Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verkeerd bedrag met geld storten

+14
Paper Crown
Olijfje
Blond
Sarah1985
CarpeDiem
Rovine
Raindrop
Possom
Beachgirl
Susan
Monte
Phileine
_Femme
Snoes
18 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 6:15

Serieus. Als mij zoiets was overkomen en het voorstel was om gewoon op akkoord te drukken, om vervolgens bezwaar aan te tekenen, dan hadden ze nog een nare aan mij gehad. Mijn ouders hebben ooit hetzelfde gehad en konden dus wel zwaar fluiten naar hun centjes.

Stel nu dat de 9/50€ zijn blijven steken en dit is bijgeteld bij de volgende persoon. Dan kunnen zij nog zoveel geld tellen als ze willen, maar zullen ze altijd op dagstorting komen. Rolling Eyes

Ik zou er werk van maken, maar hoe en wat durf ik niet te zeggen. Maar dat hebben andere forummers al voor mij gedaan. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 6:15

Princess schreef:Wat vaag, lijkt me dat dat verschil wel eruit moet komen!
En misschien is dit een hele stomme vraag/ opmerking, maar op die automaten zit toch ook een stop-knop? Waarschijnlijk niet, want het lijkt me dat je daar dan wel op gedrukt zou hebben, maar op die van de rabo zit dat wel.

Nee, helaas niet. We konden niks stoppen of annuleren of om hulp vragen oid, alleen maar meer storten of de storting afronden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 6:16

Maura, de automaat was wel leeg bij de volgende persoon, dus dat kan het niet zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 6:16

Pippa schreef:Maura, de automaat was wel leeg bij de volgende persoon, dus dat kan het niet zijn..

Dan hadden ze het moeten kunnen zien, het verschil. Lijkt mij. Maar ja... Mooi balen is het wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 6:18

Pippa schreef:
Princess schreef:Wat vaag, lijkt me dat dat verschil wel eruit moet komen!
En misschien is dit een hele stomme vraag/ opmerking, maar op die automaten zit toch ook een stop-knop? Waarschijnlijk niet, want het lijkt me dat je daar dan wel op gedrukt zou hebben, maar op die van de rabo zit dat wel.

Nee, helaas niet. We konden niks stoppen of annuleren of om hulp vragen oid, alleen maar meer storten of de storting afronden.

Raar joh. Enorme klotesituatie, het gaat echt om een flink bedrag!
Ik hoop voor je dat ze er nog achter komen wat er gebeurd is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 6:38

Het maakt me niet uit wat er gebeurd is, ik wil mijn geld terug! Haha.

En overigens heb ik alles er in 1x in gedaan, ik ga echt niet 65 briefjes er 1 voor 1 instoppen, klepje dicht, laten tellen en dan weer openmaken, dat hoeft ook niet, het moet gewoon in 1x kunnen volgens de bank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Possom vr 28 okt 2011 - 7:03

Ik heb zo'n vermoeden dat degene die de automaat heeft nagekeken jouw briefjes in zijn zak heeft laten 'vallen'.
Zo is van ons eens een xbox gejat door een bezorger van tnt die hem had afgetekend maar niet aan ons afgeleverd. Hebben wij ook werk van gemaakt en we hebben ons gelijk gekregen. Je moet je niet klein laten maken hoor! Die bedrijven zijn zo hard omdat veel mensen er waarschijnlijk misbruik van proberen te maken, maar als je gelijk hebt, heb gelijk en dan moet je het krijgen ook, zeker als je zo'n goede klant bent.
Ik zou in een aangetekende brief schrijven wat er is gebeurd en dat de medewerkers je hebben verteld dat je op akkoord moest drukken (voordat je daar problemen over krijgt) ook al was je niet akkoord en je graag je geld binnen een redelijke tijd gestort wilt zien (2 weken ofzo). En als dit niet gebeurt dreigen met Kassa, dan kan alles ineens wel.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Raindrop vr 28 okt 2011 - 7:22

Wat een rare bank zeg dat je je storting niet kan annuleren of wijzigen.

Wij hebben ooit wel een zaak gehad met iets (iets heel anders) en hebben dat op dit forum gezet: http://rechtenforum.nl/
We kregen daar heel goede reacties op wat we het beste konden doen enzo.
Ook zijn we ermee naar het Juridisch loket gegaan voor (gratis) advies. Misschien ook wat voor jullie?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 7:25

Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch ook écht niet was weggegaan vooraleer ik dat geld terughad, of dat ik zwart op wit bewijs had dat het wel op mijn rekening staat. Daar hebben ze in mij dan ook een slechte in, ik zou echt niet zijn weggegaan vooraleer dat ik mijn geld terug zou zien.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Rovine vr 28 okt 2011 - 7:29

Terwijl je zo'n lief meisje lijkt. Very Happy

Ik zou echt niet weten wat ik zou doen dan. Enerzijds heb je geen poot om op te staan als zij beweren dat het nageteld is, maar het is gewoon niet eerlijk. Het ergste is dat zo'n bank altijd het laatste woord heeft.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  CarpeDiem vr 28 okt 2011 - 7:34

Oh echt belachelijk! Bij onze bank kun je inderdaad ook niet annuleren.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 7:35

Nobucta schreef:Terwijl je zo'n lief meisje lijkt. Very Happy
Hahaha ja, ik bén ook heel lief Laughing Maar als ik wéét dat ik gelijk heb, dan houd ik gewoon voet bij stuk. Zo heb ik afgelopen maandag ook nog bij een instantie gestaan die mij en mijn vriend nog meer dan 1000 euro moest (al maaaanden) en waar ze ook beweerden dat we iets niet in orde hadden gebracht waardoor het niet gestort kon worden. Nou, ik had dat zeker in orde gebracht en ook persoonlijk binnengebracht. Ik ben er zeker een uur geweest, maar ik ben wel buitengegaan met die storting op onze rekening angel

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Raindrop vr 28 okt 2011 - 7:45

Dat is wel goed van je Snoes! Is je vriend ook zo?
Ik durf nooit zo goed haha, mijn vriend wel trouwens.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 7:53

Nee, mijn vriend is daar veel te soft in haha.
Zo is hij bij zijn baas ook, als die zijn loon niet (of veel te laat) stort, dan zegt hij daar vaak niets van. Ofja, zo'n simpele opmerking dat hij nog geen loon heeft. Nou, als ik nog geen loon had (2 weken nadat ik het al had moeten hebben) dan zou ik één keer nog lief zeggen dat ik het niet heb, maar daarna zou ik écht op mijn achterste poten gaan staan hoor.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Sarah1985 vr 28 okt 2011 - 8:18

jemig dat is kut zeg, hoop dat je het geld terug krijgt

Ik had het juist eens andersom ging geld storten en toen liep het ding vast. En gingen ze het geld achter eruit halen en kreeg ineens 50 euro extra.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Raindrop vr 28 okt 2011 - 8:21

Sarah1985 schreef:jemig dat is kut zeg, hoop dat je het geld terug krijgt

Ik had het juist eens andersom ging geld storten en toen liep het ding vast. En gingen ze het geld achter eruit halen en kreeg ineens 50 euro extra.

En heb je er toen iets van gezegd? :P :P

@ Snoes wat betreft het loon, na twee weken zou ik wel boos worden! Je werkt ook niet voor niks. Gebeurd het vaak dat je vriend zijn loon niet op de afgesproken datum krijgt?


Laatst aangepast door Raindrop op vr 28 okt 2011 - 8:23; in totaal 1 keer bewerkt
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Sarah1985 vr 28 okt 2011 - 8:23

Raindrop schreef:
Sarah1985 schreef:jemig dat is kut zeg, hoop dat je het geld terug krijgt

Ik had het juist eens andersom ging geld storten en toen liep het ding vast. En gingen ze het geld achter eruit halen en kreeg ineens 50 euro extra.

En heb je er toen iets van gezegd? :P :P

ja ik zei dat het niet klopte en zij zei van wel, maar we hadden heel vaak nageteld. ik had eerst ook allemaal briefjes van 20 en 10. en kreeg toen ineens allemaal briefjes van 50
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Raindrop vr 28 okt 2011 - 8:24

Sarah1985 schreef:
Raindrop schreef:
Sarah1985 schreef:jemig dat is kut zeg, hoop dat je het geld terug krijgt

Ik had het juist eens andersom ging geld storten en toen liep het ding vast. En gingen ze het geld achter eruit halen en kreeg ineens 50 euro extra.

En heb je er toen iets van gezegd? :P :P

ja ik zei dat het niet klopte en zij zei van wel, maar we hadden heel vaak nageteld. ik had eerst ook allemaal briefjes van 20 en 10. en kreeg toen ineens allemaal briefjes van 50

Tja als zij zegt dat het klopt haha. Je hebt er toch iets van gezegd Wink
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes vr 28 okt 2011 - 8:27

Raindrop schreef:
@ Snoes wat betreft het loon, na twee weken zou ik wel boos worden! Je werkt ook niet voor niks. Gebeurd het vaak dat je vriend zijn loon niet op de afgesproken datum krijgt?
Mijn vriend is dan ook wel boos, maar hij laat dat niet merken aan zijn baas. Terwijl hij er gewoon recht op heeft natuurlijk. Maar goed, gelukkig komt dit nu niet meer zo vaak voor en ik moet ook wel zeggen dat hij er nu wel harder op staat om het op tijd te krijgen.

We zijn nu volop aan het sparen voor een andere auto en als mijn vriend dan vraagt hoeveel er op de rekening staat, zeg ik altijd: "Ja, als jij jouw loon nu eens zou krijgen, zou ik het weten en zou ik nog eens geld naar de spaarrekening kunnen overzetten". Meestal heeft hij het de dag erop dan wel aan zijn baas laten horen dat we dat geld nodig hebben. We hebben het dan niet echt nodig (in de zin van, we komen tekort) maar het is gewoon fijn om het op de spaarrekening te kunnen zetten.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 8:58

Snoes schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch ook écht niet was weggegaan vooraleer ik dat geld terughad, of dat ik zwart op wit bewijs had dat het wel op mijn rekening staat. Daar hebben ze in mij dan ook een slechte in, ik zou echt niet zijn weggegaan vooraleer dat ik mijn geld terug zou zien.

Nou helaas was dat geen optie, omdat ze het echt niet zomaar voor ons terug konden halen, omdat het gewoon geteld moet worden, en het om enorme bedragen gaat bij zo'n automaat en wij waren er op zaterdagmiddag om 13.00u, dus dat was geen mogelijkheid. Maar het is gewoon klote dat het zo moeilijk gaat, het is gewoon mijn geld, en dat wil ik terug. Maar maandag kunnen we erover terugbellen, en gaan ze er meer over vertellen want om 10 voor 6 was de afdeling al weg die zegt tot 18.00u uur te bereiken zijn laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Blond za 29 okt 2011 - 2:48

Wat een klote situatie zeg! Je weet in ieder geval dat je daar NOOIT meer je geld gaat storten. Inderdaad een klachtenbrief schrijven, en gebruik maken van rechtsbijstand.

Succes!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Olijfje za 29 okt 2011 - 3:00

Raindrop schreef:
Sarah1985 schreef:
Raindrop schreef:
Sarah1985 schreef:jemig dat is kut zeg, hoop dat je het geld terug krijgt

Ik had het juist eens andersom ging geld storten en toen liep het ding vast. En gingen ze het geld achter eruit halen en kreeg ineens 50 euro extra.

En heb je er toen iets van gezegd? :P :P

ja ik zei dat het niet klopte en zij zei van wel, maar we hadden heel vaak nageteld. ik had eerst ook allemaal briefjes van 20 en 10. en kreeg toen ineens allemaal briefjes van 50

Tja als zij zegt dat het klopt haha. Je hebt er toch iets van gezegd Wink


Misschien is het wel zo gegaan.. Iemand na jou die jouw geld in z'n zak steekt in plaats van er (nogmaals) iets van te zeggen. Zulke mensen zijn er ook he..!
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 3:21

Snoes schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch ook écht niet was weggegaan vooraleer ik dat geld terughad, of dat ik zwart op wit bewijs had dat het wel op mijn rekening staat. Daar hebben ze in mij dan ook een slechte in, ik zou echt niet zijn weggegaan vooraleer dat ik mijn geld terug zou zien.

+1, ik was eigenlijk al niet akkoord gegaan met het bedrag afronden of op akkoord drukken als het bedrag niet klopt. Al hadden er 10 medewerkers om me heen gestaan, haha. Klinkt mij niet zuiver namelijk dat je niet kan annuleren of op een stopknop kan drukken. Niet om jou nou aan te vallen ofzo hoor Pippa, maar ik was er gewoon niet mee akkoord gegaan of het nou zaterdagmiddag 13.00 uur is of niet. Maar helaas zit je nu met deze situatie. Sad Ben je terug geweest en naar die persoon gevraagd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 4:40

Possom schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat degene die de automaat heeft nagekeken jouw briefjes in zijn zak heeft laten 'vallen'.

Dat is dus echt pure onzin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 4:44

PrinsesBo schreef:
Possom schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat degene die de automaat heeft nagekeken jouw briefjes in zijn zak heeft laten 'vallen'.

Dat is dus echt pure onzin.

Oh, jij was erbij?
Iedereen kan toch iets bedenken wat er gebeurd zou kunnen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 3 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum