Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 23 Empty Re: DagCafé

Bericht  ExpressoB di 8 nov 2011 - 10:58

Een grapje maken kan en een lolletje trappen maar soms gaat het echt te ver. Dit weerhoud mensen om hier te komen en dat vind ik jammer.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pompoen di 8 nov 2011 - 10:58

Zininzon schreef:Nou mensen, als klap op de vuurpijl.... Toen ik gisteravond (half 12) mijn brandalarm verhaal plaatste, reageerde er NIEMAND...

En verder heb ik weinig mening, want zo vaak kom ik hier niet

Dat heb ik geloof ik gelezen...maar soms weet ik dan niet zo goed wat ik er op zou moeten zeggen dus dan reageer ik maar niet. Maar goed dat geld voor een heeeeeeleboel reacties hier eigenlijk wel.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zininzon di 8 nov 2011 - 10:59

Smikkell schreef:
Zininzon schreef:Nou mensen, als klap op de vuurpijl.... Toen ik gisteravond (half 12) mijn brandalarm verhaal plaatste, reageerde er NIEMAND...

En dat deed ik bewust. Ik miste een hoi. Vond dat nou echt even je verhaal droppen voor het slapen gaan.

Volgens mij schreef ik dat zelf al, dat ik behoefte had om dat te delen voordat ik ging slapen.
Maar als jullie allemaal zo pretenderen dat er aandacht is voor een serieus verhaal, dan moet je daar ook op ingaan, ook als iemand niet eerst 'hoi' zegt.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:59

Reva schreef:

Ja, teveel kaarsjes. Hij deed het wel in ieder geval.
Goed onthouden van mij!
Nou, ik wilde nog posten dat hij ook wel eens afgaat als de batterij bijna leeg is, maar ik had er gewoon geen zin in.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:59

Nou, goed, bij deze: Ik heb vandaag contact gehad met de hypotheker en het is waarschijnlijk financeel niet haalbaar om in m'n huis te blijven wonen (al denkt de hypotheker van wel), en mijn man wil zijn inschrijving bij de woningbouw bij nader inzien toch niet naar mij over doen. Dus met andere woorden, eet een beetje pech sta ik, bóvenop alle ellende waar ik danzij hem al in zit, straks misschien ook nog eens op straat.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 8 nov 2011 - 11:00

Smikkell schreef:

En dat deed ik bewust. Ik miste een hoi. Vond dat nou echt even je verhaal droppen voor het slapen gaan.

Haha, ja als ik geen hoi zeg word ik ook genegeerd cheers
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Burn di 8 nov 2011 - 11:00

Evy schreef:Ik vind twee Dagcafé's echt onzin. Kom op, waar slaat dit nou op? Als je hier mee wil kletsen doe je dat en als je niet tegen de grappen en grollen van wie dan ook dan blijf je lekker weg.

+1

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Zininzon di 8 nov 2011 - 11:00

Oh wat k*t Maple...
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Toet di 8 nov 2011 - 11:00

Weetje, ik vind het ook jammer dat er mensen zijn die zich niet welkom voelen hier. Want dat is volgens mij wel de bedoeling van het dagcafé. Twee dagcafees vind ik ook echt onzin. Wij kunnen best grapjes maken en twee andere forummers kunnen tegelijkertijd klagen over wat dan ook, je hóeft niet op iedereen te reageren.

Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:01

Aah nee Mapje Sad Hopelijk kan je (tijdelijk) bij iemand logeren of zo? hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:02

OMG, zijn we hier zo diep gezonken dat als je dus geen 'hoi' zegt je verhaal dus compleet genegeerd wordt?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:02

Zininzon schreef:
Smikkell schreef:

Volgens mij schreef ik dat zelf al, dat ik behoefte had om dat te delen voordat ik ging slapen.
Maar als jullie allemaal zo pretenderen dat er aandacht is voor een serieus verhaal, dan moet je daar ook op ingaan, ook als iemand niet eerst 'hoi' zegt.
Dit is meer een algemene klacht en algemeen verhaal dat niet bij een groep hoort. Deze discussie gaat over de twee groepen.

Ik vind een hallo best netjes en gepast. Ik zie in het dagcafe, welke groep ook, altijd mensen die zo lief zijn om te regaeren, Vooral Theedoosje lijkt altijd bereid te zijn om te luisteren of tips te geven. Ook komen er mensen binnen zonder hallo te zeggen en gewoon mee te kletsen, maar 1 post over de hele dag, zonder hallo, alleen om je verhaal te droppen, dat heb ik gister expres genegeerd.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 8 nov 2011 - 11:02

Maple schreef:Nou, goed, bij deze: Ik heb vandaag contact gehad met de hypotheker en het is waarschijnlijk financeel niet haalbaar om in m'n huis te blijven wonen (al denkt de hypotheker van wel), en mijn man wil zijn inschrijving bij de woningbouw bij nader inzien toch niet naar mij over doen. Dus met andere woorden, eet een beetje pech sta ik, bóvenop alle ellende waar ik danzij hem al in zit, straks misschien ook nog eens op straat.

De hypotheker denkt dus van wel?! Jij schat in van niet?!
Waarom wil hij dat niet? Hoelang staat hij al ingeschreven dan, is er kans dat hij snel een huisje krijgt?
Heb je nog geinformeerd naar die sloop/anti kraak woningen?
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zininzon di 8 nov 2011 - 11:02

toetje_ schreef:Weetje, ik vind het ook jammer dat er mensen zijn die zich niet welkom voelen hier. Want dat is volgens mij wel de bedoeling van het dagcafé. Twee dagcafees vind ik ook echt onzin. Wij kunnen best grapjes maken en twee andere forummers kunnen tegelijkertijd klagen over wat dan ook, je hóeft niet op iedereen te reageren.

Eens, maar punt is dat mensen die geen reactie krijgen, zich dan wel genegeerd voelen
(en nu heb ik het even niet over mijn verhaal van gisteravond, maar even over de psychologie in het algemeen)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  May di 8 nov 2011 - 11:02

Oh Maple dat is wel heel erg k*t! Je man is wel wat wispelturig, niet echt netjes van hem eerst te zeggen dat je zijn inschrijving krijgt en dan opeens te zeggen oh toch niet!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pompoen di 8 nov 2011 - 11:03

Maple schreef:Nou, goed, bij deze: Ik heb vandaag contact gehad met de hypotheker en het is waarschijnlijk financeel niet haalbaar om in m'n huis te blijven wonen (al denkt de hypotheker van wel), en mijn man wil zijn inschrijving bij de woningbouw bij nader inzien toch niet naar mij over doen. Dus met andere woorden, eet een beetje pech sta ik, bóvenop alle ellende waar ik danzij hem al in zit, straks misschien ook nog eens op straat.

Gadver, ik snap dat je als je dat op je lever hebt en dan je verhaal kwijt wil in het dagcafe en je daar dan komt en de sfeer is er totaal niet naar dat je dan even baalt dat het niet zo is!
Waarom wilde hij zijn inschrijving naar jou over doen en waarom wil hij dat nu niet meer? En heb jij zelf een inschrijving? Wat een zorgen zeg!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex di 8 nov 2011 - 11:03

Ik was serieus op je brandalarmverhaal aan het reageren gister en vanmorgen moest ik nog op verzenden drukken, ik was in slaap gevallen.

Map, ik vind het echt heel erg voor je dat je geen uitzicht hebt op een woning. Kun je wel ergens tijdelijk terecht?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:03

Smikkell schreef:
Zininzon schreef:
Smikkell schreef:

Dit is meer een algemene klacht en algemeen verhaal dat niet bij een groep hoort. Deze discussie gaat over de twee groepen.

Ik vind een hallo best netjes en gepast. Ik zie in het dagcafe, welke groep ook, altijd mensen die zo lief zijn om te regaeren, Vooral Theedoosje lijkt altijd bereid te zijn om te luisteren of tips te geven. Ook komen er mensen binnen zonder hallo te zeggen en gewoon mee te kletsen, maar 1 post over de hele dag, zonder hallo, alleen om je verhaal te droppen, dat heb ik gister expres genegeerd.
Echt... kom op zeg.

Gast
Gast

toetje_ schreef:Weetje, ik vind het ook jammer dat er mensen zijn die zich niet welkom voelen hier. Want dat is volgens mij wel de bedoeling van het dagcafé. Twee dagcafees vind ik ook echt onzin. Wij kunnen best grapjes maken en twee andere forummers kunnen tegelijkertijd klagen over wat dan ook, je hóeft niet op iedereen te reageren.

Ja daar ben ik het wel mee eens dat je niet op iedereen hoeft te reageren en dat 2 topics eigenlijk onzin is. Maar het zou jammer zijn als men een verhaal kwijt wil en dat om een of andere manier niet kan/wil (door de grappen of zo of juist door teveel geklaag).

Gast
Gast

_Leaf_ schreef:OMG, zijn we hier zo diep gezonken dat als je dus geen 'hoi' zegt je verhaal dus compleet genegeerd wordt?
Nee, dat zeg ik niet. Lees mijn post. Ik zeg btw ook nooit hoi.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:05

Maple schreef:
Smikkell schreef:
Zininzon schreef:
Smikkell schreef:

Echt... kom op zeg.
"hier heb je mijn problemen, los maar op"

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 8 nov 2011 - 11:05

Mee eens, dat heb ik net ook gezegd.
Grapjes maken kan maar het gaat gewoon soms echt te ver! Alles wat je dan zegt word uit zijn verband getrokken of er word weer eens een grap over gemaakt en soms zijn het geen leuke grappen en JA daar bedoel ik mee, dat ik vaak in de zeik word genomen (om het maar even zo te noemen).
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alex di 8 nov 2011 - 11:06

Smikkell schreef:
_Leaf_ schreef:OMG, zijn we hier zo diep gezonken dat als je dus geen 'hoi' zegt je verhaal dus compleet genegeerd wordt?
Nee, dat zeg ik niet. Lees mijn post. Ik zeg btw ook nooit hoi.

Ik zeg ook nooit hoi.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Pompoen di 8 nov 2011 - 11:06

Nou ik vind dat niet echt diep gezonken hoor. 't is alsof een groep mensen staat te praten op een feestje en je gaat er bij staan, zegt niks en begint ineens je eigen verhaal. 't is een forum dus het is natuurlijk wel wat meer geaccepteerd, maar als je hoi zegt of, pff ik moet effe mijn verhaal kwijt dan gaan de mensen in het dagcafe sneller 'voor je klaar zitten'. En als je geen hoi zegt, verder niet reageert maar alleen je verhaal dumpt, ja dan word het vaak over het hoofd gezien, nemen mensen minder moeite om te reageren, want er gaat niks aan vooraf en er komt ook niets na.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:06

тыквашка schreef:

Gadver, ik snap dat je als je dat op je lever hebt en dan je verhaal kwijt wil in het dagcafe en je daar dan komt en de sfeer is er totaal niet naar dat je dan even baalt dat het niet zo is!
Waarom wilde hij zijn inschrijving naar jou over doen en waarom wil hij dat nu niet meer? En heb jij zelf een inschrijving? Wat een zorgen zeg!

Hij gunde het me eerst wel na alle ellende war hij me in heeft gezorgen. Maar bij ander inzien vindt hij dat ik fiancieel sterker sta (is ook zo) en wil hij niet nog een aantal jaar bij zijn oudrs zitten. Nog ruzie over geha dook aan de telefoon vanavond. Meneer presteert het keer op kee rom me eventjes redelijk zorgenvrij te laten zijn, maar het volgende moment laat hij me weer barsten.

Gisteren belde hij me zelfs terwijl ik op dat moment bij PM was, hij overstuur en ik moest hem maar rustig zien te krijgen, Hij had zo'n spijt en blablabla en het ging zo slecht met hem. Ja, met mij niet, zeker..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: