Hoeveel kindjes willen jullie nog?
+58
Pien
meisjesmama
Happydobby
Teddyaapje
Darius
liesje
Earane
Fiebje
RiLiJu
Le Chat Noir
Roos
Julia
Kat1980
meisje
Smaragdje
kwak
Fearie
PiP
Pussycat
Thunder
pindaatje
truestar
Pandora
Annemie
loesje
M@niek
Jelin
Schism
Linda
Theezakje13
Coco
moepie
studiebol
Liadan
Mida4you
Kayleigh
Catwoman79
sheila123
Bruintje Beer
SarahKey
Aggi
Steep
LMCurious
PapillonRose
maiadebij
Mamsie
Vancity_girl
Novalee
Dolphinne
duckie
Dora
Susan
*Troela*
Parisienne
Flip Fluitketel
Annie24
Tania
Flower_L
62 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoeveel kindjes willen jullie nog?
Ik zou heel graag nog 2 kindjes willen. Mijn man wil zeker nog 1 kindje en soms zegt hij dat hij er ook nog wel 2 bij zou willen.
We zullen zien, ik hoop ergens in 2012 zwanger te worden van ons tweede kindje.
We zullen zien, ik hoop ergens in 2012 zwanger te worden van ons tweede kindje.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10
Geen meer.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:Mama_van2 & Susan:
Dank je meis.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Mama van 2 en Susan, lastig om zo'n emotionele keuze met je verstand te moeten maken...
Hier hopen we nog 1 kindje te krijgen. Mijn wens is groter als van mijn man, maar we willen het beide. Nu nog niet, beetje volgend jaar deze tijd. Omdat het de laatste x zal zijn wil ik er van kunnen genieten. Nu ben ik alleen maar druk met 2 kleintjes thuis, tegen die tijd gaat N naar school en zal er misschien wat tijd overblijven
Hier hopen we nog 1 kindje te krijgen. Mijn wens is groter als van mijn man, maar we willen het beide. Nu nog niet, beetje volgend jaar deze tijd. Omdat het de laatste x zal zijn wil ik er van kunnen genieten. Nu ben ik alleen maar druk met 2 kleintjes thuis, tegen die tijd gaat N naar school en zal er misschien wat tijd overblijven
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Het lijkt me echt heerlijk om te kunnen zeggen dat je 'klaar' bent, dat je gezin compleet is, en dit ook echt zo te voelen. Dat lijkt mij echt een rustig gevoel. Ik ben bang dat ik altijd een soort van gemis zal hebben als het hier bij 2 kindjes blijft. Ik zag mezelf altijd een groot gezin hebben, van zeker 3 tot 4 kinderen. Nu is die droom helemaal weg, en is het meer een kwestie van overleven en vechten om samen een gezin te blijven met 2 kinderen. Natuurlijk besef ik dat ik gezegend ben met 2 prachtige kinderen, en dat deze mij gegund zijn.
Gast- Gast
Willen zou ik er nog wel 2 denk ik. Maar of dat er ook zal gebeuren is nog maar heel erg de vraag. In elk geval ben ik heel rijk met A., mocht het alleen bij haar blijven dan geeft dat ook niet. Ik heb een prachtig kindje om van te houden, ik denk dat ik het erger zou vinden om helemaal geen kindjes te kunnen krijgen dan dat ik nu al een kindje heb en er misschien niet meer bij zullen komen. Al hoop ik wel op een broertje of zusje voor A. in de toekomst.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Na mijn 2e zoon was het voor mij wel klaar. Die spanning of het kindje wel gezond is of niet wou ik echt nooit meer. Ik moet deze zwangerschap dan ook wel heel erg wennen en ik heb er slapeloze nachten van. Dit is echt mijn laatste zwangerschap.
Gast- Gast
geen meer, haha. Of in elk geval, de kindjes zijn welkom, nog wel een stuk of 2 eventueel, maar de zwangerschappen niet. Dus als ik moet kiezen laten we het hier toch echt bij!
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Dat ligt eraan. Ik heb een zware zwangerschap (HG) gehad en een zware bevalling (ingeleid). Ik zou nog wel 2 of 3 kinderen willen, maar of ik t aankan is de vraag. Ik zie niet zo op tegen de zwangerschap. Het wil niet zeggen dat ik dat de volgende keer weer heb. Maar ik zie wel heel erg op tegen een volgende bevalling. Ik hoop wel dat die spontaan begint en niet weer een inleiding.
Gast- Gast
Als het aan mijn vriend ligt en we hebben de financiele middelen, dan komen er nog 3 bij. Ik zou er nog wel 1 a 2 bij willen. Even afwachten wat ons gegunt is!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wij willen over een jaar of 3 nog wel een 2de kindje.
Met 2 kindjes zal ons gezin wel comleet zijn denk ik.
Maar blijft het toch alleen bij onze zoon vind ik het ook prima.
Met 2 kindjes zal ons gezin wel comleet zijn denk ik.
Maar blijft het toch alleen bij onze zoon vind ik het ook prima.
Aggi- Prater
- Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zou heel graag een groot gezin willen krijgen, 4 of 5 kinderen
Maar dat gaat in het echt niet gebeuren, ik hoop in het echt nog minstens 1 kindje erbij te krijgen.
Maar dit kindje is al een wonder Dus weet niet of er nog zo'n prachtig wonder voor ons erin zit.
Maar dat gaat in het echt niet gebeuren, ik hoop in het echt nog minstens 1 kindje erbij te krijgen.
Maar dit kindje is al een wonder Dus weet niet of er nog zo'n prachtig wonder voor ons erin zit.
Voor nu is is het goed 2 kinderen....maar sluit een 3e niet uit als het ons weer gegund is.
Ik ben alleen bang dat het weer niet goed gaat en weet niet of ik dat weer aankan.
Ik ben alleen bang dat het weer niet goed gaat en weet niet of ik dat weer aankan.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Wij hebben nu 2 kinderen wat ik een hele rijkdom vind. Voor nu is het goed zo. We sluiten een 3e niet uit maar hoogstwaarschijnlijk blijft het hierbij.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik zou er in de toekomst nog heel graag een 2e willen.
Maar ik zal eerst opzoek gaan naar een goede kandidaat als papa
Maar ik zal eerst opzoek gaan naar een goede kandidaat als papa
Gast- Gast
Op dit moment zeggen wij beide dat we genoeg hebben aan 1 kindje (en die hebben we al).
Wel zou ik het een heel raar idee vinden om niet nog een keer zwanger te zijn.
Wel zou ik het een heel raar idee vinden om niet nog een keer zwanger te zijn.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
stiekem zou ik er nog wel 1 bij willen, ( we hebben er nu 2 , een jongen en een meisje ) maar ik denk dat het op financieel gebied gewoon niet heel handig zou zijn, we hebben het nu prima,dus denk dat het gewoon bij 2 kids blijft
Kayleigh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 145
Punten : 201
Registratiedatum : 15-08-11
Bij ons blijft het zeer waarschijnlijk op 1 kindje.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik zou nog wel een kindje willen, mijn vriend niet, dus dan blijft het bij de 2 kindjes die we al hebben.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wij zeiden altijd 3, nu is nr 2 onderweg en over 1,5 jaar zien we wel of er een nr3 komt Je weet niet hoe het loopt.
Gast- Gast
Waarschijnlijk zal het hier bij blijven, of er moet er 1 tussendoor komen, dan is deze zeer welkom, maar zelf vinden we het prima zo.
Gast- Gast
Ik denk dat , als deze meiden straks geboren zijn, het bij hun blijft.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Hier hopen we heel erg dat ik gauw zwanger mag raken!
Voor mij is mijn gezin nu zeker nog niet compleet. Ik hoop heel erg dat er nog een kindje bij mag komen. Het liefst zou ik zelfs voor een derde gaan, maar dan moet de tweede eerst komen. Ik weet niet of ik al die onzekerheid/stress m.b.t. een zwangerschap hier aankan voor een derde, dus wie weet blijft het dan wel bij twee. Mijn man heeft altijd gezegd twee kindjes te hopen krijgen.
Voor mij is mijn gezin nu zeker nog niet compleet. Ik hoop heel erg dat er nog een kindje bij mag komen. Het liefst zou ik zelfs voor een derde gaan, maar dan moet de tweede eerst komen. Ik weet niet of ik al die onzekerheid/stress m.b.t. een zwangerschap hier aankan voor een derde, dus wie weet blijft het dan wel bij twee. Mijn man heeft altijd gezegd twee kindjes te hopen krijgen.
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Het liefst nog vier, maar of dat haalbaar is? We zullen zien. Emotioneel gezien zouden we in 2012 wel weer willen. Maar ik vind het verstandiger om te wachten de twins naar school gaan en hun eerst nog alle aandacht te geven die ze alle tijd al moeten delen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?
» Willen jullie nog meer kindjes?
» Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?
» Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...
» Hoeveel namen hebben jullie kindjes?
» Willen jullie nog meer kindjes?
» Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?
» Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...
» Hoeveel namen hebben jullie kindjes?
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: