 'ukkie' vergeleken bij mij Wink
Dan snap ik het helemaal hoor, is jouw buik natuurlijk ook een stuk groter en zwaarder voor je rug!

Ik heb echt nog niks gedaan vandaag Embarassed
Morgen weer een dag denk ik dan maar ...

Ik hang laveloos op de bank met de laptop en de tv aan, en poeslief heeft er ook weinig zin in geloof ik, want s'ochtends gaat ze fier met mn vriend mee naar buiten, maar zodra ik wakker/beneden ben komt ze naar binnen en met me loungen. Ze ligt al sinds half 1 languit op de bank te slapen haha.

Wij hebben onder aan de trap bij de voordeur de kinderwagen met reiswieg staan, met een plaid eroverheen, anders gaat ze steeds in de kinderwagenbak liggen. S'nachts gaat ze daar dus liggen, en ligt ze de hele nacht te slapen, heel schattig! Kan ik zo als ik naar de wc ga, naar beneden kijken en zie ik daar mn andere kindje liggen slapen, zo lief! Zo rond een uur of 4 als ik ga plassen, springt ze ervanaf en komt ze boven even een rondje om mijn been lopen als ik op de wc zit, daarna gaat ze weer naar beneden haha

Gast
Gast

Bericht  liesje do 10 nov 2011 - 3:47

hoi meiden,

studie wat fijn je meiden lekker thuis en je vriend ook geniet ze!!!!

mickey kan me voorstellen dat je het bord graag klaar wilt en balen mag hoor die heeft iedereen toch weleens

parels lekkerloungen met de kat haha nou geniet er nog maar van voor je het weet heb je een klein druktemakertje lol!

joyce hierbij nogmaals gefeliciteerd met jullie zoontje K.aj

all hier niets te melden eigenlijk. gaat allemaal z'n gangetje al begin ik het wel een beetje beu te worden maar ja kleine sjakie moet nog effe blijven zitten. nou meiden tot snel weer

liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  *Lookie* do 10 nov 2011 - 3:51

@ Joyce: Gefeliciteerd!! Alles goed met jou en jullie mannetje?

@ Floor: Vervelend dat je je niet helemaal goed voelt. Maar even lekker rustig aan doen.

@ Parels: Geeft niks toch, een hangdagje is ook heerlijk. Lekker knusmet de poes op de bank hangen, niks mis mee!

@ all: Vanmorgen weer controle gehad bij de vk. Aangegeven dat ik sinds anderhalve week ineens erg dikke voeten heb (daarvoor maar heel af en toe en trok het ook zo weer weg). Nu bleek mijn bloeddruk ineens veel te hoog, hij was best wel plotseling gestegen. Zaterdag komt de vk daarom bij mij thuis om nogmaals te meten, en maandag moet ik daar weer heen. Hopelijk is hij dan wel gezakt want anders is er risico op zwangerschapsvergiftiging en bovendien zou ik dan alsnog naar de gyn moeten. Als het moet, dan moet het natuurlijk. Maar het kwam wel vrij onverwacht eerlijk gezegd. Nu dus verplicht heel rustig aan doen. De hartslag van de baby was ook wel een beetje hoog maar niet abnormaal. Waarschijnlijk had hij even druk bewogen van te voren want even later zakte zijn hartslag wel weer wat. Ook wel veel harde buiken de laatste week, ook toen ik op de tafel bij d vk moest gaan liggen. Ik ben door de onverwachte berichten helemaal vergeten te vragen of hij al wat verder is ingedaald maar dat vraag ik dan maandag wel even.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 3:59

Oh getsieeeee, Lookie!
Wel heel fijn dat ze je iig goed in de gaten houden!
Je kan nu niet meer doen dan afwachten en even rustig aan doen.
Als je baby volledig is ingedaald voel je het wel hoor, dat is iig mijn ervaring.
Sinds deze week voel ik haar als ik op de wc zit zeg maar, ze oefent een soort
druk uit op mijn billen en ondergestel.

Als het niet goed is qua indaling enz denk ik dat ze dat wel had gezegd hoor, neem
aan dat ze je wel even extra heeft gecheckt na je klachtjes van vandaag zeg maar.

Liesje ; welcome to the club! Het is veel vaker wel uit te houden dan niet, maar af
en toe ben je het gewoon even zat haha

Gast
Gast

Bericht  studiebol do 10 nov 2011 - 4:05

Parels en Floor jullie hebben groot gelijk dat je lekker relaxed! Gewoon ff van genieten hoor! Lekker toch!

Lookie, wat spannend ineens joh! Balen dat je bloeddruk zo hoog was, kalm aan doen dan maar!

Joyce ook hier nog een keer gefeliciteerd met jullie zoon!

Nou ik ben druk aan de poets, terwijl het schoon was want ik heb zaterdag alles nog gedaan met mijn vriend, maar goed misschien is dit dan mijn nesteldrang?? Morgen gaan we de meiden ophalen! Helemaal geweldig maar ook wel erg spannend hoor!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 4:28

Natuurlijk is dat de nesteldrang!
De drang om te nestelen is volgens mij omdat je meisjes thuis komen, voorheen kwamen ze 'of nog lang niet' (jouw woorden Wink) of had je wel wat beters te doen omdat ze in het ziekenhuis lagen. Komt helemaal goed met jou en je nesteldrang!

Gast
Gast

Bericht  mickey do 10 nov 2011 - 4:37

Vers van de pers, 5 minuten geleden gemaakt Wink (38 weken dus)

*weg*

@Parels: ik mis dan inderdaad wat centimeters ten opzichte van jou Wink Maar ik ben het wel gewend, het klein zijn.
@Studie: heeeeeeeeeeerlijk, je meisjes bijna mee naar huis!
@Lookie: lekker rustig aan doen dan maar he! Wel fijn dat je nu goed in de gaten wordt gehouden. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Hopelijk wordt het geen zwangerschapsvergiftiging.
@Liesje: oh jee, nu al zat en je moet nog een week of 6! Hopelijk komt jullie ventje wat eerder, dan hoef je niet zo lang te wachten Wink

@All: net de gekleurde sterren ook nog gedaan. Is goed gelukt, alleen een beetje jammer dat de blauwe verf spetterde en er nu blauwe spikkels op de roze ster zitten... laughcry Volgens mij moet ik gewoon niks meer doen vandaag. Ik kan jullie nu al vertellen dat het eten ook gaat mislukken. Soms heb je van die dagen...

Laatst aangepast door mickey op di 15 nov 2011 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor do 10 nov 2011 - 5:22

@parels, nee mijn ouders wonen gelukkig niet te ver weg. Ik heb ook geen cadeau hahaha, ik heb een foto van mijn man en mij samen, die we laatst hebben laten maken. Hij staat zelfs gewoon op een usb-stick omdat ik geen zin had om naar de winkel te rijden en hem te laten afdrukken erg he. Maar ach, mama vind het vast prima en ze zal blij zijn dat ik gewoon kom (en niet lig te bevallen want dat vond ze niet zo leuk op haar eigen verjaardag).’
Ja vakantie gaat sneller dan wachten tot je gaat bevallen! Maar max 1.5 week? Hoe kom je daarbij?
Veel plezier met het kijken naar de pfaffs! (ik heb lekker in bed de binnenkant van m’n oogleden bekeken Sleep )

@mickey, vervelend dat je zo’n baaldag hebt. Jammer dat je afhankelijk bent van anderen qua vervoer. Ik ga wel nog met de auto weg (maar niet echt ver hoor), elke dag werk halen, soms wat boodschapjes doen, dat soort dingen.
Mooie buikfoto!

@lookie, wat balen dat je bloeddruk ineens niet goed is. Doe het maar rustig aan en hopelijk zakt hij snel.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 7:34

Mickey, mooi hoor!
Een hele foto gevuld met buik hahaha

Floor, maximaal 1.5 week ga ik je vertellen!
Je bent nu 39.3 zwanger, en nog 1,5 week erbij is 41 weken, en dan ben je echt wel bevallen! Op natuurlijke manier of geholpen, ik heb daar gewoon vertrouwen in!
Als het niet waar is, dan mag je mij vervloeken die dag, goed?

En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je moeder! Op dr verjaardag moet je idd ook niet bevallen, doe het anders vannacht, lekker drukke week heb je dan volgend jaar Wink

Ik heb net stoofvlees gegeten bij mijn schoonouders, onverwachts zaten we met de hele familie aan tafel, incl. vriends zusje en aanhang, oudtante, vriends tweelingbroer en schoonouders, het leek wel kerst Laughing

Ik heb met oma afgesproken dat het stoofvlees wel degelijk iets op gang heeft gebracht hahaha, al zal het mij benieuwen, zal wel een beetje vroeg zijn!

En we hebben de kinderstoel gehad Laughing heel fijn, scheelt toch weer een hoop!

En mijn mama heeft net weer gebeld, een week terug zei ze ; ik ga echt niet elke avond bellen hoor! En nu belt ze al 4 dagen elke avond hahahaha ik vind mn mama zo lief I love you

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 8:49

Ohjaaaa, dames!
Het is vannacht volle maan Laughing
En volgens de cijfers worden dan de meeste kindjes geboren!
Dus handjes omhoog voor ons!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 10 nov 2011 - 8:56

Parels schreef:Ohjaaaa, dames!
Het is vannacht volle maan Laughing
En volgens de cijfers worden dan de meeste kindjes geboren!
Dus handjes omhoog voor ons!

dat was afgelopen nacht toch? we lagen met ze 3-en te persen, en er was geen kamer meer over...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 9:04

Wat ik hoorde was het deze nacht ..
Maar ik hoorde ook dat het vaak 3 nachten volle maan is, dat mensen dat zien en denken, dus dat theoretisch gezien daarom meer mensen bevallen met volle maan.

Gaat het met je Joyce?
Liggen jullie nog in het ziekenhuis?
Je zoontje mag denk ik gewoon mee naar huis, toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 20:15

grrrrrrrrr een heel stuk getypt druk ik op de verkeerde toets...

Nou even ego dan kom ik straks als ik terug ben van jace wel weer uitgebreid reageren....

Gister een drukke dag gehad veel op en neer naar Jace toe. Daar werd 1 kindje over gebracht naar nijmegen met de ambu met alle toeters en bellen en poeh ik had het er echt even heel moeilijk mee. Heb ook de hele dag met het nare gevoel rond gelopen.. (ik zag weer even jace voor me na de bevalling op weg naar nijmegen) verder ben ik ook stiekem erg jaloers op studie en haar meiden Embarassed Embarassed maar goed elk ziekenhuis hanteert zijn eigen regels natuurlijk... helaas eventjes voor mij/ons...

vanavond doen ros en ik de voeding van 18 samen en daarna gaan we met vrienden uit eten, heb er echt onwijs veel zin in... even eruit en kletsen over wat anders als het ziekenhuis...

liefs tot straks...

Gast
Gast

Bericht  liesje do 10 nov 2011 - 20:21

goedemorgen meiden,

beegee kan me voorstellen dat je een beetje jaloers bent op studie. je wilt ook graag dat je knulletje mee mag naar huis. hoelang duurt het nog voor jullie hem mee mogen nemen naar huis heel veel plezier met het etentje vanavond

parels hoe is het met je nog klachten gehad

mickey leuke foto

lookie dat is even schrikken zeg hopelijk is je bloeddruk zaterdag weer goed. word je anders opgenomen als ie weer te hoog is?

all hier z'n gangetje vandaag de zhks tas inpakken dat moet je klaar hebben ook al wil je thuis bevallen.matras bij mn ouders ophalen en dan maak ik het bed ook op. dan staat dat ook klaar. nou meiden verder hier geen nieuwtjes

tot snel weer
liefs liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Ayla do 10 nov 2011 - 20:38

Ik heb nog een hele nieuwe volle doos davitamon mama compleet + visolie, iemand interesse? Voor een tientje mag het weg.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Floor do 10 nov 2011 - 20:38

@parels, oke dus jij denkt dat ik wel met 41 weken ben bevallen (ik heb der zelf geen vertrouwen meer in, ben veel te bang dat er niks gebeurt en ik uiteindelijk met 42 weken in het ziekenhuis beland om ingeleid te worden). Ik hoop dat je gelijk krijgt. (anders vervloek ik je ;-) en ik vervloek je natuurlijk als je eerder gaat bevallen als mij)
Ik ben in elk geval niet bevallen op mijn moeders verjaardag. Mijn moeder zegt dat ik zondag ga bevallen, ikzelf blijf nog steeds bij volgende week zondag.
Druk familie-etentje had je! Wat leuk dat je een kinderstoel hebt gekregen.

@beegee, logisch toch dat je jaloers bent op studie. Ik hoop dat Jace snel mee naar huis mag met jullie. Fijne avond vanavond met jullie vrienden.

@joyce, hoe is het met jullie? Liggen jullie nog in het ziekenhuis?

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  studiebol do 10 nov 2011 - 20:45

Beegee gewoon een dikke knuffel!!!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 22:32

Zo, ben ik ook weer!

BeeGee het is absoluut NIET gek dat je jaloers bent op Studiebol hoor!
Denk dat er heel veel meer mama´s van premature kindjes jaloers zijn op Studie.
Binnenkort komt hij ook naar huis joh, nog even aansterken!

Floor ik heb bij mezelf ook het idee dat ik de 42 weken aan ga tikken, maar dat is denk ik puur om mezelf in te dekken. Mag toch hopen dat ik dat niet haal, dat is nog 4 weken en dan ben ik echt gesloopt! En ik snap de vervloekingen hoor, gisteren zijn er weer 2 bevallen die later waren uitgerekend dan ik Sad

Studie, jullie heel veel plezier vandaag!

Liesje, goed zo, alles klaarzetten en inpakken, dan is die stress ook niet meer aanwezig.

Mijn nesteldrang is gezakt beneden 0. Vanochtend wel overal een doekje overheen gehaald, maar ik zie er gewoon even het nut niet meer van in en kan er de kracht niet voor opbrengen.

Ik heb vannacht welgeteld 3,5 uur geslapen. Van half 12 tot 1 en van 7 tot 9. Hij´s fijn!
Ik heb van 1 tot 7 elke 10 minuten minimaal 2 a 3 harde buiken gehad, in combinatie met rugpijn en steken naar mijn stuitje of kruis. Dan krijg je toch lichtelijk de hoop van ´hey, wie weet!!´ aangenaam was het absoluut niet. Had nog afgewacht, ik dacht ´als het om 8 uur ofzo nog zo is, bel ik de verlos´ .. nou behalve een beurse buik met af en toe een harde buik is alles weer gestopt. Door dit soort dingen ben ik er zo snel klaar mee! Vandaag gaat baaldag nr 3 dus van start. Lekker gezellig Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 30 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 18 ... 30  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: