Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schimmelinfectie, zeggen tegen vriend?

+15
Xanna
TNMN
SoGood
Monte
Filoria
Supertalentje
Feline
Prosecco
Liz
Minx
Floor
Erin
Rush
Marin
Tania
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Schimmelinfectie, zeggen tegen vriend?  Empty Schimmelinfectie, zeggen tegen vriend?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 0:56

Ik heb voor het eerst in mn leven een schimmelinfectie and it sucks.. Jeukt echt heel erg en het is helemaal rood en gezwollen (sorry voor de details). Morgen zie ik mn vriend weer, maar ik vind het eigenlijk vrij genant om tegen hem te zeggen. Het is tenslotte een man, hij weet vast niet dat hygiene er niks mee te maken heeft. Zouden jullie het eerlijk zeggen of zouden jullie er 'blaasontsteking' van maken? Heb sowieso geen behoefte aan sex nu..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Schimmelinfectie, zeggen tegen vriend?  Empty Re: Schimmelinfectie, zeggen tegen vriend?

Bericht  Tania vr 7 okt 2011 - 0:59

Ik zou het gewoon eerlijk zeggen. Het is niet iets waar je zelf wat aan kan doen en dat zal een volwassen man toch wel begrijpen lijkt me.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Schimmelinfectie, zeggen tegen vriend?  Empty Re: Schimmelinfectie, zeggen tegen vriend?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 1:00

Gewoon zeggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 1:01

Lijkt me wel dat je dat gewoon moet kunnen zeggen toch en eventueel uitleggen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 1:02

Gewoon zeggen, het kan namelijk besmettelijk zijn...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 1:03

Zeg hem maar dat het ook kan komen door teveel hygiëne :P
Maar verzwijgen of iets anders van maken omdat hij anders iets erover gaat denken vind ik nogal shocking.

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 7 okt 2011 - 1:07

Ik zeg 'm dat altijd gewoon. Waarom zou je 't niet zeggen? Ik heb het aan de lopende band, en ik heb nog veel meer pijntjes daar beneden, dus ik kan niet anders dan gewoon uitleggen waar ik allemaal nou weer last van heb. Niet dat het me belemmerd om seks te hebben hoor.. Anders zou ik dat nooit kunnen.

Tip: Vraag bij de huisarts even om clotrimazole zalf. Gewoon bovenop de pil (flucanozole waarschijnlijk), dat is wel zo prettig!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Rush vr 7 okt 2011 - 1:10

Ja gewoon vertellen. Iedereen heeft wel eens een genant probleempje. Ik heb snel wormpjes, helaas.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Erin vr 7 okt 2011 - 1:13

Ik zou het wel vertellen. Ja, het niet het leukste nieuws, maar aan de andere kant, jij zou het toch ook willen weten als andersom was! En het is wel je vriend, die moet je 'alles' kunnen vertellen. Succes ermee.
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11

Bericht  Floor vr 7 okt 2011 - 1:18

Ik zou het hem wel zeggen.
Het kan ook besmettelijk zijn. Ik heb het wel vaker gehad op een gegeven moment kreeg ik het telkens terug en toen kwam de huisarts tot de conclusie dat mijn man het ook had en dus behandeld moest worden (mijn man had nergens last van).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 1:19

Ja waarom zou je er over liegen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:02

Joy_ schreef:Ik zeg 'm dat altijd gewoon. Waarom zou je 't niet zeggen? Ik heb het aan de lopende band, en ik heb nog veel meer pijntjes daar beneden, dus ik kan niet anders dan gewoon uitleggen waar ik allemaal nou weer last van heb. Niet dat het me belemmerd om seks te hebben hoor.. Anders zou ik dat nooit kunnen.

Tip: Vraag bij de huisarts even om clotrimazole zalf. Gewoon bovenop de pil (flucanozole waarschijnlijk), dat is wel zo prettig!

Ik heb miconazol gekocht en een fluconazol tabl ga ik idd morgen even nemen, leek mij ook wel fijn. Maar dacht ter eerste verlichting miconazol erop aangezien ik die fluconazol morgen pas kan nemen (eerder ben ik niet op mn werk).

Ik ga het idd maar gewoon tegen mn vriend zeggen, zie wel hoe zijn reactie is..

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 7 okt 2011 - 2:05

Wat verwacht je dan dat zijn reactie is? Iets anders dan 'oh wat kut voor je' kan ik me niet voorstellen. Er valt toch verder niets over te zeggen? Gewoon geen seks hebben even (alhoewel ik t wel vaak doe, dus t kan op zich wel als je je goed genoeg voelt)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:10

Joy_ schreef:Wat verwacht je dan dat zijn reactie is? Iets anders dan 'oh wat kut voor je' kan ik me niet voorstellen. Er valt toch verder niets over te zeggen? Gewoon geen seks hebben even (alhoewel ik t wel vaak doe, dus t kan op zich wel als je je goed genoeg voelt)

dat was ook mijn gedachten.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 7 okt 2011 - 2:28

Ik zou het gewoon zeggen. Ook al zeg ik het niet tegen mijn vriend die heeft het gelijk door. Voor mannen schijnt het dan namelijk ruwer aan te voelen en dat vinden ze echt niet prettig.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:31

Het zal toch niet zo zijn dat je een lompe reactie van hem krijgt? Dit kan iedereen gebeuren, dus zal niet teveel tegen zijn reactie opzien.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:42

Fairytale schreef:Ik zou het gewoon zeggen. Ook al zeg ik het niet tegen mijn vriend die heeft het gelijk door. Voor mannen schijnt het dan namelijk ruwer aan te voelen en dat vinden ze echt niet prettig.

Maar ik ga sowieso geen sex hebben hoor nu smile Moet er niet aan denken en wil hem ook niet besmetten.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:55

ProudMama schreef:Gewoon zeggen, het kan namelijk besmettelijk zijn...

+1

Gast
Gast

Bericht  Liz vr 7 okt 2011 - 3:37

Het kan zijn dat hij al lang besmet is, mannen merken er niks van.. Ik zou het gewoon zeggen, toen ik mijn vriend net kende kreeg ik ook weer een infectie en heb het gewoon tegen hem verteld. Hij vond het vervelend voor me maar verder reageerde hij niet echt gelukkig Wink
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Prosecco vr 7 okt 2011 - 4:36

Hoe weet je dat je een schimmel infectie hebt? Ik word namelijk helemaal gek van de jeuk, en het voelt ook een beetje branderig... En hoe kom je er eigenlijk aan? (en af natuurlijk Wink)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 4:48

Zo voelt het idd, het is vaak ook rood en opgezet. En meer afscheiding die ook wat dikker en brokkelig is.

Eraf kom je door een zalfje of pilletje van de dokter, vaak is even bellen al genoeg.

Eraan, tja, hormonen, teveel hygiene, besmet door een ander...

Gast
Gast

Bericht  Liz vr 7 okt 2011 - 5:11

ProudMama schreef:Zo voelt het idd, het is vaak ook rood en opgezet. En meer afscheiding die ook wat dikker en brokkelig is.

Eraf kom je door een zalfje of pilletje van de dokter, vaak is even bellen al genoeg.

Eraan, tja, hormonen, teveel hygiene, besmet door een ander...

+1, teveel suiker, andere verkeerde voedingsmiddelen. Ik kom er inmiddels niet meer vanaf dus slik maandelijks ongeveer fluconazol.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Feline vr 7 okt 2011 - 5:59

Toen ik nog een vriend had (ergens in de middeleeuwen) heb ik 't gewoon tegen 'm gezegd. Eerlijk gezegd niet eens bij stil gestaan dat 't vreemd zou zijn ofzo. Had van de dok ook een zalfje voor hem meegekregen omdat ie me anders opnieuw zou kunnen besmetten. Dus ik stond dat heel schattig elke ochtend bij hem erop te smeren haha.. maak er iets leuks van Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Supertalentje vr 7 okt 2011 - 6:45

Ik zou het gewoon zeggen, als ie er echt iets raars van denkt moet ie het maar googlen ;-) Tegen mij zei de huisarts dat ik niet zonder condoom 'mocht' vrijen omdat een schimmelinfectie onstaat door een verstoorde zuurgraad en aangezien sperma basis is bevordert het geenszins. En je kunt je partner besmetten, die zal er vaak geen last van hebben, maar zo kan hij jou blijven besmetten.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Prosecco vr 7 okt 2011 - 7:20

Great... nu weet ik zo'n beetje zeker dat ik het heb.

Moet ik daarmee naar de huisarts of kan ik gewoon even bij de apotheek iets halen? Want de apotheek is morgen gewoon open, maar de huisarts is er natuurlijk niet.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: