DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Lekker PM! Dat lust ik ook wel!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Dat was weer een andere forummer.June schreef:ProudMama schreef:Meiden, ik ga even pannenkoeken met spek en stroop maken/ eten, tot straks misschien!
Evil. Smakelijk!
Gast- Gast
Evy schreef:Nu kan niemand zeggen dat ik geen hoi heb gezegd
Eetse, PM.
Je hebt geen 'hoi' gezegd, alleen 'HOI!'. Dat is heeel iets anders.
Gast- Gast
June schreef:ProudMama schreef:Dimmen jij, niet zo schreeuwen, er liggen hier kinderen te slapen ja!Evy schreef:HOI!
En zoek eerst eens een fatsoenlijke avatar op!!
Je moet een beetje met haar om leren gaan heb ik besloten. Het is gewoon een beetje een raar wijf. Zij denkt waarschijnlijk dat het normaal is om in hoofdletters te typen.
Nee, jij bent gezellig. Heb je iets tegen mij ofzo?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik heb ook geen avatar Ik kan niets bedenken.
Jade- Ratel
M'n zusje wil nog naar de macdonalds.. Heb ik daarvoor zo goed gesport vanavond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
June, dat ligt echt aan jou. Sneu kind.
Serp, had je nou al getest? Of hoeft het niet meer?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mensjes (verkleinwoorden zijn in) er zijn serieus mensen die denken dat wij allen echt gemeen zijn tegen Evy. Wil je dus nog een beetje aardig gevonden worden door de rest, houdt dat dan in gedachte. Zeker de mensen die weten wie Evy eerder was.
Gast- Gast
Evy schreef:
Ik heb zondag getest, negatief.
Inmiddels ben ik 2 dagen overtijd.
Jade- Ratel
Jij bent je zusje toch niet?Burn schreef:M'n zusje wil nog naar de macdonalds.. Heb ik daarvoor zo goed gesport vanavond!
Gast- Gast
Toen ik dat gister over iemand zei, kreeg ik het hele forum over me heen Inclusief jou toch, June?June schreef:Ik vind je nogal aanwezig en irritant.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mensjes (verkleinwoorden zijn in) er zijn serieus mensen die denken dat wij allen echt gemeen zijn tegen Evy. Wil je dus nog een beetje aardig gevonden worden door de rest, houdt dat dan in gedachte. Zeker de mensen die weten wie Evy eerder was.
Zij noemt mij sneu kind, mama!
Serp: ik zou nog een keer testen als ik jou was!
Gast- Gast
hoe vinden jullie mn nieuwe avatar ??
Jade- Ratel
Smikkell schreef:Jij bent je zusje toch niet?Burn schreef:M'n zusje wil nog naar de macdonalds.. Heb ik daarvoor zo goed gesport vanavond!
Nee, maar die wil mij mee hebben. En ik ben heel slecht in nee zeggen!
En ik heb vanaf zondag ook al in zin de macdonalds!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ga dit weekend nog een keer testen, mocht het dan nog nodig zijn.
Jade- Ratel
Dat viel nou ook wel weer mee.Maple schreef:Toen ik dat gister over iemand zei, kreeg ik het hele forum over me heen Inclusief jou toch, June?June schreef:Ik vind je nogal aanwezig en irritant.
Gast- Gast
Maple schreef:Toen ik dat gister over iemand zei, kreeg ik het hele forum over me heen Inclusief jou toch, June?June schreef:Ik vind je nogal aanwezig en irritant.
Ik was aan het werk, maar leuk dat ik altijd in je hart aanwezig ben.
Gast- Gast
Dan moet je ook niet zeuren. Je zegt ja als je wilt en nee als je het liever niet wiltBurn schreef:Smikkell schreef:Jij bent je zusje toch niet?Burn schreef:M'n zusje wil nog naar de macdonalds.. Heb ik daarvoor zo goed gesport vanavond!
Nee, maar die wil mij mee hebben. En ik ben heel slecht in nee zeggen!
En ik heb vanaf zondag ook al in zin de macdonalds!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat viel nou ook wel weer mee.Maple schreef:Toen ik dat gister over iemand zei, kreeg ik het hele forum over me heen Inclusief jou toch, June?June schreef:Ik vind je nogal aanwezig en irritant.
Sommige mensen zouden ervoor tekenen.
Gast- Gast
Bij wijze van.Smikkell schreef:Dat viel nou ook wel weer mee.Maple schreef:Toen ik dat gister over iemand zei, kreeg ik het hele forum over me heen Inclusief jou toch, June?June schreef:Ik vind je nogal aanwezig en irritant.
Gast- Gast
Burn, de meeste mensen die een half jaar naar het buitenland gaan, komen zo'n tien kilo aan heb ik eens geleerd. Die ene keer Mac hier, maakt dan ook niet meer uit .
Gast- Gast
Denk wat je niet laten kunt.June schreef:Maple schreef:Toen ik dat gister over iemand zei, kreeg ik het hele forum over me heen Inclusief jou toch, June?June schreef:Ik vind je nogal aanwezig en irritant.
Ik was aan het werk, maar leuk dat ik altijd in je hart aanwezig ben.
Gast- Gast
Wat zijn we weer liefdevol voor elkaar!
Jade- Ratel
Ik vond het in het dagcafe een nette discussie, waar na wat kleine schoonheidsfoutjes iedereen gewoon zijn mening kon geven en er naar elkaar geluisterd werd. Best goed om af en toe de lucht te klaren. Wat er latyer die nacht gebeurde vond ik verre van netjes, maar goed. Dat is inmiddels opgelost.Maple schreef:Bij wijze van.Smikkell schreef:Dat viel nou ook wel weer mee.Maple schreef:Toen ik dat gister over iemand zei, kreeg ik het hele forum over me heen Inclusief jou toch, June?June schreef:Ik vind je nogal aanwezig en irritant.
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: