Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verkeerd bedrag met geld storten

+14
Paper Crown
Olijfje
Blond
Sarah1985
CarpeDiem
Rovine
Raindrop
Possom
Beachgirl
Susan
Monte
Phileine
_Femme
Snoes
18 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 4:58

Reva schreef:Wat klote zeg :shock: Ik zou me er echt niet bij neer kunnen leggen denk ik...dat geld IS toch ergens?!

Ja, dat zou je wel zeggen... Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Muurvlindertje wo 2 nov 2011 - 4:58

Misschien gejat door de medewerker die het eruit moest halen en moest tellen?
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 4:59

Muurvlindertje schreef:Misschien gejat door de medewerker die het eruit moest halen en moest tellen?

Het wordt niet handmatig geteld zover ik weet, want er gaan duizenden en duizenden euro's in om, dus die kans acht ik eigenlijk klein, maar het moet wel érgens zijn, dus dan zou je dat bijna denken inderdaad...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 5:01

Pippa schreef:
PrinsesBo schreef:
Pippa schreef:
Muurvlindertje schreef:Raar verhaal dit. Heb je je geld al terug? Ook beetje dom om zo'n bedrag in een automaat te doen en niet meteen iemand te roepen toen het mis ging, want nu kun je helemaal niets bewijzen. Zelf laat ik het door een medewerker tellen die het dan meteen bijschrijft op m'n rekening.

Nee, we hebben ons geld nog niet terug. Overigens kun je bij die bank alleen maar via de automaat storten en niet via een medewerker en die zijn er niet voor niks, dus ik zou niet weten waarom het dom is om het daarin te stoppen? De andere keren ging het altijd wél goed bij mijn vriend. En als je zelf goed kan lezen kun je ook lezen dat we gelijk iemand geroepen hebben, maar dat de automaat het geld toen al had ingenomen.

Tegenwoordigkun je vrijwel nergens meer aan de kas storten of opnemen.
Is er al meer duidelijkheid?

Alleen bij de ING kan ik bij het postkantoor gedeelte nog geld storten, verder helemaal nergens, ergens gewoon irritant.

Er is nog geen duidelijkheid.. We hebben wel juridisch gevraagd hoe & wat en die zeggen dat we er geen geld in moeten investeren omdat de kans gewoonweg erg klein is dat je je gelijk krijgt.

En die gaan allemaal weg. Op de kantoren zelf kun je wel aan kas storten dacht ik?

De kans dat je wat terug krijgt is jammer genoeg heel klein, want 'bewijs' je gelijk maar eens. Mijn vriend zei ook dat als klanten met dit verhaal bij hem kwamen, en er is geen geld teveel in het apparaat, dat het geld er dan gewoon vaak niet ingestopt is.
Maar dat is puur vanuit bancair oogpunt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 5:02

Pippa schreef:
Muurvlindertje schreef:Misschien gejat door de medewerker die het eruit moest halen en moest tellen?

Het wordt niet handmatig geteld zover ik weet, want er gaan duizenden en duizenden euro's in om, dus die kans acht ik eigenlijk klein, maar het moet wel érgens zijn, dus dan zou je dat bijna denken inderdaad...

Het wordt inderdaad niet handmatig gedaan. En zoals ik eerder ook ze wordt dit nakijken altijd met een 4-ogen principe gedaan in een ruimte me cameratoezicht.
Dus die kans is gewoon zeer zeer klein.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 5:32

Dus zoals ik het begrijp geven ze je weinig kans en ben je je geld gewoon kwijt nu? Schandalig zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 5:35

Jaya schreef:Dus zoals ik het begrijp geven ze je weinig kans en ben je je geld gewoon kwijt nu? Schandalig zeg.

Zo denk ik er als mens ook over.
Maar een bank kan natuurlijk niet iedereen die zegt dat ie er geld in heeft gedaan, geld gaan geven als ze niks kunnen vinden. Dan zijn ze zo failliet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 5:37

PrinsesBo schreef:
Jaya schreef:Dus zoals ik het begrijp geven ze je weinig kans en ben je je geld gewoon kwijt nu? Schandalig zeg.

Zo denk ik er als mens ook over.
Maar een bank kan natuurlijk niet iedereen die zegt dat ie er geld in heeft gedaan, geld gaan geven als ze niks kunnen vinden. Dan zijn ze zo failliet.

Nee dat klopt ook wel. Maar ik vind het gewoon een heel vreemd verhaal. Dat geld kan toch niet zomaar weg zijn? Of het moet zijn dat Pippa en haar vriend echt verkeerd hebben geteld, maar die weten volgens mij zeker dat ze dat bedrag in die automaat hebben gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Tania wo 2 nov 2011 - 5:38

PrinsesBo schreef:
Jaya schreef:Dus zoals ik het begrijp geven ze je weinig kans en ben je je geld gewoon kwijt nu? Schandalig zeg.

Zo denk ik er als mens ook over.
Maar een bank kan natuurlijk niet iedereen die zegt dat ie er geld in heeft gedaan, geld gaan geven als ze niks kunnen vinden. Dan zijn ze zo failliet.

Dat kan inderdaad ook niet, maar dan moeten ze er dus voor zorgen dat de machines goed werken of dat het in ieder geval goed te controleren is.

Hopelijk krijg je je geld nog terug, anders baal je wel echt heel erg.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 5:38

Ik geloof Pippa ook wel! Maar er zijn gewoon ook heel veel oneerlijke mensen op de wereld en daarom moet Pippa het nu bezuren. Hoe naar ook.

Maar Pippa, zijn ze het niet nog verder aan het onderzoeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 5:39

Tania schreef:
PrinsesBo schreef:
Jaya schreef:Dus zoals ik het begrijp geven ze je weinig kans en ben je je geld gewoon kwijt nu? Schandalig zeg.

Zo denk ik er als mens ook over.
Maar een bank kan natuurlijk niet iedereen die zegt dat ie er geld in heeft gedaan, geld gaan geven als ze niks kunnen vinden. Dan zijn ze zo failliet.

Dat kan inderdaad ook niet, maar dan moeten ze er dus voor zorgen dat de machines goed werken of dat het in ieder geval goed te controleren is.

Hopelijk krijg je je geld nog terug, anders baal je wel echt heel erg.

Dat is goed te controleren, trust me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gast wo 2 nov 2011 - 5:43

PrinsesBo schreef:Ik geloof Pippa ook wel! Maar er zijn gewoon ook heel veel oneerlijke mensen op de wereld en daarom moet Pippa het nu bezuren. Hoe naar ook.

Maar Pippa, zijn ze het niet nog verder aan het onderzoeken?

Denk inderdaad ook dat Pippa de dupe is van oneerlijke mensen.

Hoop dat je alsnog je geld terug kan krijgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Esperanza wo 2 nov 2011 - 5:59

Wat balen zeg! Dat is een fiks bedrag! Vreemd verhaal ook van die automaat, dat je niet kunt annuleren. Misschien heb ik er over heen gelezen, maar begrijp ik het goed, dat er alleen een printje is gemaakt van wat er gestort is, en dat het niet handmatig geteld is? Ik vind het namelijk wel een schande als ze het niet handmatig geteld hebben, zeker als het nog wel eens mis gaat met die automaten. Ik vind het ook echt niet kunnen dat tellen teveel werk is omdat er zoveel gestort is die dag, het gaat wel om JOUW 450 euro, en dat mag voor de bank misschien niet 'veel' zijn, maar het is wel hun automaat die het waarschijnlijk niet goed doet.

En als ze het wel geteld hebben dan blijft het echt een groot raadsel waar dat geld gebleven is, maar daar zul je dan wel niet achter komen, maar je zit er nu wel mooi mee!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verkeerd bedrag met geld storten  - Pagina 5 Empty Re: Verkeerd bedrag met geld storten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum