DagCafé
+20
Jade
Suus
Jordana
Erin
Pompoen
Lavendel
Tullow
Alex
GreenGrass
Lotus
Toet
VeryCherry
Rush
May
ExpressoB
Caramba
silly-one
Raindrop
Tiana
Burn
24 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Chocolate Cookie schreef:@ TD: Ik had nog een mailtje terug gehad van mijn lerares. Maar er stond eigenlijk niet echt iets in waar ik wat aan heb... Andere reisbureaus, maar daar ben ik ook al geweest (en dat weet ze als ze haar mailbox even bekijkt). Ik word er echt moedeloos van.
Aaah nee he en nu ?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Maura schreef:Ik weet juist niet of ik een certificaat krijg. Maar de inhoud van de cursus kan ik goed gebruiken bij een vervolg werkgever. En de reis is zo duur, omdat ik ruim 200km moet reizen.
Kan je niet met iemand meereizen met korting toevallig
Helaas. Was het maar zo'n feest. Ik moet sowieso eerst 40 of 50km reizen voor een station en het kaartje naar Amsterdam kost net zoveel als een volle tank benzine.
Gast- Gast
Maar dat was alle keren al zo dus? Niet dat het nu ineens veel duurder is? Ik zou kijken of ik toch kan gaan omdat a. je het super leuk vind en b. je er ook nog iets aan hebt voor je toekomstige baan. Dan is het zonde om net die laatste keer te missen.. Snap dat je nu absoluut niet ruim in je geld zit, maar zou je het ergens vandaan kunnen halen/kunnen missen?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik heb werkelijk geen flauw idee. De laatste die ik nog open heb staan afbellen en dan eh... Ik weet het niet. Ik weet het even echt niet. Ik heb zelfs bijna spijt dat ik mij heb aangemeld voor de opleiding...Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:@ TD: Ik had nog een mailtje terug gehad van mijn lerares. Maar er stond eigenlijk niet echt iets in waar ik wat aan heb... Andere reisbureaus, maar daar ben ik ook al geweest (en dat weet ze als ze haar mailbox even bekijkt). Ik word er echt moedeloos van.
Aaah nee he en nu ?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Maura schreef:Theedoosje schreef:Maura schreef:Ik weet juist niet of ik een certificaat krijg. Maar de inhoud van de cursus kan ik goed gebruiken bij een vervolg werkgever. En de reis is zo duur, omdat ik ruim 200km moet reizen.
Kan je niet met iemand meereizen met korting toevallig
Helaas. Was het maar zo'n feest. Ik moet sowieso eerst 40 of 50km reizen voor een station en het kaartje naar Amsterdam kost net zoveel als een volle tank benzine.
Hmm das wel kut ja Balen gewoon omdat het de laatste dag is (als ik het goed las)
Gast- Gast
Meiden, mag ik ook even klagen?
Leine- Prater
Chocolate Cookie schreef:Ik heb werkelijk geen flauw idee. De laatste die ik nog open heb staan afbellen en dan eh... Ik weet het niet. Ik weet het even echt niet. Ik heb zelfs bijna spijt dat ik mij heb aangemeld voor de opleiding...Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:@ TD: Ik had nog een mailtje terug gehad van mijn lerares. Maar er stond eigenlijk niet echt iets in waar ik wat aan heb... Andere reisbureaus, maar daar ben ik ook al geweest (en dat weet ze als ze haar mailbox even bekijkt). Ik word er echt moedeloos van.
Aaah nee he en nu ?
De laatste die je open hebt staan afbellen? Hoezo die afbellen dan?
Gast- Gast
Tuurlijk Leine!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Leine schreef:Maar dat was alle keren al zo dus? Niet dat het nu ineens veel duurder is? Ik zou kijken of ik toch kan gaan omdat a. je het super leuk vind en b. je er ook nog iets aan hebt voor je toekomstige baan. Dan is het zonde om net die laatste keer te missen.. Snap dat je nu absoluut niet ruim in je geld zit, maar zou je het ergens vandaan kunnen halen/kunnen missen?
De vorige keren werd de reis vergoed door mijn werkgever. Dus toen merkte ik het niet dat het geld koste.
En ja, ik kan het gewoon van mijn rekening halen. Ik bedoel, heb wel geld... Maar ja....
Gast- Gast
Daar heb ik sollicitatiebrieven naar toe gestuurd nadat ik gebelt heb of ik evt. stage zou kunnen lopen. Maar heb er nog steeds niks van gehoord. Ben al 2 weken verder. Dus eigenlijk denk ik ook niet dat dat iets gaat worden. Anders hadden ze vast wel gebeld, denk ik.Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik heb werkelijk geen flauw idee. De laatste die ik nog open heb staan afbellen en dan eh... Ik weet het niet. Ik weet het even echt niet. Ik heb zelfs bijna spijt dat ik mij heb aangemeld voor de opleiding...Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:@ TD: Ik had nog een mailtje terug gehad van mijn lerares. Maar er stond eigenlijk niet echt iets in waar ik wat aan heb... Andere reisbureaus, maar daar ben ik ook al geweest (en dat weet ze als ze haar mailbox even bekijkt). Ik word er echt moedeloos van.
Aaah nee he en nu ?
Chocolate Cookie- Ratel
What's up Leine?
Chocolate Cookie- Ratel
Ik heb zo'n pijn in mijn rug! Ik weet echt van ellende niet meer hoe ik moet staan/zitten/liggen.. Had al 2 weken last van mijn heup en gisterochtend schoot het ineens in mijn rug. Ben vandaag naar de huisarts geweest en heb pijnstilling gehad, maar daar merk ik niks van.. Het maakt echt niet meer uit hoe ik lig, alles doet pijn..
Leine- Prater
Chocolate Cookie schreef:Daar heb ik sollicitatiebrieven naar toe gestuurd nadat ik gebelt heb of ik evt. stage zou kunnen lopen. Maar heb er nog steeds niks van gehoord. Ben al 2 weken verder. Dus eigenlijk denk ik ook niet dat dat iets gaat worden. Anders hadden ze vast wel gebeld, denk ik.Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik heb werkelijk geen flauw idee. De laatste die ik nog open heb staan afbellen en dan eh... Ik weet het niet. Ik weet het even echt niet. Ik heb zelfs bijna spijt dat ik mij heb aangemeld voor de opleiding...Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:@ TD: Ik had nog een mailtje terug gehad van mijn lerares. Maar er stond eigenlijk niet echt iets in waar ik wat aan heb... Andere reisbureaus, maar daar ben ik ook al geweest (en dat weet ze als ze haar mailbox even bekijkt). Ik word er echt moedeloos van.
Aaah nee he en nu ?
dan moet je bellen of ze de brief hebben ontvangen.
Gast- Gast
Maura maar wat is dan het probleem als je het geld ervoor hebt en je wil graag heen? Of zie ik nu iets over het hoofd?
May- Ratel
En er anders nog even achteraan bellen of ze je brief ontvangen hebben?Chocolate Cookie schreef:Daar heb ik sollicitatiebrieven naar toe gestuurd nadat ik gebelt heb of ik evt. stage zou kunnen lopen. Maar heb er nog steeds niks van gehoord. Ben al 2 weken verder. Dus eigenlijk denk ik ook niet dat dat iets gaat worden. Anders hadden ze vast wel gebeld, denk ik.Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:Ik heb werkelijk geen flauw idee. De laatste die ik nog open heb staan afbellen en dan eh... Ik weet het niet. Ik weet het even echt niet. Ik heb zelfs bijna spijt dat ik mij heb aangemeld voor de opleiding...Theedoosje schreef:Chocolate Cookie schreef:@ TD: Ik had nog een mailtje terug gehad van mijn lerares. Maar er stond eigenlijk niet echt iets in waar ik wat aan heb... Andere reisbureaus, maar daar ben ik ook al geweest (en dat weet ze als ze haar mailbox even bekijkt). Ik word er echt moedeloos van.
Aaah nee he en nu ?
Leine- Prater
Maura schreef:Hoi...!
Burn: Fool me once, shame on you; fool me twice, shame on me. Onthoud dat.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Leine schreef:Ik heb zo'n pijn in mijn rug! Ik weet echt van ellende niet meer hoe ik moet staan/zitten/liggen.. Had al 2 weken last van mijn heup en gisterochtend schoot het ineens in mijn rug. Ben vandaag naar de huisarts geweest en heb pijnstilling gehad, maar daar merk ik niks van.. Het maakt echt niet meer uit hoe ik lig, alles doet pijn..
oh das verrot Zwemmen hielp bij mij rug destijds maar ja daar schiet je nu niks mee op
Gast- Gast
May schreef:Maura maar wat is dan het probleem als je het geld ervoor hebt en je wil graag heen? Of zie ik nu iets over het hoofd?
Het feit dat ik nu nog wel geld heb, maar bang ben dat ik de 60 euro straks nodig heb en dan dus niets meer heb.
Gast- Gast
Aii dat is naar Leine! Anders misschien is naar een chiropractor oid gaan.
En ik hoop dat de pijnstilling alsnog gaat aanslaan en je vannacht een beetje kunt slapen!
En ik hoop dat de pijnstilling alsnog gaat aanslaan en je vannacht een beetje kunt slapen!
May- Ratel
Aah okee.. hmm, lastig. Maar ik zou zelf waarschijnlijk spijt krijgen als ik niet zou gaan, dus tenzij ik grote kosten posten verwacht, zou ik gaan.Maura schreef:Leine schreef:Maar dat was alle keren al zo dus? Niet dat het nu ineens veel duurder is? Ik zou kijken of ik toch kan gaan omdat a. je het super leuk vind en b. je er ook nog iets aan hebt voor je toekomstige baan. Dan is het zonde om net die laatste keer te missen.. Snap dat je nu absoluut niet ruim in je geld zit, maar zou je het ergens vandaan kunnen halen/kunnen missen?
De vorige keren werd de reis vergoed door mijn werkgever. Dus toen merkte ik het niet dat het geld koste.
En ja, ik kan het gewoon van mijn rekening halen. Ik bedoel, heb wel geld... Maar ja....
Leine- Prater
Maura schreef:May schreef:Maura maar wat is dan het probleem als je het geld ervoor hebt en je wil graag heen? Of zie ik nu iets over het hoofd?
Het feit dat ik nu nog wel geld heb, maar bang ben dat ik de 60 euro straks nodig heb en dan dus niets meer heb.
Ah op die manier, nu snap ik je dilemma. En je hebt niet iemand in de buurt van wie je in geval van nood geld kunt lenen?
May- Ratel
@ Leine: Wat vervelend Leine! Ik zou terug gaan naar de huisarts..
@ TD: Ja, nou dat moet ik dus nog even doen. Maar ik heb ook geen mail terug gestuurd gekregen automatisch, dus dat zal wel goed zitten. Misschien zeur ik wel te veel. Maar het zit me gewoon echt niet lekker en ik maak me zorgen over mijn diploma, nu al. Ik ben nog niet eens begonnen aan de opleiding.
@ TD: Ja, nou dat moet ik dus nog even doen. Maar ik heb ook geen mail terug gestuurd gekregen automatisch, dus dat zal wel goed zitten. Misschien zeur ik wel te veel. Maar het zit me gewoon echt niet lekker en ik maak me zorgen over mijn diploma, nu al. Ik ben nog niet eens begonnen aan de opleiding.
Chocolate Cookie- Ratel
Maura schreef:May schreef:Maura maar wat is dan het probleem als je het geld ervoor hebt en je wil graag heen? Of zie ik nu iets over het hoofd?
ja oke maar aan die cursus heb je wel wat. Dat zou voor mij ook meetellen.
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:@ Leine: Wat vervelend Leine! Ik zou terug gaan naar de huisarts..
Nee je zeurt niet . Maar ik zou gewoon er even heen bellen dan weet je waar je aan toe bent.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: