DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Lotus kan het!
Lotus: Ik weet zeker dat er voor jou een dag komt, dat je er controle over hebt zoals jij dat wilt .
Laatst aangepast door June op wo 9 nov 2011 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: DagCafé
Reva schreef:Er was toch geen commentaar op jou, PM? Dan zijn ze van mij
Ik vind het ook juist leuk om jou (en June) hier weer vaker te zien!
Eens.
June, je eten ziet er lekker uit.
Ik eet gewokte spinazie met ui, noten en kipfilet..
Gast- Gast
Ik vind dat soort grappen echt erg flauw.June schreef:Smikkell schreef:JaJune schreef:@ PM: ik ben echt vreemd. Ik zag wokgroente en in mijn hoofd ook meteen noodles. Ik snapte echt je reactie op Lotus niet, tot ik het nog een keer las . Ben ik heel vreemd ?
Ehhh anders zeg je even 'hoi' voor je commentaar komt leveren?
Edit: en gaat ook erg de discussie van gister voorbij. Ik heb er sowieso geen zin in om het over die discussie te hebben of er grappen over te blijven maken. Dat was het doel niet.
Laatst aangepast door Smikkell op wo 9 nov 2011 - 7:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Er was toch geen commentaar op jou, PM? Dan zijn ze van mij
Eens.
Hee, mijn zus ook
Gast- Gast
JaJune schreef:@ PM: ik ben echt vreemd. Ik zag wokgroente en in mijn hoofd ook meteen noodles. Ik snapte echt je reactie op Lotus niet, tot ik het nog een keer las . Ben ik heel vreemd ?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Reva schreef:Er was toch geen commentaar op jou, PM? Dan zijn ze van mij
Eens.
Klinkt lekker smikkell.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
+1June schreef:Oehh, lekker Smik!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
ProudMama schreef:JaJune schreef:@ PM: ik ben echt vreemd. Ik zag wokgroente en in mijn hoofd ook meteen noodles. Ik snapte echt je reactie op Lotus niet, tot ik het nog een keer las . Ben ik heel vreemd ?
Reva: Eet je zus gewokte spinazie met ui, noten en kipfilet of ziet ze er lekker uit?
Gast- Gast
+1June schreef:Lotus: Ik weet zeker dat er voor jou een dag komt, dat je er controle over hebt zoals jij dat wilt .
Gast- Gast
OMG ik lach er nog steeds om..Reva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Er was toch geen commentaar op jou, PM? Dan zijn ze van mij
Eens.
Hee, mijn zus ook
Gast- Gast
June schreef:ProudMama schreef:JaJune schreef:@ PM: ik ben echt vreemd. Ik zag wokgroente en in mijn hoofd ook meteen noodles. Ik snapte echt je reactie op Lotus niet, tot ik het nog een keer las . Ben ik heel vreemd ?
Reva: Eet je zus gewokte spinazie met ui, noten en kipfilet of ziet ze er lekker uit?
Gast- Gast
Mis ik iets?Smikkell schreef:OMG ik lach er nog steeds om..Reva schreef:Smikkell schreef:Reva schreef:Er was toch geen commentaar op jou, PM? Dan zijn ze van mij
Eens.
Hee, mijn zus ook
Gast- Gast
June schreef:ProudMama schreef:JaJune schreef:@ PM: ik ben echt vreemd. Ik zag wokgroente en in mijn hoofd ook meteen noodles. Ik snapte echt je reactie op Lotus niet, tot ik het nog een keer las . Ben ik heel vreemd ?
Nee, dat laatste. Wat ze eet zou ik niet weten.
Gast- Gast
Dat hoop ik dan maar. Voor alsnog schiet het niet op en is mijn adviesgesprek voor de hulp hierbij weer een week opgeschoven.ProudMama schreef:+1June schreef:Lotus: Ik weet zeker dat er voor jou een dag komt, dat je er controle over hebt zoals jij dat wilt .
Lotus- Ratel
Voordat er weer misverstanden ontstaan rond whatsapp...
Ik stuurde mijn zus via whatsapp net wat ik at. En toen hoorde ik mijn whatsapp geluidje, opende het bericht en las iets over gewokte spinazie ds ik dacht 'huh raar voor mn zus, maar zal wel' en daarna iets over eten van morgen. Maar op donderdag eten mijn zus en ik altijd bij onze ouders. Aangezien ik nog steeds dacht dat het mijn zus was corrigeerde ik Smikkell door te sturen 'Euuh morgen is het donderdag heur'...
Ik stuurde mijn zus via whatsapp net wat ik at. En toen hoorde ik mijn whatsapp geluidje, opende het bericht en las iets over gewokte spinazie ds ik dacht 'huh raar voor mn zus, maar zal wel' en daarna iets over eten van morgen. Maar op donderdag eten mijn zus en ik altijd bij onze ouders. Aangezien ik nog steeds dacht dat het mijn zus was corrigeerde ik Smikkell door te sturen 'Euuh morgen is het donderdag heur'...
Gast- Gast
Lotus, ik verbaas mij er steeds weer over hoeveel er binnen jouw hulpplan/hulpverlening mis gaat, veel te lang duurt of weer eens wordt verschoven. Tuurlijk kunnen ze niets doen aan iemand die ziek is, maar jeetje het is wel veel allemaal. Het duurt lang. Jij moet gewoon zekerheid hebben en geholpen worden.Lotus schreef:Dat hoop ik dan maar. Voor alsnog schiet het niet op en is mijn adviesgesprek voor de hulp hierbij weer een week opgeschoven.ProudMama schreef:+1June schreef:Lotus: Ik weet zeker dat er voor jou een dag komt, dat je er controle over hebt zoals jij dat wilt .
Gast- Gast
Degene met wie ik het gesprek heb en die mij morgen nog moest gaan inbrengen in de bespreking is ziek.June schreef:Hoe komt het dat het weer opgeschoven is, Lotus?
Lotus- Ratel
Smikkel!!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell, ik heb me daar bij jou eerlijk gezegd ook wel over verbaasd. Ik denk dat het een algemeen probleem is.
Gast- Gast
Het ging nu wel vrij snel hoor, alleen heb ik pech met het adviesgesprek.Smikkell schreef:Lotus, ik verbaas mij er steeds weer over hoeveel er binnen jouw hulpplan/hulpverlening mis gaat, veel te lang duurt of weer eens wordt verschoven. Tuurlijk kunnen ze niets doen aan iemand die ziek is, maar jeetje het is wel veel allemaal. Het duurt lang. Jij moet gewoon zekerheid hebben en geholpen worden.Lotus schreef:Dat hoop ik dan maar. Voor alsnog schiet het niet op en is mijn adviesgesprek voor de hulp hierbij weer een week opgeschoven.ProudMama schreef:+1June schreef:Lotus: Ik weet zeker dat er voor jou een dag komt, dat je er controle over hebt zoals jij dat wilt .
Lotus- Ratel
Lotus schreef:Degene met wie ik het gesprek heb en die mij morgen nog moest gaan inbrengen in de bespreking is ziek.June schreef:Hoe komt het dat het weer opgeschoven is, Lotus?
Wat naar.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: