Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verkeerd bedrag met geld storten

+14
Paper Crown
Olijfje
Blond
Sarah1985
CarpeDiem
Rovine
Raindrop
Possom
Beachgirl
Susan
Monte
Phileine
_Femme
Snoes
18 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:06

Afgelopen zaterdag hadden mijn vriend en ik een vrij groot bedrag gestort bij de bank, omdat we het liever op rekening hadden in plaats van contant. Zo gezegd zo gedaan, wij alle stappen gevolgd, en nu is er 450! euro te weinig geteld. Natuurlijk gelijk aangegeven, en ze hebben alles uitgezocht en we kregen vandaag een brief dat ze de automaat nagekeken hebben en dat het klopt, en we dus géén geld terugkrijgen, omdat het volgens hun wel goed is gegaan, maar dat is het niet, want er zijn 9 briefjes van 50 te weinig geteld.

Weg 450 euro... Sad

Wat kunnen wij hier nog aan doen? Want hier gaan we niet mee accoord sowieso en alle verzekeringen, hypotheek e.d. lopen bij deze bank, en we zijn eigenlijk van plan om over te gaan stappen als de bank ons hierin niet tegemoet komt, want dit is gewoon belachelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:09

Ik denk vrij weinig eerlijk gezegd. Maar je geeft dus 450 euro contant aan zo'n medewerker, dan krijg je toch wel een papier waarop dat bedrag staat en je het moet ondertekenen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 4:10

Wat belachelijk zeg!

Hoe werken zo'n automaten bij jullie dan? Wij hebben gisteren namelijk ook 1500 euro geld op de bank gezet via een automaat. We moesten gewoon onze biljetten er insteken en dan telde de automaat het geld na. Uiteindelijk geeft hij dan het bedrag aan wat hij geteld heeft en vraagt dan aan ons of we hiermee akkoord zijn.

Ik weet dat ik vroeger altidj het geld in een enveloppe moest steken en dan in zo'n automaat steken, maar nu tellen de automaten het hier al voor ons.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:10

Nee, het was in zo'n automaat waar je de briefjes stopt! En hij gaf gelijk het verkeerde bedrag aan, maar dat is niet meer te annuleren. Dus daarna gelijk iemand erbij gehaald & papieren ingevuld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 4:10

Edit: heb je het echt aan zo'n medewerker gegeven? Ik nam aan dat je het in een automaat had gestoken?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:11

Snoes, dat deed die ook bij ons, en toen gaf die het verkeerde bedrag aan, maar we konden alleen kiezen voor 'storting afronden' of 'meer storten'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:11

Snoes schreef:Edit: heb je het echt aan zo'n medewerker gegeven? Ik nam aan dat je het in een automaat had gestoken?

Dat heb ik ook smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  _Femme vr 28 okt 2011 - 4:11

Ik snap niet helemaal hoe dit is gekomen?

Als je bij de Rabobank gaat storten, en je stopt het geld in het vak gaat hij tellen. Zodra het geteld is kun je aankruisen of je hiermee akkoord gaat wat er geteld is, en als het niet klopt druk je op stoppen en dan gaat het klepje weer open met het geld wat je erin gedaan hebt. Dus als ik het goed begrijp hebben jullie op akkoord gedrukt terwijl het niet juist was?

Het is wel heel vervelend.. maar ik denk niet dat je hier iets tegen kunt doen Sad

Edit: ik zie dat ik spuit 11 ben laughcry Maar dan zou ik een klacht indienen bij de bank dat je de storting niet kunt annuleren! Wat slecht zeg..


Laatst aangepast door _Femme op vr 28 okt 2011 - 4:12; in totaal 1 keer bewerkt

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 4:11

Pippa schreef:Nee, het was in zo'n automaat waar je de briefjes stopt! En hij gaf gelijk het verkeerde bedrag aan, maar dat is niet meer te annuleren. Dus daarna gelijk iemand erbij gehaald & papieren ingevuld.
Wat stom dat je dat niet meer kan annuleren dan.

Wij hebben het ook een keer gehad dat hij 100 euro te weinig had geteld. Hebben toen op 'niet akkoord' geklikt en we kregen ons geld weer terug uit de automaat, waar we dan later gewoon mee naar de bank-medewerker zijn gestapt.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 4:12

Pippa schreef:
Snoes schreef:Edit: heb je het echt aan zo'n medewerker gegeven? Ik nam aan dat je het in een automaat had gestoken?

Dat heb ik ook smile
Ja, dan had ik het toch juist begrepen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:12

_Femme schreef:Ik snap niet helemaal hoe dit is gekomen?

Als je bij de Rabobank gaat storten, en je stopt het geld in het vak gaat hij tellen. Zodra het geteld is kun je aankruisen of je hiermee akkoord gaat wat er geteld is, en als het niet klopt druk je op stoppen en dan gaat het klepje weer open met het geld wat je erin gedaan hebt. Dus als ik het goed begrijp hebben jullie op akkoord gedrukt terwijl het niet juist was?

Het is wel heel vervelend.. maar ik denk niet dat je hier iets tegen kunt doen Sad

Nee, wij konden niet annuleren of stoppen!! Anders waren we er natuurlijk niet mee accoord gegaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  _Femme vr 28 okt 2011 - 4:13

Dan zou ik daar een klacht over indienen..

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:13

Snoes schreef:
Pippa schreef:Nee, het was in zo'n automaat waar je de briefjes stopt! En hij gaf gelijk het verkeerde bedrag aan, maar dat is niet meer te annuleren. Dus daarna gelijk iemand erbij gehaald & papieren ingevuld.
Wat stom dat je dat niet meer kan annuleren dan.

Wij hebben het ook een keer gehad dat hij 100 euro te weinig had geteld. Hebben toen op 'niet akkoord' geklikt en we kregen ons geld weer terug uit de automaat, waar we dan later gewoon mee naar de bank-medewerker zijn gestapt.

Ja, kon dat maar, dan hadden we het weer contant meegenomen. En het gaat niet om 1 briefje, maar gewoon 9. Volgens de brief die we kregen hebben ze de automaat nagelopen (zit bewijs bij van systeem) en klopt het, maar het moesten 55 briefjes zijn, en niet 46 & dat weten we 100% zeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:14

_Femme schreef:Dan zou ik daar een klacht over indienen..

Ja, dat moeten we ook gaan doen denk ik inderdaad.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 4:14

Dat kan toch gewoon niet? Er moet toch ergens iets fout gelopen zijn bij die automaat? Vind het wel heel vervelend voor jullie hoor, het is wel een hoop geld natuurlijk Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:15

Welke bank is dit dan?

Ik heb een keer gehad dat ik pinde bij de ING en er vervolgens geen geld uitkwam, het hele ding liep vast, en aangezien ik meteen met mijn BB mijn saldo kon checken zag ik dat het geld wel was afgeschreven. Meteen naar binnen gegaan, melding van gemaakt en toen heb ik mijn geld teruggekregen...

Onwijs kut dit zeg!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:15

Snoes // Het kan ook niet, en sowieso vind ik het stom dat ze vinden dat hiermee de situatie is afgehandeld. Want natuurlijk geeft de automaat het verkeerde aantal aan, want anders hadden we het wel goed op de rekening gekregen!! Bij de bank was ons verteld dat dat geld geteld wordt en dat bij een overschot ze kijken naar de openstaande situaties, zoals die van ons, en ze het geld dan terug gaan storten.

Leaf // A.b.n in R.ijsw.ijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 4:17

Ik vind het ook echt belachelijk dat de zaak hiermee gesloten is voor hen. Komop zeg, het gaat niet over 10 euro (en dan nog, het is het principe).

Ik zou ook sowieso klacht indienen, vrees dat je niet meer kan doen Sad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:18

Inderdaad, het gaat sowieso om het principe. Het is gewoon ONS geld, het geld dat ik heb verdiend door mijn auto te verkopen, en wat we willen sparen voor het huis, en dat is gewoon deels weg nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:19

Hingen er geen camera's bij ofzo? (ik noem ook maar wat, geen idee of het zichtbaar is als je dan geld in die automaat stopt)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Phileine vr 28 okt 2011 - 4:19

Dat is echt stevig balen Neutral Ik zou het er niet bij laten zitten en nogmaals de bank benaderen en het verhaal uitleggen. En daarbij zou ik aangeven dat als het niet wordt opgelost, je over wilt stappen naar een andere bank. Dan pakken ze het meestal op als een urgente klacht.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:20

_Leaf_ schreef:Hingen er geen camera's bij ofzo? (ik noem ook maar wat, geen idee of het zichtbaar is als je dan geld in die automaat stopt)

Het waren 65 briefjes die we in de automaat stopten, dus dat zullen ze niet precies hebben kunnen zien Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:21

Phileine schreef:Dat is echt stevig balen Neutral Ik zou het er niet bij laten zitten en nogmaals de bank benaderen en het verhaal uitleggen. En daarbij zou ik aangeven dat als het niet wordt opgelost, je over wilt stappen naar een andere bank. Dan pakken ze het meestal op als een urgente klacht.

Ja, dat hebben we al aangegeven, en zelfs nu hebben we dit gekregen.

Mijn vader dacht rechtsbijstand inschakelen, en de grap is, dat we die via dezelfde bank hebben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Monte vr 28 okt 2011 - 4:21

Het klinkt misschien stom, maar weet je zeker dat je er 55 briefjes hebt ingestopt?(en dat het niet nog ergens ligt of al is uitgegeven en dat je dit vergeten bent)

Ik vind het wel echt een rotsituatie en ik zou het ook heel erg vinden als me dit zou overkomen(nu durf ik gelijk niets meer te storten via apparaten, al zit ik bij de ing)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 4:22

Monte schreef:Het klinkt misschien stom, maar weet je zeker dat je er 55 briefjes hebt ingestopt?(en dat het niet nog ergens ligt of al is uitgegeven en dat je dit vergeten bent)

Ik vind het wel echt een rotsituatie en ik zou het ook heel erg vinden als me dit zou overkomen(nu durf ik gelijk niets meer te storten via apparaten, al zit ik bij de ing)

We hadden het uit het kluisje gehaald, beide geteld, in een portemonnee gedaan, en die leeggehaald voor de automaat & alles erin gestopt. Het kan echt nergens anders liggen, en we weten zeker dat het bedrag wat we hadden moeten krijgen klopt, omdat we de auto verkocht hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum