Yesverhaal nummer 2
+52
Roza
Annoek
FireButterfly
May
banjer49
Kabouter
Error
Inge
Poisongirl
Tazz
pinkflower
slaatje
Fayebella
Suus
Merai
Cheesegirl
Yaelynn
Linnie1985
Oasis
Zwerver
Shisha
Paper Crown
Possom
Highway
TukTuk
Sweety
nina
_Lacey_
ExpressoB
Lady Starstruck
Caro
Alex
kwak
Toet
Krullebol
L!ND@
Sorella
Middleme
Jade
*Troela*
Zora
Lejow
Shy
Jezzie
Esperanza
Lavendel
Tullow
Leine
TNMN
Curious
Burn
Susan
56 plaatsers
Pagina 9 van 16
Pagina 9 van 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
Re: Yesverhaal nummer 2
Wow, goed geschreven!
Nu ben ik ...
Nu ben ik ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Succes!Evy schreef:Wow, goed geschreven!
Nu ben ik ...
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Dank je! Even tussen de Sinterklaasgedichten door maar wat schrijven
Alex- Ratel
Spannend!! Het wordt steeds ingewikkelder, en leuker!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Wat leuk weer geschreven! Ook de andere meiden! Ben blij dat ik mezelf toch niet opgegeven heb, het wordt idd steeds lastiger haha! (Niet negatief hoor!)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Goed geschreven Maura!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Oeeeh spannend!! Ik ben benieuwd! Verhaal mag nog wel even doorgaan haha ik vind dit echt een leuk stuk
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Wooeee! Wordt een erg spannend verhaal zo!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Met grote stappen loop ik door de straten. Mijn voeten zijn koud en mijn handen zijn gevoelloos. Ik stop ze nog wat dieper weg in mijn zakken en ga wat harder lopen. Op het adres dat ik via de sms kreeg druk ik op de bel. Het duurt niet lang voor Phil de deur open doet. ‘Kom snel binnen,’ zegt hij bezorgd. Ik voel me wat ongemakkelijk als ik de woonkamer binnenstap en blijf naast de eettafel – die ik adembenemend mooi vind – staan. Phil vraagt of hij mijn jas aan kan nemen en hangt hem voor me aan de kapstok. Ik neem plaats op de bank en terwijl Phil een kop thee voor me zet bekijk ik de
inrichting. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat Phil homo is, zo perfect ziet het eruit. Met twee dampende koppen thee loopt Phil de kamer in en hij zet een ervan voor mij op de tafel. Hij komt naast me zitten en zonder dat hij
wat hoeft te vragen barst ik los. Ik vertel alles, vanaf mijn afscheidsfeestje in de supermarkt waar ik Thomas ontmoette tot aan vanavond waar ik het huis uit gestuurd ben door Michiel. ‘En nu weet ik gewoon niet wat ik moet doen,’ eindig ik mijn relaas. ‘Dus als ik het goed begrijp heb jij je relatie op het spel gezet voor wat onschuldig geflirt met twee van je collega’s?’ vraagt Phil. Ik knik en voel me ineens stom. Hoe kon ik dit laten gebeuren? Is mijn gevoel voor Michiel echt minder geworden? Is onze relatie nu zomaar voorbij? Ik besluit dat ik hier weg moet. Ik kan het niet maken om hier te zijn. Niet voor mezelf, maar zeker niet voor Michiel. Ik stamel wat verontschuldigingen naar Phil, gris mijn jas van de kapstok en verlaat het huis.
Roos opent de deur en ik stort me in haar armen. Ik barst in tranen uit terwijl Roos me door mijn haren streelt en me lieve woorden toefluistert. ‘Ik heb er zo’n bende van gemaakt,’ snik ik. ‘Ik weet niet waar ik naar toe moet. Michiel heeft me het huis uit gezet, hij is zo boos. Ik heb hem nog nooit zo gezien.’ De rest van de avond praten we aan één stuk door tot ik enigszins gekalmeerd ben en op de bank in slaap val.
Ik word wakker van het gebliep van mijn mobiele telefoon. Slaperig kijk ik op het schermpje en ik schrik als ik zie dat het een berichtje van Michiel is. Snel open ik het. ‘Waar ben je? We moeten praten.’ Ik zucht en laat me weer achterover zakken op de bank. Praten? Dat is meestal geen goed nieuws. Dat wist Michiel gisteren ook toen ik zei dat we moesten praten. Ik besluit mezelf in ieder geval wat te fatsoeneren. In de badkamer bekijk ik mezelf in de spiegel en ik schrik van wat ik zie. Ik ben lijkbleek en mijn wallen komen halverwege mijn wangen. Ik fris ik me wat op en ik bedenk me dat wat schone kleren geen overbodige luxe zouden zijn. Vanuit de keuken komt de geur van vers gezette koffie en het water loopt me in de mond. Samen met Roos drink ik een grote kop koffie en na haar veelvuldig bedankt te hebben voor haar hulp en gastvrijheid stap ik op. Naar huis. Naar Michiel.
Daar sta ik. Op een afstandje te kijken naar ons huis. De moed zakt me in de schoenen. Wat moet ik zeggen? Wat zou Michiel gaan zeggen? Gaan we na vanavond ieder onze eigen weg? Ik schud de nare gedachten weg en hoor mijn telefoon bliepen. Een berichtje van Roos. ‘Zet ‘m op, kanjer. Je kan het!’ Ik glimlach en stop mijn telefoon weer weg. Natuurlijk kan ik het. Het moet. Ik begin de straat over te steken als ik de voordeur van ons huis open zie gaan. Een blonde vrouw stapt naar buiten, terwijl Michiel haar nog een tik tegen haar billen geeft. Ik kan geen stap meer verzetten en blijf vol ongeloof naar de deuropening staren waar Michiel nog steeds staat. Eerst lijkt hij me niet te zien, maar ineens kijkt hij me recht aan. Ik kan me niet inhouden en ik storm op hem af.
inrichting. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat Phil homo is, zo perfect ziet het eruit. Met twee dampende koppen thee loopt Phil de kamer in en hij zet een ervan voor mij op de tafel. Hij komt naast me zitten en zonder dat hij
wat hoeft te vragen barst ik los. Ik vertel alles, vanaf mijn afscheidsfeestje in de supermarkt waar ik Thomas ontmoette tot aan vanavond waar ik het huis uit gestuurd ben door Michiel. ‘En nu weet ik gewoon niet wat ik moet doen,’ eindig ik mijn relaas. ‘Dus als ik het goed begrijp heb jij je relatie op het spel gezet voor wat onschuldig geflirt met twee van je collega’s?’ vraagt Phil. Ik knik en voel me ineens stom. Hoe kon ik dit laten gebeuren? Is mijn gevoel voor Michiel echt minder geworden? Is onze relatie nu zomaar voorbij? Ik besluit dat ik hier weg moet. Ik kan het niet maken om hier te zijn. Niet voor mezelf, maar zeker niet voor Michiel. Ik stamel wat verontschuldigingen naar Phil, gris mijn jas van de kapstok en verlaat het huis.
Roos opent de deur en ik stort me in haar armen. Ik barst in tranen uit terwijl Roos me door mijn haren streelt en me lieve woorden toefluistert. ‘Ik heb er zo’n bende van gemaakt,’ snik ik. ‘Ik weet niet waar ik naar toe moet. Michiel heeft me het huis uit gezet, hij is zo boos. Ik heb hem nog nooit zo gezien.’ De rest van de avond praten we aan één stuk door tot ik enigszins gekalmeerd ben en op de bank in slaap val.
Ik word wakker van het gebliep van mijn mobiele telefoon. Slaperig kijk ik op het schermpje en ik schrik als ik zie dat het een berichtje van Michiel is. Snel open ik het. ‘Waar ben je? We moeten praten.’ Ik zucht en laat me weer achterover zakken op de bank. Praten? Dat is meestal geen goed nieuws. Dat wist Michiel gisteren ook toen ik zei dat we moesten praten. Ik besluit mezelf in ieder geval wat te fatsoeneren. In de badkamer bekijk ik mezelf in de spiegel en ik schrik van wat ik zie. Ik ben lijkbleek en mijn wallen komen halverwege mijn wangen. Ik fris ik me wat op en ik bedenk me dat wat schone kleren geen overbodige luxe zouden zijn. Vanuit de keuken komt de geur van vers gezette koffie en het water loopt me in de mond. Samen met Roos drink ik een grote kop koffie en na haar veelvuldig bedankt te hebben voor haar hulp en gastvrijheid stap ik op. Naar huis. Naar Michiel.
Daar sta ik. Op een afstandje te kijken naar ons huis. De moed zakt me in de schoenen. Wat moet ik zeggen? Wat zou Michiel gaan zeggen? Gaan we na vanavond ieder onze eigen weg? Ik schud de nare gedachten weg en hoor mijn telefoon bliepen. Een berichtje van Roos. ‘Zet ‘m op, kanjer. Je kan het!’ Ik glimlach en stop mijn telefoon weer weg. Natuurlijk kan ik het. Het moet. Ik begin de straat over te steken als ik de voordeur van ons huis open zie gaan. Een blonde vrouw stapt naar buiten, terwijl Michiel haar nog een tik tegen haar billen geeft. Ik kan geen stap meer verzetten en blijf vol ongeloof naar de deuropening staren waar Michiel nog steeds staat. Eerst lijkt hij me niet te zien, maar ineens kijkt hij me recht aan. Ik kan me niet inhouden en ik storm op hem af.
Alex- Ratel
Goehoehoed!!!
Ik dacht, dit gaat precies zoals ik had verwacht. Want daarom ben ik ook doorgegaan met schrijven bij de eerste dillema, om die dicht te spijkeren, maar jij maakt het een heel mooi en spannend verhaal. Goed geschreven! I het vervolg! Volgende!
Ik dacht, dit gaat precies zoals ik had verwacht. Want daarom ben ik ook doorgegaan met schrijven bij de eerste dillema, om die dicht te spijkeren, maar jij maakt het een heel mooi en spannend verhaal. Goed geschreven! I het vervolg! Volgende!
Gast- Gast
Leuk hoor, allemaal.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Yeeeehhhh wat een leuk verhaal is dit weer geworden !!!
Nog even en dan mag ik
Nog even en dan mag ik
Gast- Gast
Oooooh!!!!!!
Vervolg vervolg vervolg!
Vervolg vervolg vervolg!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Evy! Wat heb je er een super leuke wending aan gegeven!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Jeej! Bedankt dames! Succes voor de volgende
Alex- Ratel
Spannend zeg, super leuk geschreven!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Wat leuk!!! Ik ben benieuwd naar het vervolg!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Goed vervolg weer!!!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Spannend!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Spannend! Next Eke keer neem ik me voor het verhaal ps te lezen als het helemala af is,maar kan me niet bedwingen...
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Oooh super leuk, moet ook nodig eens verhaal 1 gaan lezen denk ik..
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Ik heb hier nog niet eerder gereageerd, wel steeds meegelezen! Ik vind het echt zo'n leuk verhaal! Knap ook dat jullie allemaal zo goed kunnen schrijven! Ben zo benieuwd hoe het verder gaat!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 9 van 16 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 12 ... 16
Soortgelijke onderwerpen
» Interessepeiling; wie wil er meedoen met een Yesverhaal?
» Naar aanleiding van Yesverhaal 2: wie leest er met mij mee?
» Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)
» Een speciaal nummer?
» Ik zoek een nummer!
» Naar aanleiding van Yesverhaal 2: wie leest er met mij mee?
» Het Yesverhaal - Bestemming Noorwegen (slot op pagina 26)
» Een speciaal nummer?
» Ik zoek een nummer!
Pagina 9 van 16
Permissies van dit forum: