Nieuw Fotografie Topic
+47
Snoopy
Bazinga
Muppetje
Fearie
_Nina
love
Sanne
sarah
Printje
Ibbeltje
Aziraphale
Monte
Susan
Shadowfax
Linnie1985
PapillonRose
Muisz
Stuiterbal
Kamperseboekenwurm
_Muppit
Middleme
Flippin' Bitch
Huppekee
TNMN
GeKKiE
Lejow
Wasmachine
Parisienne
TukTuk
Kabouter
Sarah1985
mina88
smurfie
holaagirl
Curious
Mizzie
_Lacey_
Chocolate Cookie
TGR
Caro
Tinkie
SleepingBeauty
Ooh La La!
Dennenappel
Pompoen
Marin
Zora
51 plaatsers
Pagina 1 van 42
Pagina 1 van 42 • 1, 2, 3 ... 21 ... 42
Nieuw Fotografie Topic
Ik ben het oude topic al weer kwijt en die was ook redelijk vol, dus een nieuwe.
Ik zie in die hobby topics dat toch veel mensen fotografie als hobby hebben dus ik ben benieuwd!
Zijn er nog mensen die goede tips hebben voor expo's? Ik heb even op de sites van de meest gebruikelijke fotomusea gekeken, maar tot nu toe heeft nog niet veel me aan gesproken...
Gast- Gast
Re: Nieuw Fotografie Topic
De Der Aa-kerk in Groningen heeft regelmatig foto-exposities. Momenteel ook geloof ik. Ik weet alleen niet hoe toegankelijk die voor iedereen zijn, maar is wel een prachtige locatie!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10
Hee Zero en Zora
Het Fotomuseum in Den Haag heeft nu een mooie expo over Parijs, Gare du Nord heet het. Ik wil daar nog heen.
Het Fotomuseum in Den Haag heeft nu een mooie expo over Parijs, Gare du Nord heet het. Ik wil daar nog heen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hm Groningen ligt niet echt in de buurt voor me...
Ik kijk al steeds op de site van magnum maar dat zit er voorlopig niet in ik heb de eerste expo daarvan gezien als studentje, nu wil ik hem nog eens zien...
Gast- Gast
Zero schreef:
Ik ben het oude topic al weer kwijt en die was ook redelijk vol, dus een nieuwe.
Ik zie in die hobby topics dat toch veel mensen fotografie als hobby hebben dus ik ben benieuwd!
Zijn er nog mensen die goede tips hebben voor expo's? Ik heb even op de sites van de meest gebruikelijke fotomusea gekeken, maar tot nu toe heeft nog niet veel me aan gesproken...
Om zelf te exposeren of om naar toe te gaan? Haha, ik dacht eigenlijk het eerste maar toen ineens toch weer niet.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Nee om heen te gaan, voor mijn eigen expo moet ik nog even harder werken in februari
En daarna nog een locatie zoeken, maar ik ben nog laaaaaaang niet tevreden met mijn serie. Ik heb misschien 3 goede foto's er voor op dit moment.
En daarna nog een locatie zoeken, maar ik ben nog laaaaaaang niet tevreden met mijn serie. Ik heb misschien 3 goede foto's er voor op dit moment.
Gast- Gast
Zero schreef:Nee om heen te gaan, voor mijn eigen expo moet ik nog even harder werken in februari
Ja lastig is dat he! Is ook wel goed denk ik om niet te snel tevreden te zijn, maar best lastig ook om wél tevreden te zijn! Wel leuk dat je er mee bezig bent!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Voor de liefhebbers, ik lees net dat zaterdag Glow Eindhoven weer begint.
www.gloweindhoven.nl
Super mooi!
www.gloweindhoven.nl
Super mooi!
Gast- Gast
Vroeger ging ik wel eens naar Foam in Amsterdam.
Ligt erg aan de tentoonstelling of ik het leuk vind of niet. Doordat ik verhuisd ben, kom ik er niet meer mij te ver weg.
Kan ik hier ook advies vragen over het aanschaffen van een nieuwe camera?
Ligt erg aan de tentoonstelling of ik het leuk vind of niet. Doordat ik verhuisd ben, kom ik er niet meer mij te ver weg.
Kan ik hier ook advies vragen over het aanschaffen van een nieuwe camera?
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Foam is ook goed te doen voor mij, maar vind er op dit moment niet echt iets spannends te zien. Ik was er niet weg te slaan toen Avedon daar was ben 2 of 3 keer daar toen geweest.
Wat voor camera advies zoek je D?
Gast- Gast
Hmm in Leiden is wel een interessante, Masters of Photography. Eens kijken of ik daar een keertje tijd voor heb...
Wil dit weekend ook weer eens echt voor mezelf fotograferen. Te lang niet gedaan
En naast mijn docu wil ik ook weer een surrealistische reeks gaan maken. Moet wel mijn PS skills weer even updaten...
Gast- Gast
Ik probeer vandaag of morgen even mijn 'eisen' hier te droppen die mijn nieuwe camera moet hebben. Mijn huidige is helaas kapot, wellicht ook alleen de accu dat weet ik niet. Ik wil kijken of ik dat kan testen in een winkel o.i.d. Een nieuwe accu kopen en tot de conclusie komen dat het toch de camera is, vind ik ook zonde.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ik heb een vraag aan de camera kenners.
Ik ben van plan een canon 1100d aan te schaffen, maar zie verschillende kits.
Nu twijfel ik tussen 2, omdat er bij beide een andere lens zit.
Kan iemand met uitleggen wat het verschil is tussen een 18-55 mm is II en 18-55 mm III lens is?
Alvast heel erg bedankt!
Kan iemand met uitleggen wat het verschil is tussen een 18-55 mm is II en 18-55 mm III lens is?
Alvast heel erg bedankt!
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Ik zit eraan te denken om een cursus te gaan doen?
Hebben jullie ook iets van een cursus gevolgd?? Digitaal, via een boek of echt naar een cursus toegeweest?
Wat raden jullie aan?
Hebben jullie ook iets van een cursus gevolgd?? Digitaal, via een boek of echt naar een cursus toegeweest?
Wat raden jullie aan?
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Nate84 schreef:Ik heb een vraag aan de camera kenners.
Alvast heel erg bedankt!
Verbeterde stabilisatie. Echter zou ik, als je een beetje meer geld heb, niet voor deze lenzen gaan. Canon heeft nu een cashback actie op lenzen, en die zijn veel beter.
Maar - eerlijk is eerlijk - om te starten kun je best een tijdje een kitlens gebruiken. Dus als je geen budget heb, dan alsnog voor de mark 3 gaan.
Gast- Gast
SleepingBeauty schreef:Ik zit eraan te denken om een cursus te gaan doen?
Wat raden jullie aan?
Afhankelijk natuurlijk of je het als hobby of prof wil doen, maar alsnog zou ik naar een cursus toe gaan. Je leert veel meer van praktijk dan van theorie.
Gast- Gast
Ik heb vandaag weer zo heerlijk in het bos gespeeld met mijn camera's!
Absoluut geen hoogstandjes, maar het is ook gewoon erg fijn om geen eisen te stellen aan je foto's gewoon lekker voor jezelf...
Zelfs een mini serie proberen te maken, maar die heb ik analoog geschoten dus dat wordt spannend
Gast- Gast
Zero schreef:SleepingBeauty schreef:Ik zit eraan te denken om een cursus te gaan doen? .....
Afhankelijk natuurlijk of je het als hobby of prof wil doen, maar alsnog zou ik naar een cursus toe gaan. Je leert veel meer van praktijk dan van theorie.
+ 1!
Gast- Gast
@ Joy ; het was inderdaad nog best kleurrijk in het bos, maar geen gouden zonnetje
Maar ach dat maakt ook niet zo erg veel uit hier vind ik
Edit: Wie heeft er zin in een foto meeting?
Gast- Gast
Mooie foto Zero!
Een foto meeting lijkt me wel leuk, wat zou je willen fotograferen?
Ik ben laatst weer met een paardenfotografie meeting mee geweest, erg leuk om te doen.
Een foto meeting lijkt me wel leuk, wat zou je willen fotograferen?
Ik ben laatst weer met een paardenfotografie meeting mee geweest, erg leuk om te doen.
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Mooi Zero!
Ik vind een fotomeeting ook leuk, maar zit elk weekend helemaal vol
Ik vind een fotomeeting ook leuk, maar zit elk weekend helemaal vol
Marin- Lady Post-a-lot
Tss Joy, partypooper!
Maar ik ben zelf ook vrij druk dus ik dacht hem even wat ver vooruit te plannen.
Gast- Gast
Ehm ja dat wordt dan na kerst. En sneeuw is leuk maar ook weer niet ideaal met fotograferen.
Marin- Lady Post-a-lot
Denk dat ik ook niet eens eerder kan dan dat. Of het moet op maandag, maar dan kan vrijwel niemand
Ik denk dat begin januari voor mij het beste uit komt.
En dan idd hopen dat er geen sneeuw ligt. Kan heel mooi zijn, maar het beperkt je zo...
Gast- Gast
Ja wel goed om met lichtmeting te oefenen enzo. Maar ik loop wel een rondje door m'n buurt als het gesneeuwd heeft.
Januari lijkt me prima, dan ben ik nog leeg Maar damn, wat willen we fotograferen dan? Want landschap is dan niet echt boeiend, tenzij je perfect licht hebt.
Januari lijkt me prima, dan ben ik nog leeg Maar damn, wat willen we fotograferen dan? Want landschap is dan niet echt boeiend, tenzij je perfect licht hebt.
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 42 • 1, 2, 3 ... 21 ... 42
Soortgelijke onderwerpen
» Fotografie topic #1
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
Pagina 1 van 42
Permissies van dit forum: