Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 40 Empty Re: DagCafé

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:24

Stylegirl schreef:Ik heb 2 gebakken eieren op met 2 geroosterde boterhammen I love you, was lekker en het past ook binnen mijn dieet!

Reva, hoe gaat het met de WeightCare en heb je vanmorgen je doel gehaald? Ik wil die 5-dagenkuur misschien ook gaan proberen, om even op te starten zeg maar met het afvallen.

Broodje van de Subway is heel lekker, maar dat eet ik bijna niet meer

Jaaaaa, ruim gehaald zelfs. Ik was zo blij, ik struikelde half mijn bed uit om snel naar de weegschaal te gaan, haha. Ik vond het echt goed te doen, maar ben er nu ook wel weer klaar mee. De drie shakes als ontbijt vond ik echt lekker, de twee keer muesli als ontbijt ook. De lunchrepen zijn helemaal prima! Choco, pinda en nog iets. Tussendoor gewoon een bouillon en als avondeten twee keer pasta, twee keer soep met pasta erin en 1 keer omelet. Dus het is eigenlijk heel weinig qua vloeibaar eten. Ow en na het avondeten nog een toetje, aardbei of choco! Sommige dingen moet je aanmaken met water, andere naar eigen keuze met yoghurt, melk of karnemelk.

Ben echt heel blij dat ik nu weer in de goede flow zit om het zo maar te zeggen. Ik keek zo naar dit doel uit. Nu ga ik gewoon weer normaal verder zoals ik voor deze 5 dagen deed. Kerst komt vroeg voor mij dit jaar Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:26

Zit nog met een dilemma... op zaterdag post te bezorgen....maar moet id verlengen maar daar is nu geen geld voor ... plus of het wel echt voordelig is om dat er bij te doen.. belasting zei toen wel wat maar ben weer vergeten hoe het zat Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:27

Je zat toch vanwege je inkomen onder een bepaalde grens dat het heel onvoordelig uit zou pakken, als ik me niet vergis?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:27

als je dat maar 1 dag in de week erbij doet is dat denk ik niet echt voordelig ...

Gast
Gast

Bericht  Tiana wo 9 nov 2011 - 1:28

Reva, dat is wel echt goed joh! Very Happy Heb je gewoon zo'n pakket gekocht?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  silly-one wo 9 nov 2011 - 1:29

Ik weet niet hoe ze het hebben gedaan, want ik heb netjes gedaan wat ze hadden gevraagd ( watje vasthouden na het prikken). Maar mijn ouders hadden ook het idee dat ze door het vat heen hadden geprikt ( moeders werkte ooit op dermatologie en vader is dokter).
Maar laat straks wel in mijn andere arm prikken, kijken of ze daar ook een mooi kunstwerk van kunnen maken. Het was wel pijnlijk en stijf de eerste dagen maar eigenlijk ook wel mooi hoe het lichaam verschillende kleurtjes geeft.

Net lekker mijn broodje op. Heb een beef gehaald. DagCafé - Pagina 40 Beef

En hij viel ook nog onder de 6 gram vet Very Happy.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:29

Reva schreef:Je zat toch vanwege je inkomen onder een bepaalde grens dat het heel onvoordelig uit zou pakken, als ik me niet vergis?

was het nou onvoordelig of juist niet?? Heb het toen laten verwateren maar postnl belde weer voor gesprek in te plannen en toen dacht ik er weer aan. Jee echt stom dat ik het niet meer weet...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:30

Denk dat iets zwarts doen beter is Wink voordeliger dat sowieso hahah

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:31

Stylegirl schreef:Reva, dat is wel echt goed joh! Very Happy Heb je gewoon zo'n pakket gekocht?

Nee, gestolen. Hee, die grap maak ik nu al voor de tweede keer in 24 uur laughcry
Ik heb hem bij onlinedrogist besteld, ik zag mezelf er niet mee bij de kassa staan. Was 22 euro geloof ik, maar dan heb je wel voor 5 dagen alles in huis qua eten (afgezien van een pak melk of yoghurt).

En je mag gewoon rauwkost en fruit eten trouwens en ook vruchtensap gebruiken ipv de melk. Al heb ik dat niet gedaan, fruit ook niet. Wel 1 keer avondeten bij de Mac, dat zat niet in het pakket nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:31

voordeliger is het wel e.d. maar wat als er iets gebeurt tijden werktijd ...

Kan je ook niet oppassen ofzo?

Gast
Gast

Bericht  silly-one wo 9 nov 2011 - 1:32

Je kan ook denken dat je een deel volgend jaar terug zal krijgen. Ik heb namelijk hetzelfde gehad alleen dan in het onderwijs. Het afgelopen jaar voor verschillende stichtingen gewerkt en nu weer voor een andere. Ik wist niet hoe of wat met de loonheffing, dus heb ik de belastingdienst gebeld maar die wisten het ook niet.
Nu heeft de stichting waar ik nu voor werk van mij toestemming gekregen om geen loonheffing toe te passen ( wat dus neerkomt op 33% belasting). Een groot deel ga ik daar van terug krijgen, want zoveel heb ik ook nog niet verdient dit jaar.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:32

Lily schreef:voordeliger is het wel e.d. maar wat als er iets gebeurt tijden werktijd ...

Kan je ook niet oppassen ofzo?

Zou willen maar nog niks gevonden.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:33

Theedoosje schreef:
Reva schreef:Je zat toch vanwege je inkomen onder een bepaalde grens dat het heel onvoordelig uit zou pakken, als ik me niet vergis?

was het nou onvoordelig of juist niet?? Heb het toen laten verwateren maar postnl belde weer voor gesprek in te plannen en toen dacht ik er weer aan. Jee echt stom dat ik het niet meer weet...

Volgens mij zei je toen dat het vanwege jouw inkomen, niet heel onvoordelig was. Dus dat als je veel meer zou verdienen nu, het wel onvoordelig zou zijn, daar je dan een heel groot deel moet inleveren en je bijna voor niks werkt bij je tweede baan. Maar zwart is denk ik wel voordeliger voor een paar uurtjes even wat extra geld vangen.

Al die broodjes, help. Ik ga alvast een bagel uitzoeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:33

ook niet via marktplaats ofzo? En anders in de supermarkt e.d. briefjes ophangen. Je kan het altijd proberen smile Veel mensen willen liever toch iemand met ervaring dan een 14 jarig meisje

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:36

Reev> jaa zoo zat het volgens mij!

En Lily> zoek al op mp en heb mij ingeschreven bij een site voor oppasadres zoeken. Briefje nog niet opgehangen..dat moet ik nog doen,

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 1:37

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud