Nieuw Fotografie Topic
+47
Snoopy
Bazinga
Muppetje
Fearie
_Nina
love
Sanne
sarah
Printje
Ibbeltje
Aziraphale
Monte
Susan
Shadowfax
Linnie1985
PapillonRose
Muisz
Stuiterbal
Kamperseboekenwurm
_Muppit
Middleme
Flippin' Bitch
Huppekee
TNMN
GeKKiE
Lejow
Wasmachine
Parisienne
TukTuk
Kabouter
Sarah1985
mina88
smurfie
holaagirl
Curious
Mizzie
_Lacey_
Chocolate Cookie
TGR
Caro
Tinkie
SleepingBeauty
Ooh La La!
Dennenappel
Pompoen
Marin
Zora
51 plaatsers
Pagina 29 van 42
Pagina 29 van 42 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 35 ... 42
Re: Nieuw Fotografie Topic
even compleet offtopic, maar gezien ik me hier het prettigst voel
Ik heb net een kilometer lange mail geschreven naar een ex crush van heel lang geleden, en ik durfde hem maar niet te verzenden.
Toen heb ik mijn kat op de laptop gezet zodat die op de verzendknop moest drukken en nu is hij dus verzonden en ga ik door het lint
oh kat, wat heb je nou toch gedaan?
Gast- Gast
whahahaha, Zero! Sorry, ik moest even heel hard lachen
Stoute kat Wat voor mail heb je gestuurd? In het genre "ik vond je leuk en stiekem eigenlijk nog steeds" of "hey, hoe is het met jou, ik vond je vroeger leuk, wist je dat"
Stoute kat Wat voor mail heb je gestuurd? In het genre "ik vond je leuk en stiekem eigenlijk nog steeds" of "hey, hoe is het met jou, ik vond je vroeger leuk, wist je dat"
Gast- Gast
Meer dat laatste. Ik wil heel graag weer verliefd worden, maar er staat me gewoon nog te veel in de weg van vroeger denk ik.
Of de mannen zijn anno 2012 gewoon allemaal lomp. Dat kan ook.
Mijn kat wilde eerst ook niet drukken gewoon he... poot in trekken en alles. En toen ze eindelijk had gedrukt, was het van : "NEEEEEEEE JE HEBT GEDRUKT! "
Arme kat.
Maar kan me er nu mooi wel achter verschuilen. "Nee ik heb dat niet geschreven, mijn kat heeft dat gedaan".
Gast- Gast
Hahahahaa arme kat en go zero! Ben benieuwd hoe dit vervolgt wordt.
Ik heb net leuk gesprek met bruidspaar gehad. Heb sowieso topdag qua werk: goed gesprek bij andere baan, extra project toegewezen gekregen, loonsverhoging, goed gesprek bruidspaar en extra verdiensten omdat ze album blijken te willen. Dus yay for Marin and her business mind today!
Ik heb net leuk gesprek met bruidspaar gehad. Heb sowieso topdag qua werk: goed gesprek bij andere baan, extra project toegewezen gekregen, loonsverhoging, goed gesprek bruidspaar en extra verdiensten omdat ze album blijken te willen. Dus yay for Marin and her business mind today!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Mwah waarschijnlijk worden kat & Zero gewoon genegeerd
Go Marin!
Ik heb vandaag niet echt een productieve dag maar ja... het is ook mijn vrije dag.
September word waarschijnlijk een zeer drukke maand voor ons, ik denk niet dat we nog kans maken op die bruidsbeurs maar we staan in elk geval in Amstelveen in feb/maart. Daar heb ik al erg veel zin in!
Ik heb laatst ook een foto op eikenhout besteld, ben ook heel benieuwd naar hoe dat er uit ziet.
Gast- Gast
Amstelveen voor canon? Daarna bakkie doen als je niet dood bent?
Marin- Lady Post-a-lot
Nee, bruidsbeurs! En ja, lijkt me lekker een bakkie! Als ik voor canon weer moet dan zal ik ook even melden
Gast- Gast
wat voor dag, Zero? Weekend of door de week? Want als jullie het leuk vinden, kan ik wel vanaf mijn werk de bus pakken en mee meeten
Gast- Gast
Waarschijnlijk een zondag, maar dan ben ik pas wel eind van de middag/'s avonds klaar want dat duurt de hele dag.
Misschien is een hapje eten dan een beter plan?
Ik weet in elk geval nog niet wanneer ik weer naar Canon zou moeten, kan zijn dat het in september is, kan ook zijn dat het helemaal niet meer is dit najaar (al verwacht ik nog wel een training voor de 650D)
When i know, i'll let you know. Lijkt me heel gezellig
Gast- Gast
Yay! Hopelijk doet ie het goed nu!
Ik heb vrijdag weer een bruiloft, hopen op goed weer! Heel erg veel zin in, in elk geval.
Afgelopen maandag een gesprek gehad voor een bruiloft hier in de buurt, ook erg leuk.
En nu is er interesse voor een Joodse bruiloft, lijkt me ook erg gaaf!
Maar op niet professioneel gebied moet ik nog steeds tijd vinden om een keer met vriend naar de dierentuin te gaan om wat foto's te maken. Tijd te kort!
Ik heb vrijdag weer een bruiloft, hopen op goed weer! Heel erg veel zin in, in elk geval.
Afgelopen maandag een gesprek gehad voor een bruiloft hier in de buurt, ook erg leuk.
En nu is er interesse voor een Joodse bruiloft, lijkt me ook erg gaaf!
Maar op niet professioneel gebied moet ik nog steeds tijd vinden om een keer met vriend naar de dierentuin te gaan om wat foto's te maken. Tijd te kort!
Marin- Lady Post-a-lot
Lekker, Marin! Veel bruiloften dus! Er al achter wat je doet met reiskosten bij kennismakingsgesprekken?
Zero, dikke prima!
Ik heb as zaterdag een zwangerschapsreportage, ben ik iig lekker bezig Maar ik zou wel weer een huwelijk willen doen hoor!
Zero, dikke prima!
Ik heb as zaterdag een zwangerschapsreportage, ben ik iig lekker bezig Maar ik zou wel weer een huwelijk willen doen hoor!
Gast- Gast
Ja ik ook, alleen niet met dit weer... dat heb ik allemaal voor september bewaard
Ik hoop dat mijn foto op hout nog binnen komt vandaag, ben zo benieuwd
Gast- Gast
Oreo, voorlopig zie ik het nog als service, dus bereken ik er niks voor. Maar in 2013 ga ik wel weer met m'n prijzen omhoog. Maar verder bespreek ik maar niet meer dit soort professionele dingen hier openbaar, liever per email dan.
En ja het gaat echt lekker, nu zes geboekte bruiloften voor de komende 4 maanden..
Maar ik hoop privé toch ook wat meer te fotograferen. Hopelijk mag ik binnenkort weer eens op reis!
Zero, hoe zit dat, op hout? Ja, ik snap dat de foto op hout zit, maar wat voor hout? Ik snap er geen hout van! Ben iig erg benieuwd!
En ja het gaat echt lekker, nu zes geboekte bruiloften voor de komende 4 maanden..
Maar ik hoop privé toch ook wat meer te fotograferen. Hopelijk mag ik binnenkort weer eens op reis!
Zero, hoe zit dat, op hout? Ja, ik snap dat de foto op hout zit, maar wat voor hout? Ik snap er geen hout van! Ben iig erg benieuwd!
Marin- Lady Post-a-lot
Ja dat weet ik zelf ook nog niet helemaal... het word op eiken gedrukt of zo... we shall see...
Gast- Gast
Nice Marin, die boekingen! Doe je goed!
Hier een pokke-avond! Bah, stomme treinen.. gelukkig kon ik bij mijn schoonzusje een paar uur doorbrengen. Maar sjeez zeg, het duurde allemaal wel heel erg lang voordat de treinen weer reden
Hier een pokke-avond! Bah, stomme treinen.. gelukkig kon ik bij mijn schoonzusje een paar uur doorbrengen. Maar sjeez zeg, het duurde allemaal wel heel erg lang voordat de treinen weer reden
Gast- Gast
Het komt er op de foto niet echt uit, maar deze is op hout.
Het is echt heel gaaf, maar niet voor elke foto geschikt. Deze foto leent zich er echt voor.
Gast- Gast
Marin, hoe was je huwelijk? Zag een mooie foto voorbij komen op FB, mooi!
Ik was vandaag bij een forummer voor een zwangerschapsreportage. Was erg leuk om te doen
Ik was vandaag bij een forummer voor een zwangerschapsreportage. Was erg leuk om te doen
Gast- Gast
Zwangerschap foto's vind ik altijd maar lastig. Oefening baart kunst natuurlijk, sommige fotoshoots vind ik heel leuk geworden, maar het is niet mijn sterkste kant. Mijn collega is er beter in vind ik zelf.
Ik hou er meer van om (kleine) kinderen te fotograferen. Of baby's van een maand of 6.
Gast- Gast
De bruiloft was echt heel erg mooi! Heb er van genoten!
Volgende week de volgende alweer, dus vandaag gauw op m'n vrije dag alles bewerken. Voor zover ik 't af krijg dan, maar ik doe m'n best.
Hopelijk binnenkort weer wat prive fotograferen. We hebben net besloten dat we in augustus nog een weekendje naar Duitsland gaan, onder andere naar de Nurburgring, dus dan kan ik het pannen ook weer eens oefenen (ben ik heel slecht in hoor en auto's zijn natuurlijk niet echt m'n ding en meer van m'n vriend, maar toch wel heel leuk). Wie weet nog beetje urbex of wat andere leuke dingen er bij. In elk geval even lekker er tussen uit en wat andere dingen fotograferen.
Zero, dat is wel gaaf geworden! Kan er niet zo goed aan zien wat er houterig aan is, volgens mij is het gewoon mooi gedaan, of niet? Wij hebben sinds kort een alu-dibond print aan de muur en zijn daar ook erg tevreden over!
Volgende week de volgende alweer, dus vandaag gauw op m'n vrije dag alles bewerken. Voor zover ik 't af krijg dan, maar ik doe m'n best.
Hopelijk binnenkort weer wat prive fotograferen. We hebben net besloten dat we in augustus nog een weekendje naar Duitsland gaan, onder andere naar de Nurburgring, dus dan kan ik het pannen ook weer eens oefenen (ben ik heel slecht in hoor en auto's zijn natuurlijk niet echt m'n ding en meer van m'n vriend, maar toch wel heel leuk). Wie weet nog beetje urbex of wat andere leuke dingen er bij. In elk geval even lekker er tussen uit en wat andere dingen fotograferen.
Zero, dat is wel gaaf geworden! Kan er niet zo goed aan zien wat er houterig aan is, volgens mij is het gewoon mooi gedaan, of niet? Wij hebben sinds kort een alu-dibond print aan de muur en zijn daar ook erg tevreden over!
Marin- Lady Post-a-lot
Hebben wij nu ook, we hadden 3 bestellingen gedaan, ook een op dibond.
Je ziet het hout niet echt terug op de foto nee, maar het is echt een apart effect. Mocht je nog een keer in de buurt zijn, moet je maar even langspiepen voor een bakkie, kan je het bekijken.
Studio en trouwfoto's zijn hier denk ik zelden geschikt voor, maar deze foto is echt heel leuk. Als je hem een beetje van de zijkant bekijkt (waar ik zit met mijn bureau) zie je die nerven van het hout er door heen, heel gaaf.
Het moet wel in je huis passen, dat wel. Ik hou zelf niet zo van hout, maar het zou prima op mijn blauwe muur kunnen. En bij mijn hangstoel en prins Joao (de plant). Beetje tropische inrichting van maken
Gast- Gast
People, wat denken jullie van de Canon EOS M?
Ik vraag me af waarom hij zo kapot duur gaat worden, dat ten eerste... de Nikon 1 kost nu nog geen 400 euro. Maar goed, ik hoop dat ik hem binnenkort eens kan bekijken. Hij komt sep/okt pas uit...
Gast- Gast
Ik heb er alleen nog maar over gelezen en wat plaatjes gezien. Heb er verder nog geen mening over gevormd. De Nikon 1 heb ik nog steeds niet geprobeerd. Ik denk dat ik het niets voor mij persoonlijk zou vinden, maar ik begrijp nog steeds de hele doelgroep voor dat ding nog niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Nee, dat is ook een beetje een grijs vlak, die doelgroep. Ik zou hem gebruiken als compact camera, maar de meeste mensen die van compact houden, houden van simpele camera's en de mensen die een SLR willen, juist niet.
De doelgroep is volgens mij mensen die gewoon interessant willen doen met hun camera maar eigenlijk de ballen verstand hebben er van
Gast- Gast
Pagina 29 van 42 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 35 ... 42
Soortgelijke onderwerpen
» Fotografie topic #1
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
» Fotografie Topic 2013
» Wanneer kon jou kindje zelfstandig zitten??
» * Nieuw Foto- topic *
» Nieuw Foto Topic!
Pagina 29 van 42
Permissies van dit forum: