Hoeveel kindjes willen jullie nog?
+58
Pien
meisjesmama
Happydobby
Teddyaapje
Darius
liesje
Earane
Fiebje
RiLiJu
Le Chat Noir
Roos
Julia
Kat1980
meisje
Smaragdje
kwak
Fearie
PiP
Pussycat
Thunder
pindaatje
truestar
Pandora
Annemie
loesje
M@niek
Jelin
Schism
Linda
Theezakje13
Coco
moepie
studiebol
Liadan
Mida4you
Kayleigh
Catwoman79
sheila123
Bruintje Beer
SarahKey
Aggi
Steep
LMCurious
PapillonRose
maiadebij
Mamsie
Vancity_girl
Novalee
Dolphinne
duckie
Dora
Susan
*Troela*
Parisienne
Flip Fluitketel
Annie24
Tania
Flower_L
62 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoeveel kindjes willen jullie nog?
Ik zal er nog graag 1, misschien 2 bij willen. Al vind ik het best pittig af en toe, toch is dat verlangen erg sterk. Het liefste zou ik nu al wel voor een 2e gaan, maar dat komt qua studie helaas niet uit. Misschien volgend jaar zomer...
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou er graag nog 2 willen krijgen, mijn vriend vind 1 erbij genoeg.
Eerst de tweede maar eens...
Eerst de tweede maar eens...
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou er graag 3 willen..man riep altijd van 2. Eerst maar eens 1 krijgen...
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik wil er nog wel drie bij. (denk ik nu ze heerlijk liggen te slapen:D)
Vriend vindt het helaas genoeg zo, dus ik denk niet dat die drie er nog gaan komen.
Misschien dat hij nog verandert, maar ik denk dat het bij ons zo blijft, met misschien, heel misschien nog eentje erbij.
Vriend vindt het helaas genoeg zo, dus ik denk niet dat die drie er nog gaan komen.
Misschien dat hij nog verandert, maar ik denk dat het bij ons zo blijft, met misschien, heel misschien nog eentje erbij.
RiLiJu- Prater
- Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11
Zag mezelf altijd met een groot gezin, maar vond de zwangerschap best pittig en mijn lichaam heeft het heel zwaar gehad of ik dat nog 3/4 x aan kan, geen idee.
Wil natuurlijk niet zeggen dat de volgende net zo verlopen.
De tijd zal het leren we zien wel waar we op uit gaan komen.
En het moet natuurlijk ook mogelijk zijn!
Wil natuurlijk niet zeggen dat de volgende net zo verlopen.
De tijd zal het leren we zien wel waar we op uit gaan komen.
En het moet natuurlijk ook mogelijk zijn!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Ik ben nu zwanger van de eerste, dus eerst maar kijken hoe dit bevalt . Als het ons gegund is zouden we hierna nog graag 1 of 2 kinderen krijgen. Denk zelf dat het toch bij 2 zal blijven omdat ik het proberen zwanger te worden al heftig genoeg vond met alle echo's, medicijnen en bezoeken aan de gynaecoloog. Weet niet of ik dat nog 2 keer wil doormaken, 1 keer misschien nog wel
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
wij houden het na deze 2e voor gezien. mijn man en ik wilde heel graag 2 kindjes als dat ons gegund was. en dat is gelukt inmiddels zwanger van de 2e
gr liesje
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
1 zeker wel. Als het lukt dan. Mischien dan nog 1, dan hebben we er vier. Maar dan moet ik mijn studeerkamer opofferen, en meer gaan werken, en dan kunnen we minder vaak op vakantie. Dus die afweging moeten we dan nog gaan maken. Maar iig dus drie in totaal.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Als t financieel haalbaar was en we de garantie hadden dat we alleen gezonde kindjes zouden krijgen dan zou ik wel 4 kindjes willen, vind grote gezinnen altijd zo gezellig!
Maar om even realistisch te blijven;
Ik denk dat ik, als T. 2 wordt, mn spiraaltje laat verwijderen en we voor een 2e gaan. Ik denk dat het daar ook bij zal blijven. Mocht een 2e ons niet gegund zijn denk ik niet dat ik de mmm in zou gaan maar de babykriebels zijn nog niet zo hevig aanwezig op het moment dus wie weet...(hopelijk hoef ik hier trouwens niet over na te denken)
Maar om even realistisch te blijven;
Ik denk dat ik, als T. 2 wordt, mn spiraaltje laat verwijderen en we voor een 2e gaan. Ik denk dat het daar ook bij zal blijven. Mocht een 2e ons niet gegund zijn denk ik niet dat ik de mmm in zou gaan maar de babykriebels zijn nog niet zo hevig aanwezig op het moment dus wie weet...(hopelijk hoef ik hier trouwens niet over na te denken)
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Als het ons nogmaals gegund is zouden we er graag nog 1 bij willen. Misschien wel 2, maar dat zien we dan wel weer. Zou het zo leuk voor B. vinden, een broertje of zusje erbij .
Gast- Gast
Zowiso nog 1, misschien 2 maar dat zit er financieel denk ik niet in.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
0 wij zijn compleet!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik lees vaak dat een evt 3e, 4e, noem maar op, financieel ws niet haalbaar is. Maar de volgende, bewuste zwangerschap kunnen er altijd 2 zijn, dat zie je hier. En ook daar kom je dan heus wel weer uit. Als je niet voor een 3e of 4e of nr zoveel kiest is het natuurlijk verstandig, maar net die bewuste zwangerschap kunnen het er ook 2 zijn.
Dat weten jullie natuurlijk zelf ook wel, maar wilde toch even zeggen dat er dan ook altijd wel een oplossing komt.
Dat weten jullie natuurlijk zelf ook wel, maar wilde toch even zeggen dat er dan ook altijd wel een oplossing komt.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Ik lees vaak dat een evt 3e, 4e, noem maar op, financieel ws niet haalbaar is. Maar de volgende, bewuste zwangerschap kunnen er altijd 2 zijn, dat zie je hier. En ook daar kom je dan heus wel weer uit. Als je niet voor een 3e of 4e of nr zoveel kiest is het natuurlijk verstandig, maar net die bewuste zwangerschap kunnen het er ook 2 zijn.
Ja, daar heb je wel gelijk in.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Ik denk ook dat er overal wel een oplossing voor te vinden is hoor MamaRosa, en je hebt idd groot gelijk.
Toen mijn zus een 2de wilde, kreeg zij een tweeling (dus nr. 2 & 3), de buurvrouw links wilde een 3de (die kreeg nr. 3 & 4) en de buurvrouw rechts wilde graag een 4de (die kreeg nr. 4 & 5). Alles is dus mogelijk!
Toen mijn zus een 2de wilde, kreeg zij een tweeling (dus nr. 2 & 3), de buurvrouw links wilde een 3de (die kreeg nr. 3 & 4) en de buurvrouw rechts wilde graag een 4de (die kreeg nr. 4 & 5). Alles is dus mogelijk!
Gast- Gast
Aangezien wij nog geen kindjes hebben, het liefst nog 4 of 5.
Maar dat ziet mijn vriend niet zitten.. Hij houdt vast aan 2.
Maar dat ziet mijn vriend niet zitten.. Hij houdt vast aan 2.
Gast- Gast
Ik zou heel graag als het ons gegund is nog 1 of 2 kindjes erbij willen. Het zwanger zijn vond ik niet echt leuk, maar wat je er daarna voor terug krijgt vind ik zo veel mooier!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Parels schreef:Ik denk ook dat er overal wel een oplossing voor te vinden is hoor MamaRosa, en je hebt idd groot gelijk.
Ja, idd. Zo ken ik ze ook allemaal, en het is allemaal goed gekomen. Tuurlijk, het zal dan heus niet altijd makkelijk zijn, maar je leeft er vanzelf ook naar, mocht het financieel wat zwaarder vallen. Hier koop ik bijv. lang niet zoveel kleren meer als bij de 1e. Ik koop gewoon wat nodig is, een kast propvol is ook niet nodig natuurlijk, en dat soort dingen bezuinig je dan wel op.
Gast- Gast
@mamarosa, daar heb je gelijk in. Maar mensen gaan toch uit van 1 kindje.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
wat me op valt is dat er veel meiden echt grote gezinnen willen(mocht het mogelijk zijn).
Hier zelf zouden we graag nog 1 kindje erbij willen krijgen,maar we moeten eerst alles op orde hebben voordat we daar ook maar aan gaan beginnen.dus wanneer het zal zijn...
Hier zelf zouden we graag nog 1 kindje erbij willen krijgen,maar we moeten eerst alles op orde hebben voordat we daar ook maar aan gaan beginnen.dus wanneer het zal zijn...
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ken iemand die had al 3 zonen, maar ze wilde toch graag nog proberen voor een dochtertje en je raadt het al, ze kreeg een drieling, 3 jongetjes, haha...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Ik zou best nog 1 kindje erbij willen, maar het is gewoon niet handig om te doen.
Dus het is goed zo
Dus het is goed zo
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Ik zou best nog 1 kindje erbij willen, maar het is gewoon niet handig om te doen.
Dus het is goed zo
Om welke reden is het niet handig Weetjewel? Qua gezondheid, financieen of ruimte?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Vanmorgen was het heel veel gehuil hier en 2 ontroostbare baby's, toen dacht ik: Echt niet meer!
Nu ligt er 1 in de box te slapen en 1 op schoot en denk ik: zo wil ik er nog wel een stuk of 4.
Nu ligt er 1 in de box te slapen en 1 op schoot en denk ik: zo wil ik er nog wel een stuk of 4.
Gast- Gast
Annemie schreef:Ik ken iemand die had al 3 zonen, maar ze wilde toch graag nog proberen voor een dochtertje en je raadt het al, ze kreeg een drieling, 3 jongetjes, haha...
nou, die drieling had ik niet geraden hoor
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?
» Willen jullie nog meer kindjes?
» Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?
» Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...
» Hoeveel namen hebben jullie kindjes?
» Willen jullie nog meer kindjes?
» Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?
» Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...
» Hoeveel namen hebben jullie kindjes?
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: