Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 22 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:45

ProudMama schreef:Was dat een paar maanden geleden ook niet zo? Overdag meer serieus en 's avonds grappig? Zo is het mij bij gebleven.

Ja.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Burn di 8 nov 2011 - 10:46

Ik vond het 'oude' dagcafe inderdaad soms net een klaagcafé, dat is nu al een stuk minder en dat vind ik positief! Wel vind ik dat er soms lullige opmerkingen gemaakt worden. Ik probeer dit meestal met een korreltje zout te nemen, maar dat lukt me niet altijd en dan vind ik het dan ook minder gezellig in het dagcafé. Op zo'n moment besluit ik dan om er ff niet te komen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:46

ProudMama schreef:Was dat een paar maanden geleden ook niet zo? Overdag meer serieus en 's avonds grappig? Zo is het mij bij gebleven.

Vind de humor nu anders dan voorheen. Tenminste ik was er nooit tot heel laat dus kan niet altijd over de avond mee praten. Maar goed misschien is het later op de avond wel anders.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 8 nov 2011 - 10:46

Maple schreef:
De laagdrempeligheid om wat te vertellen wat je zwars zit, is weg. Als hier alleen maar grappen gemaakt worden over weet ik veel wat onbenulligs, en dat pagina's lang doorgaat, ga ik niet lopen vertellen dat ik straks in worst case scenario geen dak meer boven m'n hoofd heb smile

Dat ervaar ik helemaal niet zo. Als hier nu iemand binnenkomt en meldt dat ze even iets kwijt wil, slaat de humor vaak meteen om in interesse. Ook al is het maar voor twee pagina's, diegene is haar verhaal kwijt en daarna wordt er weer gelachen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:47

Maple schreef:
Smikkell schreef:En als de sfeer hier weer eens op het 0 punt zit, voel ik me niet vrij om te plaatsen wat MIJ bezig houdt. Waarom is het een erger dan het ander?

Sja, en net zo min als dat het forum om Maple draait, draait het forum ook niet om Smikkel. Dus, beiden water bij de wijn doen.
Jij komt met de beschuldiging. Ik heb het klaaggroepje er niet op aangesproken. Jij verwijt mij deze sfeer, dat vind ik niet eerlijk. Jij verwijt mij dat het niet (meer) is zoals jij het wilt hebben, dat vind ik niet eerlijk.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 8 nov 2011 - 10:48

Reva schreef:
тыквашка schreef:IK WORD GENEGEERD!

Je moet eerst kiezen lol!

:shock:
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pompoen di 8 nov 2011 - 10:48

Smikkell schreef:
тыквашка schreef:IK WORD GENEGEERD!
Ik vond het niet gepast om je een +1 te geven. Ik ben het wel met je eens, maar dat was al duidelijk. Ik waardeer het dat je je mening geeft, of deze nou in mijn straatje past of niet.

Nee dat zou ik tamelijk ongepast vinden, wahaha!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:49

Smikkell schreef:
Maple schreef:
Smikkell schreef:En als de sfeer hier weer eens op het 0 punt zit, voel ik me niet vrij om te plaatsen wat MIJ bezig houdt. Waarom is het een erger dan het ander?

Sja, en net zo min als dat het forum om Maple draait, draait het forum ook niet om Smikkel. Dus, beiden water bij de wijn doen.
Jij komt met de beschuldiging. Ik heb het klaaggroepje er niet op aangesproken. Jij verwijt mij deze sfeer, dat vind ik niet eerlijk. Jij verwijt mij dat het niet (meer) is zoals jij het wilt hebben, dat vind ik niet eerlijk.

Water bij de wijhijnnn.... Ik wil best een beetje klaagcafe inleveren, maar kennelijk heb jij het er niet voor over om wat minder clownerig en vernederend te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 8 nov 2011 - 10:49

Smikkell schreef:
Maple schreef:

Waarom zou smikkell 'water bij de wijn' doen omdat JIJ dat wil? Ik snap dit even niet.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:49

Maple schreef:
Smikkell schreef:
Maple schreef:

Water bij de wijhijnnn.... Ik wil best een beetje klaagcafe inleveren, maar kennelijk heb jij het er niet voor over om wat minder clownerig en vernederend te zijn.
Dat is je eigen invulling. Ik ben deze discussie niet gestart.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:51

toetje_ schreef:
Smikkell schreef:
Maple schreef:

Waarom zou smikkell 'water bij de wijn' doen omdat JIJ dat wil? Ik snap dit even niet.
Waarom moet ik water bij de wijn doen omdat Smikkel dat wil? Dat snap ik dan weer niet. En zo kunnen we wel doorgaan. Misschien dat twee dagcafe's zo gek nog niet is. Het blauwe dagcafe voor de zogenaamde klagers en people feeling blue, en het noem-een-leuke-kleur-dagcafe voor iedereen die het klagen niet zien zitten.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 8 nov 2011 - 10:52

Burn schreef:Ik vond het 'oude' dagcafe inderdaad soms net een klaagcafé, dat is nu al een stuk minder en dat vind ik positief! Wel vind ik dat er soms lullige opmerkingen gemaakt worden. Ik probeer dit meestal met een korreltje zout te nemen, maar dat lukt me niet altijd en dan vind ik het dan ook minder gezellig in het dagcafé. Op zo'n moment besluit ik dan om er ff niet te komen!

Ik vind wel, en dat sluit hier een beetje op aan, dat er voor iedereen respect moet zijn. Niet dat dat helemaal zoek is, maar eigenlijk zou dit een plek moeten zijn waar iedereen z'n ei kwijt kan. Maar ja je kunt er niet omheen dat het niet altijd de juiste sfeer is voor diegene die op dat moment komt kijken.
Ik snap wel dat mensen die down zijn, in de put zitten of wat op hun lever hebben het lastig vinden om in de gekdoenerij te stappen en hun verhaal serieus te doen. Ik doe dat ook niet zo snel. Het is jammer dat er dan op dat moment eigenlijk geen plekje meer voor is, dat vind ik echt jammer. Maar ik betwijfel of het te vermijden is. Ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat als je op zo'n dol moment je verhaal kwijt moet en je zegt dat, je die ruimte wel krijgt en ook het respect. Maar dat is heel lastig natuurlijk als de sfeer niet bij jouw stemming past op dat moment.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:53

Het klaagcafe mag van mij lekker blijven klagen. Ik zal er op dat soort momenten niet snel voor kiezen om mee te posten, ik word er triest van. Dat is mijn keus en dat verwijt ik niemand.

Ik vind het dan ook niet helemaal gepast dat het andersom wel gebeurt. Beide versies zijn niet bij iedereen geliefd, prima, van mij mag dat zo blijven.

Ik weet nu hoe sommigen over mij denken. Jullie weten nu dat er ook veel is gezegd over het klaagcafe.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:54

Maple schreef:
toetje_ schreef:
Smikkell schreef:
Maple schreef:

Waarom moet ik water bij de wijn doen omdat Smikkel dat wil? Dat snap ik dan weer niet. En zo kunnen we wel doorgaan. Misschien dat twee dagcafe's zo gek nog niet is. Het blauwe dagcafe voor de zogenaamde klagers en people feeling blue, en het noem-een-leuke-kleur-dagcafe voor iedereen die het klagen niet zien zitten.
Ik wil dat niet en ik vraag dat ook nergens. Lees mijn vorige post!

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 8 nov 2011 - 10:54

En twee dagcafes zou ik echt niet aan beginnen, dat is gedoemd om dood te bloeden want ook het dagcafe zoals het eerst was gedijde ook niet alleen op mensen die klaagden en ook het huidige dagcafe zonder persoonlijke noot zou helemaal niks zijn.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:54

тыквашка schreef:
Burn schreef:Ik vond het 'oude' dagcafe inderdaad soms net een klaagcafé, dat is nu al een stuk minder en dat vind ik positief! Wel vind ik dat er soms lullige opmerkingen gemaakt worden. Ik probeer dit meestal met een korreltje zout te nemen, maar dat lukt me niet altijd en dan vind ik het dan ook minder gezellig in het dagcafé. Op zo'n moment besluit ik dan om er ff niet te komen!

Ik vind wel, en dat sluit hier een beetje op aan, dat er voor iedereen respect moet zijn. Niet dat dat helemaal zoek is, maar eigenlijk zou dit een plek moeten zijn waar iedereen z'n ei kwijt kan. Maar ja je kunt er niet omheen dat het niet altijd de juiste sfeer is voor diegene die op dat moment komt kijken.
Ik snap wel dat mensen die down zijn, in de put zitten of wat op hun lever hebben het lastig vinden om in de gekdoenerij te stappen en hun verhaal serieus te doen. Ik doe dat ook niet zo snel. Het is jammer dat er dan op dat moment eigenlijk geen plekje meer voor is, dat vind ik echt jammer. Maar ik betwijfel of het te vermijden is. Ik weet eigenlijk wel bijna zeker dat als je op zo'n dol moment je verhaal kwijt moet en je zegt dat, je die ruimte wel krijgt en ook het respect. Maar dat is heel lastig natuurlijk als de sfeer niet bij jouw stemming past op dat moment.

Dit is eigenlijk wat ik bedoelde, maar dan beter verwoord Wink

Gast
Gast

Bericht  Alex di 8 nov 2011 - 10:55

Ik vind twee Dagcafé's echt onzin. Kom op, waar slaat dit nou op? Als je hier mee wil kletsen doe je dat en als je niet tegen de grappen en grollen van wie dan ook dan blijf je lekker weg.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Zininzon di 8 nov 2011 - 10:56

Nou mensen, als klap op de vuurpijl.... Toen ik gisteravond (half 12) mijn brandalarm verhaal plaatste, reageerde er NIEMAND...

En verder heb ik weinig mening, want zo vaak kom ik hier niet
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:56

Vergeef mij deze avond mijn spelfouten. Ik schaam mij diep.Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:57

Maar hoe zielig is het dat dat niet gewoon door elkaar kan? Kom op zeg! Laat mensen een lollige avond hebben, waarom daarover gaan klagen (hoe toepasselijk). Er is genoeg ruimte voor geklaag en genoeg ruimte voor lol. Genoeg mensen die zien dat het hier gezellig is of lollig en toch nog even hun hart komen luchten hoor en daar is ook zeker aandacht voor. En tussen al het gezeik kan je toch ook wel een lolletje gebruiken soms? Zwart Gat topic lijkt mij niet echt motiverend. Wat ik al eerder zei en Pompoen net ook, je gaat alleen maar mee in dat deprimerende gedoe dan. En als je echt je ei kwijt moet en het past op dat moment voor je gevoel niet in het Dagcafe, dan open je toch gewoon een topic? Dan krijg je van het hele forum reacties, niet van het selecte groepje wat je op dat moment niet aanstaat.

En water bij de wijn is nooit een goed idee.

Gast
Gast

Bericht  Toet di 8 nov 2011 - 10:57

Maple schreef:
toetje_ schreef:
Smikkell schreef:
Maple schreef:

Ze vraagt dat helemaal niet van jou.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Ik post en kijk hier relatief weinig, omdat er idd soms een beetje een negatieve sfeer hangt en soms merk je ook heel erg dat iedereen hier heel erg van iedereen op de hoogte is, zeg maar.

Soms post ik weleens en is het best leuk, andere keren wordt het totaal niet opgemerkt of pas 6 pagina's later. De echte interesse voor elkaar lijkt weg te zijn, alleen maar dollen of dezelfde mensen die negatief zijn. Niet echt een tussenweg meer.

Gast
Gast

Zininzon schreef:Nou mensen, als klap op de vuurpijl.... Toen ik gisteravond (half 12) mijn brandalarm verhaal plaatste, reageerde er NIEMAND...

En dat deed ik bewust. Ik miste een hoi. Vond dat nou echt even je verhaal droppen voor het slapen gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:58

Zininzon schreef:Nou mensen, als klap op de vuurpijl.... Toen ik gisteravond (half 12) mijn brandalarm verhaal plaatste, reageerde er NIEMAND...

Oh dat is niet leuk als je iets komt melden Sad
Bij mij gebeurd dat niet bewust.

Smikk> zal er nog iemand op je spelfouten letten?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:58

Ja, teveel kaarsjes. Hij deed het wel in ieder geval.
Goed onthouden van mij!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: