Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

+5
Slakje
Supertalentje
Liadan
strawberry
_Lana_
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  _Lana_ zo 30 sep 2012 - 10:03

Ik lees wel vaak in topics wat andere kindjes van 8 maanden zo ongeveer eten en ik verbaas me daar echt over.
Dan denk ik, hmm, doe ik iets verkeerd??
Ik lees over brood eten, toetjes, rijstewafels enz.

Onze kindjes hebben als basis de 4 flessen opvolgmelk ( en 1x pap ) en ze krijgen 's ochtends fruit. Dit gaat heel erg goed en vinden ze heel erg lekker. Daarnaast krijgen ze 's avonds warm eten. Ik stoom een aardappeltje en groente voor ze. Maar dit vinden ze eigenlijk nog niets.
Meer dan een paar hapjes ( met moeite ) gaat er echt nog niet in.
Ze krijgen geen toetje en ook nog geen brood en tussendoortjes.

Nu zijn ze wel 7 weken te vroeg geboren en we 'moeten' van de KA wel even wachten met brood. We mogen alleen eventueel een broodkorstje geven om op te sabbelen. En we zijn met 6 maanden begonnen met bijvoeden.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie kindjes allemaal krijgen/kregen?


_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  strawberry zo 30 sep 2012 - 10:14

Onze M. is nu 8 maanden en eet pas sinds een maand echt savonds een prakje. Daarvoor wilde hij ook niet. Hij was er echt nog niet aan toe.

Wij zijn met 4,5 maand begonnen met wat groente, maar dat ging echt nog niet. Met 6 maanden heb ik het toen weer opgepakt en toen ging het al een stukje beter. Ik denk dat je qua eten echt rekening moet houden met die 7 weken te vroeg. Gecorrigeerde leeftijd is dan nu, 6 maanden en een week? Brood kreeg hij vanaf 6 maand en dat ging hier wel meteen goed. Hij kan ook echt boos worden als zijn boterham op is.

Hij krijgt nu sinds een week of 3 nog 3 flessen overdag. Eentje zodra hij wakker word, eentje na de boterham en dan als ie naar bed gaat weer.

Zijn schema is ongeveer :

08:00 een fles
09:30 fruit
12:00 een boterham
12:30 een fles
15:30 soms een rijstewafel of nijntje koekje ( heel vaak slaapt hij dan nog dus slaan we dat over)
16:30/17:00 warm eten
18:30 een fles

Ik ben ook wel benieuwd wat andere hun kindje van 8 maanden geven. Zo las ik ergens weet niet meer bij wie dat haar kindje ook wat gebakken aardappeltjes gaf, ik weet nu niet zo goed wat ik al wel en niet mag geven.
Heel stom, want mijn oudste is 5,5 jaar maar ik kan me het van haar niet meer herinneren wanneer ik wat gaf.
strawberry
strawberry
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  Gast zo 30 sep 2012 - 13:09

Hier begon ze pas rond haar eerste jaar goed te eten. Fruit en avondeten bleef sowieso beperkt tot een paar hapjes en brood heeft ze lange tijd helemaal niet willen eten. Ze kreeg in de ochtend trouwens wel een bordje pap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  Liadan zo 30 sep 2012 - 17:23

Mijn kinderen kregen op die leeftijd:
- borstvoeding op verzoek
- fruit
- boterham
-groente
Fruit en groente op de rapleymanier, vlees kregen ze pas met een jaar en ook een toetje pas met een jaar.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  Supertalentje zo 30 sep 2012 - 18:42

Zoon is nu 9 maanden, maar schema is nog hetzelfde;

's Ochtends een bordje pap, voor het weer naar bed gaan een fles. Daarna fruit en rond de lunch een boterham met fles. 'sMiddags als hij vroeg gegeten heeft een soepstengel/liga/rijstewafel/yoghurt, maar in ieder geval een fles en savonds groente en gekookte aardappelen. Voor het naar bed gaan zijn vierde fles. Misschien is het de leeftijd, maar hij eet alles en altijd. Brood eet ie echt maar een kwart en sabbelt op de korstjes, dat kan hij nog niet zo goed. De rest is geprakt of in kleine stukjes. Afgelopen week heeft ie voor het eerst stukjes rookworst gehad (bij stamppot) en zaterdag kibbeling.
Mijn zoon is trouwens erg vroeg wakker, ik zit voor zessen met een bordje papa klaar sochtends. Ik kan me voorstellen dat als ze later wakker worden en lekker 3x2 uur slapen en om 18.00 uur op bed liggen bijv dat je schema nu prima voldoet en je er niks bij kunt geven.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  Slakje zo 30 sep 2012 - 18:47

Nu 8,5 maand.

7u: Fles 210 + 7 schepjes
(9u: boterham/sandwish)
12u: Groenten
16u: Fruit
19u: Fles 210 + 7 schepjes
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  SarahKey zo 30 sep 2012 - 18:51

Sinds twee weken zit S ook op 3 flessen en die gaan er zelfs moeizaam in.

Ons schema nu:

7:00 fles 180+6
9:30/10:00 fruithap (1 stuks fruit) en sap/water
12:00 brood
12:30 fles 180+6
15:00 fruit, rijstewafeltje, halve liga of 1 nijntje koek met sap/water
17:30 warm eten
19:30 fles 210+7 en 2 scheppen pap er door.

S eet al een hele tijd goed warm eten, al vanaf dat hij 5 maanden was. Pas nu begin ik 'uit te breiden'. Zo heeft hij vorige week een keer vis gehad, ei en kipfilet. Deze week wil ik wat gehakt gaan geven enzo. Rijst en macaroni heeft hij ook al gehad maar daar is hij niet zo'n fan van. Ene keer eet hij een paar hapjes, andere keer gaat het bordje schoon leeg. (Ligt er ook wel aan wat hij krijgt, hij is gek op boontjes en worteltjes en dat is zo op.) En toetje na het eten, dat doen we ook al een tijdje.

Brood is hij een slechte eter, hooguit een half broodje zonder korstjes. Nu krijgt hij nog niet zo lang brood, gok twee of drie weken. Ik vond het daarvoor nog eng Embarassed Wel heeft hij daarvoor enkele keer een broodkorst gehad.

Tussendoortje krijgt hij sinds dat hij 3 flessen krijgt elke dag. Daarvoor sporadisch (vergat het gewoon Laughing Nodig had hij het niet) Ik wissel af.

Ik zou wachten tot ze overgaan op 3 flessen ipv 4 en dan kijken wat ze willen hebben/nodig hebben. Toen S nog op 4 flessen zat at hij ook geen brood en bijna geen tussendoortje.

Strawberry: ik vind het ook moeilijk om te bedenken wat ze mogen hebben. Nu heb je wel hele handige voedingsschema's op internet, maar twijfel soms nog wel. Gebakken aardappeltjes geef ik nog niet. Ik kook alles nog, behalve vorige week de vis en het kipfilet, dat had ik in de grillpan gebakken. Dat mag nu ook langzamerhand, overgaan op gebakken dingen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  _Lana_ zo 30 sep 2012 - 19:08

Bedankt allemaal.

Het is dus toch nog wel heel verschillend wat kindjes rond die tijd eten.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf of je met 4 maanden of 6 maanden bent begonnen met bijvoeden.


De groente wil gewoon echt nog niet en we willen er geen punt van maken, omdat ze tot 1 jaar toch melk als basis krijgen.
Maar soms heb ik het idee dat mijn zoontje een beetje trek/honger heeft.
En aan de andere kant doen ze het hier heel goed op.


Ze krijgen hier om kwart voor 7 ongeveer een papfles.
Rond half 10/10 uur fruit.
En verder nog flessen rond 11 - 15 - 18.30 ( soms ook papfles ).
Ze slapen ook de hele nacht door, we maken ze zelfs wakker 's morgens.

Ik ga denk ik over 2 weken met brood beginnen. En als wij 's avonds eten, dan geef ik de kinderen een stukje groente in de hand. Eten ze wel is het prima en als ze niet eten, dan niet. Dan krijgen ze nog een papfles.

@ Strawberry: Hier zijn ze er denk ik wel aan toe, maar ze moeten erg wennen aan die warme groenten. Fruit is natuurlijk ook veeeel lekkerder ;-). Jouw kindje krijgt wel echt volwaardige maaltijden. Ik las ergens anders dat jouw zoontje best groot is toc ( of heb ik de verkeerde voor me? ) Dan heeft hij het ook echt wel nodig, denk ik. Gebakken aardappeltjes weet ik niet. Ik las het ook, maar ik denk dat ik daar helemaal nog mee wacht, eerst maar eens een gewone prak, haha.

@ Rejoy: Wel fijn om te horen, dat ze bij jou ook pas later goed is gaan eten. Ik hoor en lees nu alleen maar kindjes die al heel goed eten rond deze leeftijd. Maar dat zal aan mij liggen, denk ik ;-), dat pik ik er onbewust tussenuit.

@ Liadan: Vlees krijgen ze hier ook voorlopig nog niet hoor. Eerst maar eens wennen aan al het andere voedsel.

@ Supertalentje: Jouw zoontje wordt dus heel vroeg wakker? Als je een langere dag heb, zal hij ook meer nodig hebben inderdaad. Ze worden dus rond 7 uur wakker ( gemaakt ) en gaan 's avonds om 19.00 weer naar bed. Tussendoor slapen ze 2x 2 á 2,5 uur en nog eens 3 kwartier.
Mijn dochter verbruikt alleen wel heeeeel erg veel energie Laughing , maar omdat ze nog heel klein is, heeft ze ook minder nodig lijkt me. En mijn zoon is wat rustiger.

@ Slakje: Jeetje, jouw dochter zit al op 2 flessen? Zij eet dus al heel erg goed? Sinds wanneer eet ze zo goed? En jij bent wel begonnen met 4 maanden hè?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  Supertalentje zo 30 sep 2012 - 19:20

_Lana_ schreef:Bedankt allemaal.

Het is dus toch nog wel heel verschillend wat kindjes rond die tijd eten.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf of je met 4 maanden of 6 maanden bent begonnen met bijvoeden.


De groente wil gewoon echt nog niet en we willen er geen punt van maken, omdat ze tot 1 jaar toch melk als basis krijgen.
Maar soms heb ik het idee dat mijn zoontje een beetje trek/honger heeft.
En aan de andere kant doen ze het hier heel goed op.


Ze krijgen hier om kwart voor 7 ongeveer een papfles.
Rond half 10/10 uur fruit.
En verder nog flessen rond 11 - 15 - 18.30 ( soms ook papfles ).
Ze slapen ook de hele nacht door, we maken ze zelfs wakker 's morgens.

Ik ga denk ik over 2 weken met brood beginnen. En als wij 's avonds eten, dan geef ik de kinderen een stukje groente in de hand. Eten ze wel is het prima en als ze niet eten, dan niet. Dan krijgen ze nog een papfles.

@ Supertalentje: Jouw zoontje wordt dus heel vroeg wakker? Als je een langere dag heb, zal hij ook meer nodig hebben inderdaad. Ze worden dus rond 7 uur wakker ( gemaakt ) en gaan 's avonds om 19.00 weer naar bed. Tussendoor slapen ze 2x 2 á 2,5 uur en nog eens 3 kwartier.
Mijn dochter verbruikt alleen wel heeeeel erg veel energie Laughing , maar omdat ze nog heel klein is, heeft ze ook minder nodig lijkt me. En mijn zoon is wat rustiger.

Ik ben ook met 6 maanden pas begonnen met alles glad geblenderd en met 8 maanden pas met kleine stukjes. Ik heb nog steeds 4 flessen en toen hij nog later wakker werd at hij om de 2 uur, dus 7 uur pap+fles, 9 uur fruit, 11 uur fles, 13.00 brood, 15.00 fles, 17.00 avondeten, 19.00 fles. Punt is alleen dat dat brood er niet in gaat en dan zat ik smiddags met een hongerig jongetjes Wink Nu is hij zo belachelijk vroeg wakker en gaat niet meer slapen dat ik meer eten aan zijn dag kan toevoegen Wink Ik ga nog steeds iedere week wegen bij CB en zoon zit nog steeds precies in zijn middellijntje, hij krijgt dus niet teveel maar ook niet te weinig. Je zou verwachten bij jouw dochter dat als ze zoveel verbruikt dat ze dan ook meer nodig heeft, maar dat durf ik niet te zeggen.

Gewoon nieuwsgierig, wat is er met groente? Waarom geef je dat niet?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  Linda zo 30 sep 2012 - 19:27

Wij zijn ook met 6 maanden begonnen met rapley.
Dochter vond eten onwijs leuk en interessant, maar er ging totdat ze een maand of 11 was weinig naar binnen.
Tot een jaar hebben ze inderdaad genoeg aan hun melk.
Ik maakte me er toen ook best zorgen over, maar inmiddels is dat helemaal goed gekomen. Meestal eet ze heel goed, soms iets minder, maar dat geeft niet, iedereen heeft wel eens zo'n dagje.
Brood zijn wij ook later pas mee begonnen. Ze reageerde daar een tijdlang best heftig op.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  _Lana_ zo 30 sep 2012 - 19:33

Supertalentje schreef:
_Lana_ schreef:Bedankt allemaal.

Het is dus toch nog wel heel verschillend wat kindjes rond die tijd eten.
Het hangt er natuurlijk ook vanaf of je met 4 maanden of 6 maanden bent begonnen met bijvoeden.


De groente wil gewoon echt nog niet en we willen er geen punt van maken, omdat ze tot 1 jaar toch melk als basis krijgen.
Maar soms heb ik het idee dat mijn zoontje een beetje trek/honger heeft.
En aan de andere kant doen ze het hier heel goed op.


Ze krijgen hier om kwart voor 7 ongeveer een papfles.
Rond half 10/10 uur fruit.
En verder nog flessen rond 11 - 15 - 18.30 ( soms ook papfles ).
Ze slapen ook de hele nacht door, we maken ze zelfs wakker 's morgens.

Ik ga denk ik over 2 weken met brood beginnen. En als wij 's avonds eten, dan geef ik de kinderen een stukje groente in de hand. Eten ze wel is het prima en als ze niet eten, dan niet. Dan krijgen ze nog een papfles.

@ Supertalentje: Jouw zoontje wordt dus heel vroeg wakker? Als je een langere dag heb, zal hij ook meer nodig hebben inderdaad. Ze worden dus rond 7 uur wakker ( gemaakt ) en gaan 's avonds om 19.00 weer naar bed. Tussendoor slapen ze 2x 2 á 2,5 uur en nog eens 3 kwartier.
Mijn dochter verbruikt alleen wel heeeeel erg veel energie Laughing , maar omdat ze nog heel klein is, heeft ze ook minder nodig lijkt me. En mijn zoon is wat rustiger.

Ik ben ook met 6 maanden pas begonnen met alles glad geblenderd en met 8 maanden pas met kleine stukjes. Ik heb nog steeds 4 flessen en toen hij nog later wakker werd at hij om de 2 uur, dus 7 uur pap+fles, 9 uur fruit, 11 uur fles, 13.00 brood, 15.00 fles, 17.00 avondeten, 19.00 fles. Punt is alleen dat dat brood er niet in gaat en dan zat ik smiddags met een hongerig jongetjes Wink Nu is hij zo belachelijk vroeg wakker en gaat niet meer slapen dat ik meer eten aan zijn dag kan toevoegen Wink Ik ga nog steeds iedere week wegen bij CB en zoon zit nog steeds precies in zijn middellijntje, hij krijgt dus niet teveel maar ook niet te weinig. Je zou verwachten bij jouw dochter dat als ze zoveel verbruikt dat ze dan ook meer nodig heeft, maar dat durf ik niet te zeggen.

Gewoon nieuwsgierig, wat is er met groente? Waarom geef je dat niet?

Ja dat zou je wel denken inderdaad. Maar eerder dronk ze haar fles nooit leeg en nu glijdt het naar binnen, haha. Maar ze is maar 6,5 kilo, dus ze hoeft niet heel veel te eten, denk ik? Mijn zoontje is een kilo zwaarder, dus je zou denken dat hij wel eens toe is aan iets meer eten. Maar als hij honger heeft, eet hij wel toch?
We gaven trouwens wel trouw iedere dag groente met een aardappeltje hoor. Maar er gaat heeeeel weinig naar binnen en het is alleen maar jammeren en piepen.
Dus we dachten, we proberen het even op een andere manier.
Wij pureerden ook alles. Alleen rijp fruit, prak ik.
Misschien als ze een worteltje in hun handje krijgen, is het wel interessant en happen ze toch wat af. Daar hoop ik dan op Wink . Jouw zoon heeft al lekker wat eetmomentjes. Slaapt hij overdag ook nog veel?

@ Linda: Jouw dochter heeft allergie toch? Reageerde ze daarom zo op brood?
Je verhaal geeft hoop Very Happy , het komt vast ook wel goed.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  Supertalentje zo 30 sep 2012 - 19:46

Ik weet het niet Lana hoeveel jouw dochter binnen zou moeten krijgen, als ze het er goed op doet zou ik het gewoon zo laten. En het lijkt me lastig de ene wel te geven en de ander te laten liggen Wink Je hebt er 2 natuurlijk! Hij slaapt 3 keer, sochtends het langst, smiddags kan hij af met een powernap Wink Ik moet trouwens ook eerlijk bekennen dat ik hem vaak hapjes voer van wat ik eet of als ik net iets gekocht heb. De bramen van zaterdag waren al op voor ik thuis was, als ik op een terras cappuccino drink krijgt hij een hapje melkschuim en de kibbeling van afgelopen zaterdag was eigenlijk voor mij, maar die deel ik dan met hem (terwijl hij een half uur eerder een fles op had). Hij kijkt vaak het eten uit mn mond en als ik inschat dat het kan (hij krijgt geen cola, chips, dropjes of pepernoten ofzo hoor) dan geef ik hem een klein stukje.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  _Lana_ zo 30 sep 2012 - 20:01

Ik denk dat kinderen zelf heel goed kunnen aangeven wat ze nodig hebben. Dus in die zin komt het vast wel goed. Voor hun 18e zullen ze gerust wel gaan eten Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? 1578173417 .
Fruit gaat trouwens wel heel erg goed. Daar smullen ze van. En alle soorten.
Ik doe dat ook wel eens hoor, als ik bijvoorbeeld een banaan heb, dan laat ik ze een hapje afbijten en een meloen laat ik ze lekker aan sabbelen. Maar verder dus nog niet.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  Aimee zo 30 sep 2012 - 20:11

Hier de ontaarde moeder die haar 8 maanden oude kind gebakken aardappels geeft! :cheering: Wink
Schijnt geen kwaad te kunnen, gewoon gebakken in olie. Hij eet in principe met de pot mee, en wij eten regelmatig gebakken aardappels. Eerst moest ik voor hem steeds wel aardappels koken. Ik heb het hier nagevraagd en kreeg te horen dat het gewoon kon smile

Hij krijgt alles op verzoek, dus geen vaste tijden. Wel meestal een vaste volgorde:
-Voeding (eventueel een broodje ernaast, wil hij meestal niet)
- Fruit
- Voeding en broodje
- Tussendoortje (rijstwafel of cracotte cracker, of fruit als hij 's ochtends niet gegeten heeft)
- Avondeten ((gebakken) aardappels, groente, soms kip of vis, rijst, pasta)
- Voeding

Luuk krijgt van het meeste een stuk in zijn handjes aangeboden, zodat hij zelf kan eten. Daarnaast snij ik nog een portie in kleine stukjes en voer ik hem.
Gaat hier prima, hij eet (normaal gesproken) heel erg goed!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  Lonely Goatherd zo 30 sep 2012 - 20:17

Met acht maanden kreeg hij meestal vijf voedingen overdag (en nog een of twee 's nachts) en verder 1 stuk fruit in de loop van de ochtend en 's avonds probeerden we wat groenten erin te krijgen, ging niet echt van harte... Nu is hij negen maanden en eet hij 's avonds met wat extra aanmoediging meestal wel netjes z'n aardappeltje en groenten op. Hebben nu ook al een paar keer vlees en ei gegeven, wil dat twee keer per week doen. En binnenkort 's morgens met brood beginnen, kijken of hij dat wat vindt. Daarnaast komt ie soms maar aan vier voedingen per dag en slaapt hij wat vaker door 's nachts.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  Linda zo 30 sep 2012 - 20:32

Lana, dochter heeft inderdaad allergieën (melk, ei en soja). Toen ze zo op brood reageerde was ik even bang dat ze ook niet tegen gluten kon, maar dat is gelukkig niet het geval. Haar buikje is gewoon nogal gevoelig en vezels in brood zijn best pittig om te verteren. Daarom kan je het beste lichtbruin brood geven (nog even geen volkoren!).

Fruit ging hier inderdaad ook goed. Nog steeds is ze daar super gek op!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden? Empty Re: Wat eet/at jouw kindje van 8 maanden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum