Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Funda, niet alles op de foto's

+2
Beachgirl
Live Laugh Love
6 plaatsers

Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Live Laugh Love vr 18 maa 2011 - 22:19

Misschien een beetje een rare vraag...
Wij zijn op zoek naar een huisje, maar het valt me op dat funda van sommige woningen erg weinig foto's plaatst. Ik word daar een beetje achterdochtig van. Wat valt er te verbergen denk ik dan?
We hebben nu een huis gezien waar alleen van de woonkamer, tuin en één kinderkamer foto's zijn. Niet van de badkamer, niet van de andere 3 slaapkamers, niet van de zolder, niet van het toilet.
Weet iemand waarom dit zou kunnen zijn? Hebben ze dan wat te verbergen, of zit er iets anders achter?
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Beachgirl za 19 maa 2011 - 0:09

Misschien dat als het huis nieuw in de verkoop is, er nog niemand langs is geweest om foto's te maken?
Dat er nu alleen foto's op staan die de bewoners zelf gemaakt hebben.

Soms willen mensen niet dat alles op internet komt, maar zelf heb ik ervaren dat de badkamer gewoon te klein was om fatsoenlijk op de foto te zetten, en deze er dus niet bij stond op internet. Dat was dan wel een huurhuis.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 0:10

Van ons huis staat ook niet alles op de foto maar ons huis ziet er voor de rest heel goed uit hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 2:16

Mijn persoonlijke ervaring is dat verkopers / makelaars foto's van nogal gedateerde ruimtes in het huis achterwege laten. Ik vertrouw het dus inderdaad ook niet zo wanneer e weinig foto's opstaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Prosecco za 19 maa 2011 - 4:06

Er worden alleen foto's op Funda gezet die waarde toevoegend zijn.

Dus als de badkamer er niet op staat, kun je er van uit gaan dat deze lelijk is Wink
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:46

Prosecco schreef:Dus als de badkamer er niet op staat, kun je er van uit gaan dat deze lelijk is Wink
Nou, dat is bij ons dus niet het geval. Onze keuken staat er bijvoorbeeld ook niet op maar die is nog maar 3 jaar oud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Prosecco za 19 maa 2011 - 5:02

Purple schreef:
Prosecco schreef:Dus als de badkamer er niet op staat, kun je er van uit gaan dat deze lelijk is Wink
Nou, dat is bij ons dus niet het geval. Onze keuken staat er bijvoorbeeld ook niet op maar die is nog maar 3 jaar oud.

Maar toch geeft het blijkbaar geen toegevoegde waarde aan je huis
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  JD za 19 maa 2011 - 5:04

misschien dat de verkopers zelf niet alle ruimtes op de foto willen omdat ze dat te privé vinden? zoals de slaapkamer bijvoorbeeld? tegenwoordig kan iedereen natuurlijk op funda rondneuzen, en willen ze dat alleen serieus geinteresseerde mensen de slaapkamer zien ipv nieuwsgierige aagjes? (ik ben er zelf 1 van haha!)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:45

Prosecco schreef:

Maar toch geeft het blijkbaar geen toegevoegde waarde aan je huis
Jawel hoor maar wij wilden dat zelf niet, net zoals onze slaapkamer. Wij wilden niet dat heel Nederland dat kan zien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 6:12

Ik moet zeggen dat als ik niet alles op de foto zie (geen slaapkamer/badkamer/keuken bijvoorbeeld) ik toch ga twijfelen of het allemaal wel goed is. En dan moet de rest mij aanspreken van de foto's wil ik gaan kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Live Laugh Love zo 20 maa 2011 - 4:02

Theedoosje schreef:Ik moet zeggen dat als ik niet alles op de foto zie (geen slaapkamer/badkamer/keuken bijvoorbeeld) ik toch ga twijfelen of het allemaal wel goed is. En dan moet de rest mij aanspreken van de foto's wil ik gaan kijken.

Dat hebben wij ook een beetje. Het huis staat al meer dan een jaar te koop, mensen zijn er al uit, hele huis dus leeg.
Dan lijkt me dat je van meer plekken foto's kan maken, tenzij het niet de moeite is.
We gaan volgende week kijken, dus dan kunnen we zelf oordelen!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 4:14

Ik hoop dat het toch wel wat is smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Lynn_ ma 21 maa 2011 - 6:07

Prosecco schreef:Er worden alleen foto's op Funda gezet die waarde toevoegend zijn.

Dus als de badkamer er niet op staat, kun je er van uit gaan dat deze lelijk is Wink
Bij ons stond de badkamer niet op de foto. Ik vond dat heel raar en had een lelijke badkamer verwacht maar hij is juist ontzettend luxe! Ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom ze die foto niet op internet gezet hebben.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Susan ma 21 maa 2011 - 6:15

Purple schreef:Jawel hoor maar wij wilden dat zelf niet, net zoals onze slaapkamer. Wij wilden niet dat heel Nederland dat kan zien...

Ik weet niet of je huis nog steeds te koop staat, maar op dit moment heb je echt geluk als je je huis in een paar maanden tijd kunt verkopen, dus als het voor de belangstelling van je huis goed is om het erop te zetten zou ik dat toch even net iets belangrijker vinden dan privacy. Je hoeft niet in je blote kont op bed te gaan liggen als de foto's worden gemaakt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Live Laugh Love ma 21 maa 2011 - 6:22

Lynn_ schreef:
Prosecco schreef:Er worden alleen foto's op Funda gezet die waarde toevoegend zijn.

Dus als de badkamer er niet op staat, kun je er van uit gaan dat deze lelijk is Wink
Bij ons stond de badkamer niet op de foto. Ik vond dat heel raar en had een lelijke badkamer verwacht maar hij is juist ontzettend luxe! Ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom ze die foto niet op internet gezet hebben.

Ik laat het maar over me heen komen, valt het tegen, valt het tegen.. is het mooi.. is dat mooi meegenomen Wink
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Funda, niet alles op de foto's Empty Re: Funda, niet alles op de foto's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum