Schimmelinfectie?
+2
Ayla
Flower_L
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Schimmelinfectie?
Al een tijdje heeft onze dochter wat roodheid bij haar schaamlippen.
Ik dacht dat het luieruitslag was en smeerde er elke keer zinkzalf op. Net zag ik met verschonen echter dat haar ene schaamlip ineens een stuk roder is geworden.
Ze lijkt er geen last van te hebben, maar ik schrok er wel een beetje van.
Kan dit een schimmelinfectie zijn? En zo ja, is het dan verstandig om er zinkzalf op te smeren of juist niet?
Ik wil er morgen sowieso even mee naar de huisarts gaan.
Ik dacht dat het luieruitslag was en smeerde er elke keer zinkzalf op. Net zag ik met verschonen echter dat haar ene schaamlip ineens een stuk roder is geworden.
Ze lijkt er geen last van te hebben, maar ik schrok er wel een beetje van.
Kan dit een schimmelinfectie zijn? En zo ja, is het dan verstandig om er zinkzalf op te smeren of juist niet?
Ik wil er morgen sowieso even mee naar de huisarts gaan.
Gast- Gast
Re: Schimmelinfectie?
L. is dan wel geen meisje, maar had laatst ook soort schimmeluitslag op zn billen. Dachten eerst gewoon luieruitslag, maar het ging niet weg met sudo en vaseline, vaak verschonen, wassen met enkel water, etc....
Ik heb HA opgebeld, en assistente zei dat we het zalfje gewoon bij de drogisterij konden kopen. Ik vroeg nog of ze voor kon schrijven, maar viel niet onder vergoeding, dus maakte niets uit. Weet zo 123 niet meer hoe het heette...misschien schiet het zo nog te binnen.
Ik heb HA opgebeld, en assistente zei dat we het zalfje gewoon bij de drogisterij konden kopen. Ik vroeg nog of ze voor kon schrijven, maar viel niet onder vergoeding, dus maakte niets uit. Weet zo 123 niet meer hoe het heette...misschien schiet het zo nog te binnen.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Miconazol denk ik, zou je de bijsluiter even moet nakijken of het ook voor baby's en kinderen gebruikt mag worden.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Daktarin heb ik toen gebruikt, mag gewoon voor baby's gebruikt worden vlg de arts van cb
Gast- Gast
Daktarin zit ook Miconazol in.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Z. heeft dit ook gehad en heb toen de huisarts gebeld en ik kon Micozanol ophalen. De schimmel verdween binnen 1 dag. Echt goed spul.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
ik zou het in ieder geval juíst niet dichtsmeren met sudocreme....dan smeer je het zo dicht, is niet goed.
Inderdaad even zalfje halen, dan is het zo over.
Inderdaad even zalfje halen, dan is het zo over.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Mirjam4you schreef:Z. heeft dit ook gehad en heb toen de huisarts gebeld en ik kon Micozanol ophalen. De schimmel verdween binnen 1 dag. Echt goed spul.
+ 1, dat werkte hier ook vrijwel direct.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Schimmelinfectie
» Schimmelinfectie
» Schimmelinfectie
» Verschil schimmelinfectie en luieruitslag?
» Schimmelinfectie
» Schimmelinfectie
» Schimmelinfectie
» Verschil schimmelinfectie en luieruitslag?
» Schimmelinfectie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: