Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Yesverhaal nummer 2

+52
Roza
Annoek
FireButterfly
May
banjer49
Kabouter
Error
Inge
Poisongirl
Tazz
pinkflower
slaatje
Fayebella
Suus
Merai
Cheesegirl
Yaelynn
Linnie1985
Oasis
Zwerver
Shisha
Paper Crown
Possom
Highway
TukTuk
Sweety
nina
_Lacey_
ExpressoB
Lady Starstruck
Caro
Alex
kwak
Toet
Krullebol
L!ND@
Sorella
Middleme
Jade
*Troela*
Zora
Lejow
Shy
Jezzie
Esperanza
Lavendel
Tullow
Leine
TNMN
Curious
Burn
Susan
56 plaatsers

Pagina 2 van 16 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Toet zo 6 nov 2011 - 11:03

Heet hij nou Tim of Thomas?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  kwak zo 6 nov 2011 - 11:06

oei, oei... ik voel "vreemgaan" aan komen Wink!
welke schrijfster haalt me uit deze waan?!

kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 20:05

Geweldig weer. Susan mijn complimenten voor de opening. Aan jou einde had ik al een grote glimlach op mijn gezicht en wilde ik MEER !!!!!

Het vervolg is ook weer heel goed geschreven ! Super dit gaat een leuk verhaal worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Gast zo 6 nov 2011 - 21:20

Leuk leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Alex zo 6 nov 2011 - 21:25

toetje_ schreef:Heet hij nou Tim of Thomas?

Ja, inderdaad scratch
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Caro zo 6 nov 2011 - 21:32

toetje_ schreef:Heet hij nou Tim of Thomas?

Eens!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Lavendel zo 6 nov 2011 - 21:34

Thomas!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Lady Starstruck zo 6 nov 2011 - 22:01

Ik opende dit topic bij toeval. En ben het gaan lezen. Maar spannend dit. Kan niet wachten tot het vervolg! Ik ben nu ook bezig met het Yesverhaal nummer 1 Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Toet zo 6 nov 2011 - 22:21

Lavendel schreef:Thomas!

Very Happy
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  L!ND@ ma 7 nov 2011 - 6:48

"Hoi, ik ben Phil' Wauw, wat een mooie donkere ogen heeft deze man, denkt Eva, terwijl ze hem de hand schudt. Echt van die, trouwe lieve hondenogen.....Ho, stop Eef! Je gedachten gaan met je op de loop. Ze kan er niks aan doen, maar met deze man zou ze best wel eens een beschuitje willen eten. Phil wil even een kopietje maken, aangezien het apparaat op hun afdeling kapot is. Terwijl Eva hem laat zien waar het kopieerapparaat is, knoopt hij een gesprekje met haar aan. Hij is 28, woont ook in Den Haag en werkt hier sinds anderhalf jaar. Als hij klaar is, bedankt hij haar en vraagt Eva om haar telefoonnummer. Ze is zo perplex dat ze het hem nog geeft ook! Hoe kon ze nou zo stom zijn? Snel draait ze zich om, wenst Phil nog een fijne dag en loopt snel terug naar haar werkplek. Gelukkig ziet Phil nu haar rode wangen niet. Het kriebelt in haar buik....Is dit nu wat ze noemen "Liefde op het eerste gezicht"? Hoe kan dat nou? Haar relatie met Michiel staat toch als een huis?

De rest van de ochtend valt haar zwaar. Nog meer vreemde vaktermen en moeilijke zinnen. Hopelijk kan ze snel haar draai vinden. Als het lunchpauze is en ze met haar sigaretten naar de rookruimte wil lopen, komt ze Phil weer tegen. 'Het Eva, hoe bevalt je tweede dag? Zin om ergens koffie te gaan drinken?' Zal ik het doen? Ach, waarom ook niet. Een kopje koffie drinken stelt toch niks voor? Samen lopen ze richting het centrum. Het valt Eva op hoe makkelijk ze met hem kan praten, het voelt eigenlijk heel erg vertrouwd. Zo voelt het de laatste tijd niet als ze een gesprekje met Michiel aan knoopt. Die is inmiddels een relatie met zijn laptop aangegaan, de workaholic. Dit voelt voor de verandering best weer eens fijn.
Als ze van haar Espresso nipt, valt het haar op dat Phil kuiltjes in zijn wangen heeft als hij lacht. Zucht....onweerstaanbaar! Hoe zou het zijn als iemand je iedere dag die onweerstaanbare blik zou geven? 'Hallo, Eef. Ben je er nog?' 'O ja, hoor, er schoot me net te binnen dat ik nog kattengrind moet halen als ik vrij ben.' Hopelijk heeft hij niet door dat ze heel ergens anders aan moest denken. Gelukkig kan niet iedereen gedachten lezen, anders was ze er nu gloeiend bij!
Als ze weer naar buiten lopen, slaat de gure wind meteen in haar gezicht. Brrr, het word nu wel erg koud! Phil ziet haar rillen en slaat voorzichtig een arm om haar heen. 'Zo, je moet het niet koud krijgen hoor.' Eva hoopt dat ze geen bekenden tegenkomt, want ze wil zijn arm niet wegslaan. Tot haar grote schaamte moet ze toegeven dat het veelt goed voelt. Michiel is helemaal niet zo. Als ze hem zou zeggen dat ze het koud heeft, zou hij haar zeggen dat ze dan maar wat harder moest gaan lopen. Dan krijg je het vanzelf weer warm....Hoe kon ze ooit op hem gevallen zijn? Ze valt normaal gesproken voor lieve jongens, zoals Phil. Michiel is, nu ze er hard over nadenkt, helemaal niet zo lief voor haar. Dat is hij ook nooit geweest, zelfs niet toen ze nog zo ontzettend verliefd waren. Ach, Michiel had weer hele andere kwaliteiten en ze hield enorm veel van hem. Zo kon hij haar eerder nog wel eens verrassen met een overheerlijk diner. Hij kon echt geweldig goed koken, als ze alleen al dacht aan zijn lasagne, liep haar het water al in de mond.

Ze baalt er van dan ze de hele middag nog zal moeten ploeteren, voordat ze weer even tijd heeft voor zichzelf en een lekkere warme douche kan nemen. Even alle spanning van je af laten glijden en je verstand op nul zetten. Dan hoort ze plotseling haar telefoon trillen in haar tas. Als Thomas even weg is, gaat ze snel even kijken wie haar zo belangrijk vindt. Het is Phil! Haar hart begint te bonzen... Hoi Eef, ik vond het erg gezellig met je! Snel stuurt ze een sms terug dat ze graag nog eens koffie met hem gaat drinken. Fijn, ik vind je stiekem best een leuke meid. Wat moest ze hier nu weer mee? Ze besluit om zich weer op haar werk te richten en Phil later wel weer een berichtje te sturen. Zo kon ze nog mooi even nadenken wat ze kon gaan sturen.
Als ze, op weg naar huis, in de auto zit, ziet ze dat het begint te sneeuwen. Wat leuk, de eerste sneeuwvlok van dit jaar! Ze heeft zin in zo'n echte koude winter, met alles erop en eraan. Samen met Michiel een lekkere kop warme chocolademelk met slagroom drinken, waarna hij haar slagroomsnor weg mag kussen...Samen schaatsen met Roos, wat een lol hebben ze een paar jaar terug gehad! Roos is een echte schaatsfreak, maar Eva vindt schaatsen pas echt leuk als ze dat met Sven Kramer zou mogen doen. Toch wilde ze haar vriendin best eens een pleziertje doen, met als gevolg dat ze meer aan de bar hing voor een gluhwein, als dat ze werkelijk op de baan stond. Best gezellig, al moest ze dat bekopen met een blauwe knie, want uiteindelijk schaatste ze niet zo recht meer....

Als ze thuis komt, ruikt ze een bekend luchtje, dat van een afhaalchineesje. En guess what? Alweer heeft Michiel niet aan haar gedacht, want ze hield immers niet zo van Chinees?! Gezellig hoor, wat moet dat worden als ze ooit in een megahuis met een megakeuken wonen? Een keuken die ze zelf niet zullen gebruiken, want de Domino's zit om de hoek.
Boos slaat ze de deur achter zich dicht. Wat nu? Alweer een frietje eten vindt ze niet zo'n prettig vooruitzicht. Wacht eens even....Ze pakt haar telefoon en smst Phil. Heb je zin om zo ergens wat te eten?
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Lejow ma 7 nov 2011 - 7:10

Oehhh weer leuk Very Happy Very Happy Very Happy
Wat een mannen allemaal.. pff begin stiekem zenuwachtig te worden over het stuk dat ik moet schrijven haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Lady Starstruck ma 7 nov 2011 - 7:23

Leuk!!!!! Laughing Ik kan niet wachten tot het vervolg.

Edit: ik heb het Yesverhaal nummer 1 vanmorgen in één ruk uitgelezen. Wat een geweldig spannend verhaal. Het hield mij in de greep. Het leest zo lekker weg. Weet iemand boeken die een beetje zoals dit verhaal zijn? Want ik merk dat dit soort verhalen mij ontzettend boeien (ik ben niet zo makkelijk wat boeken betreft dus vandaar).


Laatst aangepast door Lady Starstruck op ma 7 nov 2011 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  ExpressoB ma 7 nov 2011 - 7:31

Hey, wat leuk zeg! Ik vind het knap hoor om zo te schrijven! Ben benieuwd naar de vervolg verhalen!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Shy di 8 nov 2011 - 5:44

Leuk weer! Ben nu al benieuwd naar de rest smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 5:50

Lady Starstruck schreef:Leuk!!!!! Laughing Ik kan niet wachten tot het vervolg.

Edit: ik heb het Yesverhaal nummer 1 vanmorgen in één ruk uitgelezen. Wat een geweldig spannend verhaal. Het hield mij in de greep. Het leest zo lekker weg. Weet iemand boeken die een beetje zoals dit verhaal zijn? Want ik merk dat dit soort verhalen mij ontzettend boeien (ik ben niet zo makkelijk wat boeken betreft dus vandaar).

Ik vind Simone van der Vlucht heel makkelijk weg te lezen. En ook wel in die stijl ongeveer ! En spannende boeken heeft zij !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Esperanza di 8 nov 2011 - 6:17

Leuk hoor!! Ik ben nu al benieuwd naar het volgende stuk!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Lady Starstruck di 8 nov 2011 - 7:30

Stuiterbal schreef:
Lady Starstruck schreef:Leuk!!!!! Laughing Ik kan niet wachten tot het vervolg.

Edit: ik heb het Yesverhaal nummer 1 vanmorgen in één ruk uitgelezen. Wat een geweldig spannend verhaal. Het hield mij in de greep. Het leest zo lekker weg. Weet iemand boeken die een beetje zoals dit verhaal zijn? Want ik merk dat dit soort verhalen mij ontzettend boeien (ik ben niet zo makkelijk wat boeken betreft dus vandaar).

Ik vind Simone van der Vlucht heel makkelijk weg te lezen. En ook wel in die stijl ongeveer ! En spannende boeken heeft zij !

Thanx. Ga eens zoeken naar haar boeken (goh dat rijmt ook nog Very Happy )
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  _Lacey_ di 8 nov 2011 - 7:38

Leuk leuk leuk!

Het enige storende vind ik dat de eerste twee verhalen in ik-perspectief geschreven zijn en het derde niet Embarassed

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Lavendel di 8 nov 2011 - 7:41

_Lacey_ schreef:Leuk leuk leuk!

Het enige storende vind ik dat de eerste twee verhalen in ik-perspectief geschreven zijn en het derde niet Embarassed

+1. En arme Thomas is al aan de kant gezet! Komt hij nog terug met zijn schattige krullen?
Verder vind ik het leuk smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  nina wo 9 nov 2011 - 3:26

Ik vind die laatste niet heel sterk. Er gebeurt te veel in een paar zinnen.
Het laat weinig openingen over voor een ander. En eigenlijk zijn Thomas en vriendje (ben z'n naam ff kwijt) al helemaal te niet gedaan.

Succes aan de volgende schrijvers.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Sweety wo 9 nov 2011 - 3:36

Ik zie dat ik aan de beurt ben! Ik zal er vanavond even voor gaan zitten, heb het nog niks gelezen dus ik ben benieuwd naar het hoe en wat. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  L!ND@ wo 9 nov 2011 - 5:43

nina schreef:Ik vind die laatste niet heel sterk. Er gebeurt te veel in een paar zinnen.
Het laat weinig openingen over voor een ander. En eigenlijk zijn Thomas en vriendje (ben z'n naam ff kwijt) al helemaal te niet gedaan.

Succes aan de volgende schrijvers.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het best heel moeilijk vond. Maar goed..ik ben ook geen prof. en ik heb mijn best gedaan. Ik hou het de volgende keer bij lekker meelezen Wink Niet helemaal my cup of tea.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Lejow wo 9 nov 2011 - 5:45

Ben ik het niet mee eens
Ik vind dat je het leuk geschreven hebt Linda! Ben echt benieuwd naar het vervolg, en naar wat ik mag gaan schrijven Very Happy

*edit* oeh ik mag na jou sweety!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  L!ND@ wo 9 nov 2011 - 5:50

Dank je wel Lejow Embarassed Ik merkte gewoon dat ik er moeite mee had in ieder geval, het vorige verhaal ging me beter af Wink Ik vat het verder ook niet persoonlijk op, iedereen mag zeggen wat ie ervan vindt smile
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Lady Starstruck wo 9 nov 2011 - 5:58

nina schreef:Ik vind die laatste niet heel sterk. Er gebeurt te veel in een paar zinnen.
Het laat weinig openingen over voor een ander. En eigenlijk zijn Thomas en vriendje (ben z'n naam ff kwijt) al helemaal te niet gedaan.

Succes aan de volgende schrijvers.

Agh wie weet duikt Thomas nog wel weer op, zodat ze voor een onmogelijke keuze staat ofzo? Dat is het leuke aan verhalen schrijven je kan er alle kanten mee op Very Happy
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Yesverhaal nummer 2 - Pagina 2 Empty Re: Yesverhaal nummer 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 16 Vorige  1, 2, 3 ... 9 ... 16  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum