Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

borstvoeding fles niet leeg en dan?

2 plaatsers

Ga naar beneden

borstvoeding fles niet leeg en dan? Empty borstvoeding fles niet leeg en dan?

Bericht  duckie za 5 maa 2011 - 3:04

ik heb vanmorgen een voeding gekolft en direct aan mn dochtertje gegeven in de fles, dus niet verwarmd of wat dan ook. nu had ik de fles beetje vol gedaan dus heeft ze niet alles opgedronken, heb denk ik nog 60cc over. na dat ze klaar was met drinken hebben we de fles laten staan op tafel en haar eerst verschoond en andere kleertjes aan gedaan... vergeten in de koelkast te zetten. toen ik hem zag staan heb ik de fles direct in de koelkast gezet. maar zou ik die melk vanavond bijv nog weer kunnen opwarmen en geven? en er ook andere afgekolfte melk bij in kunnen doen op zelfde temperatuur zodat ik 1 volle fles kan maken en dan opwarmen?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

borstvoeding fles niet leeg en dan? Empty Re: borstvoeding fles niet leeg en dan?

Bericht  Mamasapje za 5 maa 2011 - 5:56

ja dat kan.. je moet even lezen op borstvoeding.com. Je mag borstvoeding evt 5-10 uur buiten de koelkast laten staan... Je mag bv maar tot 35 graden verwarmen zodat de voedingsstoffen behouden blijven. Je kan bv van andere voedingsbeurten gewoon bij elkaar doen! Geen probleem!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: