DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Stel, stel Alex zegt tegen ons dat ze hier niet meer komt, blijkbaar omdat ze niet wil dat wij weten dat ze hier komt. Wie ben jij dan om dit soort verdachtmakingen te plaatsen? Blijkbaar weet jij meer. Zou je dat dan niet voor je houden?ExpressoB schreef:Haha denken jullie maar;)
Gast- Gast
Nou, ik denk dat ze bluft en interessant wil doen.Lavendel schreef:ExpressoB schreef:Haha denken jullie maar;)
Ow, weet jij meer?
Gast- Gast
Reva schreef:Ik zie nog steeds geen uitnodiging trouwens, EB.. Op WF.
Ik ook niet van jou op FB. Ohnee dat heb je niet he
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Ik zie nog steeds geen uitnodiging trouwens, EB.. Op WF.
heb hem toch echt verstuurd. Nodig mij maar uit dan... (niet quoten)
Laatst aangepast door ExpressoB op di 8 nov 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Smikkell schreef:Nou, ik denk dat ze bluft en interessant wil doen.Lavendel schreef:ExpressoB schreef:Haha denken jullie maar;)
Ow, weet jij meer?
Haha, soms moet je niet zoveel denken voor een ander.
Ik heb zulke geirriteerde ogen nu dat het lijkt alsof ik al 3 flessen wijn opheb en elk moment naakt op tafel kan gaan dansen.
Lavendel- Ratel
Smikkell schreef:Stel, stel Alex zegt tegen ons dat ze hier niet meer komt, blijkbaar omdat ze niet wil dat wij weten dat ze hier komt. Wie ben jij dan om dit soort verdachtmakingen te plaatsen? Blijkbaar weet jij meer. Zou je dat dan niet voor je houden?ExpressoB schreef:Haha denken jullie maar;)
Verder zeg ik niks, dat heet vertrouwen he. Dat jullie nou iedereen wantrouwen.
Lavendel schreef:Ik heb zulke geirriteerde ogen nu dat het lijkt alsof ik al 3 flessen wijn opheb en elk moment naakt op tafel kan gaan dansen.
Vind je vriend vast leuk, als die thuis komt!
Reva schreef:Lavendel schreef:Maarem, waarom ga je haar pas zaterdag stiekem bellen Reev? En niet vanavond?
Nu heeft het nog geen zin
Waarom niet?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ow, ik ga stuk. EB heeft gewoon niet in de gaten dat ze zelf de hele tijd in de maling is genomen met alles doorgeven..
Wie neemt wie nou in de maling
Ow, echt fantastisch dit!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ik ga stuk. EB heeft gewoon niet in de gaten dat ze zelf de hele tijd in de maling is genomen met alles doorgeven..
:joker:
Lavendel- Ratel
ExpressoB schreef:Lavendel schreef:Ik heb zulke geirriteerde ogen nu dat het lijkt alsof ik al 3 flessen wijn opheb en elk moment naakt op tafel kan gaan dansen.
Uiteraard, ik ben ook erg leuk als ik naakt op tafel dans.
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:ExpressoB schreef:Lavendel schreef:Ik heb zulke geirriteerde ogen nu dat het lijkt alsof ik al 3 flessen wijn opheb en elk moment naakt op tafel kan gaan dansen.
Foto!
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Ow, ik ga stuk. EB heeft gewoon niet in de gaten dat ze zelf de hele tijd in de maling is genomen met alles doorgeven..
Alex- Ratel
Nu snap ik het niet meer.Smikkell schreef:Ow, ik ga stuk. EB heeft gewoon niet in de gaten dat ze zelf de hele tijd in de maling is genomen met alles doorgeven..
Is Alex terug of is Alex niet terug?
Gast- Gast
PreciesEvy schreef:Smikkell schreef:Ow, ik ga stuk. EB heeft gewoon niet in de gaten dat ze zelf de hele tijd in de maling is genomen met alles doorgeven..
Gast- Gast
Ow, Alex, echt, mocht je dit lezen: met vrienden als EB heb je geen vijanden meer nodig! Kijk uit wat je tegen wie zegt...
Gast- Gast
Evy schreef:Lavendel schreef:ExpressoB schreef:Lavendel schreef:Ik heb zulke geirriteerde ogen nu dat het lijkt alsof ik al 3 flessen wijn opheb en elk moment naakt op tafel kan gaan dansen.
Foto!
Ik zal het mijn vriend even vragen straks.
Lavendel- Ratel
Jij moet helemaal je mond houden.ProudMama schreef:Nu snap ik het niet meer.Smikkell schreef:Ow, ik ga stuk. EB heeft gewoon niet in de gaten dat ze zelf de hele tijd in de maling is genomen met alles doorgeven..
Is Alex terug of is Alex niet terug?
Gast- Gast
Ja, en voor het gemak vergeet je even te kijken naar het aandeel van EB. Haar gemene opmerking(en) enzo. Goed bezig!Theedoosje schreef:Wat zijn jullie lekker bezig tegen EB ...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, en voor het gemak vergeet je even te kijken naar het aandeel van EB. Haar gemene opmerking(en) enzo. Goed bezig!Theedoosje schreef:Wat zijn jullie lekker bezig tegen EB ...
excuse me...het viel mij gewoon op 'met zijn allen tegen EB' of zo dat gevoel kreeg ik. Blijkbaar komt het door haar zelf dan?
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: