Nieuw Fotografie Topic
+47
Snoopy
Bazinga
Muppetje
Fearie
_Nina
love
Sanne
sarah
Printje
Ibbeltje
Aziraphale
Monte
Susan
Shadowfax
Linnie1985
PapillonRose
Muisz
Stuiterbal
Kamperseboekenwurm
_Muppit
Middleme
Flippin' Bitch
Huppekee
TNMN
GeKKiE
Lejow
Wasmachine
Parisienne
TukTuk
Kabouter
Sarah1985
mina88
smurfie
holaagirl
Curious
Mizzie
_Lacey_
Chocolate Cookie
TGR
Caro
Tinkie
SleepingBeauty
Ooh La La!
Dennenappel
Pompoen
Marin
Zora
51 plaatsers
Pagina 36 van 42
Pagina 36 van 42 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 42
Re: Nieuw Fotografie Topic
Ik zet Pluisje er gewoon bij
Of zouden Fransen fluit kunnen spelen met die stokbroodmonden van ze?
Gast- Gast
Ik heb zelfs nog 2 polaroid camera's liggen, bedenk ik me net. Die moet ik ook maar weer eens uit de kast halen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Oh die heb ik ook nog.... nee Zero, niet alles mee nemen
Niet zat ie zo zwaar is, maar...
NEE ZERO NEE. DIE LAAT JE THUIS.
Gast- Gast
Haha, sorry als ik je in de verleiding heb gebracht hem wel mee te nemenZero schreef:
Oh die heb ik ook nog.... nee Zero, niet alles mee nemen
Niet zat ie zo zwaar is, maar...
NEE ZERO NEE. DIE LAAT JE THUIS.
Chocolate Cookie- Ratel
Ja, je wordt bedankt! Breng je me niet in de verleiding om chocolate cookies te kopen, dan is het dit wel ROAR!
Ach ja ik ben zelf ook gewoon een sukkel
Gast- Gast
Chocolate Cookie- Ratel
De nikon 1 gaat weer mee op vakantie Vriend neemt 5D mee
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Yeah, weer een bruiloft geboekt! Via het netwerk van m'n vriend. Zo leuk! Vlak na m'n vakantie in Spanje en dan direct de dag ervoor heb ik er ook al eentje. Drukke tijden!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Gaaf Marin!!
Chocolate Cookie- Ratel
Gaat goed!
Wij hebben er ook een bij, maar dat is nogal een geval speciaal.
Voor ons is het seizoen ook al een beetje over ben ik bang, wij hebben niet vaak 'last minute'. De meeste klanten boeken c.a. 6 maanden van tevoren.
Volgende maand nog 2 en daarna gaan we ons alweer op de kerst richten (oktober), als dat net zo'n chaos wordt als vorig jaar kunnen we er beter klaar voor zijn
We hebben ook scholen geboekt, zijn er ook erg blij mee. Maar volgend jaar hopen we wat meer bruiloften te boeken, het was dit jaar niet zo heel veel, maar we hadden ook nog niet echt reclame gemaakt. Ik hoop dat de beurs echt wat gaat opleveren, ik denk dat onze doelgroep daar meer te vinden is.
Gast- Gast
Ja het seizoen is redelijk over. Ik ben al weer beetje aan het verzamelen voor volgend jaar. Maar heb toch ook aardig wat last minute binnen weten te halen. Toch wel leuk! Die cursus ga ik doen aan het einde van het seizoen, dus dan kan ik m'n mooiste werk mee nemen.
Leuk dat jullie ook de scholen doen. Dat is toch een terugkerend project.
Middleme, leuk, ben benieuwd wat je weer gaat maken! Waar gaan jullie heen?
Leuk dat jullie ook de scholen doen. Dat is toch een terugkerend project.
Middleme, leuk, ben benieuwd wat je weer gaat maken! Waar gaan jullie heen?
Marin- Lady Post-a-lot
Ja scholen zijn een goede inkomstenbron, maar niet bepaald de makkelijkste klus. Ouders van tegenwoordig zijn niet tevreden te stellen, natuurlijk ook omdat ze weten wat er vandaag de dag allemaal mogelijk is...
Gast- Gast
Heeeej, hallo
Lekker Marin, zo op de valreep nog eentje! Ik moet nog een offerte uitbrengen voor een receptie in september. Gaan we maar ff snel doen, wie weet haal ik er nog wat uit. Vind het wel moeilijk, het is wel een huwelijk, maar ze willen geen reportage. Wat ze wel willen weet ik niet, hahaha, want het is via-via. Even over nadenken dus.
Zaterdag heb ik iig weer een zwangerschapsreportage, zo leuk, heb er weer helemaal zin in. Nu alleen wel het licht goed instellen.. dat scheelt me zó veel bewerken...
Lekker Marin, zo op de valreep nog eentje! Ik moet nog een offerte uitbrengen voor een receptie in september. Gaan we maar ff snel doen, wie weet haal ik er nog wat uit. Vind het wel moeilijk, het is wel een huwelijk, maar ze willen geen reportage. Wat ze wel willen weet ik niet, hahaha, want het is via-via. Even over nadenken dus.
Zaterdag heb ik iig weer een zwangerschapsreportage, zo leuk, heb er weer helemaal zin in. Nu alleen wel het licht goed instellen.. dat scheelt me zó veel bewerken...
Gast- Gast
Ben ik weer
Ga ik vanmorgen onderweg om foto's te maken.. wil ik uitparkeren, zie ik zo'n %^*$&*#&%^ paaltje over het hoofd! ARGH! En nog wel met de auto van vriend. Autsj! Ik was echt helemaal in paniek
Wel weer super leuke foto's gemaakt! En misschien volgende week zondag alweer een shoot!
Ga ik vanmorgen onderweg om foto's te maken.. wil ik uitparkeren, zie ik zo'n %^*$&*#&%^ paaltje over het hoofd! ARGH! En nog wel met de auto van vriend. Autsj! Ik was echt helemaal in paniek
Wel weer super leuke foto's gemaakt! En misschien volgende week zondag alweer een shoot!
Gast- Gast
Man o man, laat me je vertellen; met 35 graden wil je niet in Parijs zijn. Of Disney land.
Gast- Gast
Zero schreef:
Man o man, laat me je vertellen; met 35 graden wil je niet in Parijs zijn. Of Disney land.
Helemaal mee eens! Vorig jaar Pasen was het ook zo heet, 3x raden waar ik toen met O. was....
Was het verder wel leuk, of gewoon echt niet meer leuk vanwege de warmte?
Gast- Gast
Oreo schreef:Ben ik weer
Komt goed!!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
@ Marin, ik vind jouw foto's altijd zo stoer! Lekker robuust weer
Ik heb op vakantie ook zitten oefenen met de Nikon van mijn schoonmoeder. Haha veel frustrerende momenten maar ook echt lol gehad met de camera. Na mijn afstuderen wil ik eens kijken voor een cursus, ik mag haar camera dan ook lenen.
Het moeilijkste vond ik op vakantie trouwens de lichtval. Op het moment dat de zon achter mij stond als ik fotografeerde wilde hij nooit, of maakte hij de foto echt zo donker (of nouja ik.. want ik zat met die instellingen te klooien). Dus toen ging hij gewoon op auto. Maar ik vind wel dat er een paar leuke bijzitten. (Lang niet zo goed als in dit topic, maar je moet ergens beginnen )
Ohja en compositie o.i.d. daar ben ik niet mee bezig geweest haha.
Al met al, een kleuter die haar veters leert strikken.. Okee nu is het genoeg met de excuses haha.
-weg-
Ik heb op vakantie ook zitten oefenen met de Nikon van mijn schoonmoeder. Haha veel frustrerende momenten maar ook echt lol gehad met de camera. Na mijn afstuderen wil ik eens kijken voor een cursus, ik mag haar camera dan ook lenen.
Het moeilijkste vond ik op vakantie trouwens de lichtval. Op het moment dat de zon achter mij stond als ik fotografeerde wilde hij nooit, of maakte hij de foto echt zo donker (of nouja ik.. want ik zat met die instellingen te klooien). Dus toen ging hij gewoon op auto. Maar ik vind wel dat er een paar leuke bijzitten. (Lang niet zo goed als in dit topic, maar je moet ergens beginnen )
Ohja en compositie o.i.d. daar ben ik niet mee bezig geweest haha.
Al met al, een kleuter die haar veters leert strikken.. Okee nu is het genoeg met de excuses haha.
-weg-
Laatst aangepast door Punk'd op ma 27 aug 2012 - 4:25; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Leuk Punkd! Die auto foto vind ik echt super leuk! De andere zijn me iets veel 'Instagram' bewerkingen, maar de foto's an zich zijn wel erg mooi.
Marin- Lady Post-a-lot
Helemaal eens met Marin! Wel leuke foto's, volgens mij heb je een prima vakantie gehad
Gast- Gast
Marin schreef:Leuk Punkd! Die auto foto vind ik echt super leuk! De andere zijn me iets veel 'Instagram' bewerkingen, maar de foto's an zich zijn wel erg mooi.
Leeuk Vind je mening belangrijk (als mijn idool haha).
Gast- Gast
Oreo schreef:Helemaal eens met Marin! Wel leuke foto's, volgens mij heb je een prima vakantie gehad
Het was echt heerlijk
Kunnen jullie trouwens werken met Photoshop?
Ik heb 1 foto die ik zelf heel mooi vind maar net op de rand staat een hijskraan. Die wil ik weghebben (ik heb photoshop op mijn computer maar nooit gebruikt).. En het randje eraf knippen vind ik zonde want dan is hij weer zo scheef..
Gast- Gast
ik kan overweg met photoshop ja. maar wegpoetsen/klonen wordt niet altijd mooi hoor.
Gast- Gast
Ik vind je composities overigens helemaal niet slecht ofzo. Zijn niet heel super interessant origineel ofzo, maar je hebt niet rare dingen op de voorgrond of halve hoofden ofzo Ik vind het leuk, hoop dat je er mee door gaat want dan zijn we niet alleen Street Team Mates maar ook fotomaatjes
Maar ik blijf dat autootje echt heel leuk vinden. Die foto werkt gewoon goed op de een of andere manier, met die witte achtergrond.
Maar ik blijf dat autootje echt heel leuk vinden. Die foto werkt gewoon goed op de een of andere manier, met die witte achtergrond.
Marin- Lady Post-a-lot
Leuke foto's Punk'd!! Vind vooral ook de composities passen bij het beeld.
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 36 van 42 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 42
Soortgelijke onderwerpen
» Fotografie topic #1
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
Pagina 36 van 42
Permissies van dit forum: