Nieuw Fotografie Topic
+47
Snoopy
Bazinga
Muppetje
Fearie
_Nina
love
Sanne
sarah
Printje
Ibbeltje
Aziraphale
Monte
Susan
Shadowfax
Linnie1985
PapillonRose
Muisz
Stuiterbal
Kamperseboekenwurm
_Muppit
Middleme
Flippin' Bitch
Huppekee
TNMN
GeKKiE
Lejow
Wasmachine
Parisienne
TukTuk
Kabouter
Sarah1985
mina88
smurfie
holaagirl
Curious
Mizzie
_Lacey_
Chocolate Cookie
TGR
Caro
Tinkie
SleepingBeauty
Ooh La La!
Dennenappel
Pompoen
Marin
Zora
51 plaatsers
Pagina 30 van 42
Pagina 30 van 42 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36 ... 42
Re: Nieuw Fotografie Topic
Wat vinden jullie van deze foto? Net een soort product reclame toch?
(Zelf smoothie gemaakt en dat is m'n favo smoothie beker)
Edit, Zero, ik had nog op je gereageerd in het Amerika topic over NYC!
(Zelf smoothie gemaakt en dat is m'n favo smoothie beker)
Edit, Zero, ik had nog op je gereageerd in het Amerika topic over NYC!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lijkt me zeer vieze koffie foto is tof, lekker fris
Ik heb het snel even gelezen, bedankt voor je antwoord! Amerika zit er dit jaar sowieso niet in omdat ik heb besloten om toch een paar dagen weg te gaan in augustus, maar ik hoop volgend jaar te kunnen gaan.
Dan zou ik lekker een lang weekend naar New York gaan en een week naar Sziget.
En dan in 2014... Rioooooooooooooooooooooo
Moet snel een man halen, dat wel. Geen zin om in mijn eentje naar Rio te gaan.
Gast- Gast
Voor degene met een eigen (portfolio) site, hoe hebben jullie dit gedaan? Of hebben jullie nog tips?
Huppekee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mn vriend is de eos M op bepaalde punten (pin me er niet opvast, maar ik geloof dat hij bijv. de chip noemde) beter is dan de 1.
Daarbij kun je met een bepaalde connector, de 'gewone' canon lenzen op de M gebruiken. Maarja, dan is het compacte er ook wel af...
Daarbij kun je met een bepaalde connector, de 'gewone' canon lenzen op de M gebruiken. Maarja, dan is het compacte er ook wel af...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Tuurlijk is ie beter dan de 1, anders had Canon niet zo lang gewacht.
Zou een slechte zaak zijn als ze als laatste aan komen kakken met een product dat niet verbeterd is op de rest.
Maar de officiële specificaties zijn nog niet echt bekend geloof ik.
Het kan niet anders dan dat hij een digic 5 heeft, maar dat zegt nog niet genoeg. Dat heeft de s100 ook, de 650D ook...
Maar goed, ben toch niet van plan om die voorlopig aan te schaffen, maar voor in plaatsen waar ik niet met een dikke SLR wil lopen zou hij me handig van pas komen.
2014 dus, Rio.
Ik word gewoon hebberig van dit soort dingen.
@ Huppekee ; ik heb hem zelf gebouwd, maar daarom valt hij ook van ellende uit elkaar. De website van mijn bedrijf is gewoon door een internet bedrijf in elkaar gezet, maar dat is een ander verhaal. Als je beroepsfotograaf wordt, kun je beter een site kopen.
Gast- Gast
Marin: Gaaf zo'n joodse bruiloft. Hopelijk sleep je de opdracht binnen. Ik wil graag een keer een traditioneel indisch huwelijk doen. Maar tot nu toe nog geen resultaat. Maar ja ik heb ook nog een lange wensen lijst liggen, m.b.t. locaties en genres in de bruidsfotografie. En je foto van je smoothie.... ik dacht eerst wat heeft die met haar koffie gedaan, maar je uitleg eronder vertelde me daarna genoeg.
Zero: Nee, ik begrijp dat ook niet. Mensen kopen volgens mij een CP camera vanwege de kleinschaligheid, en om makkelijk foto's te kunnen maken. Mensen die er meer uit willen halen, zie je instappen in de DSLR generaties. Maar om nou de body van een CP camera te hebben, en een giga lens erop te zetten. Nee, dat zou ik niet zien zitten. Dat kan toch nooit lekker in je hand liggen en je neemt het ook niet makkelijk mee. Je kan het geld dan beter in een instapmodel investeren (ben je ook nog goedkoper uit volgens mij). En jou site, valt van ellende uit elkaar? Dat valt toch wel mee.
Huppakee: Ik zou dan persoonlijk kiezen voor b.v. Jalbum of Simpleviewer. Tegenwoordig een stuk makkelijker te gebruiken door hun speciale programmatuur. Vroeger, moest je deze nog helemaal inladen met fotoshop (dat was een hel of a job), maar nu een stuk makkelijk in gebruik. Oja en een tip: Frame je pagina in (inlineframe), in je website (dus een site in een site laten tonen), snap je het nog haha.
@all: had gehoopt vanavond mijn nieuwe site online te hebben. Maar dat gaat het toch niet worden. Het zal morgen worden denk ik. Maar ik ben nu al blij met het resultaat. :-), het is in ieder geval heerlijk vervrissend ten opzichte van mijn oude site.
Zero: Nee, ik begrijp dat ook niet. Mensen kopen volgens mij een CP camera vanwege de kleinschaligheid, en om makkelijk foto's te kunnen maken. Mensen die er meer uit willen halen, zie je instappen in de DSLR generaties. Maar om nou de body van een CP camera te hebben, en een giga lens erop te zetten. Nee, dat zou ik niet zien zitten. Dat kan toch nooit lekker in je hand liggen en je neemt het ook niet makkelijk mee. Je kan het geld dan beter in een instapmodel investeren (ben je ook nog goedkoper uit volgens mij). En jou site, valt van ellende uit elkaar? Dat valt toch wel mee.
Huppakee: Ik zou dan persoonlijk kiezen voor b.v. Jalbum of Simpleviewer. Tegenwoordig een stuk makkelijker te gebruiken door hun speciale programmatuur. Vroeger, moest je deze nog helemaal inladen met fotoshop (dat was een hel of a job), maar nu een stuk makkelijk in gebruik. Oja en een tip: Frame je pagina in (inlineframe), in je website (dus een site in een site laten tonen), snap je het nog haha.
@all: had gehoopt vanavond mijn nieuwe site online te hebben. Maar dat gaat het toch niet worden. Het zal morgen worden denk ik. Maar ik ben nu al blij met het resultaat. :-), het is in ieder geval heerlijk vervrissend ten opzichte van mijn oude site.
Gast- Gast
Huppakkee, ik heb zelf m'n website gebouwd via Wordpress. En dan zelf een mooi template uitgezocht en volgens mij ook echt gekocht ipv gratis. Dan heb je al gauw mooiere. Maar ik wil nog steeds echt eentje laten ontwerpen en bouwen door een professioneel iemand, maar dat kost al gauw 500 euro en dat geld heb ik niet (er voor over nu). Ik vind een goede website zo belangrijk, het is hét visitekaartje van je bedrijf tegenwoordig. Maar het is best moeilijk om zelf mooi en professioneel te maken. Ik ben nog steeds niet tevreden over de mijne, maar voor nu volstaat ie.
Zomersproetjes, jammer dat ie nog niet online kan. Ben benieuwd als ie af is, stuur je me een linkje?
Zomersproetjes, jammer dat ie nog niet online kan. Ben benieuwd als ie af is, stuur je me een linkje?
Marin- Lady Post-a-lot
weg
Laatst aangepast door Zomersproetjes op di 9 okt 2012 - 9:43; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Jammer, op de Ipad kan ik niet in je menu komen. Doordat je alleen op 'portfolio' hoeft te gaan staan met je muis, kun je met touchscreen niet snel genoeg zijn een categorie aan te klikken.
Gast- Gast
Chipp: Thanks voor je input! Ik heb nu links toegevoegd op de site portfolio.
Kan je de portfolio nu wel openen? Ik had idd nog geen terug koppeling gehad van Ipad users. Al moet ik zeggen op mijn Galaxy kan ik hem openen door op portfolio te klikken deze vast te houden en naar benden te schuiven.
Kan je de portfolio nu wel openen? Ik had idd nog geen terug koppeling gehad van Ipad users. Al moet ik zeggen op mijn Galaxy kan ik hem openen door op portfolio te klikken deze vast te houden en naar benden te schuiven.
Gast- Gast
Ziet er gaaf uit! Heb je dat zelf gebouwd? Respect, dat kan ik niet! (Niet zo gek, als jij een IT achtergrond hebt, maar dan nog..knap!)
Ik kwam al een kleine glitch tegen:
Als je in je portfolio zit bij Bruidsreportages en dan weer naar het Portfolio drop down menu wilt, pakt ie niet dat hele menu..Alsof het menu achter de foto verdwijnt. Bij zwangerschapsreportages heeft ie dat dan weer niet, alleen bij bruidsreportages.
Interessant om ook je prijzen te zien, ongeveer hetzelfde als mijn prijzen, maar dan net weer anders ingedeeld.
Leuk!
En ik zag al paar mooie foto's voorbij komen.
Ik kwam al een kleine glitch tegen:
Als je in je portfolio zit bij Bruidsreportages en dan weer naar het Portfolio drop down menu wilt, pakt ie niet dat hele menu..Alsof het menu achter de foto verdwijnt. Bij zwangerschapsreportages heeft ie dat dan weer niet, alleen bij bruidsreportages.
Interessant om ook je prijzen te zien, ongeveer hetzelfde als mijn prijzen, maar dan net weer anders ingedeeld.
Leuk!
En ik zag al paar mooie foto's voorbij komen.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin, voor de website zou je ook een media student kunnen inschakelen. Dan zou je al een stuk minder kwijt zijn aan het ontwerp.
Gast- Gast
Zomersproetjes schreef:Chipp: Thanks voor je input! Ik heb nu links toegevoegd op de site portfolio.
Ik zal vanavond of morgen even checken voor je!
Even je site op een computer bekeken, supermooi! Vooral je newborn-foto's vind ik prachtig.
Nog een klein dingetje: Er staat Bay en kinderreportage, ipv baby
Gast- Gast
Megara schreef:Marin, voor de website zou je ook een media student kunnen inschakelen. Dan zou je al een stuk minder kwijt zijn aan het ontwerp.
Mocht jij iemand weten, dan hoor ik dat heel graag! Ik zoek iemand die het kan ontwerpen maar ook op kan zetten en dat ik makkelijk zelf nieuwe foto's en tekst toe kan voegen. Maar mocht je iemand weten.. Let me know!
Marin- Lady Post-a-lot
Zomersproetjes> wat een mooie foto's wauw! Zag dat je niet heel ver van mij vandaan woont...of ja half uurtje ongeveer
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zo, spuit 11 komt ook even om een hoekje kijken!
@ Zomersproetjes, mooi geworden! Enige "minpuntje" vind ik dat je moet "scrollen" (althans, op mijn scherm) om de foto's op de beginpagina in z'n geheel te zien. Maar dat is het enige! Kan jij mij (per email?!) vertellen hoe je die slide-show hebt geinstalleerd? Heb je daar een html-code oid van? Ik wil ook zoiets, maar vriend heeft geen idee hoe hij dat moet maken! Vind het trouwens mooi, de simple-viewer, maar ik durf niet meer na het virus
@ Zero, ik heb géén idee over de M.. heb me er nog niet in verdiept.
@ Megara, als je nog een student weet? Dan hoeft vriend het niet meer te doen!
Zo, en nu ga ik met de pootjes omhoog en niks meer doen. Ik heb 2 uur (!!!!) over de terugreis van kantoor gedaan... Was een ware wereldreis, want normaal doe ik er 45 minuten over
@ Zomersproetjes, mooi geworden! Enige "minpuntje" vind ik dat je moet "scrollen" (althans, op mijn scherm) om de foto's op de beginpagina in z'n geheel te zien. Maar dat is het enige! Kan jij mij (per email?!) vertellen hoe je die slide-show hebt geinstalleerd? Heb je daar een html-code oid van? Ik wil ook zoiets, maar vriend heeft geen idee hoe hij dat moet maken! Vind het trouwens mooi, de simple-viewer, maar ik durf niet meer na het virus
@ Zero, ik heb géén idee over de M.. heb me er nog niet in verdiept.
@ Megara, als je nog een student weet? Dan hoeft vriend het niet meer te doen!
Zo, en nu ga ik met de pootjes omhoog en niks meer doen. Ik heb 2 uur (!!!!) over de terugreis van kantoor gedaan... Was een ware wereldreis, want normaal doe ik er 45 minuten over
Gast- Gast
@ Ibbeltje: Thanks! Owww. dan wordt ik wel nieuwsgierig waar jij woont ;-).
@ Chipps: Thanks ik heb het foutje aangepast!
@ Oreo: virus? Hoe is dat dan gekomen. Als je simpleviewer via de officiele site download, dan is die kans toch bijna nihil? In mijn vorige website gebruikte ik hem ook, en ik vind het ontzettend fijn werken. Zeker met de nieuwe programmatuur. Een album aanpassen en uploaden is nu ook zo gedaan. Jalbum heb ik ook naar gekeken. Vond ik ook heel mooi, alleen niet voor deze site.
Wat betreft de resolutie, Ik heb ervoor gekozen om het flash filmpje gelijk te trekken met de balken. Dit om het wat rustiger te maken voor het oog. Veel mensen hebben ook steeds een hogere resolutie. Bij mij ziet er zelfs nog ontzettend veel witte space onder. Maar ik heb mijn resolutie ook ontzettend hoog staan. Wie weet verklein in het flash slide show wel.
Over de flash slide mail ik je nog even.
@ Marin: Thanks! Ik heb het probleem met het menu opgelost. Ik denk dat de laatste upload niet goed gegaan is, waardoor die pagina nog niet geupdate was. Het is ook leuk om te zien hoe iedereen het weer op een andere manier doet, maar uit eindelijk weer op het zelfde neerkomt.
@ Chipps: Thanks ik heb het foutje aangepast!
@ Oreo: virus? Hoe is dat dan gekomen. Als je simpleviewer via de officiele site download, dan is die kans toch bijna nihil? In mijn vorige website gebruikte ik hem ook, en ik vind het ontzettend fijn werken. Zeker met de nieuwe programmatuur. Een album aanpassen en uploaden is nu ook zo gedaan. Jalbum heb ik ook naar gekeken. Vond ik ook heel mooi, alleen niet voor deze site.
Wat betreft de resolutie, Ik heb ervoor gekozen om het flash filmpje gelijk te trekken met de balken. Dit om het wat rustiger te maken voor het oog. Veel mensen hebben ook steeds een hogere resolutie. Bij mij ziet er zelfs nog ontzettend veel witte space onder. Maar ik heb mijn resolutie ook ontzettend hoog staan. Wie weet verklein in het flash slide show wel.
Over de flash slide mail ik je nog even.
@ Marin: Thanks! Ik heb het probleem met het menu opgelost. Ik denk dat de laatste upload niet goed gegaan is, waardoor die pagina nog niet geupdate was. Het is ook leuk om te zien hoe iedereen het weer op een andere manier doet, maar uit eindelijk weer op het zelfde neerkomt.
Gast- Gast
Zomersproetjes; ik wilde het via Facebook ook al vragen maar nu 'zie' ik je hier. Ik wil graag tzt heel graag foto's maken met R van mijn buik, zal ik via je website een afspraak maken alvast?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
@ Zomer, we hadden de eerste keer de boel ingeladen via de "gratis" variant en daar is toen een virus van gekomen. Dus dan wil ik het eigenlijk gewoon helemaal niet meer We hebben nu wel iets anders (heeft een collega van mijn vriend gemaakt) maar mijn vriend krijgt het nog niet voor elkaar om dat in te bouwen...
@ all, ik krijg net de "bestelling" van de laatste shoot binnen. WOW Daar ben ik errug blij mee! Ik heb weer wat te doen iig, en dan kreeg ik tussendoor ook nog een bestelling voor 2 gehaakte mutsjes. Zit je daar met het gruwelijk warme weer op het strand je mutsjes te haken. Pfft...
@ all, ik krijg net de "bestelling" van de laatste shoot binnen. WOW Daar ben ik errug blij mee! Ik heb weer wat te doen iig, en dan kreeg ik tussendoor ook nog een bestelling voor 2 gehaakte mutsjes. Zit je daar met het gruwelijk warme weer op het strand je mutsjes te haken. Pfft...
Gast- Gast
@ Printje, Wat leuk! Mail me even, dan maken we alvast een afspraak!
Zometeen komt een bruidspaar hun album, foto's en slide show afhalen. Het album is echt zo mooi geworden!!! Ik wil hem bijna zelf houden om aan aanstaande bruidsparen voor te leggen.
Zometeen komt een bruidspaar hun album, foto's en slide show afhalen. Het album is echt zo mooi geworden!!! Ik wil hem bijna zelf houden om aan aanstaande bruidsparen voor te leggen.
Gast- Gast
Pagina 30 van 42 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 36 ... 42
Soortgelijke onderwerpen
» Fotografie topic #1
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
Pagina 30 van 42
Permissies van dit forum: