Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouders eten snoep op van kinderen

+23
L!ND@
Jerry
Tania
Mint
Jezzie
Kaboutertje
Esperanza
Makamba
May
Marin
Monte
Raindrop
Kruidkoek
lieke89
SuperGrover
Caresses
Rush
Susan
pitbullgup
Lady Starstruck
Salander
joyce0606
Pussycat
27 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 1:25

Joy_ schreef:Ooooh haha wat fucking briljant. Echt te grappig! Heel zielig, maar zo grappig. En die laatste twee, echt te grappig.

Toen ik was gaan trick or treaten in Amerika (ik was 17 maar had het geluk dat ik met m'n 5 jarige gastzusje mee mocht), hadden de honden de volgende dag alles opgegeten. Heel zonde! (En slecht voor de honden, want er zat ook veel chocola tussen).

Hebben die honden dat overleefd?

Offtopic: De oma van mijn vriend man, voerde haar hond ook altijd chocola (en cake en caramel en toffees), dus die was 'getraind' Laughing Maar hij is later wel overleden aan nierfalen en suikerziekte.
Sommige honden schijnen van één stukje chocola al direct het loodje te leggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  May vr 4 nov 2011 - 1:25

Ik zou denk ik op die leeftijd als mijn broer me dat had verteld heel hard gaan huilen en om mijn moeder roepen. Als mijn ouders het hadden verteld had het denk ik wat langer geduurd voordat ik zou gaan huilen.

Maar ik vind het wel erg leuk om te zien :-)
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Marin vr 4 nov 2011 - 1:26

Youandi schreef:
Joy_ schreef:Ooooh haha wat fucking briljant. Echt te grappig! Heel zielig, maar zo grappig. En die laatste twee, echt te grappig.

Toen ik was gaan trick or treaten in Amerika (ik was 17 maar had het geluk dat ik met m'n 5 jarige gastzusje mee mocht), hadden de honden de volgende dag alles opgegeten. Heel zonde! (En slecht voor de honden, want er zat ook veel chocola tussen).

Hebben die honden dat overleefd?

Offtopic: De oma van mijn vriend man, voerde haar hond ook altijd chocola (en cake en caramel en toffees), dus die was 'getraind' Laughing Maar hij is later wel overleden aan nierfalen en suikerziekte.
Sommige honden schijnen van één stukje chocola al direct het loodje te leggen.


Ja ze hebben het overleefd. Ze mochten ook helemaal niet op die plek komen, en ik wist niet dat chocola schadelijk was voor honden, maar ze hebben echt alles inclusief wrappers opgegeten!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 1:34

Die laatste twee, hilarisch! En dat jongetje dat toch nog een doosje vond laughcry
Hier in Nederland zou hetzelfde gebeuren met Sintsnoepgoed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Makamba vr 4 nov 2011 - 2:07

Hahahaha, wat een filmpje. Het is zo zielig voor die kindjes, maar om sommige reacties moest ik toch wel erg lachen! Laughing
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Esperanza vr 4 nov 2011 - 2:17

Dit is zo gemeen, maar zo grappig hahaha! Laughing

Vooral dat jongetje dat nog een snoepje vindt, echt heel erg schattig!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 2:22

Zijn er serieus mensen die hierom moeten lachen?

Ik snap dat eigenlijk niet. Ik vind het stom, en gemeen. En helemaal niet grappig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 2:27

Eucalypta schreef:Zijn er serieus mensen die hierom moeten lachen?

Ik snap dat eigenlijk niet. Ik vind het stom, en gemeen. En helemaal niet grappig.

vond het ook niet zo grappig eigenlijk...hoogstens de laatste 2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Kaboutertje vr 4 nov 2011 - 4:25

Aaah zielig :P maar wel grappig!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  SuperGrover vr 4 nov 2011 - 4:42

Eucalypta schreef:Zijn er serieus mensen die hierom moeten lachen?

Ik snap dat eigenlijk niet. Ik vind het stom, en gemeen. En helemaal niet grappig.
Gemeen? Het gaat om snoep, ze vertellen die kinderen niet dat hun huis is afgefikt. Nee ik vind dit niet gemeen en als ik de reacties van sommige kinderen zien, dan zou ik als ouder eens héél goed gaan nadenken over de snoepconsumptie van die koters.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 4:43

SuperGrover schreef:
Eucalypta schreef:Zijn er serieus mensen die hierom moeten lachen?

Ik snap dat eigenlijk niet. Ik vind het stom, en gemeen. En helemaal niet grappig.
Gemeen? Het gaat om snoep, ze vertellen die kinderen niet dat hun huis is afgefikt. Nee ik vind dit niet gemeen en als ik de reacties van sommige kinderen zien, dan zou ik als ouder eens héél goed gaan nadenken over de snoepconsumptie van die koters.

Eens met SG. Komop zeg, t zijn maar snoepjes.
En dan die grote mond van sommigen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Susan vr 4 nov 2011 - 4:48

Zero schreef:
Nou, dat vind ik eigenlijk wel beter dan de kinderen die dat niet zouden doen. Ik ken er een paar die zo verwend zijn dat het ze niet kan boeien; ze krijgen toch wel nieuwe snoepjes als ze er om vragen.

Dat is pas erg :shock:

Ik vind dat helemaal niet verwend. Zo'n raar principe is het niet dat als je iets opeet (of kapotmaakt, of kwijtraakt, vul maar in) wat van een ander is, je dat vervangt. Als je met dat principe bent opgevoed, is het niet zo'n gekke gedachte dat je ouders nieuw snoep kopen als ze jouw snoep hebben opgegeten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Susan vr 4 nov 2011 - 4:50

Ik ben het overigens wel een beetje met Eucalypta eens, ik zou niet zoiets bij mijn kinderen doen en ik zou het zeker niet filmen en insturen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Jezzie vr 4 nov 2011 - 4:53

Haha, vooral die laatste 2 jongentjes vind ik leuk!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  SuperGrover vr 4 nov 2011 - 4:55

Susan schreef:Ik ben het overigens wel een beetje met Eucalypta eens, ik zou niet zoiets bij mijn kinderen doen en ik zou het zeker niet filmen en insturen.
Ik zou het niet doen, filmen en insturen, maar ik vind het ook niet gemeen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Marin vr 4 nov 2011 - 5:49

Ik vind het niet zo gek dat die kinderen zo reageren hoor. Wij benaderen dat als volwassene (pff is dat wel goed, dat je gaat huilen om snoepjes, het zijn maar snoepjes, moet je je niet zorgen maken daarom dan?) maar voor kinderen is die wereld zo klein en is dit wél belangrijk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 6:14

"You sneaky mom" Haha, wijsneus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 6:19

Eens met Euc.

Ik zou mijn kinderen zelf ook niet op zo'n manier in de maling willen nemen. Ik vind niet dat het hier gaat om 'alleen maar snoep'. Het gaat op principes. Je pakt/eet/gebruikt niet zomaar iets van een ander. En dat vertel je al helemaal niet met het grootste plezier. Ik neem aan dat je in de opvoeding juist bezig bent met het aanleren van deze dingen.

Het gaat hier niet om een kind dat vraagt om een snoepje en helemaal uit zijn plaat gaat omdat hij het niet krijgt. Je vertelt een kind dat het geen waar hij al dagen naar uit heeft gekeken, de buurt voor is rond geweest, voor gewerkt heeft en verkleed nu weg is. Het is net als de volgende dag vertellen dat alle sinterklaascadeaus weer zijn meegenomen. Je mooie spullen waardoor je de halve nacht niet kon slapen omdat je er zo graag mee wilt spelen de volgende dag. En waar je ook de nachten voor hebt afgeleld tot het sinterklaasavond is. Dat het 'alleen maar snoep is' vind ik hier dus niet opgaan.

En die kinderen waren vast ook niet van plan alles in een dag op te eten.

Het kind dat zo ongelovelijk boos wordt, wordt dat vast wel vaker om verschillende redenen. Dat heeft meer met de opvoeding en eventueel andere zaken te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 6:21

Smikkell schreef:Eens met Euc.

Ik zou mijn kinderen zelf ook niet op zo'n manier in de maling willen nemen. Ik vind niet dat het hier gaat om 'alleen maar snoep'. Het gaat op principes. Je pakt/eet/gebruikt niet zomaar iets van een ander. En dat vertel je al helemaal niet met het grootste plezier. Ik neem aan dat je in de opvoeding juist bezig bent met het aanleren van deze dingen.

Het gaat hier niet om een kind dat vraagt om een snoepje en helemaal uit zijn plaat gaat omdat hij het niet krijgt. Je vertelt een kind dat het geen waar hij al dagen naar uit heeft gekeken, de buurt voor is rond geweest, voor gewerkt heeft en verkleed nu weg is. Het is net als de volgende dag vertellen dat alle sinterklaascadeaus weer zijn meegenomen. Je mooie spullen waardoor je de halve nacht niet kon slapen omdat je er zo graag mee wilt spelen de volgende dag. En waar je ook de nachten voor hebt afgeleld tot het sinterklaasavond is. Dat het 'alleen maar snoep is' vind ik hier dus niet opgaan.

En die kinderen waren vast ook niet van plan alles in een dag op te eten.

Het kind dat zo ongelovelijk boos wordt, wordt dat vast wel vaker om verschillende redenen. Dat heeft meer met de opvoeding en eventueel andere zaken te maken.

Mee eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 6:21

Gelukkig was het maar een grapje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 7:39

SuperGrover schreef:Ooh fantastisch!!

+1 Ik moest echt een tissue pakken om mijn tranen ( van het lachen ) weg te vegen.

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast vr 4 nov 2011 - 7:40

Eucalypta schreef:Zijn er serieus mensen die hierom moeten lachen?

Ik snap dat eigenlijk niet. Ik vind het stom, en gemeen. En helemaal niet grappig.

Ach kom op. Jij haalt nooit met je kinderen een geintje uit?

Trouwens, even een edit: jij laat je kinderen ook niet in Sinterklaas geloven dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Mint vr 4 nov 2011 - 8:46

Tea-Leaf schreef:
Eucalypta schreef:Zijn er serieus mensen die hierom moeten lachen?

Ik snap dat eigenlijk niet. Ik vind het stom, en gemeen. En helemaal niet grappig.

Ach kom op. Jij haalt nooit met je kinderen een geintje uit?

Trouwens, even een edit: jij laat je kinderen ook niet in Sinterklaas geloven dan?

Inderdaad, ik vond het wel een goede grap en die kids zullen er vast geen trauma`s aan overhouden.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Tania vr 4 nov 2011 - 8:52

Tea-Leaf schreef:
Eucalypta schreef:Zijn er serieus mensen die hierom moeten lachen?

Ik snap dat eigenlijk niet. Ik vind het stom, en gemeen. En helemaal niet grappig.

Ach kom op. Jij haalt nooit met je kinderen een geintje uit?

Trouwens, even een edit: jij laat je kinderen ook niet in Sinterklaas geloven dan?

Vind je dat echt serieus een goeie vergelijking? Rolling Eyes

Ik vind het filmpje ook niet grappig en zou het ook niet doen bij mijn zoontje.
En ja, met sinterklaas lieg ik er in de toekomst op los. Maar dan om hem een leuke tijd te bezorgen en niet om hem te pesten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 5:39

Tania schreef:
Tea-Leaf schreef:
Eucalypta schreef:Zijn er serieus mensen die hierom moeten lachen?

Ik snap dat eigenlijk niet. Ik vind het stom, en gemeen. En helemaal niet grappig.

Ach kom op. Jij haalt nooit met je kinderen een geintje uit?

Trouwens, even een edit: jij laat je kinderen ook niet in Sinterklaas geloven dan?

Vind je dat echt serieus een goeie vergelijking? Rolling Eyes

Ik vind het filmpje ook niet grappig en zou het ook niet doen bij mijn zoontje.
En ja, met sinterklaas lieg ik er in de toekomst op los. Maar dan om hem een leuke tijd te bezorgen en niet om hem te pesten.

Ja, ik vond het grappig. En what's up met the rolling eyes?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 2 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum