Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouders eten snoep op van kinderen

+23
L!ND@
Jerry
Tania
Mint
Jezzie
Kaboutertje
Esperanza
Makamba
May
Marin
Monte
Raindrop
Kruidkoek
lieke89
SuperGrover
Caresses
Rush
Susan
pitbullgup
Lady Starstruck
Salander
joyce0606
Pussycat
27 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 4 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Lejow za 5 nov 2011 - 21:33

Rejoy. schreef:
Arden schreef:
Lejow schreef:
Eucalypta schreef:Bel 'voor de grap' je man eens op dat je per ongeluk een aanrijding hebt gehad met zijn nieuwe auto waar hij tijden voor gespaard had. Vind ik net zo iets. En dat dan heel serieus doen. En dan als hij helemaal over de zeik is zeggen 'grapje lieverd, grapje'. En dat geheel dan laten filmen. Lachen joh.

Het zal aan mij liggen, maar dit vind ik echt een vergelijking van lik mn ***

Vestje is toch geen vies woord?

ik denk dat daar r**t of k*nt moet staan...

Ik ging voor oor eigenlijk laughcry

Nee maar even serieus, ik vind die twee totaal niet met elkaar te vergelijken. Wellicht voelt het voor het kind hetzelfde, maar er zitten een paar kids tussen die in reactie ook wel erg overdrijven hoor.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 4 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 0:17

Ergens vind ik het idee wel grappig.
Ik doe hier ook wel eens alsof ik mijn zoontje zijn koekje op eet. In eerste instantie trapt hij erin, maar vaak heeft hij al snel door dat het nep is. Aangezien ik een lege mond heb.
Maar ik vind het niet grappig om het op internet te gaan zetten zodat anderen er ook om kunnen lachen. Want het is niet om te lachen, want de kinderen zien het als een groot verlies. Dus haal het grapje uit, zodat het overduidelijk een grapje is , en dus ook grappig voor de kinderen. Maar niet op zo'n manier dat het kind het écht denkt. Want dat is niet grappig meer.

Gast
Gast

Bericht  Susan zo 6 nov 2011 - 1:08

Ik vind de vergelijking van Euc met die auto juist wél opgaan. Je partner is volwassen en dus als het goed is veel beter in staat om te relativeren en zichzelf in de hand te houden. Om dan een vergelijkbare reactie uit te lokken, moet je datgene wat weg of kapot is dus ook veel groter maken. Als je zegt dat je zijn snoepjes hebt opgegeten is het effect waarschijnlijk 0,0.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 2:21

Ach joh, neem het leven niet té serieus. Dat scheelt de helft smile

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 2:24

Ik vind het grappig smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 2:26

Susan schreef:Ik vind de vergelijking van Euc met die auto juist wél opgaan. Je partner is volwassen en dus als het goed is veel beter in staat om te relativeren en zichzelf in de hand te houden. Om dan een vergelijkbare reactie uit te lokken, moet je datgene wat weg of kapot is dus ook veel groter maken. Als je zegt dat je zijn snoepjes hebt opgegeten is het effect waarschijnlijk 0,0.

Dat ga ik eens proberen smile Ben benieuwd naar zijn reactie want hij is stapelgek op snoep.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 2:31

Dolcis_ schreef:
Susan schreef:Ik vind de vergelijking van Euc met die auto juist wél opgaan. Je partner is volwassen en dus als het goed is veel beter in staat om te relativeren en zichzelf in de hand te houden. Om dan een vergelijkbare reactie uit te lokken, moet je datgene wat weg of kapot is dus ook veel groter maken. Als je zegt dat je zijn snoepjes hebt opgegeten is het effect waarschijnlijk 0,0.

Dat ga ik eens proberen smile Ben benieuwd naar zijn reactie want hij is stapelgek op snoep.

ik denk dat ik ook een probleem heb als ik zijn laatste mars ofzo heb opgegeten Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 9 nov 2011 - 5:31

Ik vind het ook geen grappig filmpje, doet me een beetje denken aan die foute Home video filmpjes waar kindjes op hun bek gaan en waar ouders dat opsturen, want het was oh zo grappig om je kind op zijn bek te zien gaan. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 9 nov 2011 - 5:32

Jolicious schreef:Ik vind het ook geen grappig filmpje, doet me een beetje denken aan die foute Home video filmpjes waar kindjes op hun bek gaan en waar ouders dat opsturen, want het was oh zo grappig om je kind op zijn bek te zien gaan. Rolling Eyes

Dat vond ik dan wel echt te fout..
Zo had je vroeger ook die reclame, waarbij je al die kindjes zag die vielen, om ouders er op te wijzen goed op te letten, brrrrr

De enige homevideo''s die ik grappig vind is met dieren, omdat die gewoon niet gemaakt kunnen zijn.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Polly wo 9 nov 2011 - 11:25

Ik moest lachen om "Dad, you're ugly" en om die laatste twee jochies! Laughing
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 6:30

Haha ik vind die laatste twee jongetjes echt grappig.

En ik vind dat je trouwens best wel eens een geintje uit mag halen met elkaar. Die grap met de nieuwe auto heb ik ook wel eens gemaakt. Heb mn ouders ook wel eens wijsgemaakt dat ik zwanger was, jaren geleden. Haha, dat zal ook wel helemaal niet grappig zijn volgens sommigen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: