Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouders eten snoep op van kinderen

+23
L!ND@
Jerry
Tania
Mint
Jezzie
Kaboutertje
Esperanza
Makamba
May
Marin
Monte
Raindrop
Kruidkoek
lieke89
SuperGrover
Caresses
Rush
Susan
pitbullgup
Lady Starstruck
Salander
joyce0606
Pussycat
27 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 3 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Tania za 5 nov 2011 - 6:01

Tea-Leaf schreef:
Tania schreef:
Tea-Leaf schreef:
Eucalypta schreef:Zijn er serieus mensen die hierom moeten lachen?

Ik snap dat eigenlijk niet. Ik vind het stom, en gemeen. En helemaal niet grappig.

Ach kom op. Jij haalt nooit met je kinderen een geintje uit?

Trouwens, even een edit: jij laat je kinderen ook niet in Sinterklaas geloven dan?

Vind je dat echt serieus een goeie vergelijking? Rolling Eyes

Ik vind het filmpje ook niet grappig en zou het ook niet doen bij mijn zoontje.
En ja, met sinterklaas lieg ik er in de toekomst op los. Maar dan om hem een leuke tijd te bezorgen en niet om hem te pesten.

Ja, ik vond het grappig. En what's up met the rolling eyes?

Ik kon me niet voorstellen dat je die dingen echt met mekaar wilde vergelijken. Maar blijkbaar was het ook niet serieus bedoeld als je het grappig vond. Kwam dus anders bij mij over dan dat je het bedoelde.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders eten snoep op van kinderen - Pagina 3 Empty Re: Ouders eten snoep op van kinderen

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 6:15

'Oh you sneaky mom!' Haha heerlijk filmpje!

Gast
Gast

Bericht  Jerry za 5 nov 2011 - 6:19

hahahahaha, vooral die laatste twee, en dat kind met dat doosje "you didn't eat it all' Laughing

Er zitten wel veel van die aanstel-huiltjes bij zeg, daar ben ik echt allergisch voor
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  L!ND@ za 5 nov 2011 - 7:56

Whahaha, te leuk gewoon. Ben ik nu een "sneaky mom" ?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 8:34

Youuuuuuuu sneaky mom!!

lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 8:39

Tea-Leaf schreef:

Ik snap dat eigenlijk niet. Ik vind het stom, en gemeen. En helemaal niet grappig.

Trouwens, even een edit: jij laat je kinderen ook niet in Sinterklaas geloven dan?

Een geintje haal ik zeker wel uit, tuurlijk. Maar als iemand heel hard moet huilen en verdrietig wordt, dan is dat in mijn ogen geen geintje meer. Voor volwassenen is dit natuurlijk geen ramp, het is maar snoep, haha. Voor die kinderen is het iets waar ze het hele jaar naar uitkijken waarschijnlijk, iets belangrijks. En ik vind grapjes waar mensen (of het nu volwassenen zijn of kinderen) overstuur van raken echt niet leuk.

Laatst aangepast door Eucalypta op za 5 nov 2011 - 8:53; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 8:43

Sinterklaas is van een heel andere orde. Daar maak ik mijn kinderen niet verdrietig mee voor mijn eigen plezier. Daarbij heb ik dat ook niet verzonnen, ik ben er niet zo actief mee bezig, het hele verhaal verzinnen, maar dat gebeurt voornamelijk op school enzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 8:52

Ik vind het grappig en zielig/gemeen tegelijk. Zou het sowieso nooit bij m'n eigen kind doen.

Gast
Gast

Bericht  RYW za 5 nov 2011 - 8:53

Eucalypta schreef:
Tea-Leaf schreef:

Een geintje haal ik zeker wel uit, tuurlijk. Maar als iemand heel hard moet huilen en verdrietig wordt, dan is dat in mijn ogen geen geintje meer. Voor volwassenen is dit natuurlijk geen ramp, het is maar snoep, haha. Voor die kinderen is het iets waar ze het hele jaar naar uitkijken waarschijnlijk, iets belangrijks. En ik vind grapjes waar mensen (of het nu volwassenen zijn of kinderen) echt niet leuk.

Grotendeels mee eens. Ik vind grapjes wel leuk, maar niet als er mensen (en zeker mijn eigen kinderen) verdrietig van worden, hoe kort het verdriet ook duurt.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Susan za 5 nov 2011 - 9:42

Daarbij vind ik het ook een beetje vals om die kinderen zo te kakken te zetten, het is toch zo dat mensen zich verkneukelen omdat die kinderen - in hun ogen dan - zo verwend en jankerig zijn. Terwijl ik het ook heel begrijpelijk vind dat ze gaan huilen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 9:46

Susan schreef:Daarbij vind ik het ook een beetje vals om die kinderen zo te kakken te zetten, het is toch zo dat mensen zich verkneukelen omdat die kinderen - in hun ogen dan - zo verwend en jankerig zijn. Terwijl ik het ook heel begrijpelijk vind dat ze gaan huilen.
Ja.
Iemand in mijn omgeving haalde laatst ook een grap uit. Was op zich een leuke grap, maar wel iets waar diegene die het overkwam erg van schrok. Ging om een brief die heel officieel leek, waarin een bericht stond waar diegene erg van schrok. Dat kán grappig zijn, als je er bij staat als die brief aankomt om te melden dat het een grapje is. Maar als je iemand een paar dagen in de waan laat dat er voor hem iets heel naars staat te gebeuren, dan is dat níet meer grappig. En dat was wat er gebeurde, en dat heeft voor heel wat ellende gezorgd.

Dit is net zoiets. Voor zo'n kind is dat gewoon heel erg naar, niet grappig, en ik vermoed ook niet dat kinderen er achteraf om kunnen lachen, want die hebben een heel ander gevoel voor humor.

Wat ik wel doe is bijv, als ik pannekoeken ga bakken en dat beloofd heb aan de kinderen, vlak voor het koken zeggen 'Zó, dan ga ik straks lékker spruitjes koken, óh wat heb ik zin in spruitjes..'. Maar dat doe ik dan wel op zo'n toon dat ze metéén doorhebben dat het een grap is. En dan moeten ze er om lachen, al worden ze dan ook altijd wel wat zenuwachtig. lol!
Maar dat zijn leuke grappen, want ze wéten dat het een grap is. Dat zijn grapjes op kinderniveau. Ik vind dit gewoon leedvermaak voor volwassenen ten koste van kinderen.

Gast
Gast

Bericht  Susan za 5 nov 2011 - 9:52

Eucalypta schreef:
Iemand in mijn omgeving haalde laatst ook een grap uit. Was op zich een leuke grap, maar wel iets waar diegene die het overkwam erg van schrok. Ging om een brief die heel officieel leek, waarin een bericht stond waar diegene erg van schrok. Dat kán grappig zijn, als je er bij staat als die brief aankomt om te melden dat het een grapje is. Maar als je iemand een paar dagen in de waan laat dat er voor hem iets heel naars staat te gebeuren, dan is dat níet meer grappig. En dat was wat er gebeurde, en dat heeft voor heel wat ellende gezorgd.
Dat is inderdaad écht niet leuk. Ik vind dat zelfs al niet leuk als je er bij staat en meteen zegt dat het een grapje is. Iemand laten denken dat er iets heel vervelends is gebeurd vind ik nooit grappig.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan za 5 nov 2011 - 9:53

Eucalypta schreef: Ik vind dit gewoon leedvermaak voor volwassenen ten koste van kinderen.

Eens, maar dat is het ook gewoon. Die filmpjes worden niet voor niks uitgezonden in een programma voor volwassenen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 9:55

Susan schreef:
Eucalypta schreef:
Dat is inderdaad écht niet leuk. Ik vind dat zelfs al niet leuk als je er bij staat en meteen zegt dat het een grapje is. Iemand laten denken dat er iets heel vervelends is gebeurd vind ik nooit grappig.
Nee, dat is waar. Maar in dit geval was het nog wel grappig geweest als het direct was afgekapt, maar doordat er zoveel tijd tussen zat is het hele verhaal in de brief een eigen leven gaan leiden en is het gewoon nogal groot geworden. Op zich was het nieuws in de brief niet héél schokkend, maar wel iets waar je over kunt gaan piekeren.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:49

Ik snap niet dat sommige hier er zo serieus op ingaan, komop het is gewoon een grapje. Waarschijnlijk was het daarna gelijk dat ze zeiden tegen die kinderen: het is een grapje.
Ik deed en doe dat ook nog wel eens steeds bij anderen, als dit al gemeen is dan wordt het leven wel heel serieus hoor

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:52

Yasmin schreef:Ik snap niet dat sommige hier er zo serieus op ingaan, komop het is gewoon een grapje. Waarschijnlijk was het daarna gelijk dat ze zeiden tegen die kinderen: het is een grapje.
Ik deed en doe dat ook nog wel eens steeds bij anderen, als dit al gemeen is dan wordt het leven wel heel serieus hoor
Maar die kinderen zijn intussen wel heel erg geschrokken en verdrietig en overstuur. Dat het in de ogen van een volwassene om iets onbenulligs gaat maakt het voor zo'n kind niet minder heftig. En ik ben er helemaal voor dat kinderen leren omgaan met teleurstelling en frustratie hoor. Maar dan niet door stomme grappen van hun ouders die dat willen filimen.

Als jij dit bij anderen doen heb je het waarschijnlijk over andere volwassenen, die dingen dus anders inschatten dan kinderen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 10:56

Ik vind de reacties van verreweg de meeste kinderen ook heel begrijpelijk trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter za 5 nov 2011 - 10:59

Helemaal met je eens Euc. Ik vind het nogal kinderachtig om voor een grap voor volwassenen die kinderen zo te laten schrikken. Inderdaad het gaat maar om snoep, voor ons. Voor die kinderen betekend dat heel wat meer.
Natuurlijk is het ook wel schattig om te zien hoe sommige hierop reageren, maar ik vind het echt sneu dat je kinderen "gebruikt" voor een grap als deze.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 11:00

Eucalypta schreef:Wat ik wel doe is bijv, als ik pannekoeken ga bakken en dat beloofd heb aan de kinderen, vlak voor het koken zeggen 'Zó, dan ga ik straks lékker spruitjes koken, óh wat heb ik zin in spruitjes..'. Maar dat doe ik dan wel op zo'n toon dat ze metéén doorhebben dat het een grap is. En dan moeten ze er om lachen, al worden ze dan ook altijd wel wat zenuwachtig. lol!
Maar dat zijn leuke grappen, want ze wéten dat het een grap is.
Dat doet mijn collega op de peuterspeelzaal ook wel 's. Als er iemand jarig is en trakteert, met diegene èn de traktaties richting gang lopen en zeggen: 'oh dit lusten jullie natuurlijk helemaal niet, gaan Pietje en ik het lekker allemaal opeten'. En dan komt er inderdaad dezelfde reactie als bij jouw kids. In die gevallen is het plagen, in het geval van het filmpje gewoon pesten en dus gemeen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 11:01

Bel 'voor de grap' je man eens op dat je per ongeluk een aanrijding hebt gehad met zijn nieuwe auto waar hij tijden voor gespaard had. Vind ik net zo iets. En dat dan heel serieus doen. En dan als hij helemaal over de zeik is zeggen 'grapje lieverd, grapje'. En dat geheel dan laten filmen. Lachen joh.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 5 nov 2011 - 20:00

Eucalypta schreef:Bel 'voor de grap' je man eens op dat je per ongeluk een aanrijding hebt gehad met zijn nieuwe auto waar hij tijden voor gespaard had. Vind ik net zo iets. En dat dan heel serieus doen. En dan als hij helemaal over de zeik is zeggen 'grapje lieverd, grapje'. En dat geheel dan laten filmen. Lachen joh.

Het zal aan mij liggen, maar dit vind ik echt een vergelijking van lik mn ***
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Pussycat za 5 nov 2011 - 20:16

Ik vind dit grapje op zich wel kunnen. Maar ik had ook eigenlijk helemaal niet verwacht dat er zoveel kinderen zo overstuur van zouden raken. Ik kan me bijna niet indenken dat ik vroeger zo gereageerd zou hebben. Maar dat kan ook komen omdat mijn ouders me wel vaker voor de gek hielden, dus ik geloofde ook niet altijd direct alles Laughing

En zoals die laatste 2 kinderen reageren dat is ook gewoon leuk.
Waar ik bijvoorbeeld van schrok was dat jongentje dat gelijk gaat slaan. Dat is toch ook geen normale reactie?

Je moet gewoon weten welk grapje je wel en niet kan maken bij je kinderen/andere mensen denk ik. Niet iedereen heeft dezelfde humor. En als het ernaar neigt dat het niet meer leuk is, dan moet je ook vertellen dat het om een grapje gaat.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 20:58

Susan schreef:Daarbij vind ik het ook een beetje vals om die kinderen zo te kakken te zetten, het is toch zo dat mensen zich verkneukelen omdat die kinderen - in hun ogen dan - zo verwend en jankerig zijn. Terwijl ik het ook heel begrijpelijk vind dat ze gaan huilen.
Eens. Ik vind het ook geen leuk filmpje.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 21:11

Lejow schreef:
Eucalypta schreef:Bel 'voor de grap' je man eens op dat je per ongeluk een aanrijding hebt gehad met zijn nieuwe auto waar hij tijden voor gespaard had. Vind ik net zo iets. En dat dan heel serieus doen. En dan als hij helemaal over de zeik is zeggen 'grapje lieverd, grapje'. En dat geheel dan laten filmen. Lachen joh.

Vestje is toch geen vies woord?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 nov 2011 - 21:19

Arden schreef:
Lejow schreef:

Vestje is toch geen vies woord?

ik denk dat daar r**t of k*nt moet staan...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: