DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Wat raar dat iemand een kind van 5 koffie geeft
Onze woonkamer stonk naar kots ofzo, echt ranzig. We wisten niet waar het vandaan kwam, dus ik heb alle stoelhoezen en de hoes van de bank gewassen, de hele kamer gestoft, schoongemaakt, gezogen en gedweild. Er stonden bloemen op tafel en die gooide ik weg, bleek die stank van het water van die bloemen te zijn. Nou ja, hebben we in ieder geval weer een schone woonkamer
Onze woonkamer stonk naar kots ofzo, echt ranzig. We wisten niet waar het vandaan kwam, dus ik heb alle stoelhoezen en de hoes van de bank gewassen, de hele kamer gestoft, schoongemaakt, gezogen en gedweild. Er stonden bloemen op tafel en die gooide ik weg, bleek die stank van het water van die bloemen te zijn. Nou ja, hebben we in ieder geval weer een schone woonkamer
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
@Rush, heb je nog gebeld?
@Evy, Owh ja het water van bloemen kan soms enorm stinken
Gast- Gast
m`n neefje van tweenehalf krijgt ook al koffie. Dit omdat ie altijd de restje uit opa en oma`s mok dronk dus nu geven ze `m zelf ook vort koffie wel met veel melk maar ik zat echt van
Gast- Gast
Dat is helemaal jong, Lily!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ja ik vind het ook schandalig echt pffff. Maar hij zit ook meer bij opa en oma dan papa en mama en zo nog meer maar ik hou m`n mond erover want ik kan me daar zo druk en gefrustreerd om/van worden.
Gast- Gast
Daisy schreef:@Rush, heb je nog gebeld?
Nee ik heb besloten om nog even goed na te denken omdat het veel geld is en ik er bij m`n huidige baan waarschijnlijk weinig mee opschiet. Dus ik moet bedenken of zo`n diploma op MBO 2/3 niveau echt wel meerwaarde heeft op alle jaren werkervaring die ik dan heb.
En als ik uitgedacht ben en het wel wil doen, schrijf ik me in januari in voor de start iin februari en dan komen die modules die in nov beginnen vast volgend jaar ook wel weer.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik denk dat het niet meerwaarde heeft dan met het werk wat je nu doet..
Het zou dan alleen om het papiertje gaan.
Maar ja denk er nog maar eens goed over na
Je kan ook Hbo cursussen gaan doen...
Het zou dan alleen om het papiertje gaan.
Maar ja denk er nog maar eens goed over na
Je kan ook Hbo cursussen gaan doen...
Gast- Gast
Ik dronk ook vaak koffie toen ik 2/3 was (vaker dan nu denk ik zelfs!) Dronk vaak wel een kopje per dag. Wel met veel melk en suiker. Thuis en ook bij m'n opa en oma. Daar had ik zelfs m'n eigen koffiekopje. Oke, caffeïne is misschien niet zo goed voor kinderen, maar verder zie ik het probleem niet?
En ik heb geen motivatie voor m'n verslag die maandag ingeleverd moet zijn
En ik heb geen motivatie voor m'n verslag die maandag ingeleverd moet zijn
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Ja inderdaad, maar hoeveel meerwaarde heeft dat papiertje als ik werk moet zoeken tegenover 6/7 of misschien wel meer jaren ervaring?
Rush- Lady Post-a-lot
Mijn vriend werkt in de ict, heeft inmiddels bijna 15 jaar werkervaring maar krijgt bij sollicitaties nog steeds regelmatig te horen dat hij niet op gesprek mag komen omdat er anderen zijn die werkervaring én een papiertje hebben. Dus in die zin heeft het wel meerwaarde denk ik als je een diploma haalt.Rush schreef:Ja inderdaad, maar hoeveel meerwaarde heeft dat papiertje als ik werk moet zoeken tegenover 6/7 of misschien wel meer jaren ervaring?
Gast- Gast
Ja, maar ik heb werk op MBO4 niveau om het zo maar te zeggen. Is het dan juist niet nadelig om een diploma te halen vergelijkbaar met MBO2?Vergeet-me-nietje schreef:Mijn vriend werkt in de ict, heeft inmiddels bijna 15 jaar werkervaring maar krijgt bij sollicitaties nog steeds regelmatig te horen dat hij niet op gesprek mag komen omdat er anderen zijn die werkervaring én een papiertje hebben. Dus in die zin heeft het wel meerwaarde denk ik als je een diploma haalt.Rush schreef:Ja inderdaad, maar hoeveel meerwaarde heeft dat papiertje als ik werk moet zoeken tegenover 6/7 of misschien wel meer jaren ervaring?
Rush- Lady Post-a-lot
Hallo dames!
Bah, ik heb straks na het werk nog een werkbespreking, echt totaal geen zin in!
Bah, ik heb straks na het werk nog een werkbespreking, echt totaal geen zin in!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Oh zo bedoel je, hmmm geen idee dan! Heb je ook wat aan he... Haha!Rush schreef:Ja, maar ik heb werk op MBO4 niveau om het zo maar te zeggen. Is het dan juist niet nadelig om een diploma te halen vergelijkbaar met MBO2?Vergeet-me-nietje schreef:Mijn vriend werkt in de ict, heeft inmiddels bijna 15 jaar werkervaring maar krijgt bij sollicitaties nog steeds regelmatig te horen dat hij niet op gesprek mag komen omdat er anderen zijn die werkervaring én een papiertje hebben. Dus in die zin heeft het wel meerwaarde denk ik als je een diploma haalt.Rush schreef:Ja inderdaad, maar hoeveel meerwaarde heeft dat papiertje als ik werk moet zoeken tegenover 6/7 of misschien wel meer jaren ervaring?
Gast- Gast
Ja ingewikkeld he. Dus nog even goed overna denken!
Rush- Lady Post-a-lot
Ik geef N. soms (met speciale gelegenheden) ook wel is koffie. Kinderkoffie weliswaar Echt 2 centimeter koffie en de rest melk in een grote mok en met heel veel melkschuim.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Nou dit was gewoon volledige grote mensen koffie uit de automaat.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=17312
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=17312
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: