Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vliegen met een kindje van 2 maanden

+20
Flower_L
Darius
SarahKey
koNijntje
Susan
Lilou
Happydobby
Linda
Nana
nisavi
Jazzlyn
Pien
Liadan
Limburg85
Marin
schuddebuikje
Annie24
truestar
Filoria
Lejow
24 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 2:34

Limburg85 schreef:
ProudMama schreef:
Filoria schreef: Heb soms het idee dat ik me 100x drukker maak om 'organisatorische' dingen dan andere jonge moeders (en daar maak ik me dan ook weer druk om natuurlijk laughcry)
Welkom bij de club laughcry

(of val ik met mijn 26 jaar niet meer onder de term 'jonge moeder'? :P )

Ik doe dat ook, mijn man is een stuk makkelijker daarin.
Mijn man ook hoor, is gewoon vrouw- eigen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Filoria wo 12 okt 2011 - 2:34

ProudMama:
Haha, ik bedoelde meer 'jonge moeder' als in 'net moeder geworden' dus dan val je er zeker onder Wink

En jij mag je druk maken trouwens, want je hebt een tweeling! Mij zouden ze meteen naar het gesticht kunnen afvoeren als ik voor twee jonge baby's tegelijk moest zorgen. Twee keer zoveel voedingen, twee keer zoveel vieze luiers, twee keer zoveel gehuil, aaaaarghhhh!!!!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  nisavi wo 12 okt 2011 - 2:37

Ik zou wachten met boeken tot na de bevalling. Ik had de eerste periode na de bevalling van mijn dochter heel mooi voorgesteld en dat liep ook heel anders. Ruim de eerste drie maanden krijste ze van de ochtend tot de avond (of nacht). Ik was alleen maar thuis en kon niets met haar.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 2:40

Hmmm, hier is het mijn vriend die het niet wilt en roet in het eten gooit haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 2:43

Ik zou zoiets echt niet doen. Ik vind 2 maanden echt veel te jong. Ook al is het maar 3 uurtjes vliegen ofzo. Voor het kindje is het niet leuk want die zal waarschijnlijk last van de oortjes krijgen en voor de rest is het vliegtuig is het niet leuk mocht je kind de hele tijd huilen. Ik zal in ieder geval niet lekker in dat vliegtuig zitten mochten deze 2 dingen gebeuren. En het hoeft niet te gebeuren maar de kans is gewoon groot en blijf ik liever thuis. Ik heb vaak lak mbt van het huilen of wat dan ook van m'n kind aan andere mensen maar ik ga dingen niet opzoeken. Dan maar een jaartje wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 2:43

Filoria schreef:ProudMama:
Haha, ik bedoelde meer 'jonge moeder' als in 'net moeder geworden' dus dan val je er zeker onder Wink

En jij mag je druk maken trouwens, want je hebt een tweeling! Mij zouden ze meteen naar het gesticht kunnen afvoeren als ik voor twee jonge baby's tegelijk moest zorgen. Twee keer zoveel voedingen, twee keer zoveel vieze luiers, twee keer zoveel gehuil, aaaaarghhhh!!!!
Tja, dat lost niks op, ik geef BV dus dan moeten ze mee naar het gesticht... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 2:44

Kan je niet in de herfstvakantie? Dan heb jij ook vakantie, en is het naseizoen en ook nog lekker in Portugal, en is je kindje wat ouder.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 2:46

Joy_ schreef:Kan je niet in de herfstvakantie? Dan heb jij ook vakantie, en is het naseizoen en ook nog lekker in Portugal, en is je kindje wat ouder.

Dat is de moeite niet, dan ist maar 1 week, en aangezien de vliegtijden niet gunstig zijn blijft er dan niet veel over.
(plus dat verwende ikke dan graag naar Disney zou willen whahaha)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Nana wo 12 okt 2011 - 2:47

Ik ben 4 april bevallen en 4 juni op vakantie gegaan naar Frankrijk (7 uur met de auto). Ik had een makkelijke bevalling en een makkelijke baby, dus ik zou het ook zo gedaan hebben naar Portugal. Maar idd lastig om nu al vast te leggen. Anders met een goede annuleringsverzekering (goed checken wat gegronde reden zijn).
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 2:49

Nana schreef:Ik ben 4 april bevallen en 4 juni op vakantie gegaan naar Frankrijk (7 uur met de auto). Ik had een makkelijke bevalling en een makkelijke baby, dus ik zou het ook zo gedaan hebben naar Portugal. Maar idd lastig om nu al vast te leggen. Anders met een goede annuleringsverzekering (goed checken wat gegronde reden zijn).

Jeetje, respect, zo lang in de auto Very Happy
Wanneer hebben jullie het geboekt?

Ja, heb ook al naar annuleringsverzekering zitten kijken, maar kon zo snel niets vinden
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 2:50

Lejow schreef:
Joy_ schreef:Kan je niet in de herfstvakantie? Dan heb jij ook vakantie, en is het naseizoen en ook nog lekker in Portugal, en is je kindje wat ouder.

Dat is de moeite niet, dan ist maar 1 week, en aangezien de vliegtijden niet gunstig zijn blijft er dan niet veel over.
(plus dat verwende ikke dan graag naar Disney zou willen whahaha)

Disney met een baby of met z'n tweetjes? Met z'n tweetjes lijkt me heel goed idee, maar met een baby hell no way!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Nana wo 12 okt 2011 - 2:53

Lejow schreef:
Nana schreef:Ik ben 4 april bevallen en 4 juni op vakantie gegaan naar Frankrijk (7 uur met de auto). Ik had een makkelijke bevalling en een makkelijke baby, dus ik zou het ook zo gedaan hebben naar Portugal. Maar idd lastig om nu al vast te leggen. Anders met een goede annuleringsverzekering (goed checken wat gegronde reden zijn).

Jeetje, respect, zo lang in de auto Very Happy
Wanneer hebben jullie het geboekt?

Ja, heb ook al naar annuleringsverzekering zitten kijken, maar kon zo snel niets vinden

De autoreis viel alles mee! Ons zoontje van 1,5 vond het moeilijker dan ons dochtertje van 2 maanden. We zijn gewoon iedere twee uur gestopt en lekker de tijd genomen. Vond het heerlijk om even als gezinnetje weg te zijn.

We hadden het al voor de bevalling geboekt trouwens.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 2:54

Joy_ schreef:
Lejow schreef:
Joy_ schreef:Kan je niet in de herfstvakantie? Dan heb jij ook vakantie, en is het naseizoen en ook nog lekker in Portugal, en is je kindje wat ouder.

Dat is de moeite niet, dan ist maar 1 week, en aangezien de vliegtijden niet gunstig zijn blijft er dan niet veel over.
(plus dat verwende ikke dan graag naar Disney zou willen whahaha)

Disney met een baby of met z'n tweetjes? Met z'n tweetjes lijkt me heel goed idee, maar met een baby hell no way!

Tweetjes smile Als ik het over mijn hart kan verdragen om de kleine een paar dagen bij opa en oma te laten logeren.
We zijn dan 7 jaar samen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Marin wo 12 okt 2011 - 2:55

7 jaar alweer? Whoa men, ik weet nog zo goed dat jullie een relatie kregen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 2:57

Joy_ schreef:7 jaar alweer? Whoa men, ik weet nog zo goed dat jullie een relatie kregen!

Jaja Joy, je wordt oud :P
(we zijn dus net 6 jaar samen he)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:00

Ik ben toen ik 2 maanden was voor het eerste met het vliegtuig naar portugal geweest :P .. Volgens mij hebbe mijn ouders toen gewoon een goede vakantie gehad.

Maar ik was natuurlijk ook een voorbarig kind Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Linda wo 12 okt 2011 - 3:01

Ik zou het zelf niet gedaan hebben.
Mijn bevalling ging heel goed en ik was ook gelijk weer op de been. Toen dl 5 weken was zijn we een weekje in NL op vakantie geweest, dat was goed te doen. Achteraf gezien had ik een vliegreis ook wel aangedurft. Maar je weet gewoon niet hoe het gaat en hoe je je voelt, dat risico zou ik niet nemen.
Bovendien moet je hele "mama-gevoel" ook nog op gang komen, ik zou voorlopig daarom nog niks vooruit plannen.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 3:01

Punk'd schreef:Ik ben toen ik 2 maanden was voor het eerste met het vliegtuig naar portugal geweest :P .. Volgens mij hebbe mijn ouders toen gewoon een goede vakantie gehad.

Maar ik was natuurlijk ook een voorbarig kind Wink

Very Happy

Hmm net even gepraat met mijn vriend, maar hij ziet het echt niet zitten. Wil het pas boeken in april en anders niet.
Ik dacht dat ik de doemdenker van ons 2 was, blijk daar de laatste tijd mooi vaak naast te zitten...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Happydobby wo 12 okt 2011 - 3:02

Die tickets zijn nu erg goedkoop? dan zou ik gewoon boeken. Je bent er zo. Very Happy

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 3:03

Happydobby schreef:Die tickets zijn nu erg goedkoop? dan zou ik gewoon boeken. Je bent er zo. Very Happy

Ja, zou met 3 personen 320 euro kwijt zijn. Dit was ik vorig jaar zomer in mijn eentje kwijt!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:15

Linda schreef:Bovendien moet je hele "mama-gevoel" ook nog op gang komen, ik zou voorlopig daarom nog niks vooruit plannen.
Precies

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lilou wo 12 okt 2011 - 3:27

Punk'd schreef:
Maar ik was natuurlijk ook een voorbarig kind Wink

Haha Punk'd, 'voorbarig' of 'voorbeeldig'?
Lilou
Lilou
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:29

Lilou schreef:
Punk'd schreef:
Maar ik was natuurlijk ook een voorbarig kind Wink

Haha Punk'd, 'voorbarig' of 'voorbeeldig'?
Laughing Laughing Laughing

Wat moet ik me voorstellen bij een 'voorbarig' kind? Niet 'gepland' of prematuur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:29

ProudMama schreef:
Lilou schreef:
Punk'd schreef:
Maar ik was natuurlijk ook een voorbarig kind Wink

Haha Punk'd, 'voorbarig' of 'voorbeeldig'?
Laughing Laughing Laughing

Wat moet ik me voorstellen bij een 'voorbarig' kind? Niet 'gepland' of prematuur?
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Lejow wo 12 okt 2011 - 3:31

Blegh, heb net even flink zitten huilen..
Mijn vriend wil het gewoon echt niet

Stom gedoe.. Had ze vanmiddag ook op de webcam en wil zo graag naar ze toe. Mn nichtje is eigenlijk als mn grote zus voor me, en wil ze zo graag mijn kleintje laten zien.
Jank ook altijd de ogen uit mijn kop als ik weg ga bij ze
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen met een kindje van 2 maanden - Pagina 2 Empty Re: Vliegen met een kindje van 2 maanden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum