Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vliegen, baby 7 maanden naar spanje

+2
Susan
Pussycat
6 plaatsers

Ga naar beneden

Vliegen, baby 7 maanden naar spanje Empty Vliegen, baby 7 maanden naar spanje

Bericht  Pussycat do 28 jul 2011 - 8:46

Tips m.b.t. het land. Het vliegen op zich etc.. ?

Misschien zijn we nog iets vergeten wat handig is.
We gaan naar La palma.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vliegen, baby 7 maanden naar spanje Empty Re: Vliegen, baby 7 maanden naar spanje

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 8:48

Laten drinken tijdens het opstijgen en landen.
(Of een tutje geven als ze die heeft)

Goede zonnebrand meenemen en een mutsje of petje o.i.d.

Gast
Gast

Vliegen, baby 7 maanden naar spanje Empty Re: Vliegen, baby 7 maanden naar spanje

Bericht  Susan do 28 jul 2011 - 8:51

Ga je naar het eiland La Palma? Denk eraan dat je daar heel snel verbrandt, zorg echt dat je je kindje uit de zon houdt en smeer hem ook in de schaduw heel goed in. Het lijkt aan het strand ook koeler door de wind die van de zee komt, maar de zon is echt heel erg fel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Flower_L do 28 jul 2011 - 8:54

- zorg dat je iets meeneemt waar je de buggy mee in kunt pakken aldaar. Of nemen jullie een andere wagen mee?
Wij liepen 's avonds vaak met een halve tent over straat haha. Buggy in ligstand, meneer slapen en een laken + dekentje eromheen gewikkeld ivm wind.
- koeltasje voor drinken bij uitstapjes

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  mauwmauw do 28 jul 2011 - 8:57

Susan schreef:Ga je naar het eiland La Palma? Denk eraan dat je daar heel snel verbrandt, zorg echt dat je je kindje uit de zon houdt en smeer hem ook in de schaduw heel goed in. Het lijkt aan het strand ook koeler door de wind die van de zee komt, maar de zon is echt heel erg fel.

wilde ik net zeggen,wij zijn een keer vroeger naar tenerife geweest,en wisten dus niet dat de zon daar veel feller was dan hier(hadden het welkomst praatje een dag later en in de bus werd er niks over gezegd)we waren flink verbrand dus.Dus zeker goed in smeren,en ik zou binnen blijven tussen 12 en 15.
Wanneer ga je?In de zomer is het erg heet op de Canarische eilanden,ik ben een keer in september geweest was het serieus 35 graden om 3 uur 's nachts(was een sahara wind,toen op eens wist ik hoe een kip zich moest voelen in een hete lucht oven moest voelen)
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Flip Fluitketel do 28 jul 2011 - 9:02

Ik lees even mee...Wij vliegen naar de Canarische eilanden als onze dochter 10,5mnd is.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Susan do 28 jul 2011 - 9:05

mauwmauw schreef:
Susan schreef:Ga je naar het eiland La Palma? Denk eraan dat je daar heel snel verbrandt, zorg echt dat je je kindje uit de zon houdt en smeer hem ook in de schaduw heel goed in. Het lijkt aan het strand ook koeler door de wind die van de zee komt, maar de zon is echt heel erg fel.

wilde ik net zeggen,wij zijn een keer vroeger naar tenerife geweest,en wisten dus niet dat de zon daar veel feller was dan hier(hadden het welkomst praatje een dag later en in de bus werd er niks over gezegd)we waren flink verbrand dus.Dus zeker goed in smeren,en ik zou binnen blijven tussen 12 en 15.
Wanneer ga je?In de zomer is het erg heet op de Canarische eilanden,ik ben een keer in september geweest was het serieus 35 graden om 3 uur 's nachts(was een sahara wind,toen op eens wist ik hoe een kip zich moest voelen in een hete lucht oven moest voelen)

Precies, en je gaat enorm vervellen na een aantal dagen. Ik was er met mijn ex en hij is Aziatisch, dus al een aardig bruin kleurtje van zichzelf, maar ook bij hem hingen de vellen erbij aan het eind van de week. Ik ben vroeger ook wel naar Kreta geweest en daar had ik er nooit last van, terwijl de zon daar ook behoorlijk fel is. Op de Canarische Eilanden is het echt verraderlijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Flower_L do 28 jul 2011 - 9:05

wij gaan over paar weken als het goed is (ben druk aan het zoeken naar een vakantie) voor de 2de keer op vlieg/zonvakantie met de kleine man.
Toen was hij 11 maanden, als we voor 2de keer gaan is hij 14 maanden.

Maak me nu iets meer druk om het vliegen. Eerste keer hadden we extra stoel (rustige vlucht) en ging het prima. Maar nu kan meneer stappen, en kruipen, en wil niet continu bij mama op schoot.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  mauwmauw do 28 jul 2011 - 9:10

Susan schreef:
mauwmauw schreef:

Precies, en je gaat enorm vervellen na een aantal dagen. Ik was er met mijn ex en hij is Aziatisch, dus al een aardig bruin kleurtje van zichzelf, maar ook bij hem hingen de vellen erbij aan het eind van de week. Ik ben vroeger ook wel naar Kreta geweest en daar had ik er nooit last van, terwijl de zon daar ook behoorlijk fel is. Op de Canarische Eilanden is het echt verraderlijk.
ja het heeft ook flink mijn vakantie verpest toen,kon niet lang zwemmen en was gewoon pijnlijk.
Ben daarna nog heel vaak op de Canarische eilanden geweest,en altijd heel erg goed ingesmeerd.persoonlijk zal ik met zo'n kleintje niet midden in de zomer gaan.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat do 28 jul 2011 - 9:11

Nu is het maximaal 25 graden daar dus valt mee.
Sowieso gaat onze dochter niet tot weinig in de zon uiteraard dat doet ze hier ook niet.
Als ik wil zonnen dan kan man + dochter wel even onder parasol en dan ruilen we af en toe ofzo haha.

Ze heeft inderdaad een speen dus dat is handig smile
En het is 4 uur vliegen dus is te doen denk ik. Als ik zo naar onze dochter kijk...

Een buggy moet ik nog kopen. Maar heb me er nog niet in verdiept welke fijn is voor een kindje van 7 maanden en niet te duur natuurlijk. Ze moet wel kunnen liggen.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 9:19

Wij hebben de Titanium Baby.
Kan zowat helemaal plat en weegt 6 kilo dacht ik.

En is niet de duurste.
Maar als je thuis ook nog een buggy wil gebruiken zal ik wel een goede aanschaffen.
Als je met zo'n ding van een paar tientjes straks eens wat verder weg wil dan rijden die vaak niet zo fijn.

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw do 28 jul 2011 - 9:26

Pussycat schreef:Nu is het maximaal 25 graden daar dus valt mee.
Sowieso gaat onze dochter niet tot weinig in de zon uiteraard dat doet ze hier ook niet.
Als ik wil zonnen dan kan man + dochter wel even onder parasol en dan ruilen we af en toe ofzo haha.

Ze heeft inderdaad een speen dus dat is handig smile
En het is 4 uur vliegen dus is te doen denk ik. Als ik zo naar onze dochter kijk...

Een buggy moet ik nog kopen. Maar heb me er nog niet in verdiept welke fijn is voor een kindje van 7 maanden en niet te duur natuurlijk. Ze moet wel kunnen liggen.
op la palma ben ik zelf nooit geweest,ik kan alleen spreken over tenerife en gran canaria,en vandaar weet ik dat het vaak warmer is dan er gezegt word.
Het moet ook wel te doen zijn,en er zijn genoeg mensen die het doen.Alleen ik persoonlijk zal het niet zo gauw doen.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pussycat do 28 jul 2011 - 9:29

Ooh ik hoef echt niet per se een ding van een paar tientjes hoor.
Heb er zeker liever eentje waar ik later ook nog wat aan heb hahaha.

Pussycat
Ratel
Ratel

Bericht  Coccinelle do 28 jul 2011 - 9:31

De zon is een stuk sterker omdat je dichter bij de evenaar zit. Wij zijn in april op de Canarische eilanden geweest en toen was het heerlijk maar heb toch met factor 50 gesmeerd.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flower_L do 28 jul 2011 - 9:43

oja, je kunt bij de Wibra voor 4 euro zo'n zwemband kopen. Stukken goedkoper dan daar.
Die kleintjes vinden het heerlijk om lekker rond te dobberen.

Neem wel genoeg zonnehoedjes mee.

Neem je jouw eigen hoeslaken mee? Hebben wij wel gedaan, maar haal m er wel elke dag af, gezien de schoonmaakster die van ons 2x mee heeft genomen. Ik met mijn beste Spaans een krabbeltje achter gelaten, en wel weer terug gekregen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: