Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alles voor een jongen moeilijker.....

+37
Rush
Takkie
Steep
Julia
Charles
Pompoen
Supertalentje
Bolleke
xxjojootjexx
Shisha
Puggle
Paper Crown
Marin
Printje
_Lana_
Caroow
Phileine
Engelse Drop
Annie24
Thunder
Emmayes
Linda
Sun88
CCC
Razz
Susan
Annemie
Parel
*Lieke*
Luce
Laurientje
kwak
Liadan
Bruintje Beer
Blue flower
Tania
Pien
41 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Pien do 11 jul 2013 - 0:41

Sinds de geslachtsbepaling weten we dat we een zoon krijgen... Natuurlijk druk met alles uitzoeken/ regelen/ etc.

Maar, wat vind ik het moeilijk!! Ik hou bijv niet van auto opdrukjes, voetbalopdrukjes, beertjes, disney etc..  Ik merk heel sterk dat ik alles moeilijker vind te kiezen. Zo begon het al met de naam. Naar vele weken en maanden wikken en wegen hebben we de keuze gemaakt, kamertje konden we de kleuren ook niet snel over eens worden, wel steigerhout of niet steigerhout, muursticker van een boom of van een tak, blauwe lakentjes of toch grijs, geboortekaartje met foto of zonder foto, als het zonder foto word moeten we toch weer een ander kaartje uitzoeken. Luiertas was al net zo'n probleem. En zo blijven we bezig met twijfelen.....

Waar we bij E heel snel klaar waren met alles en heel makkelijk konden kiezen, zo moeilijk gaat het nu. Terwijl ik voor een meisje alles zo kan kiezen.

Herkenbaar?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Tania do 11 jul 2013 - 0:43

Nee eigenlijk niet, ik vind dat er voor jongens ook genoeg leuke dingen zijn en ik vond het bij J. niet moeilijker kiezen dan bij M.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Blue flower do 11 jul 2013 - 0:45

Nee niet herkenbaar, maar goed ik heb dan ook 2 jongens dus zit er helemaal in Wink
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Bruintje Beer do 11 jul 2013 - 0:46

Tania schreef:Nee eigenlijk niet, ik vind dat er voor jongens ook genoeg leuke dingen zijn en ik vond het bij J. niet moeilijker kiezen dan bij M.
+1

En ik hou ook niet van die opdrukken enzo maar vindt het opzich niet moeilijker.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Liadan do 11 jul 2013 - 0:50

Een naam kiezen vonden wij wel een stuk moeilijker.
Verder vond ik het niet moeilijker, keuzes voor het kamertje waren snel gemaakt en ook kleren vond ik niet moeilijk. Geboortekaartje waren we sneller uit dan bij mijn dochter.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  kwak do 11 jul 2013 - 0:52

Haha, hier heb ik ook een topic over geopend toen bleek dat wij een jochie kregen!
Je kan ook beter eerst een jochie krijgen en dan een meisje. Zo veel meer keus heb je voor meisjes, het is zo veel makkelijker!

Voor j heeft het ook lang geduurd voordat we een naam, kamertje en eerste pakje hadden. Ik vond het zo moeilijk maar nu hij er is zie ik zoveel leuke dingen voor hem!
Komt misschien ook wel omdat ik weet wat nu bij hem past.

Nu ben ik heel blij met mijn jochie en meisje want voor beide kan ik nu precies vinden wat ik leuk voor ze vind.

Het komt allemaal goed! En... Voor jongetjes zijn leuke schoentjes!heel leuk, veel leuker dan voor meisjes!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Laurientje do 11 jul 2013 - 0:53

Bruintje Beer schreef:
Tania schreef:Nee eigenlijk niet, ik vind dat er voor jongens ook genoeg leuke dingen zijn en ik vond het bij J. niet moeilijker kiezen dan bij M.
+1

En ik hou ook niet van die opdrukken enzo maar vindt het opzich niet moeilijker.

Hier sluit ik me bij aan!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Pien do 11 jul 2013 - 0:58

Gelukkig in ieder geval iemand die me snapt..... Ik vraag mezelf ook wel eens af of ik het mezelf misschien te moeilijk maak hoor, maar ik wil het gewoon graag zo perfect mogelijk hebben! Voor E hebben we een prachtig kamertje en een nog mooiere kaart. Dat wil ik voor hem ook gewoon!  Daarnaast ben ik ook wel een beetje iemand die wil laten zien dat ze het allemaal goed voor elkaar heeft en daarmee maak ik het mezelf ook niet echt makkelijker...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Luce do 11 jul 2013 - 0:58

Dat had ik in het begin wel. En nu met de naam weer. Voor meiden had ik tig leuke namen in mijn hoofd, voor jongens moest ik steeds zoeken. Maar ik moet wel, mijn man kent maar 1 recept Wink. Qua kleding etc vind ik het niet moeilijk, maar ik zit er ook al een tijdje in.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Luce do 11 jul 2013 - 0:59

Dat streven heb ik dan weer niet, dat alles perfect moet. Maak je het jezelf alleen maar moeilijker mee lijkt me. Dat interesseert je zoon echt niks hoor.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Pien do 11 jul 2013 - 1:08

Qua kleding is het allemaal geod gekomen.... Meneer heeft nu al een mooi gevulde kast!! Zat nog op kleertjes.com te kijken en ook bij z8, maar dat komt straks helemaal goed.

Naam voor meisje hadden we al, kamertje voor een meisje wisten we ook al precies hoe we die wilden en die omschakeling is best moeilijk!

Vandaag hakken we de laatste knopen door, ik ben nu alle opties aan het bekijken en als mijn man dan thuis is gaan we er eens voor zitten... Ik merk dat ik er erg onrustig van word namelijk!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  *Lieke* do 11 jul 2013 - 1:09

Blue flower schreef:Nee niet herkenbaar, maar goed ik heb dan ook 2 jongens dus zit er helemaal in Wink

 + 1
*Lieke*
*Lieke*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Parel do 11 jul 2013 - 1:15

Dat moet je helemaal niet worden, pien!
Ik herken de onrust wel, totaal ander gebied, maar ik wil ook altijd alles precies goed en precies gelijk NU.

Maar alles goed willen hebben om te laten zien dat je het goed voor elkaar hebt (komt me helaas bekend voor) is natuurlijk klinkklare onzin. Je moet het klaar hebben omdat je zoon bijna komt en jullie het leuk vinden wat jullie hebben gecreëerd, wat een ander daarvan vindt, lekker boeiend! Gewoon lekker je eigen ding doen, ook al vind jij het het allermooist er zijn altijd nog mensen die er geen bal aan vinden Razz 
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Annemie do 11 jul 2013 - 1:42

Hier ook totaal niet herkenbaar.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Susan do 11 jul 2013 - 1:57

Nee, geen moeite mee gehad, ik vind dat er heel veel leuke jongenskleertjes zijn. Ezra ziet er altijd leuk uit en heeft ook een leuke kamer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Razz do 11 jul 2013 - 2:00

Nee eigenlijk niet. Alleen met de naam hebben we wat moeite gehad. Ik hou ook niet van die blije opdrukjes maar ik heb altijd toch wel leuke stoere kleding voor S. maar met de inrichting van zijn kamertje etc heb ik totaal geen moeite gehad!

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Susan do 11 jul 2013 - 2:10

Ik ben erg fan van de Zara en de Benetton als het om jongenskleding gaat (ook voor meisjeskleding maar daar gaat het nu niet om).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  CCC do 11 jul 2013 - 3:55

Denk dat je je het zo makkelijk of moeilijk kan maken als je zelf wilt Wink Ik vind dat er voor jongens ook enorme leuke dingen te vinden zijn eigenlijk, weet zelfs al wat ik zou willen als we ooit nog een jongen zouden krijgen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Sun88 do 11 jul 2013 - 5:10

Ik vind wel dat er voor meisjes meer kleding keuze is, meeste winkels hebben toch meer meiden kleding. Maar genoeg leuke jongens kleding zonder lelijke opdruk. Wat ik wel veel moeilijker vond was het geboorte kaartje uitzoeken. Hoe vaak ik wel niet tegen man heb gezegd, als we een meisje hadden gekregen had ik deze gewild. Terwijl het kaartje voor een jongen zo moeilijk was.
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Linda do 11 jul 2013 - 5:15

Qua kleding is er voor meisjes meer, maar dat is ook wel logisch, tenzij je een jongen graag een jurk of rok aan wil doen.
Maar ik vind dat er voor een jongen ook genoeg keus is. Ik vind dat onze zoon best leuke kleren in z'n kast heeft liggen.
Voor de rest vond ik het ook niet lastiger dan bij dochter.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Emmayes do 11 jul 2013 - 5:39

Ik denk zelf dat ik beter kan slagen voor jongenskleding dan voor meisjeskleding, maar ik hou dan ook niet van strikjes en rouches enzo.
Emmayes
Emmayes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 139
Registratiedatum : 01-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Thunder do 11 jul 2013 - 5:45

Nee, totaal niet herkenbaar.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Annie24 do 11 jul 2013 - 6:49

Hier ook totaal niet herkenbaar.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gast do 11 jul 2013 - 6:54

Ik denk dat ik voor een meisje geen rem meer zou hebben, er is zóveel, zeker qua kleding en schoenen...dan is het voor een jongen toch makkelijker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Engelse Drop do 11 jul 2013 - 7:15

Lijkt me vervelend om zo in het leven te staan. Alles perfect willen hebben en nog niet eens voor jezelf, of je kind, maar om aan anderen te laten zien hoe goed je het voor elkaar hebt. Is dat niet vermoeiend? Ik vond het voor mijn dochter ook best lastig om kleding te kopen, maar dat kwam omdat ik niet van roze houd. Een paar roze dingen, prima, maar de hele winkel hangt vol met roze, echt jammer vind ik dat. Ik heb goed gezocht naar meer neutrale kleding (HEMA) zodat nummer twee het grootste deel ook nog aan kan, ongeacht of het een jongetje of meisje wordt.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Alles voor een jongen moeilijker..... Empty Re: Alles voor een jongen moeilijker.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum