DagCafé
+21
Rush
VeryCherry
GreenGrass
Kaboutertje
Qiara
Antibes
May
Zininzon
Burn
Pompoen
Tiana
luenca
Toet
Alex
Lavendel
Lotus
Suus
Jade
Erin
Chocolate Cookie
ExpressoB
25 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Ben ik weer....
Ik lag onder de tafel van het lachen. Tegenwoordig lacht ook mijn buik mee, dat voelt niet fijn. Maar fijn dat jullie allemaal zo blij zijn dat ik weer op het forum en in het dagcafe ben.Ow, en ik was de wasmachine poetsen.. ook nog!
Huh wie zegt dat? op het WA forum zeker. Waar kan ik solliciteren? Daar blijk ik toch goed in te zijn.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Waarom niet morgenavond?Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Reva is ook weer op dreef. Sjongejonge.
Ja in de weight care zitten heel veel koolhydraten Mijn hersens werken eindelijk weer!
Stop maar weer met die weight care dan.
Ja, morgenavond.
Waarom morgenavond?
Gast- Gast
Vanmiddag stond er een man in de tuin, foto's te maken van de gevel en berging en toen wilde hij weer terug het gebouw in, maar ja, die deur valt in het slot. Ging hij hier op de ramen kloppen 'hallllooo, halllooo'. En ik dacht 'ja hoi, had je maar na moeten denken '
Gast- Gast
Reva schreef:Vanmiddag stond er een man in de tuin, foto's te maken van de gevel en berging en toen wilde hij weer terug het gebouw in, maar ja, die deur valt in het slot. Ging hij hier op de ramen kloppen 'hallllooo, halllooo'. En ik dacht 'ja hoi, had je maar na moeten denken '
Was zeker geen mooie man? Dikke pech dan.
Lavendel- Ratel
Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Evy schreef:Reva is ook weer op dreef. Sjongejonge.
Ja in de weight care zitten heel veel koolhydraten Mijn hersens werken eindelijk weer!
Stop maar weer met die weight care dan.
Ja, morgenavond.
Waarom morgenavond?
Dan zijn de 5 dagen om
Gast- Gast
Reva schreef:
Dan zijn de 5 dagen om
5 dagen maar.. watje.
Lavendel- Ratel
HET IS MAAR EEN KUUR VAN VIJF DAGEN, PIEMELHOOFDEN. OM WEER EVEN IN HET RITME TE KOMEN #$%@*!
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Stuiterbal schreef:ExpressoB schreef:Stuiterbal schreef:Goedeavond !!!
Hey, ben je weer een beetje bijgetrokken?! Ging het werken een beetje.
Ja het werken ging voor zover ik gewerkt heb. Ik had eerst mijn beoordelingsgesprek. En daarna even in de groep geweest maar het was zo rustig dat ik wat compensatie verlof kon opnemen en eerder kon gaan.
Bijgetrokken.. het gaat ik kan nog steeds ieder moment in huilen uit barsten.
Lief dat je erna vraagt
Hoe ging je beoordelingsgesprek? Waren ze tevreden over je?! Wat doe jij eigenlijk voor werk, ben het even kwijt.
Fijn dat je eerder kon gaan, had je wel even nodig he. Als je moet huilen, moet je huilen he. Geen schouder om op te huilen?!
Mijn beoordeling was heel goed. Ik had een score van 73% dus ze was ontzettend tevreden over me. Ik heb zelfs taken erbij gekregen als mijn aanspreek punt met zwangerschapsverlof gaat. Ik heb alles kunnen zeggen wat me dwars zat en ook me kunnen uiten als ik het ergens niet mee eens was. Het ging super.
Ik werk in de kinderopvang. Nee geen schouder. Er is maar 1 schouder die ik nu wil maar dat lijkt me dan weer niet zo verstandig.
Gast- Gast
Wie wil er horen dat ik ook weight care poep? PM denk ik wel he? Ik ruik gewoon de poederzakjes en repen en soepjes als ik op de wc zit
Gast- Gast
Stuiterbal: Mooi! Je beoordeling en goed dat je je mond open hebt getrokken.
Oh ja zie, ik dacht het al, dat je in de kinderopvang werkt. Welke leeftijden?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB schreef:Stuiterbal: Mooi! Je beoordeling en goed dat je je mond open hebt getrokken.
Get a room!
Gast- Gast
Reva schreef:Ik ga Alex zaterdagavond stiekem bellen, maar dat weet ze nu dan lekker niet
Kijk maar uit, misschien leest ze wel mee.
Denk het niet.ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik ga Alex zaterdagavond stiekem bellen, maar dat weet ze nu dan lekker niet
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Stuiterbal: Mooi! Je beoordeling en goed dat je je mond open hebt getrokken.
0 tot 2 jaar !
Gast- Gast
Ze zei dat ze hier niet meer kwam.ProudMama schreef:Denk het niet.ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik ga Alex zaterdagavond stiekem bellen, maar dat weet ze nu dan lekker niet
Gast- Gast
Dan doet ze dan ook niet. Ik ken Alex.Smikkell schreef:Ze zei dat ze hier niet meer kwam.ProudMama schreef:Denk het niet.ExpressoB schreef:Reva schreef:Ik ga Alex zaterdagavond stiekem bellen, maar dat weet ze nu dan lekker niet
Gast- Gast
Haha denken jullie maar;)
Maarem, waarom ga je haar pas zaterdag stiekem bellen Reev? En niet vanavond?
Lavendel- Ratel
ExpressoB schreef:Haha denken jullie maar;)
Ow, weet jij meer?
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Maarem, waarom ga je haar pas zaterdag stiekem bellen Reev? En niet vanavond?
Nu heeft het nog geen zin
Gast- Gast
Waarom niet?Reva schreef:Lavendel schreef:Maarem, waarom ga je haar pas zaterdag stiekem bellen Reev? En niet vanavond?
Nu heeft het nog geen zin
Lavendel- Ratel
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: