Hoeveel kindjes willen jullie nog?
+58
Pien
meisjesmama
Happydobby
Teddyaapje
Darius
liesje
Earane
Fiebje
RiLiJu
Le Chat Noir
Roos
Julia
Kat1980
meisje
Smaragdje
kwak
Fearie
PiP
Pussycat
Thunder
pindaatje
truestar
Pandora
Annemie
loesje
M@niek
Jelin
Schism
Linda
Theezakje13
Coco
moepie
studiebol
Liadan
Mida4you
Kayleigh
Catwoman79
sheila123
Bruintje Beer
SarahKey
Aggi
Steep
LMCurious
PapillonRose
maiadebij
Mamsie
Vancity_girl
Novalee
Dolphinne
duckie
Dora
Susan
*Troela*
Parisienne
Flip Fluitketel
Annie24
Tania
Flower_L
62 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Hoeveel kindjes willen jullie nog?
Nog eentje hoop ik, maar voorlopig echt nog niet.
Zal nog wel een tijdje duren denk ik.. En vriend vindt het wel prima zo met 1 kindje.
Zal nog wel een tijdje duren denk ik.. En vriend vindt het wel prima zo met 1 kindje.
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
Ik weet het niet. Ik wilde ooit graag 2 kindjes. Maar het moederschap valt me op het moment best zwaar, het bij één laten zou een stuk verstandiger zijn.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Vroeger zei ik altijd 3, maar ik vind deze zwangerschap best zwaar (en stiekem wilde ik heel graag een dochter, en ben toch wel heel blij dat dit een meisje is), dus ik denk niet dat ik het zo snel weer eens ga doen. Ook is het afwachten wat de economie gaat doen, en hoe wij het beiden gaan ervaren.
1x denk ik dat we het nog wel willen, beiden hebben we het altijd over kindJES gehad, maar de kans is bij ons ook extreem groot op een tweeling, en dat risico willen we best lopen na deze zwangerschap, maar als ik straks 2 gezonde kinderen mag hebben ga ik dat risico niet nog een 3de keer lopen. Maar eerst maar eens zien of het ons hierna nog een keer gegund is natuurlijk.
1x denk ik dat we het nog wel willen, beiden hebben we het altijd over kindJES gehad, maar de kans is bij ons ook extreem groot op een tweeling, en dat risico willen we best lopen na deze zwangerschap, maar als ik straks 2 gezonde kinderen mag hebben ga ik dat risico niet nog een 3de keer lopen. Maar eerst maar eens zien of het ons hierna nog een keer gegund is natuurlijk.
Gast- Gast
Ik heb altijd heel graag 2 kindjes gewild. Mijn vriend roept echter dat hij één kind wel genoeg vindt. Ach vroeger riep hij altijd dat hij helemaal geen kinderen wilde dus wie weet
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
We hebben er nu twee en mijn vriend was er heilig van overtuigd dat het hierna dus klaar was. Maar meneer begint sinds een paar weken weer ernstig te twijfelen en heeft het zelfs de afgelopen week nergens anders meer over.
Dus ik denk dat er hier nog wel een bij komt... Twijfel zelf nog een beetje eigenlijk.
Dus ik denk dat er hier nog wel een bij komt... Twijfel zelf nog een beetje eigenlijk.
Gast- Gast
Ik heb altijd graag 2 kindje gewild. Dus ik hoop dat deze wens snel in vervulling mag gaan.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm heel moeilijk! Ik studeer nu weer en zie het niet zo zitten om tijdens mn studie een kind te krijgen ivm eventuele studievertraging of andere problemen die zich voor kunnen doen, daarnaast is mijn man 40 jaar als ik klaar ben dan is hij 44 jaar! Hij vind dat erg oud, mij maakt het niet zoveel uit. F.elice zit dan op de basisschool vind ik ook wel weer handig, en om nou gelijk na je studie zwanger te raken in je net nieuwe job...ik heb dus geen idee haha maaaar het liefst zou ik nog een kindje erbij willen!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Willen of kunnen zijn helaas 2 verschillende dingen. Maar nog 1tje erbij zou ik wel heel graag willen hoor!
+1
+1
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Zoals we er nu over denken willen we er graag twee, maar we kunnen ons ook wel voorstellen dat het er drie, of héél misschien vier worden. Meer lijkt ons allebei echt wel te veel (plus vind ik mezelf ook te oud voor).
Als het allemaal mag lukken natuurlijk... eerst maar 's onze zoon gezond ter wereld brengen hopelijk.
Als het allemaal mag lukken natuurlijk... eerst maar 's onze zoon gezond ter wereld brengen hopelijk.
Gast- Gast
IK heb altijd gezegd dat ik 3 kinderen wil, maar eerst maar eens zien of een tweede lukt en ik denk dat een 3e kindje ook wel iets te duur word, dan zouden we erg krap komen te zitten, dus denk dat het wel bij 2 dan blijft, of de tweede moet een tweeling worden, hihi...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wij willen nog graag één kindje erbij maar als het om wat voor reden dan ook niet lukt dan vind ik dat ook niet erg. Ik denk dat wij medio 2012 er weer voor gaan.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Mijn vriend wil sowieso hier na nog een kindje maar voor hem is dit zijn 1e eigen kindje, ik ben er nog niet over uit, heb altijd geroepen dat ik er wel 3 wil maar nu ik zwanger ben van de 2e ben ik er nog niet over uit. We zullen zien m'n vriend wil het liefst ook maar max 2 jaar er tussen hebben zitten en ik zie mezelf niet over ruim een jaar weer zwanger.. De tijd zal het leren.
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Wij hopen over 3 maanden ons 2e kindje te krijgen, en zoals het nu lijkt blijft het ook bij 2...
Maar wie weet, ooit toch een 3e, het is niet 100% uitgesloten.
Maar wie weet, ooit toch een 3e, het is niet 100% uitgesloten.
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Mama_van2 schreef:1, maar of die er nog gaat komen ? Ik denk van niet.
+1
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik wil wel een hele mooie grote boerderij. Met een grote eettafel waar onze 6 kinderen aan zitten
Maar goed ik woon in een rijtjeshuis met 3 slaapkamers... dus daar passen 3 kinderen in. Maar de zolder valt wel te verbouwen naar 2 slaapkamers, dus dat zijn 5 slaapkamers... hmmm...
We dromen lekker verder. Dat er een tweede komt is zeker, als het aan ons ligt dan. En daarna zien we wel verder 3 wil mijn man ook nog wel en ik wel 4, maar goed de tijd zal het leren.
Maar goed ik woon in een rijtjeshuis met 3 slaapkamers... dus daar passen 3 kinderen in. Maar de zolder valt wel te verbouwen naar 2 slaapkamers, dus dat zijn 5 slaapkamers... hmmm...
We dromen lekker verder. Dat er een tweede komt is zeker, als het aan ons ligt dan. En daarna zien we wel verder 3 wil mijn man ook nog wel en ik wel 4, maar goed de tijd zal het leren.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wij willen nog 1 kindje en dan vind ik het wel prima denk ik.
Ik heb altijd al gezegd dat ik 2 kinderen wou , maar na mijn zwangerschap en een pittig eerste jaar wou ik geen 2e.
Nu gaat alles veel makkelijker en begon ik langzaam te verlangen naar een 2e en nu sta ik er helemaal achter.
Ik heb altijd al gezegd dat ik 2 kinderen wou , maar na mijn zwangerschap en een pittig eerste jaar wou ik geen 2e.
Nu gaat alles veel makkelijker en begon ik langzaam te verlangen naar een 2e en nu sta ik er helemaal achter.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wij willen graag nog 1 kindje en zullen waarschijnlijk beginnen als D.ean ongeveer 1.5 jaar
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik wil geen kinderen, de komende jaren. Maar mocht de knop nog omgaan, dan zou ik het bij eentje laten of heel misschien twee, maar zéker niet meer.
Gast- Gast
Dat verschilt hier per week... Als we lekker met z'n allen zijn, wil ik er nog wel 2 bij (in totaal 4). Maar als ik een drukke week heb, dan vraag ik me soms af hoe ik het met 2 kindjes ga redden
Gast- Gast
Ik riep een tijdje 1 kindje.. toen werden het er 2.. Nu weet ik het niet.. Dus 1 of 2
(Als het natuurlijk allemaal lukt).
Meer dan 2 zie ik in iedergeval niet gebeuren.
(Als het natuurlijk allemaal lukt).
Meer dan 2 zie ik in iedergeval niet gebeuren.
Gast- Gast
ik wil er nog wel 3,4,5 bij!
doe mij maar een groot gezin, gezellig! maar goed, het moet wel financieel & qua ruimte redelijk haalbaar zijn .
doe mij maar een groot gezin, gezellig! maar goed, het moet wel financieel & qua ruimte redelijk haalbaar zijn .
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij willen er nog wel twee bij (ik eigenlijk nog wel meer, maar dat gaat hem niet worden).
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zou er nog graag eentje bij willen (als het ons gegund is)
Mijn man twijfelt nog, maar sluit het niet uit.
Mijn man twijfelt nog, maar sluit het niet uit.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Voorheen zei ik altijd dat ik graag 2 kindjes zou willen, maar na de geboorte van de tweede had ik toch weer de kriebels voor een derde. Ik moet zeggen dat dat gevoel nu wel minder is, dat ik er ook wel heel happy met mijn gezinnetje ben zoals het nu is, maar heel af en toe denk ik nog wel eens: "Wat als...???"
Mijn vriend zei na de geboorte van de tweede dat het nu echt klaar was, maar een paar weken geleden zei hij opeens: "Misschien over een jaar of 3 toch nog een derde, misschien he..." Dus wie weet komt er hier nog wel ooit eentje bij, maar anders zijn we heel tevreden met deze 2 mannetjes!
Mijn vriend zei na de geboorte van de tweede dat het nu echt klaar was, maar een paar weken geleden zei hij opeens: "Misschien over een jaar of 3 toch nog een derde, misschien he..." Dus wie weet komt er hier nog wel ooit eentje bij, maar anders zijn we heel tevreden met deze 2 mannetjes!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
wij zouden graag 4 kindjes willen. Op dit moment is de zwangerschap zo gecompliceerd dat we nu even zeggen 3 is genoeg. maar wie weet dat de toekomst ons nog brengt...
Voor nu genieten van de 2 meiden en de kleine man in mijn buik
Voor nu genieten van de 2 meiden en de kleine man in mijn buik
Gast- Gast
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel kindjes zou je het liefst willen?
» Willen jullie nog meer kindjes?
» Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?
» Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...
» Hoeveel namen hebben jullie kindjes?
» Willen jullie nog meer kindjes?
» Hoeveel drinken jullie kindjes op een dag?
» Als jullie kindjes iets heel graag willen hebben...
» Hoeveel namen hebben jullie kindjes?
Pagina 3 van 5
Permissies van dit forum: