DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Maple schreef:Denk wat je niet laten kunt.June schreef:Maple schreef:Toen ik dat gister over iemand zei, kreeg ik het hele forum over me heen Inclusief jou toch, June?June schreef:Ik vind je nogal aanwezig en irritant.
Ik was aan het werk, maar leuk dat ik altijd in je hart aanwezig ben.
Nou ja, je kunt hoog of laag springen, maar je dacht blijkbaar dat ik gisteren aanwezig was. Ik heb echter geen letter gepost in dat hele gedoe. Dus je voelde toch mijn aanwezigheid.
Gast- Gast
Het is bijna Kerst. Vrede op aarde!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
June schreef:Burn, de meeste mensen die een half jaar naar het buitenland gaan, komen zo'n tien kilo aan heb ik eens geleerd. Die ene keer Mac hier, maakt dan ook niet meer uit .
Hahah!
Thnx. Ik kan me er dus alvast op voorbereiden dat ik 10 kilo zwaarder terug kom!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Serpentijn schreef:
Wat zijn we weer liefdevol voor elkaar!
Wel mooi dat het weer van dezelfde kant komt.
Gast- Gast
Laten we overigens alsjeblieft niet opnieuw beginnen. Ik was al heel erg blij dat ik er gisteren niet bij betrokken was.
Ik heb het inmiddels via PM opgelost met Evy.
Gast- Gast
Kuch...Reva schreef:Serpentijn schreef:
Gast- Gast
Evy schreef:Het is bijna Kerst. Vrede op aarde!
Ik heb zo'n zin in mijn kerstboom neerzetten Ik vind hem zo mooi Zwart!
Gast- Gast
Burn schreef:June schreef:Burn, de meeste mensen die een half jaar naar het buitenland gaan, komen zo'n tien kilo aan heb ik eens geleerd. Die ene keer Mac hier, maakt dan ook niet meer uit .
Hahah!
Thnx. Ik kan me er dus alvast op voorbereiden dat ik 10 kilo zwaarder terug kom!Oooh help noo!
Nee man, dat is geen probleem. Dan denkt iedereen daarna: Oh ze heeft het leuk gehad.
Vervolgens val je weer tien kilo af en is iedereen onder de indruk van je doorzettingsvermogen.
Dubbel winst!
Gast- Gast
June schreef:Laten we overigens alsjeblieft niet opnieuw beginnen. Ik was al heel erg blij dat ik er gisteren niet bij betrokken was.
Inderdaad. Heel volwassen.
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Dan moet je ook niet zeuren. Je zegt ja als je wilt en nee als je het liever niet wiltBurn schreef:Smikkell schreef:Jij bent je zusje toch niet?Burn schreef:M'n zusje wil nog naar de macdonalds.. Heb ik daarvoor zo goed gesport vanavond!
Nee, maar die wil mij mee hebben. En ik ben heel slecht in nee zeggen!
En ik heb vanaf zondag ook al in zin de macdonalds!
Damn you're right!
Burn- Lady Post-a-lot
Evy schreef:June schreef:Laten we overigens alsjeblieft niet opnieuw beginnen. Ik was al heel erg blij dat ik er gisteren niet bij betrokken was.
Inderdaad. Heel volwassen.
Tja, dat ben ik heus wel ooit!
Gast- Gast
June schreef:Laten we overigens alsjeblieft niet opnieuw beginnen. Ik was al heel erg blij dat ik er gisteren niet bij betrokken was.
Wat lief van ProudMama.
Gast- Gast
Reva schreef:Serpentijn schreef:
Ik snap je reactie even niet . Kun je uitleggen wat je bedoeld?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
June schreef:Burn schreef:June schreef:Burn, de meeste mensen die een half jaar naar het buitenland gaan, komen zo'n tien kilo aan heb ik eens geleerd. Die ene keer Mac hier, maakt dan ook niet meer uit .
Hahah!
Thnx. Ik kan me er dus alvast op voorbereiden dat ik 10 kilo zwaarder terug kom!Oooh help noo!
Nee man, dat is geen probleem. Dan denkt iedereen daarna: Oh ze heeft het leuk gehad.
Vervolgens val je weer tien kilo af en is iedereen onder de indruk van je doorzettingsvermogen.
Dubbel winst!
Hahahahahah! Ik ben nog steeds bezig met het wegkrijgen van m'n 5 kilo van m'n stage van vorig jaar!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik kan het alleen maar beamen. Gelukkig ben je daar ook redelijk aan het bewegen, toch?Burn schreef:June schreef:Burn, de meeste mensen die een half jaar naar het buitenland gaan, komen zo'n tien kilo aan heb ik eens geleerd. Die ene keer Mac hier, maakt dan ook niet meer uit .
Hahah!
Gast- Gast
Reva schreef:June schreef:Laten we overigens alsjeblieft niet opnieuw beginnen. Ik was al heel erg blij dat ik er gisteren niet bij betrokken was.
Ik heb het inmiddels via een privébericht opgelost met Evy.
Wat lief van ProudMama.
Ik wist dat
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Het is bijna Kerst. Vrede op aarde!
Ik heb zo'n zin in mijn kerstboom neerzetten Ik vind hem zo mooi Zwart!
Ik wil ook een kerstboom! En ik heb ook nog twee witte boompjes met lichtgevende takjes (hoe heet dat nou ook alweer? ). Ik moet nog wel even mijn lantaarns zilver verven, dan komen we in de kerstsfeer!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Ik kan het alleen maar beamen. Gelukkig ben je daar ook redelijk aan het bewegen, toch?Burn schreef:June schreef:Burn, de meeste mensen die een half jaar naar het buitenland gaan, komen zo'n tien kilo aan heb ik eens geleerd. Die ene keer Mac hier, maakt dan ook niet meer uit .
Hahah!
Dat hoop ik! Ik wil veel gaan skiën, maar als je daar nou van af valt?
Burn- Lady Post-a-lot
Evy schreef:Ik wil ook een kerstboom! En ik heb ook nog twee witte boompjes met lichtgevende takjes (hoe heet dat nou ook alweer? ). Ik moet nog wel even mijn lantaarns zilver verven, dan komen we in de kerstsfeer!
Ik heb vorige week een superlelijke miniboom gekocht voor €2,50 bij de Powersale. Lélijk !
Gast- Gast
Smikkell schreef:Iemand die ik blij maak met een doos parelmoer roze kerstballen?
Heb je geen lime?
Gast- Gast
June schreef:Oh in dat geval maakt het ook niet uit, Burn. 5 of 15 kilo is bijna hetzelfde!
Ach. Daarom
Burn- Lady Post-a-lot
Mag ik weten wie Evy voorheen was?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40