DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Degene met wie ik het gesprek heb, is ziek...May schreef:Oh Lotus dat is geen goed nieuws! Weet je ook waarom hij opgeschoven wordt?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Vervelend dat je er zo tegen op ziet Burn. Gelukkig valt het vaak achteraf mee!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Goedemorgen allemaal!
Hier schijnt het zonnetje wel, heerlijk! Hopelijk komt hij bij jullie ook nog langs vandaag (en blijft hij hier ook schijnen!).
Lotus, balen zeg dat je adviesgesprek een week wordt opgeschoven! Ik neem aan dat het gaat over je intakegesprek en dergelijke? Ik baal ook een beetje, want ik zou gisteren een afspraak hebben bij mijn psycholoog, maar ze was ziek en er zat al 3 weken tussen de vorige afspraak en deze en nu heb ik pas weer een afspraak over 2 weken.. En ik voel me al een aantal weken heel down, moe en gewoon k*t. Dus ik baal!
Burn, waarvoor moet je naar de dokter en waarom zie je er tegenop? Hopelijk valt het achteraf allemaal mee bij de dokter !
Ik moet meteen weer gaan, want ik heb zo een afspraak bij de podotherapeut om zooltjes aan te laten meten.
Fijne dag allemaal!
Hier schijnt het zonnetje wel, heerlijk! Hopelijk komt hij bij jullie ook nog langs vandaag (en blijft hij hier ook schijnen!).
Lotus, balen zeg dat je adviesgesprek een week wordt opgeschoven! Ik neem aan dat het gaat over je intakegesprek en dergelijke? Ik baal ook een beetje, want ik zou gisteren een afspraak hebben bij mijn psycholoog, maar ze was ziek en er zat al 3 weken tussen de vorige afspraak en deze en nu heb ik pas weer een afspraak over 2 weken.. En ik voel me al een aantal weken heel down, moe en gewoon k*t. Dus ik baal!
Burn, waarvoor moet je naar de dokter en waarom zie je er tegenop? Hopelijk valt het achteraf allemaal mee bij de dokter !
Ik moet meteen weer gaan, want ik heb zo een afspraak bij de podotherapeut om zooltjes aan te laten meten.
Fijne dag allemaal!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Een medische APK...
En ik moet sowieso elk jaar voor controle. Sinds er van alles met m'n vader is gebeurt..
Ik vind het gewoon spannend.. Straks komt er iets uit, en kan ik niet naar Oostenrijk..
En ik moet sowieso elk jaar voor controle. Sinds er van alles met m'n vader is gebeurt..
Ik vind het gewoon spannend.. Straks komt er iets uit, en kan ik niet naar Oostenrijk..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
SG, ja, daar gaat het inderdaad over. En dit gesprek was al een week verschoven. Dat van jou is ook balen.
Ik ga maar even boodschappen doen.
Ik ga maar even boodschappen doen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ga morgen of donderdag een nieuwe bril uitzoeken .
Ik wil een beetje een gekke en dan hou ik m`n huidige bril voor 'normaal'.
Ik wil een beetje een gekke en dan hou ik m`n huidige bril voor 'normaal'.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
burn, het is vast allemaal goed
Lotus, balen dat je gesprek is opgeschoven
SG, kan je je andere afspraak ook niet vervroegen? Lijkt mij ook niet fijn om nu nog 2 weken te moeten wachten.
Lotus, balen dat je gesprek is opgeschoven
SG, kan je je andere afspraak ook niet vervroegen? Lijkt mij ook niet fijn om nu nog 2 weken te moeten wachten.
Gast- Gast
Goedemorgen!
Het is weer lekker triest buiten, hopen dat de zon snel doorbreekt!
Pff heb vannacht verkeerd gelegen en nu heb ik vreselijk last van mijn rug
Gisteravond mijn 2e tentamen gehad, heb er een goed gevoel over!
Voor de rest van de dag mag ik weer gaan leren voor het volgende tentamen
Gast- Gast
Yes!!! Ik heb eindelijk eindelijk eindelijk een nummer gevonden die ik vroeger echt geweldig vond, maar nooit meer heb gevonden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Daisy schreef:Goedemorgen!
Goedemorgen trouwens Hier schijnt de zon heerlijk!
Vervelend dat je last van je rug hebt
Succes met leren vandaag nog!
Zo even boodschappen doen. Ga eens kijken voor koolhydraatarm brood....of zuurdesembrood...
Gast- Gast
welke nummer is dat VC? Zo zit ik ook al een paar dagen met een DJ in m`n hoofd maar weet geen nummer meer van `m en zijn naam niet dus dat zoekt ook niet makkelijk
Gast- Gast
Me And My - Dub-i-dub Als klein meisje vond ik die zooo leuk
Wist alleen nog een klein stukje van de tekst en de melodie en toen ben ik gewoon gaan zoeken op de lyrics
haha old skool ik vond vroeger de nummers van da boy tommy ook gaaf
Maar nu ga ik eens kijken of ik op Youtube ofzo die dj kan vinden
Maar nu ga ik eens kijken of ik op Youtube ofzo die dj kan vinden
Gast- Gast
Weet je wat echt briljant is? Ik sta op YouTube, filmpje van een concert waar ik bij was 9 jaar terug. Is zelfs op dvd gekomen
VeryCherry schreef:Weet je wat echt briljant is? Ik sta op YouTube, filmpje van een concert waar ik bij was 9 jaar terug. Is zelfs op dvd gekomen
oow gaaf hahaha
Gast- Gast
Wat grappig, VC!
Lotus, wat klote van je gesprek. Zit je niet mee wat betreft afspraken verzetten etc he?
Ow en goedemorgen! Kerstafvaldoel gehaald
Lotus, wat klote van je gesprek. Zit je niet mee wat betreft afspraken verzetten etc he?
Ow en goedemorgen! Kerstafvaldoel gehaald
Gast- Gast
pff ben de hitlijsten van toen aan het doorspitten en denk je dat ik `m vind ... neeej
Gast- Gast
Vervelend Lily. Ben niet zo bekend met veel muziek dus kan je denk ik ook niet helpen.
Gast- Gast
Yup Staan wel meer filpmjes op hoor. Ook van een illegaal concert in Duitsland bij een tankstation en de politie kwam enzo, en iedereen dacht dat wij erbij hoorden, whahahaha.
achja ik heb nog ergens een singel op zolder in een doos liggen dus als ik het echt niet weet ...
Wel grappig want zie nu dus al die hits en nummers van toen ik net op stap ging enzo. Ben ze nu ook terug aan h et beluisteren op Youtube echt super haha
Wel grappig want zie nu dus al die hits en nummers van toen ik net op stap ging enzo. Ben ze nu ook terug aan h et beluisteren op Youtube echt super haha
Gast- Gast
Rush: Neem je iemand mee om je nieuwe bril uit te zoeken? Past volgens mij ook wel bij jou, een hippe bril;)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: