Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vliegen met een kindje van 2 maanden

+20
Flower_L
Darius
SarahKey
koNijntje
Susan
Lilou
Happydobby
Linda
Nana
nisavi
Jazzlyn
Pien
Liadan
Limburg85
Marin
schuddebuikje
Annie24
truestar
Filoria
Lejow
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:36

hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:37

ProudMama schreef:
Lilou schreef:
Punk'd schreef:
Maar ik was natuurlijk ook een voorbarig kind Wink

Haha Punk'd, 'voorbarig' of 'voorbeeldig'?
Laughing Laughing Laughing

Wat moet ik me voorstellen bij een 'voorbarig' kind? Niet 'gepland' of prematuur?


hahaha ooh ga ik weer. Ik typ dat ook gewoon zonder er bij na te denken.. Ik moet echt even mijn posts nalezen voordat ik ze daadwerkelijk post :P

Laatst had ik dat ook een keer. Keek ik mijn post na, was echt niets van te maken.. Allemaal woorden op de verkeerde plek Embarassed .. echt raar want in mijn hoofd loopt het verhaal gewoon goed haha angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:39

Begrijpelijk Lejow, maar is het geen mogelijkheid dat ze bv. nu binnenkort naar jullie toe komen? Zodat je ze wel kan zien? Minder leuk dan portugal, maar dat komt wel als de kleine oud genoeg is daarvoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:39

Punk'd schreef: Laatst had ik dat ook een keer. Keek ik mijn post na, was echt niets van te maken.. Allemaal woorden op de verkeerde plek Embarassed .. echt raar want in mijn hoofd loopt het verhaal gewoon goed haha angel
Zoooo herkenbaar. Mijn excuus is: Ontzwangeren. Wat is de jouwe? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:40

Mijn kindje is nu 2 maanden oud, maar ik zou nu echt nog niet gaan vliegen met hem.

Als je ouders in het buitenland wonen en je wil graag je kindje laten zien vind ik het anders, maar voor vakantie zou ik kiezen voor het jaar erop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:41

ProudMama schreef:
Punk'd schreef: Laatst had ik dat ook een keer. Keek ik mijn post na, was echt niets van te maken.. Allemaal woorden op de verkeerde plek Embarassed .. echt raar want in mijn hoofd loopt het verhaal gewoon goed haha angel
Zoooo herkenbaar. Mijn excuus is: Ontzwangeren. Wat is de jouwe? :P

Laat mij even nadenken over een smoes nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:42

ProudMama schreef:
Punk'd schreef: Laatst had ik dat ook een keer. Keek ik mijn post na, was echt niets van te maken.. Allemaal woorden op de verkeerde plek Embarassed .. echt raar want in mijn hoofd loopt het verhaal gewoon goed haha angel
Zoooo herkenbaar. Mijn excuus is: Ontzwangeren. Wat is de jouwe? :P

Mijn excuus zwanger is helaas niet meer van toepassing... dus ik gooi het nu maar op de kluts kwijt na de zwangerschap en bevalling. haha... gelukkig hebben er meer meiden last van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:49

Ik zou het niet zo snel doen, al snap ik de drang echt wel (met o.a. mijn zus, vader en tachtigjarige oma in Hongarije). Het lijkt me gewoon teveel gedoe en gesleep voor zo'n kleintje en we moeten inderdaad ook nog maar even afwachten in hoeverre je dan al met z'n drietjes aan elkaar en een nieuw ritme gewend bent. Maar goed, uit praktisch oogpunt kàn het vast wel ja.

Ik denk dat je maar veel moet Skypen totdat jullie elkaar weer in levende lijve kunnen zien, is toch weer een heel stuk beter dan niets.hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 4:09

Pippa schreef:Begrijpelijk Lejow, maar is het geen mogelijkheid dat ze bv. nu binnenkort naar jullie toe komen? Zodat je ze wel kan zien? Minder leuk dan portugal, maar dat komt wel als de kleine oud genoeg is daarvoor!

Heel heel misschien komen ze in het voorjaar hier heen. Verder is het eigenlijk heel ingewikkeld voor hen om hier heen te komen. Lang verhaal.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 4:10

freakielief schreef:Ik zou het niet zo snel doen, al snap ik de drang echt wel (met o.a. mijn zus, vader en tachtigjarige oma in Hongarije). Het lijkt me gewoon teveel gedoe en gesleep voor zo'n kleintje en we moeten inderdaad ook nog maar even afwachten in hoeverre je dan al met z'n drietjes aan elkaar en een nieuw ritme gewend bent. Maar goed, uit praktisch oogpunt kàn het vast wel ja.

Ik denk dat je maar veel moet Skypen totdat jullie elkaar weer in levende lijve kunnen zien, is toch weer een heel stuk beter dan niets.hug

Ik vrees het ook smile
We hebben nu maar afgesproken (ok wel tegen mijn zin in maar goed), dat we in april bekijken hoe of wat.. Dan kunnen we altijd nog boeken voor juni/juli/aug. Dan maar meer betalen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Susan wo 12 okt 2011 - 4:15

Ik had er nog niet aan moeten denken met twee maanden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  koNijntje wo 12 okt 2011 - 4:22

ik moet er echt niet aan denken!
sowieso vind ik persoonlijk vliegen met kleine kinderen niets, maar dat is een ander verhaal..
(wij gaan de eerste jaren lekker met de auto en misschien wel binnen nederland)


Laatst aangepast door koNijntje op wo 12 okt 2011 - 4:23; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  SarahKey wo 12 okt 2011 - 4:22

Ik zou ook niet gaan. Vind een baby van 2 maanden daar veel te jong voor.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Darius wo 12 okt 2011 - 4:30

Ik zou het denk ik wel boeken. Als je nu voor 200 euro een ticket boekt, ga je misschien voor 200 euro het schip in. Of je bent straks 1000 euro kwijt als je besluit wel last-minute te gaan.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 4:31

Darius schreef:Ik zou het denk ik wel boeken. Als je nu voor 200 euro een ticket boekt, ga je misschien voor 200 euro het schip in. Of je bent straks 1000 euro kwijt als je besluit wel last-minute te gaan.

Zo denk ik er dus ook over, maar mijn vriend helaas niet..
Heb al een goede annuleringsverzekering aangeboden, maar helaas..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Flower_L wo 12 okt 2011 - 4:39

Zo jong nee....wij zijn met 8wkn paar dagen naar hotel in duitsland geweest, met auto. Dat vond ik al hele onderneming. L was bijna een jaar toen hij voor het eerst ging vliegen. Eerder zou ik ook niet willen.

Ook terplekke lijkt het mij niets...wat wil je met zo'n kleintje hele dag in warmte doen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 4:40

Wat al gezegd is als het allemaal goed gaat gewoon doen, maar ja je bevalling kan ook echt vreselijk gaan en nog tijd er veel last van (geen ervaring zelf maar wel om mij heen) en dan weet ik niet of je wel kan vliegen al Wink Plus je weet niet of je een makkelijk kindje krijgt of bv een huilbaby etc. Lastig om het nu al te beslissen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 4:44

nu ik zelf ondervonden heb hoe het is om praktische een huilbaby te hebben, zou ik dat risico nóóit lopen. Ik zou het niet aandurven om nu al te boeken. Als je kindje een makkelijk kindje blijkt, kun je alsnog vliegen, maar als je kindje een wat moeilijker kindje is, dan duren 3 uren Héél Erg Lang.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Darius wo 12 okt 2011 - 6:17

@Lejow: ik zou nooit een annuleringsverzekering nemen. De kans dat je wat terugkrijgt is gewoon zoooo klein.

@Rejoy: een huilbaby? Wist ik niet joh. Was je dat meteen al opgevallen of beginnen nu de puzzelstukjes op zn plaats te vallen? Even nieuwsgierig hoor!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 6:19

Ook ik zou nooit gaan vliegen met een kindje van 2 maanden, de eerste keer dat Joey zal gaan vliegen is hij bijna 2 jaar. Hij loopt, is lekker ondernemend, en kan nu beter tegen de warmte dan toen hij 2 maanden was. Al ben ik wel erg benieuwd naar hoe de reis zal gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 6:24

Darius schreef:@Lejow: ik zou nooit een annuleringsverzekering nemen. De kans dat je wat terugkrijgt is gewoon zoooo klein.

@Rejoy: een huilbaby? Wist ik niet joh. Was je dat meteen al opgevallen of beginnen nu de puzzelstukjes op zn plaats te vallen? Even nieuwsgierig hoor!


officieel weet ik niet of ze een huilbaby was, maar ze heeft in het begin heel erg veel gehuild. Als ik er achteraf aan terug denk, heeft ze wel abnormaal veel gehuild, hele dagen mee op de arm gezeten en rond gelopen. Op het moment zelf vond ik het heel erg zwaar, maar was ik min of meer in de veronderstelling dat het er allemaal bij hoorde, maar nu ik hoor van mensen die hun kind gewoon in bed kunnen leggen en die dan in slaap vallen, baby's die een paar minuutjes stil in de box kunnen liggen, met je kind in een wandelwagen een stukje kunnen lopen, dan besef ik achteraf wel dat ze extreem veel gehuild heeft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Theeleut wo 12 okt 2011 - 7:21

Wij zijn 10 weken na de bevalling getrouwd en daarna meteen op vakantie gegaan met het gezin. We zijn niet wezen vliegen, maar hebben wel 10 uur in de auto gezeten richting Frankrijk.

Ik vond het zeer goed te doen, ik ben daar wel relaxt in. Alleen ik zelf zou nooit kiezen om met zo'n jong kindje te vliegen. Het is toch wel een gesjouw/gewacht op zo'n luchthaven en bij aankomst. Je kan geen kant op ook.

Wij hadden dan wel een lange zit, maar konden stoppen wanneer wij wilden, niemand heeft last van eventueel gehuil waardoor jullie je misschien opgelaten kunnen voelen. Voeden en verschonen is ook praktischer, want je stopt gewoon zodra dat nodig is, enz. enz..

Ik zou het eerlijk gezegt eventjes aankijken nog..
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  loesje wo 12 okt 2011 - 7:42

Ik ben blij dat wij geen vliegvakantie hebben geboekt toen a 2 maanden was. ik was nog hormoniaal en fisiek herstellende en het was een drama geweest als ik toen op vakantie was geweest.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Makamba wo 12 okt 2011 - 7:46

Susan schreef:Ik had er nog niet aan moeten denken met twee maanden.

Ik ook niet! Was toen ook zelf niet eens fatsoenlijk op de been om zoiets te kunnen doen.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Printje wo 12 okt 2011 - 8:01

Lichamelijk had ik het prima aangekund, was na de bevalling meteen weer zo fit als een kieviet maar ik heb een paar jaar terug zelf met een kleine baby in een vliegtuig gezeten nou dat doe ik serieus andere mensen niet aan. Dat kind huilde uren aan een stuk.
Dus voor een kindje zou ik het nog te vroeg vinden, zou het dan nog eerder met de auto gaan rijden denk ik.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 3 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum