Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verkeerd bedrag met geld storten

+14
Paper Crown
Olijfje
Blond
Sarah1985
CarpeDiem
Rovine
Raindrop
Possom
Beachgirl
Susan
Monte
Phileine
_Femme
Snoes
18 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Possom za 29 okt 2011 - 4:46

PrinsesBo schreef:
Possom schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat degene die de automaat heeft nagekeken jouw briefjes in zijn zak heeft laten 'vallen'.

Dat is dus echt pure onzin.

Als je niks zinnigs kunt beargumenteren, zeg dan gewoon niks.
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes za 29 okt 2011 - 5:03

Het lijkt me verder ook wel zeer onwaarschijnlijk, maar het zou zo maar kunnen. Dat geld moet in ieder geval toch érgens zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes za 29 okt 2011 - 5:04

Jolee schreef:
Snoes schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik toch ook écht niet was weggegaan vooraleer ik dat geld terughad, of dat ik zwart op wit bewijs had dat het wel op mijn rekening staat. Daar hebben ze in mij dan ook een slechte in, ik zou echt niet zijn weggegaan vooraleer dat ik mijn geld terug zou zien.

+1, ik was eigenlijk al niet akkoord gegaan met het bedrag afronden of op akkoord drukken als het bedrag niet klopt. Al hadden er 10 medewerkers om me heen gestaan, haha. Klinkt mij niet zuiver namelijk dat je niet kan annuleren of op een stopknop kan drukken. Niet om jou nou aan te vallen ofzo hoor Pippa, maar ik was er gewoon niet mee akkoord gegaan of het nou zaterdagmiddag 13.00 uur is of niet. Maar helaas zit je nu met deze situatie. Sad Ben je terug geweest en naar die persoon gevraagd?
Weer zo enorm + 1 haha. Ik lijk misschien een lief meisje, maar in zulke zaken kan ik een kreng zijn.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 5:09

Possom schreef:
PrinsesBo schreef:
Possom schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat degene die de automaat heeft nagekeken jouw briefjes in zijn zak heeft laten 'vallen'.

Dat is dus echt pure onzin.

Als je niks zinnigs kunt beargumenteren, zeg dan gewoon niks.

Ik zeg wel iets, zoals je al zeg.
Zulke handelingen worden in een bank nl altijd met 2 paar ogen gedaan. Lijkt me sterk dat met zoiets 2 mensen akkoord gaan.
Bovendien lijkt me niet dat mensen voor 450 euro hun baan gaan riskeren, dan doen ze dat wel voor een groter bedrag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 5:10

Had je argumenten er meteen bij gezet, dan sloeg het ergens op.
En mensen riskeren hun baan weleens voor mindere bedragen hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 5:10

Snoes schreef:Het lijkt me verder ook wel zeer onwaarschijnlijk, maar het zou zo maar kunnen. Dat geld moet in ieder geval toch érgens zijn.

Het geld moet wel ergens zijn, maar de bank gaat haar niet zomaar 450 euro 'geven', dan kan iedereen wel zeggen dat er meer geld in was gegaan.

Bij welke bank was dit trouwens?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 5:12

Princess schreef:Had je argumenten er meteen bij gezet, dan sloeg het ergens op.
En mensen riskeren hun baan weleens voor mindere bedragen hoor.

Mag je hier niks meer zeggen zonder argumenten dan?
Tuurlijk riskeren mensen hun baan voor minder, maar 2 mensen die dat doen lijkt me minder groot.

En wie zegt dat Pippa bv niet verkeerd geteld heeft en bv maar 450 ipv 900 heeft gestort? Ik noem maar wat, dat de bank als argument kan gaan hebben.
Maar dat kan ze ook niet bewijzen. En dat is gewoon klote als je geld zo verdwijnt natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes za 29 okt 2011 - 5:15

PrinsesBo schreef:
Snoes schreef:Het lijkt me verder ook wel zeer onwaarschijnlijk, maar het zou zo maar kunnen. Dat geld moet in ieder geval toch érgens zijn.

Het geld moet wel ergens zijn, maar de bank gaat haar niet zomaar 450 euro 'geven', dan kan iedereen wel zeggen dat er meer geld in was gegaan.

Bij welke bank was dit trouwens?
Ja, maar dan had ze wellicht op het einde van de dag wel telefoon gehad dat ze een bepaald verschil hadden lijkt me, maar dat is ook niet gebeurd.

En Pippa is er zeker van dat ze zoveel geld erin heeft gedaan. Ik ga daar ook gewoon van uit, zou niet weten waarom ik dat in twijfel zou moeten trekken. Maar dan nog was ik echt niet weggegaan vooraleer ik een correcte oplossing had gekregen, echt niet.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 5:34

Snoes schreef:
PrinsesBo schreef:
Snoes schreef:Het lijkt me verder ook wel zeer onwaarschijnlijk, maar het zou zo maar kunnen. Dat geld moet in ieder geval toch érgens zijn.

Het geld moet wel ergens zijn, maar de bank gaat haar niet zomaar 450 euro 'geven', dan kan iedereen wel zeggen dat er meer geld in was gegaan.

Bij welke bank was dit trouwens?
Ja, maar dan had ze wellicht op het einde van de dag wel telefoon gehad dat ze een bepaald verschil hadden lijkt me, maar dat is ook niet gebeurd.

En Pippa is er zeker van dat ze zoveel geld erin heeft gedaan. Ik ga daar ook gewoon van uit, zou niet weten waarom ik dat in twijfel zou moeten trekken. Maar dan nog was ik echt niet weggegaan vooraleer ik een correcte oplossing had gekregen, echt niet.

Ik waarschijnlijk ook niet hoor.
Maar de bank heeft zich aan zooooveel regels te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes za 29 okt 2011 - 5:37

PrinsesBo schreef:

Ik waarschijnlijk ook niet hoor.
Maar de bank heeft zich aan zooooveel regels te houden.
Ja, dat geloof ik best dat de bank zich aan veel regels te houden heeft. En één daarvan is: klant is koning. Zo is Pippa sowieso al niet behandeld, vind ik persoonlijk. Bovendien, ik heb voor mezelf ook regels waar ik me aan 'moet'/wil houden en één daarvan is om mij niet oneerlijk te laten behandelen smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 5:39

PrinsesBo schreef:
Princess schreef:Had je argumenten er meteen bij gezet, dan sloeg het ergens op.
En mensen riskeren hun baan weleens voor mindere bedragen hoor.

Mag je hier niks meer zeggen zonder argumenten dan?
Tuurlijk riskeren mensen hun baan voor minder, maar 2 mensen die dat doen lijkt me minder groot.

En wie zegt dat Pippa bv niet verkeerd geteld heeft en bv maar 450 ipv 900 heeft gestort? Ik noem maar wat, dat de bank als argument kan gaan hebben.
Maar dat kan ze ook niet bewijzen. En dat is gewoon klote als je geld zo verdwijnt natuurlijk!

Natuurlijk mag je wel wat zeggen zonder argumenten, maar de opmerking die je plaatste vond ik erg loos en nergens op slaan. Met je argumenten erbij klonk het wat aannemelijker.
De kans dat 2 mensen hun baan ervoor riskeren is klein, maar dus wel aanwezig.

Ik denk niet dat Pippa verkeerd geteld heeft, het is namelijk geen bedrag wat je verkeerd telt of 'overslaat'.
Maargoed, het is niet te bewijzen idd, van beide kanten niet, en dat maakt het zo'n rotsituatie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Paper Crown za 29 okt 2011 - 22:35

Weet je wat ik denk? Dat die briefjes die niet zijn meegeteld, vals geld zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Lejow za 29 okt 2011 - 22:48

2CKC2 schreef:Weet je wat ik denk? Dat die briefjes die niet zijn meegeteld, vals geld zijn.

Maar dan moeten die toch alsnog in dat apparaat liggen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Paper Crown za 29 okt 2011 - 22:54

Lejow schreef:
2CKC2 schreef:Weet je wat ik denk? Dat die briefjes die niet zijn meegeteld, vals geld zijn.

Maar dan moeten die toch alsnog in dat apparaat liggen?

Maar ze hebben toch niet geteld? Ze hebben een rollout uit dat ding afgelezen, maar niet zelf opnieuw nageteld.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Lejow za 29 okt 2011 - 22:56

2CKC2 schreef:
Lejow schreef:
2CKC2 schreef:Weet je wat ik denk? Dat die briefjes die niet zijn meegeteld, vals geld zijn.

Maar dan moeten die toch alsnog in dat apparaat liggen?

Maar ze hebben toch niet geteld? Ze hebben een rollout uit dat ding afgelezen, maar niet zelf opnieuw nageteld.

Dan zou dat aantal van dat apparaat toch ook sowieso hoger moeten zijn?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Paper Crown za 29 okt 2011 - 23:02

Lejow schreef:
2CKC2 schreef:
Lejow schreef:
2CKC2 schreef:Weet je wat ik denk? Dat die briefjes die niet zijn meegeteld, vals geld zijn.

Maar dan moeten die toch alsnog in dat apparaat liggen?

Maar ze hebben toch niet geteld? Ze hebben een rollout uit dat ding afgelezen, maar niet zelf opnieuw nageteld.

Dan zou dat aantal van dat apparaat toch ook sowieso hoger moeten zijn?

Lejow, denk even na(mee..) - nepgeld wordt toch niet meegeteld als geld? Dat ding denkt - er zijn 46 echte briefjes erin gedaan.. dus 46x 50EUR = het bedrag dat Pippa en vriend op het afschrift zien. Anders zou iedereen toch even wat papier op maat kunnen knippen en in dat ding kunnen stoppen en beweren dat ze er zojuist 1000EUR in gedaan hebben? Enige wat zou helpen, is als een bankmedewerker zelf het geld gaat tellen, en dan kan zien dat er 9 briefjes nepgeld in zitten en dan hebben Pippa en vriend hun antwoord.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Lejow za 29 okt 2011 - 23:07

Ik ben de draad kwijt, whaha :P

Nou goed, wat er met t geld gebeurd is, geen idee.. Ik hoop dat je het snel terug krijgt!
Maar als het nepgeld zou zijn, accepteert de automaat het als het goed is niet.
Maar goed, aangezien er ook geen annuleer knop op zit, weet je het nooit
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast za 29 okt 2011 - 23:07

Dat staat ook op die roll out, dat er geen nepgeld tussen zit, want daar screenen ze ook op. Overigens lijkt me dat heel sterk gezien het feit dat al het geld dat we gingen storten een tijd terug is opgenomen van een bank, dus dat moet gewoon echt zijn.

En er is iemand bij geweest na het storten, maar ook die gaf aan dat er alleen akkoord gedrukt kon worden, omdat zij hem ook niet kan annuleren oid, dat was gewoon helemaal niet mogelijk. Dus ik kan op mijn strepen gaan staan naast die automaat, maar dat maakt geen bal uit op zo'n moment als zij niks kan doen.. Sad

En we hebben nog gebeld, maar moeten maandag terugbellen, of het wel echt nageteld is allemaal, want dat is niet duidelijk nog. En verder zeggen ze dat we de eerste keer niet accoord hoeven gaan en ze het dan verder uit gaan zoeken, dus dat doen we sowieso!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Snoes zo 30 okt 2011 - 4:32

Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, Pippa.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 6:50

Snoes schreef:Ik ben benieuwd hoe dit afloopt, Pippa.

Ik ook wel. Ik vind het vreemd, dat die briefjes zomaar spoorloos kunnen zijn. Hopelijk krijg je gewoon je gelijk morgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Muurvlindertje wo 2 nov 2011 - 4:50

Raar verhaal dit. Heb je je geld al terug? Ook beetje dom om zo'n bedrag in een automaat te doen en niet meteen iemand te roepen toen het mis ging, want nu kun je helemaal niets bewijzen. Zelf laat ik het door een medewerker tellen die het dan meteen bijschrijft op m'n rekening.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 4:53

Muurvlindertje schreef:Raar verhaal dit. Heb je je geld al terug? Ook beetje dom om zo'n bedrag in een automaat te doen en niet meteen iemand te roepen toen het mis ging, want nu kun je helemaal niets bewijzen. Zelf laat ik het door een medewerker tellen die het dan meteen bijschrijft op m'n rekening.

Nee, we hebben ons geld nog niet terug. Overigens kun je bij die bank alleen maar via de automaat storten en niet via een medewerker en die zijn er niet voor niks, dus ik zou niet weten waarom het dom is om het daarin te stoppen? De andere keren ging het altijd wél goed bij mijn vriend. En als je zelf goed kan lezen kun je ook lezen dat we gelijk iemand geroepen hebben, maar dat de automaat het geld toen al had ingenomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 4:54

Pippa schreef:
Muurvlindertje schreef:Raar verhaal dit. Heb je je geld al terug? Ook beetje dom om zo'n bedrag in een automaat te doen en niet meteen iemand te roepen toen het mis ging, want nu kun je helemaal niets bewijzen. Zelf laat ik het door een medewerker tellen die het dan meteen bijschrijft op m'n rekening.

Nee, we hebben ons geld nog niet terug. Overigens kun je bij die bank alleen maar via de automaat storten en niet via een medewerker en die zijn er niet voor niks, dus ik zou niet weten waarom het dom is om het daarin te stoppen? De andere keren ging het altijd wél goed bij mijn vriend. En als je zelf goed kan lezen kun je ook lezen dat we gelijk iemand geroepen hebben, maar dat de automaat het geld toen al had ingenomen.

Tegenwoordigkun je vrijwel nergens meer aan de kas storten of opnemen.
Is er al meer duidelijkheid?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 4:56

PrinsesBo schreef:
Pippa schreef:
Muurvlindertje schreef:Raar verhaal dit. Heb je je geld al terug? Ook beetje dom om zo'n bedrag in een automaat te doen en niet meteen iemand te roepen toen het mis ging, want nu kun je helemaal niets bewijzen. Zelf laat ik het door een medewerker tellen die het dan meteen bijschrijft op m'n rekening.

Nee, we hebben ons geld nog niet terug. Overigens kun je bij die bank alleen maar via de automaat storten en niet via een medewerker en die zijn er niet voor niks, dus ik zou niet weten waarom het dom is om het daarin te stoppen? De andere keren ging het altijd wél goed bij mijn vriend. En als je zelf goed kan lezen kun je ook lezen dat we gelijk iemand geroepen hebben, maar dat de automaat het geld toen al had ingenomen.

Tegenwoordigkun je vrijwel nergens meer aan de kas storten of opnemen.
Is er al meer duidelijkheid?

Alleen bij de ING kan ik bij het postkantoor gedeelte nog geld storten, verder helemaal nergens, ergens gewoon irritant.

Er is nog geen duidelijkheid.. We hebben wel juridisch gevraagd hoe & wat en die zeggen dat we er geen geld in moeten investeren omdat de kans gewoonweg erg klein is dat je je gelijk krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 4:57

Wat klote zeg :shock: Ik zou me er echt niet bij neer kunnen leggen denk ik...dat geld IS toch ergens?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 4 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum