Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

teleurgesteld in man als papa: Update

+22
mauwmauw
Fearie
Flower_L
Happydobby
Nana
Pien
schuddebuikje
Wennes
Monte
Makamba
Limburg85
Jazzlyn
Paper Crown
Ayla
liesje
pitbullgup
loesje
Susan
PluDan
Julia
joyce0606
chipa
26 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

teleurgesteld in man als papa: Update - Pagina 4 Empty Re: teleurgesteld in man als papa: Update

Bericht  mauwmauw do 13 okt 2011 - 7:37

mama van 2,dat is het ook.mijn vriend heeft de eerste maanden ook vrijwel niets gedaan met V.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

teleurgesteld in man als papa: Update - Pagina 4 Empty Re: teleurgesteld in man als papa: Update

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 7:39

Wat vervelend om te horen. Om eerlijk te zijn lijkt me dat echt moeilijk. Gaat het nu wel wat beter ?

Gast
Gast

Bericht  mauwmauw do 13 okt 2011 - 7:48

ja het was ook heel moeilijk en het is een heel moeilijk jaar geweest(niet te vergelijken met jouw situatie hoor)denk ook mede door dit en nog een paar persoonlijk probleempjes heb ik (bijna)een postnatale depressie gehad.Ik zag het niet zitten meer,en had onwijs veel spijt dat we V hadden gekregen,hij begreep dat niet.Het gaat nu beter,hij doet meer met V zoiezo omdat hij voor V moet zorgen op de dagen dat hij vrij is en ik moet werken.Maar nu ook als we beide vrij zijn dan is het van geef jij V even eten dan doe ik dit even,maar moet wel zeggen dat als we beide thuis zijn ik toch meer doe met V dan hij.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  maiadebij do 13 okt 2011 - 7:52

ik heb ook wel de ervaring dat sommige mannen echt moeten groeien in het vader zijn. Ik denk dat mijn man ook weinig voorbeeld heeft gehad vroeger, tenminste niet in de manier van opvoeden hoe wij dat doen.

Ik heb mijn man ooit eens gezegd dat baby's nu eenmaal huilen, dus het een rustiger gevoel geeft, om je kindje te gaan troosten met het idee in je achterhoofd "een baby huilt en hoeft echt niet binnen 5 minuten stil te zijn". Dus lekker bij je houden en bij je uit laten huilen, zonder het doel te hebben dat je ze stil wilt krijgen. Die gedachte heeft hem wel geholpen beter tegen het huilen te kunnen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Darius zo 16 okt 2011 - 22:04

Chipa, hoe gaat het nu? Doet je man al wat meer met jullie zoontje?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  chipa zo 16 okt 2011 - 22:47

Mijn man doet nu wel meer. Tenminste in het weekend. Ben druk bezig met solliciteren en mag op 2e gesprek komen. Mocht ik de baan krijgen (4 dagen) dan mag hij doordeweeks ook meer gaan doen.

chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 23:16

Chipa: Het begin is er dus? hug
Spannend, een 2e gesprek! Wanneer mag je?

Gast
Gast

Bericht  chipa zo 16 okt 2011 - 23:33

Ja gelukkig wel. Al weet ik dat we ook in onze relatie nog een lange weg te gaan hebben. Gisteren in ieder geval een heel leuke dag gehad!

Was vrijdag geweest en ze belde vanmorgen al of ik donderdag voor een 2e gesprek en assessment langs wil komen! Echt heel spannend allemaal. Al beginnen de bibbers nu ook wel te komen: 4 dagen per week mn kleine ventje missen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Darius ma 17 okt 2011 - 3:04

Chipa, fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad! Wat hebben jullie gedaan?

En spannend zeg, een tweede gesprek! Wat voor soort baan? Je deed toch iets met rechten? Is de reisafstand een beetje te behappen? Ik heb het eerste jaar van Laurens ook vier dagen gewerkt met een reistijd van 2,5 uur per dag, dat was gewoon NIET te doen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  chipa ma 17 okt 2011 - 4:02

Eigenlijk hebben we niet eens zoveel bijzonders gedaan: lekker buiten gewandeld en daarna een wijntje en een kaasje. Maar het was gewoon de sfeer die het helemaal leuk maakte.

Het is een vacature voor een juridisch medewerker bij een vrij klein bedrijfje. Zit in Amsterdam en dat is op zich niet ver maar vrees dat ik er in de spits zeker een uur enkele reis over ga doen. Dat is wel balen, maar moet nu toch eens beginnen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Bericht  Fearie ma 17 okt 2011 - 4:03

Fijn te horen dat het nu beter gaat en dat jullie een leuke dag samen hebben gehad.

Hoop dat je 2e gesprek goed gaat en dat je gekozen wordt smile Succes !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 7:02

Chipa, fijn dat het al beter gaat!

Gast
Gast

Bericht  Parisienne ma 17 okt 2011 - 8:04

Fijn dat het al beter gaat! Ik hoop dat je die baan krijgt.. zal voor je duimen!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: