Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de mensen die het interesseert...

+30
Lejow
Sterre
Poisongirl
Coccinelle
Zininzon
Oasis
Tania
Shisha
Mermaid
Flippin' Bitch
Lady4
Pompoen
Snoes
Jellybelly
Pearly_maar
Janelie
TNMN
Suus
Pluk
bolus26
Mamsie
Lotus
Caro
Jordana
Guus
Kabouter
Dennenappel
silly-one
Jeanette
NoorA
34 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:13

....ik heb gisteren een goede uitslag gehad, ik ga niet dood (althans hopelijk voorlopig nog niet)!

Ik was 11 dagen geleden getest in het ziekenhuis op een progressieve, ongeneeslijke longziekte en heb echt een vreselijke paar dagen achter de rug. Is heel erg moeilijk, gewoon functioneren terwijl je weet dat je misschien niet lang meer hebt en doodziek bent.

Maar goed, dat is dus nu van de baan. Ben vreselijk opgelucht en heb zooo te doen met mijn ouders en vriend die zo ontzetten nerveus waren bleek gisteren opeens (hadden zich voor mij heel stoer gehouden).

Ik krijg nu wel een prednison kuur voor mijn ontstoken luchtwegen (heb ook nog astma wist ik al een paar maanden) dus hoop dat dat enigszins bijwerkingen-vrij blijft maar eerlijk gezegd is me dat om het even.

Nou wilde ik ff delen smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  NoorA ma 29 nov 2010 - 23:14

Wat een goede uitslag!! cheers
NoorA
NoorA
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Jeanette ma 29 nov 2010 - 23:15

Wat goed nieuws Mozzarella! Zal wel een hele opluchting voor je zijn. Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:15

Wat fijn zeg! Dat moet echt een enorme opluchting voor jullie allemaal zijn.
Geniet van het goede nieuws.
In zo'n situatie neem je andere nare bijwerkingen denk ik wel even voor lief.
Beterschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:16

Zo! Hier had ik niks van mee gekregen, maar wat blij dat de uitslag goed is! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  silly-one ma 29 nov 2010 - 23:17

Heerlijk nieuws meid. Ik kan goed geloven dat je na 11 dagen spanning ineens een grote opluchting voelt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:18

Wow, wat geweldig voor je/jullie! Dat moet een opluchting zijn. Hopen dat je 't een beetje kunt verwerken allemaal, want het lijkt me psychisch behoorlijk zwaar.

Ging het over COPD trouwens? En wat heb je nu officieel? 'Alleen' infectie aan je luchtwegen en astma?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:22

Gloria schreef:Wow, wat geweldig voor je/jullie! Dat moet een opluchting zijn. Hopen dat je 't een beetje kunt verwerken allemaal, want het lijkt me psychisch behoorlijk zwaar.

Ging het over COPD trouwens? En wat heb je nu officieel? 'Alleen' infectie aan je luchtwegen en astma?

Nee het ging om pulmonale hypertensie. Een eventuele complicatie van de longembolie en longinfarct die ik 2 jaar geleden heb gehad.

Ik heb nu alleen wat gevoelig littekenweefsel in de betreffende long en astma met momenteel een flinke ontsteking. Maar daar heb ik vrij weinig last van hoor...althans...geen pijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:23

Jeetje Mozz wat een opluchting moet dat voor je zijn!! Gelukkig maar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Dennenappel ma 29 nov 2010 - 23:25

Wauw Moz, wat goed nieuws!

Ik had dit ook helemaal niet meegekregen, maar kan mij de spanning erg goed voorstellen. 11 dagen zijn dan ook erg lang..
Hopelijk krijg je niet te veel last van de prednison!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:25

Pff, wat een gedoe op jouw leeftijd. Je bent hartstikke jong en dan al een longinfarct en -embolie gehad.

Nou, fijn dat je geen pijn hebt en laten we hopen dat je niet zo lang prednison hoeft te slikken dat je een ballonnetje wordt Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:29

Ja idd dat ballonnetjeseffect lijkt me ook niet zo leuk hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:31

_Donnaa schreef:Zo! Hier had ik niks van mee gekregen, maar wat blij dat de uitslag goed is! Very Happy

Nou dat was precies wat ik wilde schrijven.

Jeetje joh wat een spanning in die paar afgelopen dagen.
Heel fijn dat de uitslag goed is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:35

Jeetje, hier had ik ook niets van meegekregen... Wat een heerlijke uitslag! Ik kan me goed voorstellen dat je omgeving ook op was van de zenuwen. Die willen lieve Mozz toch ook helemaal niet kwijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:40

Het kwam voor mij ook onverwacht. Ik ging gewoon op controle toen mn arts opeens begon dat ze zich zorgen maakte omdat ik enkele symptomen had van die ziekte. Ik schrok me rot want ik ben héél bang voor die ziekte al een hele tijd, lijkt me vreselijk langzaam te stikken en dan aan een hartaanval te overlijden omdat die als een gek moet pompen voor zuurstof. Dus het werd me echt even zwart voor de ogen toen ze met die ziekte aankwam. Heb toen dezelfde week 2 scans gehad...eentje met radioactieve vloeitstof inspuiten (al vaker gehad) en eentje waarbij ik het moest inademen. Die onderzoeken vielen me gelukkig reuze mee maar dat wachten he...ik wist echt niet wat ik met mezelf aanmoest. Had dezelfde dag nog functioneringsgesprek op mijn baan en wilde eerst niets zeggen maar mijn baas merkte iets aan me en toen heb ik hem alles verteld, dat luchtte ook wel heel erg op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Kabouter ma 29 nov 2010 - 23:40

Zo, wat een ontzettend goed nieuws!! Ik kan me precies voorstellen hoe je vriend en ouders zich hebben gevoeld. Dat is voor hen geen lolletje en voor jou al helemaal niet. Geniet er maar van. En natuurlijk ook veel succes met de ontsteking!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Guus ma 29 nov 2010 - 23:46

jemig (wil even heel wat anders neerzetten maar... netjes houden op het forum Wink )

gelukkig maar! kan me voorstellen dat je van die onzekerheid helemaal kapot gaat. Ben blij te horen dat het allemaal goed zit! Wel fijn dat (omdat je zegt dat je vooraf al bang was) nu helemaal zeker weet dat het niet het geval is!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:52

Jeetje wat een opluchting! Hoop dat je snel weer van de prednison af bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Jordana di 30 nov 2010 - 0:00

Wat een opluchting dat er niets aan de hand is.
Hopelijk slaat de prednison ook goed aan.
Beterschap Mozz!!
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Caro di 30 nov 2010 - 0:30

Ik had hier ook helemaal niks van meegekregen! Wat een opluchting zeg.. pff! Nu verklaart dat natuurlijk ook waarom je een beetje bleekjes eruit zag op de foto die je had geplaatst.
Kan me eigenlijk níet voorstellen hoe het moet voelen om 11 dagen lang dit boven je hoofd te hebben bungelen maar ik snap wel dat je erg opgelucht bent nu!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Lotus di 30 nov 2010 - 0:30

Wat een opluchting, meid! Ik ben echt heel erg blij voor je dat je een goede uitslag hebt gekregen!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 0:32

Mozz! Wat superfijn!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Mamsie di 30 nov 2010 - 0:36

fjieuw wat een opluchting moet dat zijn!
Gelukkig maar.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 0:41

Wat een opluchting, fijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  bolus26 di 30 nov 2010 - 1:03

wat fijn! je zou er een feestje voor geven Wink
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de mensen die het interesseert... Empty Re: Voor de mensen die het interesseert...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum