Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alles voor borstvoeding of niet?

+13
PapillonRose
Tania
Linda
Teddyaapje
kwak
Pien
Roodkapje
Printje
sabje
Darius
teletascha
Susan
studiebol
17 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Alles voor borstvoeding of niet? - Pagina 3 Empty Re: Alles voor borstvoeding of niet?

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 22:23

Teddyaapje schreef:En in sommige situatie lukt of kan het echt niet maar ik zou zelf wel echt alles proberen om het te laten slagen. Ik zou er anders zelf geen vrede mee kunnen hebben en t zou me niks verbazen als ik me de rest van mn leven schuldig zou blijven voelen als mn kindje bijv. een allergie zou hebben...de 'wat als' vraag zou dan door mijn hoofd blijven spoken.

Ik denk dat het bij mij wel meespeelt dat mijn vriend nogal wat allergieen heeft. Het kan altijd dat mijn kinderen het ook hebben maar ik probeer er wel alles aan te doen om het te voorkomen.

Meid, ook als je bv geeft kan je kind net zo hard een allergie krijgen. Allergieën ontstaan door zoveel verschillende oorzaken, bijv ook door de voeding die wij tegenwoordig nuttigen.

Ontopic: nee, ik geef niet alles voor borstvoeding. Als het goed gaat, gaat het goed. Als het niet goed gaat, dan stop ik er ook mee. Ik ga er niet mee lopen worstelen en ik zou jou ook aanraden om het niet te doen als het niet gaat. Flesvoeding is tegenwoordig een prima alternatief. Sterkte met de situatie!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor borstvoeding of niet? - Pagina 3 Empty Re: Alles voor borstvoeding of niet?

Bericht  Susan zo 30 okt 2011 - 22:43

Jolicious schreef:
Teddyaapje schreef:
Ik denk dat het bij mij wel meespeelt dat mijn vriend nogal wat allergieen heeft. Het kan altijd dat mijn kinderen het ook hebben maar ik probeer er wel alles aan te doen om het te voorkomen.

Meid, ook als je bv geeft kan je kind net zo hard een allergie krijgen. Allergieën ontstaan door zoveel verschillende oorzaken, bijv ook door de voeding die wij tegenwoordig nuttigen.

Dat zegt ze toch zelf al?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Vancity_girl zo 30 okt 2011 - 22:56

Ik heb er zelf heel veel voor over gehad vind ik. De eerste drie maanden kon ik echt niet genieten van het voeden.
Het duurde lang voor de borstvoeding op gang kwam waarschijnlijk doordat ik ben ingeleid. De eerste weken moest ik haar om de 2 uur aanleggen, ( dag en nacht) en dat deed veel pijn. Ik heb regelmatig huilend zitten voeden en zag op tegen elke voeding. Mijn tepels deden zoveel pijn, kon geen bh verdragen, douchen deed pijn etc. Na een maand of twee werd het langzaam beter en kon ik er steeds meer van genieten. Ik geef nu nog steeds borstvoeding en ga dat zeker wel volhouden tot D 1 jaar is en wie weet wel langer.

Stoppen is hier eigenlijk nooit een optie geweest voor mij, in deze ( mijn) situatie dan.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Teddyaapje ma 31 okt 2011 - 0:53

Susan schreef:
Jolicious schreef:
Teddyaapje schreef:

Dat zegt ze toch zelf al?

Idd, zoals je ziet bij Susan zei ik dat ook. Het kan altijd, maar ik kan mezelf niet het verwijt maken dat ik niet heb geprobeerd de kans te verkleinen. Misschien moet je volgende keer mijn hele reactie goed lezen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Teddyaapje ma 31 okt 2011 - 0:55

Happydobby schreef:Lastig studiebol,

De keus is aan jou en dat is moeilijk he. Tegen mij zei iedereen ook, waarom stop je er niet mee? Ik kolfde ook volledig, en op het CB zei de arts dat full time kolven bijna niet kan, productie loopt vaak terug etc. Nou weet iedereen hier dat full time kolven wel kan, want Teddyaapje kan het. Met dat in mijn achterhoofd kolfde ik door. Ik had trouwens wel genoeg melk.

Een vriendin heeft ook een prematuur kindje, (geboren met 24 weken, 655 gr en ze had ook longrijping gehad) Ze kolfde ook maar na 6 weken liep het terug. Ze is toen gestopt want er kwam niks meer en haar dochter was nog steeds te klein om bij haar te drinken.

Misschien als het vanzelf terugloopt is het jammer maar heb jij wel je best gedaan!

Wat raar dat het cb dat zei! Heel vreemd als je het mij vraagt. Wat heb je daarop geantwoord? Wat leuk om te horen dat je bent doorgegaan mede dankzij mij haha. Nu ben ik nog blijer dat ik het heb doorgezet...daardoor heeft niet 1 kindje bv gekregen maar zelfs 2 haha!

Met 6w heeft trouwens 'iedereen' een dip in de bv. In die periode krijgen kindjes die aan de borst drinken vaak ook regeldagen. Met 4 en met 7 maanden heb ik dit ook gemerkt trouwens.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: