DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Heeft 1 van jullie een e-reader?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Theedoosje schreef:Reev> Succes met je broodje
*hapt in maaltijdreep* Ja, dank je
Gast- Gast
Burn schreef:Heeft 1 van jullie een e-reader?
Ja.. En heb er mn hele familie aan geholpen
Hoi trouwens!
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reev> Succes met je broodje
Vullen die maaltijd repen?
Gast- Gast
Reva schreef:Stylegirl schreef:Reva, dat is wel echt goed joh! Heb je gewoon zo'n pakket gekocht?
Nee, gestolen. Hee, die grap maak ik nu al voor de tweede keer in 24 uur
Ik heb hem bij onlinedrogist besteld, ik zag mezelf er niet mee bij de kassa staan. Was 22 euro geloof ik, maar dan heb je wel voor 5 dagen alles in huis qua eten (afgezien van een pak melk of yoghurt).
En je mag gewoon rauwkost en fruit eten trouwens en ook vruchtensap gebruiken ipv de melk. Al heb ik dat niet gedaan, fruit ook niet. Wel 1 keer avondeten bij de Mac, dat zat niet in het pakket
Haha, flauwe grap hoor ! Maar moet je voor het avondeten wel gewoon boodschappen doen of niet?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Reev> Succes met je broodje
Ja, verschrikkelijk. Volgens mij vermenigvuldigen ze meerdere keren als ze een maagwand in hun vizier krijgen.
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Burn schreef:Heeft 1 van jullie een e-reader?
Hoi trouwens!
Ik wil er ook graag 1, maar ik ben een noob in zoiets!
Waar download je boeken bijvoorbeeld?
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Reev> Succes met je broodje
Ja, verschrikkelijk. Volgens mij vermenigvuldigen ze meerdere keren als ze een maagwand in hun vizier krijgen.
hahaha nou fijn
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Reva schreef:Stylegirl schreef:Reva, dat is wel echt goed joh! Heb je gewoon zo'n pakket gekocht?
Nee, gestolen. Hee, die grap maak ik nu al voor de tweede keer in 24 uur
Ik heb hem bij onlinedrogist besteld, ik zag mezelf er niet mee bij de kassa staan. Was 22 euro geloof ik, maar dan heb je wel voor 5 dagen alles in huis qua eten (afgezien van een pak melk of yoghurt).
En je mag gewoon rauwkost en fruit eten trouwens en ook vruchtensap gebruiken ipv de melk. Al heb ik dat niet gedaan, fruit ook niet. Wel 1 keer avondeten bij de Mac, dat zat niet in het pakket
Haha, flauwe grap hoor ! Maar moet je voor het avondeten wel gewoon boodschappen doen of niet?
Nee
In het pakket zit:
Ontbijt: twee zakjes muesli en drie zakjes poeder om een shake te maken (waar je melk of yoghurt bij doet)
Lunch: 5 repen
Tussendoor: 5 zakjes om bouillon mee te maken met gekookt water
Avondeten: twee zakjes pasta (in pan), twee zakjes soep met pasta (water bij doen) en 1 zakje dat je aanmaakt met water en dat bak je als een ei (groentenomelet)
Dessert: 5 zakjes om toetje van te maken (moet je even laten opstijven in de koelkast)
Gast- Gast
Reva, dus je eet ook helemaal geen vlees dan? Het klinkt op zich wel veel, wat je mag eten!
Tiana- Ratel
Nee, maar dat eet ik al eigenlijk bijna nooit, dus niet gemist. Het is gewoon echt goed te doen, juist omdat het niet alleen maar shakes zijn denk ik en maar 5 dagen duurt en je gelijk kan gaan aftellen
Gast- Gast
Burn schreef:PrinsesBo schreef:Burn schreef:Heeft 1 van jullie een e-reader?
Hoi trouwens!
Ik wil er ook graag 1, maar ik ben een noob in zoiets!
Waar download je boeken bijvoorbeeld?
Ik heb ze via via, heb er duizenden. Ben net een bibliotheek voor iedereen
Gast- Gast
Hahaha. Dus ik kan er bij jou verschillende weghalen!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:Nee, maar dat eet ik al eigenlijk bijna nooit, dus niet gemist. Het is gewoon echt goed te doen, juist omdat het niet alleen maar shakes zijn denk ik en maar 5 dagen duurt en je gelijk kan gaan aftellen
Als ik geen vlees eet, mis ik het wel, maar misschien is het toch het proberen waard! Zeker omdat het ook maar 5 dagen duurt en je ook best zonder vlees kan .
Tiana- Ratel
Verwacht er niet teveel van he haha. Maar nu na driekwart jaar is die eindelijk af
Gast- Gast
Blegh nu ik weet dat ik een dikke onvoldoende heb op mijn eerste tentamen ben ik helemaal gedemotiveerd om nog te leren voor vanavond
Gast- Gast
ja we wilden eigenlijk hout maar dat is superduur. En eigenlijk wilden we het ook oranje bekleden maar uiteindelijk niet gedaan omdat je dat misschien beu kan worden en bij dit minder snel (en is neutraler)
Ben nu benieuwd hoe de poes het vind haha
Ben nu benieuwd hoe de poes het vind haha
Gast- Gast
Daisy schreef:Blegh nu ik weet dat ik een dikke onvoldoende heb op mijn eerste tentamen ben ik helemaal gedemotiveerd om nog te leren voor vanavond
Oh balen. Nou moet je juist wel leren om wel weer een goed punt te halen Succes!
Lily>die ligt voortaan heerlijk op de trap
Gast- Gast
Ja ik weet wel dat ik gewoon moet gaan leren.
Maar het tentamen van vanavond is behoorlijk pittig dus zie het even niet meer zitten
Maar het tentamen van vanavond is behoorlijk pittig dus zie het even niet meer zitten
Gast- Gast
dat is balen daisy, maar dan zou je nu toch extra moeten leren om juist geen onvoldoende te halen. Komt goed!
TD, ja of ze ziet het als 1 grote krabpaal haha.
TD, ja of ze ziet het als 1 grote krabpaal haha.
Gast- Gast
De trap is mooi geworden Lily! En inderdaad lekker warm aan de voeten!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ziet er lekker warm uit Lily,
Zo weer terug van het bloedprikken. Ze weten niet waar het mis is gegaan( buisje kwijt of zo), maar nu in mijn andere arm geprikt. Ze vonden het wel behoorlijk blauw van de vorige keer, maar waarschijnlijk was er toch door het vat heen geprikt. Ben ook door een stagiaire geprikt dus die kunnen die fouten nog wat gemakkelijker maken haha. Morgen uitslag als het goed is. Dus ik ben benieuwd, maar waarschijnlijk gaat er toch niks uitkomen.
@ reva, knap dat je het kan zo een 'dieet'. Ik zou het niet volhouden. Ga wel meer sporten of zo. Wordt ik ook actiever en vrolijker van.
Zo weer terug van het bloedprikken. Ze weten niet waar het mis is gegaan( buisje kwijt of zo), maar nu in mijn andere arm geprikt. Ze vonden het wel behoorlijk blauw van de vorige keer, maar waarschijnlijk was er toch door het vat heen geprikt. Ben ook door een stagiaire geprikt dus die kunnen die fouten nog wat gemakkelijker maken haha. Morgen uitslag als het goed is. Dus ik ben benieuwd, maar waarschijnlijk gaat er toch niks uitkomen.
@ reva, knap dat je het kan zo een 'dieet'. Ik zou het niet volhouden. Ga wel meer sporten of zo. Wordt ik ook actiever en vrolijker van.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: