Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DagCafé

+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

DagCafé - Pagina 24 Empty Re: DagCafé

Bericht  Zininzon di 8 nov 2011 - 11:07

Kom op Smikkel, ik maak ik iets mee dat ik kwijt wil (op een tijdstip dat mijn eigen netwerk slaapt), en dan reageer je niet omdat ik die dag toevallig niet online ben geweest? Het was echt niet mijn 1e x dat ik in het dagcafe kwam ofzo.
De volgende keer zal ik mijn ouders wakker bellen om het verhaal daar te droppen...
Daar is toch oa het forum voor?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:07

Maple schreef:
Smikkell schreef:
Zininzon schreef:
Smikkell schreef:
Zininzon schreef:Nou mensen, als klap op de vuurpijl.... Toen ik gisteravond (half 12) mijn brandalarm verhaal plaatste, reageerde er NIEMAND...

En verder heb ik weinig mening, want zo vaak kom ik hier niet
En dat deed ik bewust. Ik miste een hoi. Vond dat nou echt even je verhaal droppen voor het slapen gaan.

Volgens mij schreef ik dat zelf al, dat ik behoefte had om dat te delen voordat ik ging slapen.
Maar als jullie allemaal zo pretenderen dat er aandacht is voor een serieus verhaal, dan moet je daar ook op ingaan, ook als iemand niet eerst 'hoi' zegt.
Dit is meer een algemene klacht en algemeen verhaal dat niet bij een groep hoort. Deze discussie gaat over de twee groepen.

Ik vind een hallo best netjes en gepast. Ik zie in het dagcafe, welke groep ook, altijd mensen die zo lief zijn om te regaeren, Vooral Theedoosje lijkt altijd bereid te zijn om te luisteren of tips te geven. Ook komen er mensen binnen zonder hallo te zeggen en gewoon mee te kletsen, maar 1 post over de hele dag, zonder hallo, alleen om je verhaal te droppen, dat heb ik gister expres genegeerd.
Echt... kom op zeg.

Je mag toch ook best alleen je verhaal droppen? Daar is het Dagcafe toch voor?? Dat wat je op je hart hebt, je even van je afschrijft? Of moet je daarvoor minimaal tweemaal per dag je neus voor laten zien in het Dagcafe anders ben je geen lid meer ofzo?

Gast
Gast

Bericht  Toet di 8 nov 2011 - 11:07

Theedoosje schreef:
toetje_ schreef:Weetje, ik vind het ook jammer dat er mensen zijn die zich niet welkom voelen hier. Want dat is volgens mij wel de bedoeling van het dagcafé. Twee dagcafees vind ik ook echt onzin. Wij kunnen best grapjes maken en twee andere forummers kunnen tegelijkertijd klagen over wat dan ook, je hóeft niet op iedereen te reageren.

Ja daar ben ik het wel mee eens dat je niet op iedereen hoeft te reageren en dat 2 topics eigenlijk onzin is. Maar het zou jammer zijn als men een verhaal kwijt wil en dat om een of andere manier niet kan/wil (door de grappen of zo of juist door teveel geklaag).

Dat is ook jammer maar dat kun je simpelweg niet tegenhouden met zo'n grote groep. Je zou zowel de grappen als het geklaag kunnen negeren maar zo werkt het niet altijd.

Zininzon, ik heb jouw brandalarm verhaal wel snel gelezen volgens mij, maar ik was op dat moment maar half aanwezig en ik wist eerlijk gezegt niet zo goed wat ik er op moest zeggen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:07

ExpressoB schreef:
toetje_ schreef:Weetje, ik vind het ook jammer dat er mensen zijn die zich niet welkom voelen hier. Want dat is volgens mij wel de bedoeling van het dagcafé. Twee dagcafees vind ik ook echt onzin. Wij kunnen best grapjes maken en twee andere forummers kunnen tegelijkertijd klagen over wat dan ook, je hóeft niet op iedereen te reageren.

Mee eens, dat heb ik net ook gezegd.
Grapjes maken kan maar het gaat gewoon soms echt te ver! Alles wat je dan zegt word uit zijn verband getrokken of er word weer eens een grap over gemaakt en soms zijn het geen leuke grappen en JA daar bedoel ik mee, dat ik vaak in de zeik word genomen (om het maar even zo te noemen).
Moet je maar niet achter mijn rug om over me praten tegen de verkeerde mensen. Of informatie doorgeven aan mensen waarvan je denkt dat ze er niet meer zijn.

Je hebt jezelf in de vingers gesneden en jij bent de gene die iedereen steed soveral op wijst, fouten verbeterd enz. Terwijl je zelf geen haar beter bent.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:08

Nah jah Mapje dat hij je dan belt met zo'n verhaal jeetje ja alsof jij fluitend door het leven gaat nu.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 8 nov 2011 - 11:09

ExpressoB schreef:

Grapjes maken kan maar het gaat gewoon soms echt te ver! Alles wat je dan zegt word uit zijn verband getrokken of er word weer eens een grap over gemaakt en soms zijn het geen leuke grappen en JA daar bedoel ik mee, dat ik vaak in de zeik word genomen (om het maar even zo te noemen).

Ik heb dat vanmiddag gelezen en dat vond ik wel een beetje lullig ja. Over lucky. Maar meid, je post echt op een aparte manier, daar krijg je nu eenmaal ook reacties op. Dat was al voordat het grapcafe begon hoor, want toen heb ik ook wel eens iets gelezen in die richting, alleen voelde jij je in die sfeer misschien veiliger. Neemt niet weg dat ik het altijd rot vind als mensen zich weggepest voelen o.i.d..
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Zininzon di 8 nov 2011 - 11:09

Het gaat me er ook niet perse om dat er niet is gereageerd (uiteindelijk had ik het alarm zelf uit gekregen, dus problem solved), maar wel dat er zo wordt gezegd dat iedereen zo welkom is, alles kan worden besproken etc etc terwijl ik dat niet de uitstraling vindt die het dagcafe heeft.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Toet di 8 nov 2011 - 11:09

_Leaf_ schreef:
Je mag toch ook best alleen je verhaal droppen? Daar is het Dagcafe toch voor?? Dat wat je op je hart hebt, je even van je afschrijft? Of moet je daarvoor minimaal tweemaal per dag je neus voor laten zien in het Dagcafe anders ben je geen lid meer ofzo?

Niet reageren omdat er geen hoi wordt gezegt is natuurlijk grote onzin. Maar het is meer een beetje de manier waarop waarom er soms niet gereageerd wordt. Stel je zit hier met 6 meiden en het gesprek gaat al pagina's lang over, ik noem maar iets, nieuwe gordijnen. Als dan iemand ineens zonder aankondiging binnen komt met een lap tekst wat helemaal niet over gordijnen gaat, dan wordt daar gewoon snel overheen gelezen. Het is dan handiger om even gedag te zeggen en aan te kondigen dat je iets kwijt wilt, dat is een kortere duidelijkere post waardoor mensen je volgende post aandachtiger zullen lezen. Wat een theorie hè? En nu ben ik sigaretten halen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:10

Zininzon schreef:Het gaat me er ook niet perse om dat er niet is gereageerd (uiteindelijk had ik het alarm zelf uit gekregen, dus problem solved), maar wel dat er zo wordt gezegd dat iedereen zo welkom is, alles kan worden besproken etc etc terwijl ik dat niet de uitstraling vindt die het dagcafe heeft.
+ 1

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 8 nov 2011 - 11:10

Smikkell schreef:
ExpressoB schreef:

Moet je maar niet achter mijn rug om over me praten tegen de verkeerde mensen. Of informatie doorgeven aan mensen waarvan je denkt dat ze er niet meer zijn.

Je hebt jezelf in de vingers gesneden en jij bent de gene die iedereen steed soveral op wijst, fouten verbeterd enz. Terwijl je zelf geen haar beter bent.

Hahahhaha, sorry hoor hier moet ik echt even om lachen. laughcry Hoor haar eens! tut tut
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Burn di 8 nov 2011 - 11:10

ExB, sorry dat ik het zeg. Maar dat heb je ook wel een beetje over je. Jij hapt overal op in..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Toet di 8 nov 2011 - 11:11

Zininzon schreef:Het gaat me er ook niet perse om dat er niet is gereageerd (uiteindelijk had ik het alarm zelf uit gekregen, dus problem solved), maar wel dat er zo wordt gezegd dat iedereen zo welkom is, alles kan worden besproken etc etc terwijl ik dat niet de uitstraling vindt die het dagcafe heeft.

Dat is ook net de discussie, de ene helft vond dat het voorheen zo was (kamp A) en de andere helft vind dat dat nu zo is. Daar hoor jij ook bij, kamp B dus Wink
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:11

toetje_ schreef:
_Leaf_ schreef:

Niet reageren omdat er geen hoi wordt gezegt is natuurlijk grote onzin. Maar het is meer een beetje de manier waarop waarom er soms niet gereageerd wordt. Stel je zit hier met 6 meiden en het gesprek gaat al pagina's lang over, ik noem maar iets, nieuwe gordijnen. Als dan iemand ineens zonder aankondiging binnen komt met een lap tekst wat helemaal niet over gordijnen gaat, dan wordt daar gewoon snel overheen gelezen. Het is dan handiger om even gedag te zeggen en aan te kondigen dat je iets kwijt wilt, dat is een kortere duidelijkere post waardoor mensen je volgende post aandachtiger zullen lezen. Wat een theorie hè? En nu ben ik sigaretten halen.

Hmmm, ja okee. Maar toch is er iets wat een beetje een drempel opwerpt hier en dat is gewoon erg jammer.

Haha ik moet met de hond uit maar stel het steeds uit Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:11

Zininzon schreef:Kom op Smikkel, ik maak ik iets mee dat ik kwijt wil (op een tijdstip dat mijn eigen netwerk slaapt), en dan reageer je niet omdat ik die dag toevallig niet online ben geweest? Het was echt niet mijn 1e x dat ik in het dagcafe kwam ofzo.
De volgende keer zal ik mijn ouders wakker bellen om het verhaal daar te droppen...
Daar is toch oa het forum voor?
Als je er je eigen verhaal van maakt, dan heeft het geen zin om dit samen te bespreken. Je bent welkom met je verhaal, de hele dag en nacht. IK koos er voor om niet te reageren omdat ik het wat ongepast vond. Midden in een gesprek je verhaal dumpen zonder hallo en weer gaan. Lees de post van Pompoen over dat feestje. Al post je een post in je leven in het dagcafe, prima. Maar de manier waarom stond me tegen.

En ik kon mij heel goed voorstellen dat je er van geschrokken bent en dat je dat even kwijt wilde. Zoals ik schreef had ik ook wel een antwoord voor je. Ik heb zelfs brandmelders op mijn boodschappenbriefje gezet.

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 8 nov 2011 - 11:12

Tsss, ik heb welgeteld 3x een poging gedaan om eens te ontdekken wat er zo gezellig was hier. Maar een hoi werd ook genegeerd hoor, gesprek was dan al bezig ofzo.. laughcry

Conclusie: je doet het nooit goed en het IS gewoon kliekjesgedrag. Prima, suit yourself, maar het is welzo..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Zininzon di 8 nov 2011 - 11:12

toetje_ schreef:

Dat is ook net de discussie, de ene helft vond dat het voorheen zo was (kamp A) en de andere helft vind dat dat nu zo is. Daar hoor jij ook bij, kamp B dus Wink

Weet ik, alleen vindt Smikkel dat mijn verhaal daar niks mee te maken heeft, met die 2 groepen..
Maar jij en ik vinden blijkbaar van wel smile
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:12

Burn schreef:ExB, sorry dat ik het zeg. Maar dat heb je ook wel een beetje over je. Jij hapt overal op in..

Maar....en dat vind ik dan weer leuk, dat weet ze ook van drzelf lol!

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB di 8 nov 2011 - 11:12

Burn schreef:ExB, sorry dat ik het zeg. Maar dat heb je ook wel een beetje over je. Jij hapt overal op in..

Dat wil ik best toegeven, ik 'hap' snel ja. Als ik dan serieus ergens op reageer of ook eens een opmerking maak, ohhhh dan heb ik het gedaan hoor!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Pompoen di 8 nov 2011 - 11:13

_Leaf_ schreef:
Maple schreef:
Smikkell schreef:
Zininzon schreef:
Smikkell schreef:
Zininzon schreef:Nou mensen, als klap op de vuurpijl.... Toen ik gisteravond (half 12) mijn brandalarm verhaal plaatste, reageerde er NIEMAND...

En verder heb ik weinig mening, want zo vaak kom ik hier niet
En dat deed ik bewust. Ik miste een hoi. Vond dat nou echt even je verhaal droppen voor het slapen gaan.

Volgens mij schreef ik dat zelf al, dat ik behoefte had om dat te delen voordat ik ging slapen.
Maar als jullie allemaal zo pretenderen dat er aandacht is voor een serieus verhaal, dan moet je daar ook op ingaan, ook als iemand niet eerst 'hoi' zegt.
Dit is meer een algemene klacht en algemeen verhaal dat niet bij een groep hoort. Deze discussie gaat over de twee groepen.

Ik vind een hallo best netjes en gepast. Ik zie in het dagcafe, welke groep ook, altijd mensen die zo lief zijn om te regaeren, Vooral Theedoosje lijkt altijd bereid te zijn om te luisteren of tips te geven. Ook komen er mensen binnen zonder hallo te zeggen en gewoon mee te kletsen, maar 1 post over de hele dag, zonder hallo, alleen om je verhaal te droppen, dat heb ik gister expres genegeerd.
Echt... kom op zeg.

t wérkt gewoon niet zo! Echt waar, ik kom en ga, drop regelmatig mijn verhaal. Maar als ik écht graag reacties wil werkt het veel beter om eerst even hoi te zeggen! Ja echt! En dat is niet omdat Smikkel nu zegt dat ze het expres negeert, want dan reageert bijna niemand. 't is niet dat het niet mag, dat mensen dan expres allemaal niet reageren, maar feit is dat als je geen hoi zegt er minder gereageerd word. En eerlijk gezegd, als ik in het dagcafe rondhang, wat niet zo vaak is, of eigenlijk vooral meestal niet zo lang, maar als iemand een verhaal doet en dan weer weg is dan reageer ik daar ook minder snel op. Zeker als het dingen zijn waarvan ik niet goed weet wat ik er op moet zeggen. Terwijl als iemand hoi zegt, zich even 'aanmeld' zeg maar en laat blijken dat diegene doorheeft wat er verder in het dagcafe speelt, dan heb ik veel meer de neiging om de moeite te nemen om ook te reageren, ook als ik het even een wat minder interessant onderwerp vind...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:13

ExpressoB schreef:
Smikkell schreef:
ExpressoB schreef:

Hahahhaha, sorry hoor hier moet ik echt even om lachen. DagCafé - Pagina 24 394967 Hoor haar eens! tut tut
Kijk, dat soort opmerkingen dus.DagCafé - Pagina 24 166342

Gast
Gast

Bericht  Pompoen di 8 nov 2011 - 11:15

Maple schreef:
тыквашка schreef:
Maple schreef:Nou, goed, bij deze: Ik heb vandaag contact gehad met de hypotheker en het is waarschijnlijk financeel niet haalbaar om in m'n huis te blijven wonen (al denkt de hypotheker van wel), en mijn man wil zijn inschrijving bij de woningbouw bij nader inzien toch niet naar mij over doen. Dus met andere woorden, eet een beetje pech sta ik, bóvenop alle ellende waar ik danzij hem al in zit, straks misschien ook nog eens op straat.

Gadver, ik snap dat je als je dat op je lever hebt en dan je verhaal kwijt wil in het dagcafe en je daar dan komt en de sfeer is er totaal niet naar dat je dan even baalt dat het niet zo is!
Waarom wilde hij zijn inschrijving naar jou over doen en waarom wil hij dat nu niet meer? En heb jij zelf een inschrijving? Wat een zorgen zeg!

Hij gunde het me eerst wel na alle ellende war hij me in heeft gezorgen. Maar bij ander inzien vindt hij dat ik fiancieel sterker sta (is ook zo) en wil hij niet nog een aantal jaar bij zijn oudrs zitten. Nog ruzie over geha dook aan de telefoon vanavond. Meneer presteert het keer op kee rom me eventjes redelijk zorgenvrij te laten zijn, maar het volgende moment laat hij me weer barsten.

Gisteren belde hij me zelfs terwijl ik op dat moment bij PM was, hij overstuur en ik moest hem maar rustig zien te krijgen, Hij had zo'n spijt en blablabla en het ging zo slecht met hem. Ja, met mij niet, zeker..

Tjonge wat een geheenenweer zeg! Het zou beter zijn als hij je geen valse hoop gaf steeds! En lekker zeg om het op jouw bordje te gooien dat het niet lekker met hem gaat, had ie misschien eerder moeten bedenken!
Ik weet niet of je het nou al geschreven hebt, maar waarom denkt de hypotheker dat het wel kan terwijl jij dat niet denkt?
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:15

ExB, oke, als het over jou gaat, ben ik het stiekem wél met Smikkel eens. Ik zei het net ook al, maar jij praat over dingen alsof je van álles op de hoogte bent terwijl je dat totaal niet bent. Jij dacht op een zeker moment zelfs wel beter te weten hoe mijn relatie verliep dan Jordana, die notabene één van m'n beste vriendinnen is. Ah-uh, no way.

TD, ja, idd. Het vervelendste vond ik gewoon dat hij me belde toen ik bij PM thuis was. Voelde me enorm opgelaten.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon di 8 nov 2011 - 11:16

Maple, zet jezelf op nummer 1 hoor!!! Kop op
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:16

Ben het er wel mee eens dat het vaak beter werkt om eerst hoi of zo te zeggen en dan zeggen dat je even wat van je af moet schrijven dan dat je het er zo ineens ingooit.

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 8 nov 2011 - 11:16

Haha, pfff, ik geef aan dat normale reacties ook genegeerd worden en wat gebeurt er? Ik word genegeerd.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud