Teleurgesteld
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Teleurgesteld
Ik ben op moment een beetje teleurgesteld..
Ben al 3 dagen wat ziekjes en gister en vandaag thuis van stage/school. Vanavond al mijn derde avond alleen thuis (saai!!)
Had vanmiddag mijn vriend gesmst dat ik dacht dat hij al plannen had voor vanavond, maar mocht dat niet het geval zijn hij welkom is. Stiekem hoopte ik dat hij zou voorstellen om te komen, maar helaas.. Kreeg net een sms dat hij zin heeft in zondag. Dan zien we elkaar weer.
Moet ik gewoon niks verwachten, of hoe zien jullie dat? Misschien dat het anders is omdat wij nog maar een maandje samen zijn, dat ik er teveel van verwacht.
Ben al 3 dagen wat ziekjes en gister en vandaag thuis van stage/school. Vanavond al mijn derde avond alleen thuis (saai!!)
Had vanmiddag mijn vriend gesmst dat ik dacht dat hij al plannen had voor vanavond, maar mocht dat niet het geval zijn hij welkom is. Stiekem hoopte ik dat hij zou voorstellen om te komen, maar helaas.. Kreeg net een sms dat hij zin heeft in zondag. Dan zien we elkaar weer.
Moet ik gewoon niks verwachten, of hoe zien jullie dat? Misschien dat het anders is omdat wij nog maar een maandje samen zijn, dat ik er teveel van verwacht.
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Re: Teleurgesteld
Ik kan mij voorstellen dat je teleurgesteld bent (zou ik ook wel zijn). Maar misschien denkt hij dat jij rust wil en nodig hebt? En snapt hij je hint niet zo goed (dat hij welkom is). Je kan hem natuurlijk ook laten weten dat je het fijn zou vinden dat hij langskomt omdat 3 dagen alleen thuis zitten al saai genoeg is.
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Sms hem de volgende keer:
Geen onduidelijke "hints" om te zeggen wat je het liefst zou willen.
Kaboutertje schreef:ik dacht dat hij al plannen had voor vanavond, maar mocht dat niet het geval zijnhij welkom is.ik het fijn/leuk had gevonden als hij even langs was gekomen.
Geen onduidelijke "hints" om te zeggen wat je het liefst zou willen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Hij smste me net : Nog 1.5 nachtje dan ben ik weer bij je. Toen smste ik : Hoopte stiekem dat jij me kwam opzoeken. Zit al 3 dagen alleen thuis. Tot zondag x
Waarop hij smste dat hij dacht dat ik moest werken (moest ik ook, als ik niet ziek was..) en daarom met een vriend had afgesproken.
Nu verlang ik ook niet dat hij al zijn plannen afzegt voor mij, maar hij had het bijvoorbeeld ook kunnen combineren.
Heb 'm daarop gesmst dat ik hem ook wel snap, maar hem soms ook wil zien buiten geplande afspraken om. Dus gewoon eens spontaan.
Nou smste hij : I know what you mean, komt goed. Maar ja hier kan ik helemaal niks mee..
Waarop hij smste dat hij dacht dat ik moest werken (moest ik ook, als ik niet ziek was..) en daarom met een vriend had afgesproken.
Nu verlang ik ook niet dat hij al zijn plannen afzegt voor mij, maar hij had het bijvoorbeeld ook kunnen combineren.
Heb 'm daarop gesmst dat ik hem ook wel snap, maar hem soms ook wil zien buiten geplande afspraken om. Dus gewoon eens spontaan.
Nou smste hij : I know what you mean, komt goed. Maar ja hier kan ik helemaal niks mee..
Kaboutertje- Kletskop
Niet om de hete brij heen kletsen, zeg gewoon meteen duidelijk wat je bedoelt/wilt. Waarom bellen jullie eigenlijk niet? Heen- en weer sms-en is zo lastig, het komt helemaal niet over zoals je wilt.
Misschien staat hij dadelijk ineens voor je neus?
Misschien staat hij dadelijk ineens voor je neus?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Kaboutertje schreef:Hij smste me net : Nog 1.5 nachtje dan ben ik weer bij je. Toen smste ik : Hoopte stiekem dat jij me kwam opzoeken. Zit al 3 dagen alleen thuis. Tot zondag x
Volgens mij betekent dit in mannentaal: Ok, ik heb de boodschap begrepen, vanavond gaat helaas niet meer, maar ik zal er aan denken.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Kaboutertje schreef:Hij smste me net : Nog 1.5 nachtje dan ben ik weer bij je. Toen smste ik : Hoopte stiekem dat jij me kwam opzoeken. Zit al 3 dagen alleen thuis. Tot zondag x
Volgens mij betekent dit in mannentaal: Ok, ik heb de boodschap begrepen, vanavond gaat helaas niet meer, maar ik zal er aan denken.
Dat was mijn stukje mijn gedachte.. Maargoed, ik heb weleens vaker het idee dat hij veel zegt, maar ik het niet voel/zie. Dus toen heb ik maar gesmst dat hij soms moet laten zien ipv zeggen.
En tja, hij smste waarop ik teruggestuurd heb. Had echt even geen zin om hem te spreken
Kaboutertje- Kletskop
En nu ik het zo teruglees denk ik : Zeur niet zo haha!
Maar ik baalde wel ff, en moest het ff kwijt..
Maar ik baalde wel ff, en moest het ff kwijt..
Kaboutertje- Kletskop
Nou ja, dit is natuurlijk wél de beste manier om een beginnende relatie zo snel mogelijk om zeep te helpen: niet vertellen wat je wilt, onduidelijke hints geven en daarna ontevreden smsjes sturen.
Gast- Gast
Lilith schreef:Nou ja, dit is natuurlijk wél de beste manier om een beginnende relatie zo snel mogelijk om zeep te helpen: niet vertellen wat je wilt, onduidelijke hints geven en daarna ontevreden smsjes sturen.
Op zich eens, maar met de kanttekening dat het ook niet altijd gewaardeerd wordt als je het aanpakt van: ik wil dat je vandaag hier bent. Punt. Heel duidelijk, ook een beetje dominant en overheersend.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dat is eisen stellen, dat is nooit goed. En wie zegt dat ik voorstel om het aan te pakken op de manier die jij daar schetst?RYW schreef:Lilith schreef:Nou ja, dit is natuurlijk wél de beste manier om een beginnende relatie zo snel mogelijk om zeep te helpen: niet vertellen wat je wilt, onduidelijke hints geven en daarna ontevreden smsjes sturen.
Op zich eens, maar met de kanttekening dat het ook niet altijd gewaardeerd wordt als je het aanpakt van: ik wil dat je vandaag hier bent. Punt. Heel duidelijk, ook een beetje dominant en overheersend.
Maar wat is er mis met 'ik zit al 3 dagen alleen thuis, heb je zin om langs te komen, want ik verveel me en wil je graag zien?'.
Dat is heel iets anders dan 'goh, als je niets te doen hebt, dan mag je wel langskomen hoor'. Dat klinkt heel erg vrijblijvend en alsof je er eigenlijk niet echt op zit te wachten.
Gast- Gast
Lilith schreef:Nou ja, dit is natuurlijk wél de beste manier om een beginnende relatie zo snel mogelijk om zeep te helpen: niet vertellen wat je wilt, onduidelijke hints geven en daarna ontevreden smsjes sturen.
Overdrijven is ook een vak. Een beginnende relatie is altijd aftasten.
Gast- Gast
Lilith schreef:
Dat is eisen stellen, dat is nooit goed. En wie zegt dat ik voorstel om het aan te pakken op de manier die jij daar schetst?
Weet ik niet, ik zeg dat in elk geval niet hoor ik zei zelfs dat ik het met je eens ben.
Niet zo snel aangevallen voelen hoor Lil, ik schreef het erbij als waarschuwing dat je ook niet door moet slaan naar de andere kant, en omdat ik me ook kan voorstellen dat je bij een beginnende relatie al snel bang kan zijn als veeleisend gezien te worden.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dat klopt, maar voor de rest ben ik het wel met Lillith eens hoor. Ze moet gewoon wat duidelijker zijn.Maple schreef:Lilith schreef:Nou ja, dit is natuurlijk wél de beste manier om een beginnende relatie zo snel mogelijk om zeep te helpen: niet vertellen wat je wilt, onduidelijke hints geven en daarna ontevreden smsjes sturen.
Gast- Gast
Oh, dat zeker. Maar om nou gelijk te stellen dat ze haar relatie om zeep helpt is wel een ander uiterste. Zo bedoelde ik het eigenlijkStorm schreef:Dat klopt, maar voor de rest ben ik het wel met Lillith eens hoor. Ze moet gewoon wat duidelijker zijn.Maple schreef:Lilith schreef:Nou ja, dit is natuurlijk wél de beste manier om een beginnende relatie zo snel mogelijk om zeep te helpen: niet vertellen wat je wilt, onduidelijke hints geven en daarna ontevreden smsjes sturen.
Gast- Gast
Er zijn nog een hoop reacties bijgekomen zie ik
Denk idd dat ik wat duidelijker had moeten zijn. Al denk ik, dat het in dit geval geen verschil had gemaakt of hij was gekomen of niet
Maargoed, bedankt voor de tips!
Denk idd dat ik wat duidelijker had moeten zijn. Al denk ik, dat het in dit geval geen verschil had gemaakt of hij was gekomen of niet
Maargoed, bedankt voor de tips!
Kaboutertje- Kletskop
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: