Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de mensen met een kat...

+29
Chocoholic
Mint
Beachgirl
Spring
Sjirafje
Jerry
Rush
Suus
Aziraphale
Oasis
Minx
Clapperdie
Rovine
Vlinderjoy
bolus26
SnowWhite
PluDan
Snoes
Pompoen
Jeanette
TukTuk
JustMeDaan
Olijfje
Supertalentje
banjer49
_Femme
Sarah1985
Lejow
Raindrop
33 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Suus ma 31 okt 2011 - 1:35

Oreo schreef:

Overigens, voor degene met kittens van 16 weken.. er wordt door DA's aangeraden om tot 6 maanden kittens Royal Canin Kitten 36 te geven. Dit voer is extra rijk aan eiwitten en proteïnen, en dat hebben ze als kitten erg hard nodig. Fokkers en Catteries doen dat ook. Misschien een tip? Het is duur ja, maar als je het een beetje slim speelt, kan je dmv allerlei bonnetjes zo 2 zakken van 500g gratis krijgen!

Dit voer kregen ze al op het adres waar ze vandaan komen, en dat geven wij ze ook nog steeds. We kopen zakken van 10 kg (is nog maar 1x nodig geweest, gaat superlang mee), dan valt het met de prijs nog relatief mee. We geven ze iets meer dan op de zak staat, dus ze zouden genoeg binnen moeten krijgen. De huisarts zegt ook dat ze goed op gewicht zitten, dus dat we ook echt niet meer voer moeten aanbieden. Misschien leren ze het nog, vind het vooral vervelend voor de poesjes zelf. Als wij aan het werk zijn hebben ze geen eten, terwijl ze het ook wat zouden kunnen spreiden over de dag.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Mint ma 31 okt 2011 - 2:34

Ik gaf mijn kitten vanaf 8 weken royal canin kitten 36 en haar bakje is altijd vol. Ze over-eet zich niet, dus gaat prima zo. Ik heb junior natvoer van Whiskas geprobeerd, maar daar krijgt ze diarree van, dus nu alleen brokjes en af en toe zo`n worstje voor katten. smile
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Supertalentje ma 31 okt 2011 - 2:37

Suus schreef:Misschien leren ze het nog, vind het vooral vervelend voor de poesjes zelf. Als wij aan het werk zijn hebben ze geen eten, terwijl ze het ook wat zouden kunnen spreiden over de dag.

Maar missen jouw katten het eten overdag echt? Ik denk dat dat meer een menselijke insteek is, wij zijn gewend altijd toegang te hebben tot voedsel, terwijl mijn katten het niet missen dat ze het niet hebben. Althans, ze krijgen hier ook 'maar' 2 keer per dag en de rest van de dag roepen ze niet dat ze het missen ;-) Het is maar net wat ze gewend zijn...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Raindrop ma 31 okt 2011 - 2:55

Supertalentje schreef:
Lejow schreef:
Raindrop schreef:
Jerry schreef:ik heb op internet een groeicurve gevonden. Excelbestandje gedownload en voer nu iedere week haar gewicht daarop in. Dan kan ik precies zien of ze goed groeit smile

Hoe weeg jij je kat dan? Ik ben ook wel benieuwd naar het gewicht van mijn kat.

Zelf met kat in je armen op de weegschaal gaan staan, en daarna nog een keer zelf zonder kat in je armen op de weegschaal gaan staan!

Oh, dat is slim! Ik kreeg mijn kat al niet lang genoeg op de weegschaal voor haar gewicht! (digitale weegschaal, dan moet je even wachten ;-))

Dat is inderdaad een handige tip Lejow! Mijn kat wilde ook niet op de weegschaal blijven staan haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Suus ma 31 okt 2011 - 3:09

Supertalentje schreef:
Suus schreef:Misschien leren ze het nog, vind het vooral vervelend voor de poesjes zelf. Als wij aan het werk zijn hebben ze geen eten, terwijl ze het ook wat zouden kunnen spreiden over de dag.

Maar missen jouw katten het eten overdag echt? Ik denk dat dat meer een menselijke insteek is, wij zijn gewend altijd toegang te hebben tot voedsel, terwijl mijn katten het niet missen dat ze het niet hebben. Althans, ze krijgen hier ook 'maar' 2 keer per dag en de rest van de dag roepen ze niet dat ze het missen ;-) Het is maar net wat ze gewend zijn...

Dat is waar, ik weet natuurlijk ook niet of ze het missen. Het is niet dat ze de hele dag om eten aan het bedelen zijn, maar als wij naar de keuken lopen, lopen ze wel mee, zo van "je weet maar nooit, misschien krijgen we wel wat" Wink Maar als we dan op de bank gaan zitten, komen ze er rustig bij liggen en is er niks aan de hand.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 3:11

Suus schreef:
Supertalentje schreef:
Suus schreef:Misschien leren ze het nog, vind het vooral vervelend voor de poesjes zelf. Als wij aan het werk zijn hebben ze geen eten, terwijl ze het ook wat zouden kunnen spreiden over de dag.

Maar missen jouw katten het eten overdag echt? Ik denk dat dat meer een menselijke insteek is, wij zijn gewend altijd toegang te hebben tot voedsel, terwijl mijn katten het niet missen dat ze het niet hebben. Althans, ze krijgen hier ook 'maar' 2 keer per dag en de rest van de dag roepen ze niet dat ze het missen ;-) Het is maar net wat ze gewend zijn...

Dat is waar, ik weet natuurlijk ook niet of ze het missen. Het is niet dat ze de hele dag om eten aan het bedelen zijn, maar als wij naar de keuken lopen, lopen ze wel mee, zo van "je weet maar nooit, misschien krijgen we wel wat" Wink Maar als we dan op de bank gaan zitten, komen ze er rustig bij liggen en is er niks aan de hand.
Ja, maar zo doet die van mij ook. Als ik 'haar' keukenkastje open doe, dan is ze er als de kippen bij, maar als ze niks krijgt dan druipt ze ook zo weer af.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Chocoholic ma 31 okt 2011 - 4:20

Ik vul 't voerbakje altijd weer aan als ie leeg is, of aan de lege kant. Geen idee hoeveel ze in totaal dagelijks krijgen van me, ik houd 't niet bij. In 't begin was ik bang dat 1 van m'n kittens zich overat, maar dit blijkt niet waar te zijn. Nu laat ie gelukkig vaak genoeg nog liggen voor een volgende keer. Ze krijgen trouwen Royal Canin Kitten; werd aangeraden door de dierenarts en ze vinden 't erg lekker. Ze zeggen dat de poep dan ook minder stinkt vergeleken met goedkoper eten, maar geloof me, bij mij thuis ruikt 't echt niet naar rozen als ze net van de kattenbak af komen. laughcry
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Suus ma 31 okt 2011 - 4:21

Chocoholic schreef:Ik vul 't voerbakje altijd weer aan als ie leeg is, of aan de lege kant. Geen idee hoeveel ze in totaal dagelijks krijgen van me, ik houd 't niet bij. In 't begin was ik bang dat 1 van m'n kittens zich overat, maar dit blijkt niet waar te zijn. Nu laat ie gelukkig vaak genoeg nog liggen voor een volgende keer. Ze krijgen trouwen Royal Canin Kitten; werd aangeraden door de dierenarts en ze vinden 't erg lekker. Ze zeggen dat de poep dan ook minder stinkt vergeleken met goedkoper eten, maar geloof me, bij mij thuis ruikt 't echt niet naar rozen als ze net van de kattenbak af komen. laughcry
Moet je nagaan hoe erg het zou zijn als je ze ander voer zou geven Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 4:23

Suus schreef:
Chocoholic schreef:Ik vul 't voerbakje altijd weer aan als ie leeg is, of aan de lege kant. Geen idee hoeveel ze in totaal dagelijks krijgen van me, ik houd 't niet bij. In 't begin was ik bang dat 1 van m'n kittens zich overat, maar dit blijkt niet waar te zijn. Nu laat ie gelukkig vaak genoeg nog liggen voor een volgende keer. Ze krijgen trouwen Royal Canin Kitten; werd aangeraden door de dierenarts en ze vinden 't erg lekker. Ze zeggen dat de poep dan ook minder stinkt vergeleken met goedkoper eten, maar geloof me, bij mij thuis ruikt 't echt niet naar rozen als ze net van de kattenbak af komen. laughcry
Moet je nagaan hoe erg het zou zijn als je ze ander voer zou geven Wink
Hoe erg het ZOU KUNNEN zijn. :P

Ik heb nog nooit een kat 'luxe' voer gegeven en de kattenbak ruik je niet. Het is maar net wat het beestje gewend is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 4:29

Rush schreef:
Suus schreef:
Chocoholic schreef:Ik vul 't voerbakje altijd weer aan als ie leeg is, of aan de lege kant. Geen idee hoeveel ze in totaal dagelijks krijgen van me, ik houd 't niet bij. In 't begin was ik bang dat 1 van m'n kittens zich overat, maar dit blijkt niet waar te zijn. Nu laat ie gelukkig vaak genoeg nog liggen voor een volgende keer. Ze krijgen trouwen Royal Canin Kitten; werd aangeraden door de dierenarts en ze vinden 't erg lekker. Ze zeggen dat de poep dan ook minder stinkt vergeleken met goedkoper eten, maar geloof me, bij mij thuis ruikt 't echt niet naar rozen als ze net van de kattenbak af komen. laughcry
Moet je nagaan hoe erg het zou zijn als je ze ander voer zou geven Wink
Hoe erg het ZOU KUNNEN zijn. :P

Ik heb nog nooit een kat 'luxe' voer gegeven en de kattenbak ruik je niet. Het is maar net wat het beestje gewend is.

Mijn kat krijgt het goedkoopste zachtvoer dat er is, en het stinkt helemaal niet hier?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 4:30

Rush schreef:
Suus schreef:
Chocoholic schreef:Ik vul 't voerbakje altijd weer aan als ie leeg is, of aan de lege kant. Geen idee hoeveel ze in totaal dagelijks krijgen van me, ik houd 't niet bij. In 't begin was ik bang dat 1 van m'n kittens zich overat, maar dit blijkt niet waar te zijn. Nu laat ie gelukkig vaak genoeg nog liggen voor een volgende keer. Ze krijgen trouwen Royal Canin Kitten; werd aangeraden door de dierenarts en ze vinden 't erg lekker. Ze zeggen dat de poep dan ook minder stinkt vergeleken met goedkoper eten, maar geloof me, bij mij thuis ruikt 't echt niet naar rozen als ze net van de kattenbak af komen. laughcry
Moet je nagaan hoe erg het zou zijn als je ze ander voer zou geven Wink
Hoe erg het ZOU KUNNEN zijn. :P

Ik heb nog nooit een kat 'luxe' voer gegeven en de kattenbak ruik je niet. Het is maar net wat het beestje gewend is.

Heeft niks met gewenning te maken! De onze kregen ook goedkoop voor, maar sinds we over gegaan zijn op royal canin stinkt het toch echt een heel stuk minder. Natuurlijk ruikt het niet naar rozen als ze net van de bak afkomen, maar de lucht lijkt sneller te vervliegen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 4:34

Nou goed, dan heeft het niks met gewenning te maken.

Maar het is dus geen feit dat de kattenbak erger stinkt of zou stinken met goedkoop voer.

Dan verschilt het gewoon per kat denk ik, ofzo.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Supertalentje ma 31 okt 2011 - 6:11

Hoe weet je nou dat het aan de kat ligt en niet aan het voer als je nog nooit luxe-voer hebt gegeven? (ik vind luxevoer trouwens een vreemde benaming, maargoed)

Heel soms kan ik niet anders dan whiskas ofzo halen en die bakken stinken dan echt veel erger. Andersom trouwens, mijn eerste kat begon op Whiskas (wist ik veel, ik had de supermarkt geplunderd met whiskas, natvoer, kattensnoepjes, kattenmelk en meer van die troep) en de bak stinkte minder nadat ik ben overgestapt.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 6:27

Omdat de bak hier sowieso niet stinkt, bij geen enkele kat die ik gehad heb.

Maargoed, dan verschilt het wellicht per kat, per voer. Geen idee. :-)


Laatst aangepast door Rush op ma 31 okt 2011 - 6:32; in totaal 1 keer bewerkt
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 6:28

Mijn kat heeft de hele dag door brokjes staan. Hij eet niet zoveel en is heel erg actief (tis wel een binnenkat) dus hij kan het hebben. Hij lust ook maar één soort brokjes, Purina One Indoor en blikvoer lust hij niet. Ook een stukje worst, vis of kaas haalt 'ie zn neus voor op.. Raar beest Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 6:51

Rush schreef:Omdat de bak hier sowieso niet stinkt, bij geen enkele kat die ik gehad heb.

Maargoed, dan verschilt het wellicht per kat, per voer. Geen idee. :-)

Komt de kat ook buiten?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Snoes ma 31 okt 2011 - 7:54

De kattenbak stinkt hier ook niet, en ze krijgt bij ons ook geen 'luxevoer'.
Ze heeft wel een tijd 'luxevoer' gekregen, maar ik merkte geen verschil qua geur van de kattebak ofzo. Het stinkt gelukkig niet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 9:23

Nou ja, feit is dat er gewoon meer zouten en andere onnodige voedingssuplementen in whiskas ed zitten. Ook veel granen en die hebben katten niet nodig. Sommige katten kunnen die afvalstoffen goed verwerken, anderen niet.

Of je bak stinkt hangt deels van je kat af, maar deels ook van je eigen reukorgaan en waar je kattenbak staat. En daarnaast denk ik dat het ook wel uitmaakt of je kat nooit wat anders heeft gegeten dan bijvoorbeeld Whiskas.

Wij hebben het hier getest, want het voer is stiekem toch best wel duur. Maar ze stinken minder op Hill's en Royal Canin dan op huismerk Aldi, Whiskas en Pet's Place Premium. Ook C1000 huismerk stinken ze meer van.

Bovendien, nog een reden waarom we het duurdere voer geven: het verzadigt ze meer. Van de goedkopere merken kregen ze bij ons sneller honger, begonnen ze na een beduidend minder aantal uren al te zaniken om eten. Bij het huidige voer en RC ook niet.

Het is voor iedereen verschillend smile En ook voor iedere kat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Rush ma 31 okt 2011 - 21:53

Lejow schreef:
Rush schreef:Omdat de bak hier sowieso niet stinkt, bij geen enkele kat die ik gehad heb.

Maargoed, dan verschilt het wellicht per kat, per voer. Geen idee. :-)

Komt de kat ook buiten?
Nee, nog niet. Ze komt wel eens buiten, maar dan gewoon om te spelen als wij er bij zijn, niet om haar behoeftes te doen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Linnie1985 ma 31 okt 2011 - 22:29

Overdag is het bakje vol, maar als haar bakje s'avonds leeg is geven we maar een klein handje aangezien ze zich zelf anders helemaal vol eet en dus over gaat geven.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  TNMN di 1 nov 2011 - 1:51

Mijn kat krijgt 40g droogvoer in de morgen en een zakje natvoer in de avond. Soms heeft ze nog trek voor we naar bed gaan en dan krijgt ze nog 10g droogvoer. Ze eet dat altijd helemaal op.
Wij geven trouwens Sanabelle droogvoer (via Zooplus, goede prijs) en natvoer waar geen suiker in zit (geloof dat het Whiskas is, maar dat wisselen af).


Laatst aangepast door TNMN op di 1 nov 2011 - 1:57; in totaal 2 keer bewerkt
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  TNMN di 1 nov 2011 - 1:57

Mijn kat houdt helemaal niet van Hill's of ander duur merk natvoer :P Ze kreeg in het asiel altijd Whiskas, Felix of Sheba en dat is nog steeds het enige wat ze wil eten.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  RioolSpook di 1 nov 2011 - 2:10

Mijn katten hebben de hele dag toegang tot hun bak. Wanneer het voer bijna op is komt 1 kat bij me zeuren om nieuw dus dan weet ik ook weer wanneer het tijd is voor nieuw eten. 2 katten krijgen savonds natvoer omdat ze best wel heel mager zijn. Verder gaf ik ze altijd royal canin, maar 2 van mijn katten kunnen daar ineens niet meer tegen. Dus ben ik nu aan het overgaan op iets anders. Wat ik nu doe is Royal Canin sensitive en wat goedkope troep met elkaar mengen en nu gaat het prima.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  TukTuk di 1 nov 2011 - 2:15

Hebben jullie dat trouwens ook? Wij geven vrij grote brokjes, en daar bijten ze altijd stukjes van af, dus er blijven zeg maar grote "kruimels" altijd in de bakjes liggen. No way dat mijn katten dat nog op eten dan he.. Al geef je ze een dag geen extra eten bij, omdat er in principe nog genoeg aan eten ligt, alleen wat kleiner, dan nog eten ze het niet. Ze wachten gewoon tot ze nieuwe brokjes krijgen. Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Rovine di 1 nov 2011 - 2:20

De poes bij ons die pakt een brokje op en eet het op, die doet dat vrij netjes dus. De kater steekt zijn bek gewoon in een berg brokken en begint te kauwen. Je ziet het meteen als hij gegeten heeft, hij laat allemaal kleine stukjes liggen. Die gaan wel op trouwens, hij steekt zijn bek net zo lief in een berg kruimels.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen met een kat... - Pagina 4 Empty Re: Voor de mensen met een kat...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum